Já mám na M-03 v jednom záklaďák Mabuchi, v druhém 9z Ezrun. V obou chassis klasické planetové diferenciály. Docela mě překvapuje tvůj popis rozjezdu a brždění. I když jsou na obou mých podvozcích diferáky otevřené, tak tenhle problém nemám. Při rozjezdu na plný plyn sice nechávám gumy na asfaltu,
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon/rolleyes.gif)
, ale auto přes veškeré protáčení kol drží stopu, a při ostré brzdě také. Neuhýbá do strany. A že s tím Ezrun dělá opravdu věci.
Zkoušeli jsme měřit časy na Pilsenkitu, byla tam poměrně rychlá trať, viz video z příslušného článku, stavěná pro pětiny. A srovnání bylo zajímavé, s M-03 jsem ztrácel tak vteřinku na kolo oproti časům s X-rayem, na kterém byly závodní gumy a 7,5z stříďák!!! A na M-03 byly obyčejné sjeté Tamiya gumy !!! Věřím, že na závodních bych jel stejné, ne-li lepší časy.
Je otázkou, nakolik je vyvážení M-05ra jiné nežli u M-03.Ale to uhýbání do strany je divné. Zkus zkontrolovat, jestli se obě kola točí opravdu stejně, jestli na jednom něco nedře, nepřibržďuje atd. Opravdu je mi to divné, nemělo by se ti to stávat, něco bude špatně.
![Think :think:](./images/smilies/eusa/think.gif)
A není to vysílačem, protože na M-03 používám obyčejné vysílačky, kde není možnost nastavit průběh křivek. Na Ezrunu mám sice na réglu nastavený pomalejší rozjezd a časování, ale přesto je na podvozek ten výkon i tak dost brutální.
Poslední poznámka, převod má 6.44:1, patorek 18z na obou podvozcích.
CHASSIS:
X-ray T1R ![Obrázek](http://fotogalerie.modelfan.cz/fotky/_6226.jpg)
,
TB-01 v plném tuningu :tamiya:
TT-01 v tuningu,
TL-01 Monster Truck,
TL-01 Hummer,
HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z