Dave Kolář píše:Prosím o malinkou pomoc, v tomhle se absolutně nevyznám, jelikož jsem nováček. Prosím, prosím Mám velké ozubené kolo 61T a motor mám HPI SATURN 20T...jaký pastorek? Dal jsem tam 22T a modul 0,6 a je to špatný. Děkuji.
jak spatny? neni kroutak nebo co?
chtel bych to na drift
Já jsem měl nejdříve ve svém TTčku motor Carson CE-4 + převody 61/19. Na rally dostačující, si myslím. A na občasné poježdění na asfaltu mi to taky tenkrát stačilo. Nicméně nějakou tu dobu mi doma ležel motor Tamiya Sport Tuned a tak jsem ho tam na zkoušku vrazil. Rychlost byla mnohem větší a na síle jsem ztrátu nezaznamenal. Takže jsem opět jezdil rally i asfalt. Ale touha po rychlosti na asfaltu mi nezabránila koupit si převody 55/25. S touto kombinací bych do lesa nejel, ale na cestě je to na TTčko fajn rychlost. Problém mám ale s přehříváním motoru a réglu (Hitec SP560 ) přestože chladím 4x4cm větrákem pod bordelkrytem s vháněcími otvory pro vzduch. Nevíte někdo čím to je? Nedostačující elektronika?
Na Mibocupu jsme v lete jezdili 55/28 s Johnsonem. Motor mel po 6ti minutove jizde na kotve vzdy spolehlive pres 100stupnu a nebyl problem. Taky jsme takhle odjeli desetihodinovku a motor porad pouzivam.
Tamiya TT-01 | LRP IPC v7.1
HPI Cyber 10B | CC Sidewinder 4600kV
Xray T3 11' | Tekin RS | LRP X12 17.5
Spektrum DX3S
Ja jsem zkousel o vikendu prevod 27/55 (vyse zmineny ) a docela me to zklamalo, auto melo zrychleni ubohe, maximalka o neco malinko vyssi nez 19/61...dal jsem tam ted 22/61, tak uvidim.
Motor Johnson 540(jine motory nepouzivam).
Jestli si mel maximalku jenom o neco malo vyssi nez 19/61 tak tam mas neco spatne, protoze maximalka je PODSTATNE vyssi. Teoreticky az o 63%, v praxi mozno o neco malo min, ale porad jak pisu PODSTATNE vyssi nez 61/19. I rozdil mezi 55/28 a 55/25 je volnym okem videt.
Tamiya TT-01 | LRP IPC v7.1
HPI Cyber 10B | CC Sidewinder 4600kV
Xray T3 11' | Tekin RS | LRP X12 17.5
Spektrum DX3S