Stodvacítka měla také přípustné zatížení jen 50 kg.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
Aby auto moc nedřepělo, byly na něm pokud vím vzadu tvrdší pružiny dělané na objednávku v plzeňské Škodovce.( Předpokládám, že to v té době stálo flašku Ferneta.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
) Protože s doprovodem se i trénovalo, tak byla pod vanou a převody lyžina z duralu 4,5 mm.A každou chvíli jsme s ní škrtali, v Teplicích jsme jí dokonce na železničním přejezdu urvali.
K RC : kastle je bez úprav na podvozku M-04L,rozvor 237 mm.Není to úplně ideální,chtělo by to tak o 3 - 4 mm víc.Když jí nasadíš tak, aby přední kola byla uprostřed výřezů, tak zadní jsou posunuta moc dopředu.Možná je to i použitím zadních kamenů se sbíhavostí.Až bude čas, tak se pokusím s tím něco udělat, ale není to tak hrozné,nevypadá to tak zle.
Rád bych jí měl do pátku hotovou, abych s ní mohl vyrazit v sobotu na modelářskou výstavu Pilsenkit.Kdo je z Plzně a okolí, přijďte se podívat.
![Old Timer :character-oldtimer:](./images/smilies/character/oldtimer.gif)
CHASSIS:
X-ray T1R ![Obrázek](http://fotogalerie.modelfan.cz/fotky/_6226.jpg)
,
TB-01 v plném tuningu :tamiya:
TT-01 v tuningu,
TL-01 Monster Truck,
TL-01 Hummer,
HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z