velikost poloměru zatáčení
Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Jirkacbx
velikost poloměru zatáčení
Prosí o radu. Řeší se tu všude ten rejd podvozku df 03 ra, sám jsem nedal na rady a řekl si že je to pro mně vhodnej materiál jak něco přivést k dokonalosti. Inspirováno filmem Pretty woman. Jakej průměr zatáčky jste schopni dosáhnout s vašim čtyřkolovým miláčkem? měřeno od vnitřního kola. Projeďte prosím někde pomalu kolo a změřte mi průměr. Nějak se mi podařilo upravit zatáčení a nevím jestli je to dostatečné a abych nedělal něco zbyrečně, nepřiváděl podvozek do nepřirozenýho mechanickýho namáhání. Děkuji.
Re: velikost poloměru zatáčení
Myslíš na DF nebo rally auta obecně? Moje zadokola má nějakých 26cm, což je hodnota kterou většinou dosahují i upravený čtyřkoly. Taková hodnota umožní i na technických tratích projet prudký zatáčky bez nutnosti to utrhnout. A taková drobnost - řízení se většinou dělá téměř paralelní
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: velikost poloměru zatáčení
Buť to měříme každej jinak nebo mám ještě někde na přední nápravě moc materiálu, ale zdá se mi že po ůpravě mám průměr kola které projedu doma na koberci 80 cm.
Re: velikost poloměru zatáčení
Myslím, že měříš správně. Jak jsem řekl, je těch 25mm maximum, kteryho se u většiny aut dosahuje totálním překopáním řízení. Pomůže např. přiblížení paralelnimu řízení jako u drifťáků, protože u rally auta je vnější kolo zatíží natolik, že poloměr závisí hlavně na něm.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- freestyler
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 681
- Registrován: čtv dub 05, 2012 8:55 am
Re: velikost poloměru zatáčení
takze zalezi na nastaveni diferaku? to pocujem prvy raz... tak mam potom vsetky upravy zasa na ho....
už len Eagle Racing TA-05 GRT Ver. III CS 1,55
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
Re: velikost poloměru zatáčení
Kde vidíš něco o nastavování diferáku? Mluvil jsem o paralelním řízení, neboli
Pokud už poloosy víc nedovolí, je to poslední možnost zvětšení rejdu.
Pokud už poloosy víc nedovolí, je to poslední možnost zvětšení rejdu.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
-
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon lis 07, 2011 2:48 am
Re: velikost poloměru zatáčení
Můžete mě někdo nasměrovat co je to to paralelní řízení? Jak to vypadá a jak funguje? Dík
Re: velikost poloměru zatáčení
obrázek výšejsi viděl? Je to řízení kde pravý i levý kolo točí pod stejným úhlem.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
-
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon lis 07, 2011 2:48 am
Re: velikost poloměru zatáčení
No právě že jsem ten obrázek neviděl, nešel zobrazit.
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: velikost poloměru zatáčení
Honza D : Výše zmíněný obrázek a odkaz nefunguje.
Takže to vidět neni.
Takže to vidět neni.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: velikost poloměru zatáčení
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
-
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon lis 07, 2011 2:48 am
Re: velikost poloměru zatáčení
Jo to už vidět je. Takže je to spřažené přímo.
A tímto způsobem se docílí větší zatočení vnějšího kola, je to tak?
A tímto způsobem se docílí větší zatočení vnějšího kola, je to tak?
- freestyler
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 681
- Registrován: čtv dub 05, 2012 8:55 am
Re: velikost poloměru zatáčení
cavte
no zevraj pri UNI su normalne vibracie pri urcitom rejde, su normalne aj pri jazde rovno? proste mi hadze kolesami a neviem preco.. ten miniaturny srob na imbus co drzi uni ma byt len na jednej strane? neviem a znepokojuje ma to.. je to zvlastne
no zevraj pri UNI su normalne vibracie pri urcitom rejde, su normalne aj pri jazde rovno? proste mi hadze kolesami a neviem preco.. ten miniaturny srob na imbus co drzi uni ma byt len na jednej strane? neviem a znepokojuje ma to.. je to zvlastne
už len Eagle Racing TA-05 GRT Ver. III CS 1,55
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
Re: velikost poloměru zatáčení
Spřažení napřímo u rally asi nebude možný kvůli velkýmu pohybu ramen, tam se musí prostě zkoušet a testovat... Inspiraci hledej u TA-05VDF a podobných... Já zjistil, že se tomu nejvíc přiblížíš, když bude spojovačka kolmo ke spojnici mezi osou otáčení kola a kloubem tý spojovačky....
freestyler: nejde o to jestli jsou v rejdu ale jestli jsou pod úhlem
freestyler: nejde o to jestli jsou v rejdu ale jestli jsou pod úhlem
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- freestyler
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 681
- Registrován: čtv dub 05, 2012 8:55 am
Re: velikost poloměru zatáčení
ok takze znizit? mam 24mm
už len Eagle Racing TA-05 GRT Ver. III CS 1,55
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS