pokud je dobrý nástroj jde to dobře ale hoši nezapomínejte hlavně je to v rukách!!! pokud nemáte na to ruce tak žádný auto na světě vám nesedne a zázračný vše universální setup neexistuje.
A mimochodem mam dilema jak to udělat jednu věc .... ale zatím pssst ať to nezakřiknu
Xray T3 - 2012 - setup
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- Loupák83
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1410
- Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
- Bydliště: Semily a Praha
Re: Xray T3 - 2012 - setup
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
- Martas77
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 181
- Registrován: ned srp 26, 2012 11:02 am
- Bydliště: Záchlumí
Re: Xray T3 - 2012 - setup
tak ruce mam stejny míro jak u T4 tak VBC
Naposledy upravil(a) Martas77 dne pát srp 29, 2014 12:43 pm, celkem upraveno 1 x.
- Loupák83
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1410
- Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
- Bydliště: Semily a Praha
Re: Xray T3 - 2012 - setup
jasný každýmu sedí něco jiného.
Ale trošku se zas vrátim ktématu setup.
Měl jsem možnost jet s autem Petra Grofa když měl ještě T4 14 a musim říct že i s tou boostovanou 4,5z se mě jelo krásně a to tak že jsem ani motor nedostal do provozní teploty ale osobně bych si nastavil trošku víc ostřejší řízení, ono nastavovat to podle někoho taky není nejlepší protože každý mu vyhovuje něco jiného a má jiný jízdní styl. Já když řešim setup tak se nesnažim někoho přímo kopírovat ale jdu s jasným problémem že auto dělá to a to a to já nechci a chci aby dělalo to a to a chovalo se tak a tak. A upravuju ho na svůj jízdní styl.
Když si vzal Heršpitz moje auto do ruky tak z toho byl "vykulenej" že to auto je reaktivní a "ostrý" já když si vzal to jeho tak mě s tím absolutně nešlo jet. Takže většinou není chyba v autě ale v nás jezdcích. Ale jak říkám 10 lidí 10 názorů a 10 setupů a jízdních stylů
Ale trošku se zas vrátim ktématu setup.
Měl jsem možnost jet s autem Petra Grofa když měl ještě T4 14 a musim říct že i s tou boostovanou 4,5z se mě jelo krásně a to tak že jsem ani motor nedostal do provozní teploty ale osobně bych si nastavil trošku víc ostřejší řízení, ono nastavovat to podle někoho taky není nejlepší protože každý mu vyhovuje něco jiného a má jiný jízdní styl. Já když řešim setup tak se nesnažim někoho přímo kopírovat ale jdu s jasným problémem že auto dělá to a to a to já nechci a chci aby dělalo to a to a chovalo se tak a tak. A upravuju ho na svůj jízdní styl.
Když si vzal Heršpitz moje auto do ruky tak z toho byl "vykulenej" že to auto je reaktivní a "ostrý" já když si vzal to jeho tak mě s tím absolutně nešlo jet. Takže většinou není chyba v autě ale v nás jezdcích. Ale jak říkám 10 lidí 10 názorů a 10 setupů a jízdních stylů
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
- Martas77
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 181
- Registrován: ned srp 26, 2012 11:02 am
- Bydliště: Záchlumí
Re: Xray T3 - 2012 - setup
tak jasný no každýmu sedí jiný setup a řízení atak.. ..je to otom co jak komu sedí.. jj přesně tak no každý má jiný styl jízdy a každymu sedí něco jinýho no..
Naposledy upravil(a) Martas77 dne pát srp 29, 2014 12:44 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Xray T3 - 2012 - setup
Tak mi to nedalo a vytvořil jsem upravený set-up pro T3-2012 jak jsem to jezdil naposledy.
Ale chci upozornit, že to nemusí každému vyhovovat. Jen je potřeba v zatáčce držet plný plyn a řídit :--)
Měl jsem olepenou hranu předních kol a i při velkém gripu se auto nepřevracelo (s plným plynem).
Poznámka:
1 - předklonění předních ramen být nemusí
2 - Když málo točí (je velký grip) dát pod zadní spojovačky podložku 1-2 mm podle situace
SET-UP ke stažení zde
Ale chci upozornit, že to nemusí každému vyhovovat. Jen je potřeba v zatáčce držet plný plyn a řídit :--)
Měl jsem olepenou hranu předních kol a i při velkém gripu se auto nepřevracelo (s plným plynem).
Poznámka:
1 - předklonění předních ramen být nemusí
2 - Když málo točí (je velký grip) dát pod zadní spojovačky podložku 1-2 mm podle situace
SET-UP ke stažení zde