http://www.mz-racing.net/p80-tt233-tt-0 ... shaft-2ks/" onclick="window.open(this.href);return false; vas nazor vim ze nekdo na ne nadava nekdo chvali nechce se mi kupovat ty ostatni protoze knim musim i ty unasece nebo mam zustat u klasickych kosti ?? dik za vas nazor (rally)
Za mě nemůžu jinak, než doporučit jen a jenom uni kardany tamiye. Dřív se rozsype zbytek auta, než by někde povolily samy. A rejd s nima šel zvětšit tak, že se mi kolo zadrhávalo o vanu. Jsou rozebiratelný, jsou na ně díly... U těchto, co chceš ty něco povolí a kupuješ novej pár, protože to neopravíš.... Jinak co se týče unašečů - jeden pár kovových mám doma navíc, tak se můžem domluvit. Anebo by stálo za pokus koupit plastový podkovičky třeba i xraye a dát do do toho plastovýho unašeče. Mohlo by to fungovat
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
no prave jsem je hledal a nenasel edit: je uz je mam ale fakt jsem je prehlidl !!
edit: ta cena jee 890 tak to asi na hobby jezdeni vidim ze zustanu u kosti nebo casem skusim ty ocel
Jen trochu obnovím debatu... Jaký uni kardany pro "TéTéčko" s maximálním rejdem? U žádných není psán max rejd a nerad bych aby to při větším rejdu házelo jak sériový kardany v první verzi T3 Jinak max rejd je pro mě 45st a víc
PS: na vanu to narážet nebude...plast je poddajný materiál....
původní unašeče jako ty plastový? to asi ne, možná s plastovou podkovičkou třeba z výše zmiňovaného xraye, ale to nezaručuju. lepší koupit i ocelový unašeče
Podkovičku z xraye nadáš na tamiyácký poloosy, Xray má tu kuličku 7mm a Tamiya 6mm. A kdybys tam dal ty origo tamiya, tak bych řekl, že budou malý. Pokud se nepletu, tak plastvý poloosy tamiya mají víc než 6mm
mne sa uni kardan pokazil, vypadol mi z neho čap za jazdy samozrejme som ho nenašiel . pre nahodením skontrolovat čapy ktoré kardan v strede spája. Inak su OK.
pracuje sa na: Audi S1 Quattro Special, TT-01 full tuning, 6,5 T Fusion Combo TT-01 Toyota Supra GT, 5T X12 LRP, TC SPEC LRP
TT-01 Subaru Impreza 2007, Sport Tuned, Rally
K unikardanum jsem se chtel zeptat, zda pri koupi stridaku 10,5t by se mely koupit i na zadni napravu, nebo zda tam psi kosti pri takovym tahu prezijou. Kupoval jsem unikardany na predek kvuli rejdu a ted se chystam na predni volnobezku, tak me napada, ze bych unasece uzivil na zadku, kdyz bych dokoupil druhou sadu unikardanu, ale nevim, jestli je to uzitecna investice. Diky za tipy..
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body TT-01E Subaru Impreza WRC 2008 Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu
Troufám si tvrdit, že je to u tvého auta naprosto zbytečná investice. Kardan má smysl u výchylek osy (kloubu) nad cca +-15°, kde tím pádem ztrácí čep kontakt s dosedovou plochou, což vzadu není ani zdaleka...
Co se týká motoru, obě řešení jsou v ocelovém provedení rovnocenná, alu kardany mají nižší odolnost.
S alu neporovnavam.. Porovnavam s original plastovymi poloosami a plastovymi unaseci (psi kosti). Nekde na foru se tu totiz pise, ze u silnych motoru (planuji 10T nebo 8,5T) se doporucuje prave ocel unikardan, kvuli zivotnosti, z toho duvodu me napadla aplikace i zadni naprave, kde by mel byt temer rovnoceny moment jako na predni..
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body TT-01E Subaru Impreza WRC 2008 Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu