Původní byli součástí držádku diferáků. Diferák ale moc na platu nedržel, hliník je na závity mizernej. A pořád jsem drhnul hlavama šroubků. Nový příčný úchyty ramen, přišroubovaný pevně na kus duralu, kterej slouží jako šust plech. Přesnější uchycení - lepší geometrie ( mírně jsem naklonil přední ramena, pro trochu toho záklonu rejdovýho čepu) a je to pevnější. Líp jsem tam vecpal i samotný diferáky, daleko pevnějš. Na dural plech taky můžu líp namontovat nárazníky. mezi ně dam středem jenom kus normál slabýho hliníkovýho plechu, jako kryt hlaviček šroubů. Teoreticky jsem tim snížil světlou výšku, prakticky jsem dost zlepšil průchodnost, nebude drhnout.
Hliníkovou středovou vzpěru jsem vyhodil, díky druhé desce mezi diferákama neni třeba. Byl jsem nucen vylepšit úchyt serva řízení. Převodovku mam nakonec s modulem 1, jsou to sice ocelová monstra, ale vydrží navždy
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Zatim stále trochu provizorní, začínám budovat bordel kryty a pod.. Ani jsem toho moc nenajezdil, vetšinou se každých 20 minut vracím domu s nějakou píčovinou... A když si vemu do kapsy nářadí, posere se to celý
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon/evil.gif)
Jinak jízda skvělá, zatim to moc rovně nejezdí, nemam jak přesně to seřídit. Ani by to nemělo zatim cenu, pořád s tim stejně hejbu. Ale zatáčí jak ďas, pěkně prudce. Těšim se co to bude dělat na prašný cestě.. a na čtyřkolce je super to, že to u elektra líp brzdí
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
PS: více fotek opět v galerii na rajčeti