No čtyřkolka, defakto pravá 4x4 to není, elektronika řídí přenos síly v rozmezí 5-30% na přední nápravu. Samozřejmě se dá polemizovat co je 4x4...Virtual píše: Počkej, dyť snad všechny turba posledních asi třech generací sou čtyřkolky, ne (až na GT2, což je přeplňovanej motor, ale zadokolka)?
Jinak motor=nádhera, jen ty vejfuky vypadaj z tohodle pohledu divně, v nárazníku naživo to je mnohem lepší!
Copak je to za motorek?
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
Jasně, ale když "něco" vede od běžně poháněný nápravy (např. Porsche=zadní, Škodovka/současné modely/=přední), k tý druhý nápravě, tak bych to klidně nazval čtyřkolkou, ať už to je Torsen, Haldex, Xdrive atd...CYBERDREAM píše: No čtyřkolka, defakto pravá 4x4 to není, elektronika řídí přenos síly v rozmezí 5-30% na přední nápravu. Samozřejmě se dá polemizovat co je 4x4...
Ten současnej systém 911 Turba (případně Carrery 4, jestli je stejnej) neznám, ale sám píšeš, že min. 5% jde dopředu...
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Ok, ok 4x4 teda
De o to, že vzhledem k tomu obrovskýmu výkonu v zadku v autě pro běžný provoz to tam musí být, PSM vše vyhodnocuje přidává a ubírá na přední ose, stějně tak brzdný účinek na každém jednotlivém kole řídí PSM, aby se eliminovalo přetáčení
De o to, že vzhledem k tomu obrovskýmu výkonu v zadku v autě pro běžný provoz to tam musí být, PSM vše vyhodnocuje přidává a ubírá na přední ose, stějně tak brzdný účinek na každém jednotlivém kole řídí PSM, aby se eliminovalo přetáčení
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
CYBERDREAM píše:Ok, ok 4x4 teda...
A jak to je s GT3 a hlavně GT2? Ta GéTé dvojka má snad ještě větší výkon, než Turbo a má ho čistě na zadní nápravě...přitom se všichni nad GT 2 i 3 jen rozplývaj (možná né v dešti ).
Turbo je asi myšleno víc "pro všední den" a pro obyčejnější řidiče! Taky bych bral Turbo na všední den a GT2 na víkend na závodní okruh 8)
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
911 Turbo je pro běžný lidi, maximalni komfort, výbava,...
GT2 GT3, RS sou čistokrevny zadní prdelky, nezkušenej řidič s nima dostane nafackovaný, navíc komfort pryč, trubkovej rám, možnost vypnout elektroniku, naopak zapnout ještě sportovnější a drsnější režim, vzdadu nejsou sedadla. GT2 A 3 je prostě okruhovka
Modelová situace kdybych vyhrál ve Sportce:
Auto č.1 - Boxster S pro přítelkyni/manželku
Auto č.2 - Cayenne Turbo - jízda po ČR, Šumava, hory , chata společné auto obou
Auto 4.3 - 911 GT3 RS - na moje vyblbnutí
GT2 GT3, RS sou čistokrevny zadní prdelky, nezkušenej řidič s nima dostane nafackovaný, navíc komfort pryč, trubkovej rám, možnost vypnout elektroniku, naopak zapnout ještě sportovnější a drsnější režim, vzdadu nejsou sedadla. GT2 A 3 je prostě okruhovka
Modelová situace kdybych vyhrál ve Sportce:
Auto č.1 - Boxster S pro přítelkyni/manželku
Auto č.2 - Cayenne Turbo - jízda po ČR, Šumava, hory , chata společné auto obou
Auto 4.3 - 911 GT3 RS - na moje vyblbnutí
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
Jasně že v terénu sou trochu jiný požadavky, než na silnici (redukce převodu, uzávěrka diferenciálů, křížení náprav, světlá výška, nájezdový úhly atd.), ale už jsem "byl svezen" zkušenejma offroaďákama místama, kam bych se bál i pěšky a navíc autama, který říděj většinou manželky fotbalistůWINFRESH píše:Nejaky Heldex, xdrive ... jsou sragory proti tomu v cem jezdim na chatu a obcas se Cyberdreaem do lesa. Tomu se se tydle systemy nevyrovnaji ...
Edit: Takže jestli nejezdíte sněžnou rolbou, tak nevěřim, že nevyrovná (samozřejmě nemyslím octávii scout s haldexem, ale elektronicko-pneumatickej podvozek v pořádným offroadu)
Naposledy upravil(a) Virtual dne pát srp 17, 2007 8:28 pm, celkem upraveno 2 x.
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele: