no na tom to mam pravě položený,koukal jsem na ostatní podvozky a všichni to měli položeny chladičem k baterce,tak ja to tak necham,vyzkouším to v třemošne v sobotu a uvidimJirkacbx píše:To Dajdou : Na reglu hřeje jen ta část s chladičem,spodek s elektronikou je studený nebo vlažný a to nevadí ani plastu.
Graupner Profi V80R
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- Dajdou
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 175
- Registrován: úte zář 16, 2008 9:23 pm
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: Graupner Profi V80R
CHASSIS:X-Ray T2 007 v úpravách
KAROSERIE:Subaru Impreza WRC
MOTORY:GP Stock ,Nosram vision REGL:V80R
VYSÍLAČKA:Acoms 40MHz FM
http://www.madracing.cz
KAROSERIE:Subaru Impreza WRC
MOTORY:GP Stock ,Nosram vision REGL:V80R
VYSÍLAČKA:Acoms 40MHz FM
http://www.madracing.cz
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Graupner Profi V80R
nemáte někco CZ návod k tomuto réglu?
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
- Gluck
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 1646
- Registrován: pon led 23, 2006 4:45 pm
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Graupner Profi V80R
ja mam jen co k nemu davaj a ten je tusim k V40 ale sedi to na nej taky
- tomik
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1677
- Registrován: pon bře 05, 2007 2:52 pm
- Bydliště: Vsetín (Hošťálková)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Graupner Profi V80R
Já ho mám někde zaštrachaný v krabicích, jestli se mi bude chtít tak se ti po něm podívám
Tamiya DB-01Durga
BRUSHLESS COMBO IN CAR
BRUSHLESS COMBO IN CAR
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Graupner Profi V80R
Kluci, myslel jsem , že je ztracen, ale dnes odpoledne jsem ho našel Díky všem
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Re: Graupner Profi V80R
taky poprosim jestli nekdo nemate CZ navod k tomuto reglu, dekuji.....
fikuscz@seznam.cz
fikuscz@seznam.cz
1:10 Xray T2 009 upraveno na rally - prodano, TT-01 upraveno na rally, AX10 Scorpion, SCX10 Defender 90, MEX II Defender 110, Spektrum DX3R, DX3S
http://buggycz.rajce.idnes.cz/
http://buggycz.rajce.idnes.cz/
-
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát bře 06, 2009 10:37 am
Re: Graupner Profi V80R
Nejde mi sem dát odkaz, tak to okopčím sem, doufám že to bude čitelné:
Po vybalení regulátoru si rozmyslete, na jaké místo modelu chcete regulátor umístit.
Doporučujeme umístit regulátor pokud možno co nejníže na šasi. Respektujte při tom
skutečnost, že přijímač, stejně tak i anténa přijímače by měly by být umístěny
ve vzdálenosti větší než jsou 3 cm od regulátoru jízdy, silného přívodního kabelu
stejně tak i baterie. Pokud je to možné, umístěte regulátor tak, aby k němu proudit vzduch.
Toto opatření zvyšuje jeho účinnost.
Po té, co jste vybrali vhodné místo pro jeho umístění, upevněte regulátor oboustrannou lepící páskou.
Připojení regulátoru
Připojení baterie a motoru :
• Propojte modrý kabel se záporným pólem motoru
• Propojte žlutý kabel s kladným pólem motoru
• Propojte červený kabel s kladným pólem motoru
• Propojte černý kabel se záporným pólem jízdní baterie
Připojení kondenzátoru Power
Objednací číslo 91539 nebo 91539 G.
Připojení kondenzátoru Power je výhod-
né. Kondenzátor redukuje rušící
vlivy motoru, chrání regulátor před
přepětím a zlepšuje zrychlení.
Dlouhý drát kondenzátoru je přiletován ke kladnému připojení baterie regulátoru.
Krátký drát kondenzátoru (označený symbolem -) je přiletován k připojení
baterie regulátoru.
4
Připojení k přijímači
Regulátor byl ve výrobním závodě osazen konektorem JR. U svého prodejce se informujte, zda je Váš přijímač kompatibilní s tímto systémem konektoru, protože jinak může dojít ke zničení BEC regulátoru jízdy.
ČERVENÝ = přijímač +
HNĚDÝ = přijímač –
ORANŽOVÝ = pulzní vedení
Konektor´kabelu přijímače zasuňte na svém přijímači do kanálu 2.
Nastavení k vysílačce
Po prvním správném zasunutí a po sepnutí je regulátor zapnutý a disponuje základním nastavením. Při nastavení regulátoru k řízení dálkovým ovládáním postupujte následujícím způsobem :
Poznámka :
Po každém stisknutí tlačítka se krátce rozsvítí dioda LED, abyste jste poznali, že tlačítko bylo identifikováno. Během nastavení k vysílačce je motor vypnutý.
- Krátce stiskněte tlačítko SET
- Regulátor nyní automaticky definuje nulový bod, dioda LED svítí. Asi po 2 sekundách
dioda zhasíná.
- Nyní asi po 3 sekundách nastavte plný plyn, po té úplnou brzdu / úplně dozadu.
- Když nyní tlačítko SET stisknete a budete držet až do okamžiku, kdy se 3 x krátce
rozsvítí dioda LED, dochází k obnově výrobních nastavení všech pomocných funkcí.
- Proces nastavení končí, když se konec programu SET = nastavení zobrazí trojím
krátkým bliknutím diody LED. Hotovo !
Nyní je regulátor nastavený. Pokud je nastavení správné, svítí dioda LED jen v režimu plný
Plyn, nulový bod a plná brzda!
Výrobní nastavení (kromě Navy V 40R) : BRKMIN 0%, BRKMAX 100%, AUTOBRK 0%,
REVERSE 100%, doba až do režimu jízdy dozadu : 98, rychlost zatáčky : lineární, nazpá-
Tek při klidovém stavu motoru.
Vždy respektujte následující pořadí :
Zapnutí : Vypnutí :
1. Aktivovat dálkové ovládání – 1. Regulátor vypnout
vysílač 2. Regulátor odpojit od baterie
2. Zapojit na baterii
3. Zapnout regulátor 3. Deaktivovat dálkové
Ovládání – vysílač
Funkce zpětný chod u …..regulátoru R
Tyto regulátory jízdy mají k dispozici zcela proporcionální brzdu i zcela proporcionální zpětný chod.
K dispozici je hned několik možností aktivace zpětného chodu :
1. K jízdě dozadu je nutné nejdříve umístit páčku plynu polohy „ plná brzda“
a potom zpět do neutrální polohy. Zpětný chod je nyní uložen.
Nyní můžete jet proporcionálně dozadu.
2. K jízdě dozadu je nutné, aby model skoro stál a aby páčka plynu byla
umístěna v neutrální poloze. Nyní je možné jet proporcionálně dozadu
(dozadu při klidovém stavu motoru).
3. Po uplynutí nastaveného času se brzda pro jízdu dozadu přepíná
(doba až do režimu jízdy dozadu : 0 – 5 s).
První možnost můžete kombinovat s druhou a / nebo třetí možností.
Viz programování program # 5 a # 6 na následujících stránkách.
Důležitá poznámka :
Respektujte skutečnost, že v případě použití zpětného regulátoru nesmí dojít
K připojení diody Schottky k motoru! Jinak se regulátor při jízdě dozadu zničí.
6
Pomocné funkce :
Čísla programů funkcí, které se nastavují tlačítkem :
Číslo programu Program
# 1
BRKMIN
# 2
BRKMAX
# 3
AUTOBRK
# 4
REVERSE
# 5
Doba až do režimu jízdy dozadu
# 6
Rychlost zatáčky zpět při klidovém stavu motoru
# 1 : Minimální brzda BRAKE MIN
Minimální působení brzdy je takové, které nastane bezprostředně po neutrálním bodu.
Příklad :
Pokud nastavíte min brzdy na 30%, potom po použití brzdy okamžitě působí 30%
Brzdy. Brzdný rozsah páčky je tak rozdělen mezi hodnoty 30% a MAX BRZDY,
a proto citlivější.
Minimální brzda se nastavuje v rozmezí hodnot 0% a 100% (0% výrobní nastavení).
(Vhodné hodnoty 0 – 50%).
# 2 : Maximální brzda BRAME MAX
Maximální brzdný efekt je takový, který nastane při působení plné brzdy. Touto funkcí je možné zachránit přebrzdění/blokování kol u plné brzdy.
Maximální brzda je nastavená v rozmezí 0% a 100% (100% výrobní nastavení)
Typ : Většina řidičů provozuje maximální brzdu s hodnotou přibližně 80%.
# 3 : Automatická brzda AUTOBRAKE
Automatická brzda se nastavuje v rozmezí 0-100% a působí již v neutrální poloze páčky plynu. Je možné ji nastavit nezávisle na minimálním a maxi-
málním brzdném efektu a umožňuje tak užší projíždění zatáčky.
(0% - výrobní nastavení) (účelné hodnoty : 0 – 30%
# 4 : Maximální jízda dozadu REVERSE
Maximální jízda dozadu je nastavitelná v rozmezí 0-100% odděleně od brzdy.
Tato skutečnost umožňuje příkladnou jízdu směrem dozadu. U člunů se tak může zmenšením maximální jízdy dozadu na přibližně 50% zamezit jeho ponoření.
# 5 : Doba do jízdy dozadu
Prodlevu pro jízdu dozadu je možné nastavit nezávisle na ostatních funkcích zpětného chodu.
0 = bez časové prodlevy (zvláště pro modely přívěsů ve spojitosti se 100% automatickou
brzdou).
1.... 9 = časová prodleva přibližně 0,5 – 5s
10 = časová prodleva neaktivuje jízdu dozadu
7
# 6 : Rychlost zatáčky, jízda směrem dozadu aktivovaná/deaktivovaná při
klidovém stavu motoru
V programu 6 je možné nastavit rychlost zatáčky, zatáčku pod plynem pro regulovaný
Proces v polovičním rozsahu plynu.
Lineární = lineárně proporcionální
Soft = podobně jako exponenciální – zvláště pro terénní jízdu a kluzký podklad
Hard = podobně jako exponenciální
Dále můžete funkce aktivovat nebo deaktivovat chod dozadu v nulovém bodě při
Klidovém stavu motoru.
Tabulka hodnot :
Dozadu při klidovém stavu motoru
Zatáčka
Deaktivace
Zatáčka
0
lineární
4
lineární
1
soft
5
soft
2
hart
6
hart
3
hart
7
hart
Soft – pozvolná Hart - ostrá
8
Programování pomocných funkcí tlačítek
- regulátor vypnutý – zapnout vysílačku
- stisknout tlačítko SET, podržet ho stisknuté a současně zapnout regulátor, dokud
3 x neblikne dioda LED.
- během výše uvedené signalizace tlačítko uvolnit
… Nyní se nacházíte v režimu programování, pokud během následujícíh 3 sekund
nedojde k nastavení, přechází regulátor do režimu programování IDA.
Podle uvedené tabulky
Stiskněte tlačítko SET
tolikrát, aby jste se dostali
k požadovanému programu.
Při každém zvýšení
Programu svítí dioda LD.
Asi 3 s po posledním
stisknutí tlačítka potvrdí
regulátor trojím krátkým
bliknutím dosažení
programu.
Ihned poté 3 krátká
bliknutí diody LED
signalizují dosažení režimu
hodnot:Nyní můžete tlačítko
tisknout tolikrát, dokud se
nedojde k nastavení
požadované hodnoty. Při
každém zvýšení hodnoty
svítí dioda LED.
Potvrzení opět trojím
krátkým bliknutím a návrat
k režimu jízdy.
- Hotovo!
r
Technické údaje Navy V 40R V8RW SX3R
Provozní napětí 4,8 – 16,8 V 4,8 – 12V 4,8 – 12V
R (DSon při 25ºC) 2x0,001 2x0,0007 2x0,003
Proud krátkodobě 10s 120A 120A 60A
Trvalý proud ٭ 40A/60A 60A 20A
Vinutí u motoru GM >=10T >=8T >18T
Napětí BEC/proud max. 10s 5,5V/3A 5,5V/3A 5,5V/2A
٭Trvalý proud se vztahuje na baterie s max. 3600mAh.
9
EDIT Pajik_CZ - osekal jsem ti mezery v textu
Po vybalení regulátoru si rozmyslete, na jaké místo modelu chcete regulátor umístit.
Doporučujeme umístit regulátor pokud možno co nejníže na šasi. Respektujte při tom
skutečnost, že přijímač, stejně tak i anténa přijímače by měly by být umístěny
ve vzdálenosti větší než jsou 3 cm od regulátoru jízdy, silného přívodního kabelu
stejně tak i baterie. Pokud je to možné, umístěte regulátor tak, aby k němu proudit vzduch.
Toto opatření zvyšuje jeho účinnost.
Po té, co jste vybrali vhodné místo pro jeho umístění, upevněte regulátor oboustrannou lepící páskou.
Připojení regulátoru
Připojení baterie a motoru :
• Propojte modrý kabel se záporným pólem motoru
• Propojte žlutý kabel s kladným pólem motoru
• Propojte červený kabel s kladným pólem motoru
• Propojte černý kabel se záporným pólem jízdní baterie
Připojení kondenzátoru Power
Objednací číslo 91539 nebo 91539 G.
Připojení kondenzátoru Power je výhod-
né. Kondenzátor redukuje rušící
vlivy motoru, chrání regulátor před
přepětím a zlepšuje zrychlení.
Dlouhý drát kondenzátoru je přiletován ke kladnému připojení baterie regulátoru.
Krátký drát kondenzátoru (označený symbolem -) je přiletován k připojení
baterie regulátoru.
4
Připojení k přijímači
Regulátor byl ve výrobním závodě osazen konektorem JR. U svého prodejce se informujte, zda je Váš přijímač kompatibilní s tímto systémem konektoru, protože jinak může dojít ke zničení BEC regulátoru jízdy.
ČERVENÝ = přijímač +
HNĚDÝ = přijímač –
ORANŽOVÝ = pulzní vedení
Konektor´kabelu přijímače zasuňte na svém přijímači do kanálu 2.
Nastavení k vysílačce
Po prvním správném zasunutí a po sepnutí je regulátor zapnutý a disponuje základním nastavením. Při nastavení regulátoru k řízení dálkovým ovládáním postupujte následujícím způsobem :
Poznámka :
Po každém stisknutí tlačítka se krátce rozsvítí dioda LED, abyste jste poznali, že tlačítko bylo identifikováno. Během nastavení k vysílačce je motor vypnutý.
- Krátce stiskněte tlačítko SET
- Regulátor nyní automaticky definuje nulový bod, dioda LED svítí. Asi po 2 sekundách
dioda zhasíná.
- Nyní asi po 3 sekundách nastavte plný plyn, po té úplnou brzdu / úplně dozadu.
- Když nyní tlačítko SET stisknete a budete držet až do okamžiku, kdy se 3 x krátce
rozsvítí dioda LED, dochází k obnově výrobních nastavení všech pomocných funkcí.
- Proces nastavení končí, když se konec programu SET = nastavení zobrazí trojím
krátkým bliknutím diody LED. Hotovo !
Nyní je regulátor nastavený. Pokud je nastavení správné, svítí dioda LED jen v režimu plný
Plyn, nulový bod a plná brzda!
Výrobní nastavení (kromě Navy V 40R) : BRKMIN 0%, BRKMAX 100%, AUTOBRK 0%,
REVERSE 100%, doba až do režimu jízdy dozadu : 98, rychlost zatáčky : lineární, nazpá-
Tek při klidovém stavu motoru.
Vždy respektujte následující pořadí :
Zapnutí : Vypnutí :
1. Aktivovat dálkové ovládání – 1. Regulátor vypnout
vysílač 2. Regulátor odpojit od baterie
2. Zapojit na baterii
3. Zapnout regulátor 3. Deaktivovat dálkové
Ovládání – vysílač
Funkce zpětný chod u …..regulátoru R
Tyto regulátory jízdy mají k dispozici zcela proporcionální brzdu i zcela proporcionální zpětný chod.
K dispozici je hned několik možností aktivace zpětného chodu :
1. K jízdě dozadu je nutné nejdříve umístit páčku plynu polohy „ plná brzda“
a potom zpět do neutrální polohy. Zpětný chod je nyní uložen.
Nyní můžete jet proporcionálně dozadu.
2. K jízdě dozadu je nutné, aby model skoro stál a aby páčka plynu byla
umístěna v neutrální poloze. Nyní je možné jet proporcionálně dozadu
(dozadu při klidovém stavu motoru).
3. Po uplynutí nastaveného času se brzda pro jízdu dozadu přepíná
(doba až do režimu jízdy dozadu : 0 – 5 s).
První možnost můžete kombinovat s druhou a / nebo třetí možností.
Viz programování program # 5 a # 6 na následujících stránkách.
Důležitá poznámka :
Respektujte skutečnost, že v případě použití zpětného regulátoru nesmí dojít
K připojení diody Schottky k motoru! Jinak se regulátor při jízdě dozadu zničí.
6
Pomocné funkce :
Čísla programů funkcí, které se nastavují tlačítkem :
Číslo programu Program
# 1
BRKMIN
# 2
BRKMAX
# 3
AUTOBRK
# 4
REVERSE
# 5
Doba až do režimu jízdy dozadu
# 6
Rychlost zatáčky zpět při klidovém stavu motoru
# 1 : Minimální brzda BRAKE MIN
Minimální působení brzdy je takové, které nastane bezprostředně po neutrálním bodu.
Příklad :
Pokud nastavíte min brzdy na 30%, potom po použití brzdy okamžitě působí 30%
Brzdy. Brzdný rozsah páčky je tak rozdělen mezi hodnoty 30% a MAX BRZDY,
a proto citlivější.
Minimální brzda se nastavuje v rozmezí hodnot 0% a 100% (0% výrobní nastavení).
(Vhodné hodnoty 0 – 50%).
# 2 : Maximální brzda BRAME MAX
Maximální brzdný efekt je takový, který nastane při působení plné brzdy. Touto funkcí je možné zachránit přebrzdění/blokování kol u plné brzdy.
Maximální brzda je nastavená v rozmezí 0% a 100% (100% výrobní nastavení)
Typ : Většina řidičů provozuje maximální brzdu s hodnotou přibližně 80%.
# 3 : Automatická brzda AUTOBRAKE
Automatická brzda se nastavuje v rozmezí 0-100% a působí již v neutrální poloze páčky plynu. Je možné ji nastavit nezávisle na minimálním a maxi-
málním brzdném efektu a umožňuje tak užší projíždění zatáčky.
(0% - výrobní nastavení) (účelné hodnoty : 0 – 30%
# 4 : Maximální jízda dozadu REVERSE
Maximální jízda dozadu je nastavitelná v rozmezí 0-100% odděleně od brzdy.
Tato skutečnost umožňuje příkladnou jízdu směrem dozadu. U člunů se tak může zmenšením maximální jízdy dozadu na přibližně 50% zamezit jeho ponoření.
# 5 : Doba do jízdy dozadu
Prodlevu pro jízdu dozadu je možné nastavit nezávisle na ostatních funkcích zpětného chodu.
0 = bez časové prodlevy (zvláště pro modely přívěsů ve spojitosti se 100% automatickou
brzdou).
1.... 9 = časová prodleva přibližně 0,5 – 5s
10 = časová prodleva neaktivuje jízdu dozadu
7
# 6 : Rychlost zatáčky, jízda směrem dozadu aktivovaná/deaktivovaná při
klidovém stavu motoru
V programu 6 je možné nastavit rychlost zatáčky, zatáčku pod plynem pro regulovaný
Proces v polovičním rozsahu plynu.
Lineární = lineárně proporcionální
Soft = podobně jako exponenciální – zvláště pro terénní jízdu a kluzký podklad
Hard = podobně jako exponenciální
Dále můžete funkce aktivovat nebo deaktivovat chod dozadu v nulovém bodě při
Klidovém stavu motoru.
Tabulka hodnot :
Dozadu při klidovém stavu motoru
Zatáčka
Deaktivace
Zatáčka
0
lineární
4
lineární
1
soft
5
soft
2
hart
6
hart
3
hart
7
hart
Soft – pozvolná Hart - ostrá
8
Programování pomocných funkcí tlačítek
- regulátor vypnutý – zapnout vysílačku
- stisknout tlačítko SET, podržet ho stisknuté a současně zapnout regulátor, dokud
3 x neblikne dioda LED.
- během výše uvedené signalizace tlačítko uvolnit
… Nyní se nacházíte v režimu programování, pokud během následujícíh 3 sekund
nedojde k nastavení, přechází regulátor do režimu programování IDA.
Podle uvedené tabulky
Stiskněte tlačítko SET
tolikrát, aby jste se dostali
k požadovanému programu.
Při každém zvýšení
Programu svítí dioda LD.
Asi 3 s po posledním
stisknutí tlačítka potvrdí
regulátor trojím krátkým
bliknutím dosažení
programu.
Ihned poté 3 krátká
bliknutí diody LED
signalizují dosažení režimu
hodnot:Nyní můžete tlačítko
tisknout tolikrát, dokud se
nedojde k nastavení
požadované hodnoty. Při
každém zvýšení hodnoty
svítí dioda LED.
Potvrzení opět trojím
krátkým bliknutím a návrat
k režimu jízdy.
- Hotovo!
r
Technické údaje Navy V 40R V8RW SX3R
Provozní napětí 4,8 – 16,8 V 4,8 – 12V 4,8 – 12V
R (DSon při 25ºC) 2x0,001 2x0,0007 2x0,003
Proud krátkodobě 10s 120A 120A 60A
Trvalý proud ٭ 40A/60A 60A 20A
Vinutí u motoru GM >=10T >=8T >18T
Napětí BEC/proud max. 10s 5,5V/3A 5,5V/3A 5,5V/2A
٭Trvalý proud se vztahuje na baterie s max. 3600mAh.
9
EDIT Pajik_CZ - osekal jsem ti mezery v textu
-
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát bře 06, 2009 10:37 am
Re: Graupner Profi V80R
Umístil jsem to i do tutorialu http://forum.tamiyaclub.net/viewtopic.php?f=10&t=9947
- Milan
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 22
- Registrován: ned říj 19, 2008 1:27 pm
- Bydliště: okres. Kladno
Re: Graupner Profi V80R
Ahoj potřeboval bych poradit at nastavim brzdu jak nastavim tak se mi zda že to nebrzdi a nevim jak je to stim když u toho pišou že při 100 procentnim nastaveni brzd kola blokujou tak toho nemužu nejak docilit. Poradi někdo.
Ford F350 a Skyline nismo Z Tune http://www.youtube.com/watch?v=1i8WyxxRFXU
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Graupner Profi V80R
mrkni na EPA výchylky na vysílačce a zkontroluj že je máš uplně na nejvíc co to de
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- Milan
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 22
- Registrován: ned říj 19, 2008 1:27 pm
- Bydliště: okres. Kladno
Re: Graupner Profi V80R
to mam? ale je tam možnost nastavit brzdu treba na 50% naco mi to bude couvat na plne pecky tak jestli to nemuže ovlivnovat tohle a když nastavim brzdu na tech 100% tak by meli jit kola do smiku nebo ne.tjjack píše:mrkni na EPA výchylky na vysílačce a zkontroluj že je máš uplně na nejvíc co to de
Ford F350 a Skyline nismo Z Tune http://www.youtube.com/watch?v=1i8WyxxRFXU
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Graupner Profi V80R
jj, to je to jak řikáš s tou brzdou....u nějakejch to pokračuje až za sto procent, já mam stupnici třeba až do 120%, a to se ti pak kola zablokujou i za jízdy... většina vysílaček by to měla mít......
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- Milan
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 22
- Registrován: ned říj 19, 2008 1:27 pm
- Bydliště: okres. Kladno
Re: Graupner Profi V80R
radio do 120% EPA toje jasne tech 50% sem myslel na reglu a jeste kdyš sem to nastavoval tak sem dal nejdřiv plnej plyn a pak plnou brzdu je možne že sem to nenechal chvilku ve středove poloze a mam nastavenou couvačku aš po plne brzde.
Ford F350 a Skyline nismo Z Tune http://www.youtube.com/watch?v=1i8WyxxRFXU
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Graupner Profi V80R
tak s nastaveni reglo tu nepomůžu, ten nemam, takže to ti boužel bude muset poradit někdo jinej , ale s tou zpátečkou až po plný brzdě mam na reglu taky taky....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- Milan
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 22
- Registrován: ned říj 19, 2008 1:27 pm
- Bydliště: okres. Kladno
Re: Graupner Profi V80R
Ahoj poradil by mě někdo jak nastavit tu brzdu na Graupner Profi V80R potom co dam s plného plynu paku na druhou stranu tak se tak nějak nic neděje at to programuju jak chci.
Ford F350 a Skyline nismo Z Tune http://www.youtube.com/watch?v=1i8WyxxRFXU