GM V4R - problém
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
GM V4R - problém
zdravim, prosim prosim, pomozte mi s problemem u reglu gm v4r. Jde o to, že kdysi dávno jsem si řekl že pudu jezdit na led ke škole, tak jsem se vydal na cestu, stavil jsem se ještě cestou u kámoše jesi pude taky, musel doma ještě něco udělat a tak jsem si řekl že vyměnim pneu. Pneu jsem tedy vyměnil, zapnul auto a zkusil se projet. Auto JELO. přišli jsme teda k tý škole kde jezdil nějaký malý kluk s nějakou hračkou na stejné frekvenci jako já. zapnul jsem auto a ono nic, reagovalo jenom servo, 2x to mělo takový seky, že se samo od sebe naplno rozjelo dozadu. tak jsem nas... odešel domu to proměřit. doma jsem zjistil, že mi nejde z kablu od reglu k motoru do motoru proud. Nevíte co s tím může být? nechce semi ho vyhazovat, chtěl bych to zkusit ještě opravit, ted už na tom stejně není co zkazit. diky za odpovědi
- BRONA
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 867
- Registrován: čtv zář 04, 2008 9:32 pm
- Bydliště: Krhovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: GM V4R - problém
Skus nastavyt znova regulator přece ti jen tak neodešel kuli rušeni.
Podvozky : 1XTA02
Re: GM V4R - problém
už jsem zkoušel ale nic
- BRONA
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 867
- Registrován: čtv zář 04, 2008 9:32 pm
- Bydliště: Krhovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: GM V4R - problém
Vubec ti nereaguje teda i po nastaveni co přesne dela BLIKA LEDKA ATD
Podvozky : 1XTA02
Re: GM V4R - problém
no když dám plyn dozadu, tak bliká ledka přerušovaně ptž mám nastaveno abs ale když dám plyn dopředu, tak nebliká, ani nesvítí
- BRONA
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 867
- Registrován: čtv zář 04, 2008 9:32 pm
- Bydliště: Krhovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: GM V4R - problém
no stymhle jsem jse nesetkal mel jsem take problemek z nastavenim tohodle reglu ale vždy mne fungoval aspon na jeden smer a blikal na oba smery to asi fak bude hyn nemaš ktomu zaručak dat to reklamovat.
Podvozky : 1XTA02
Re: GM V4R - problém
zaručák nemám bohužel , zkusím to ještě přenastavit jednou podle návodu, třeba jsem při předchozí instalaci udělal chybu, jenom ještě někde splašit navodBRONA píše: no stymhle jsem jse nesetkal mel jsem take problemek z nastavenim tohodle reglu ale vždy mne fungoval aspon na jeden smer a blikal na oba smery to asi fak bude hyn nemaš ktomu zaručak dat to reklamovat.
- BRONA
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 867
- Registrován: čtv zář 04, 2008 9:32 pm
- Bydliště: Krhovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: GM V4R - problém
Tady neco
Tak tadi to je Funkce zpátečky
Regulátor má rovněž plynule ovládanou zpátečku. Pro jízdu zpět zvolte jednou krátce "plnou brzdu" a již můžete jezdit zpět. Při nepřerušované jízdě zpět po dobu 6-ti sekund regulátor zpětný chod přeruší. Pro jízdu zpět musíte opět krátce jet vpřed, abyste mohli zpátečku opět využít.
Je to jednoduche při nastavovani davate plinule spatečku. a pak jezdi plinule zpatečku jakmile date při nastaveni rychle spatečku tak je nastavena rychle. konečne jsem regulator pochopil do detajlu jsem jsnim maksimalne spokojen jen jsem nemoch přijit na tu spatečku plinulou
http://www.vinklarek.cz/NavodV6R.htm
Tak tadi to je Funkce zpátečky
Regulátor má rovněž plynule ovládanou zpátečku. Pro jízdu zpět zvolte jednou krátce "plnou brzdu" a již můžete jezdit zpět. Při nepřerušované jízdě zpět po dobu 6-ti sekund regulátor zpětný chod přeruší. Pro jízdu zpět musíte opět krátce jet vpřed, abyste mohli zpátečku opět využít.
Je to jednoduche při nastavovani davate plinule spatečku. a pak jezdi plinule zpatečku jakmile date při nastaveni rychle spatečku tak je nastavena rychle. konečne jsem regulator pochopil do detajlu jsem jsnim maksimalne spokojen jen jsem nemoch přijit na tu spatečku plinulou
http://www.vinklarek.cz/NavodV6R.htm
Podvozky : 1XTA02
Re: GM V4R - problém
dik za tenhle navod ale ten mi moc nepomuže,, potřebuju nějakej postup jak základně nastavit regl.
- BRONA
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 867
- Registrován: čtv zář 04, 2008 9:32 pm
- Bydliště: Krhovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: GM V4R - problém
1. zapni vysílač
2. zmáčkni tlačítko SET na reglu a drž ho (je to mikrospínač s nízkým zdvihem-je dobré na to mít nějaký nástroj)
3. zapni vypínačem reglu napájení
4. indikační zelená LED vedle mikrospínače 3x zabliká. Během těchto 3 bliků uvolni SET mikrospínač na reglu (ty bliky jdou rychle po sobě, doporučuji pustit SET tl. hned po prvním bliku, jinak to nestihneš) - v tomto okamžiku se nacházíš v programovacím módu. Pořadí funkcí v prg. módu je toto - 1 BRKMIN, 2 BRKMAX, 3 AUTOBRK, 4 REVERSE, 5 TIME to REVERSE, 6 PWRCURVE
5.Čili když chceš změnit fci AUTOBRAKE, zmáčkni SET tlačítko poprvé (LED blikne), podruhé(LED blikne), potřetí (LED blikne). Tímto jsi řekl reglu, že v programovacím režimu chceš neco dělat s třetí funkcí v pořadi-AUTOBRAKE. Regl ti to potvrdí 3-mi krátkými bliky a 3-mi dlouhými bliky. Nyní máč čas cca 5 sec., abys zadal hodnoty tlačítkem SET (viz dále). Pokud tak neučiníš, regl nastaví hodnotu 0 a vrátí se do základního nastavení a musíš případně začít opět od začátku.
6. Každá funkce - mimo fci 6 POWERCURVE - nabývá hodnot od 0 do 10 (0% - 100%). Když chceš např. AUTOBREAK nastavit na 50%, zmáčkneš SET postupně 5x za sebou. Každý jednotlivý stisk ti potvrdí LED bliknutím. Chceš-li AUTOBRAKE zrušit, aby nebyla aktivní, musíš nastavit 0% = žádný stisk SET tlačítka!
7. Pokud máš hodnotu té které funkce nastavenu, regl se po cca 5-ti sec. vrátí do základního stavu (opustí programovací režim a můžeš jezdit). Toto opět indikuje SET LED 3-mi krátkými bliky.
8. Přečti si návod nebo si ho opatři ...!
DEJ VJEDET JESI STAČI
2. zmáčkni tlačítko SET na reglu a drž ho (je to mikrospínač s nízkým zdvihem-je dobré na to mít nějaký nástroj)
3. zapni vypínačem reglu napájení
4. indikační zelená LED vedle mikrospínače 3x zabliká. Během těchto 3 bliků uvolni SET mikrospínač na reglu (ty bliky jdou rychle po sobě, doporučuji pustit SET tl. hned po prvním bliku, jinak to nestihneš) - v tomto okamžiku se nacházíš v programovacím módu. Pořadí funkcí v prg. módu je toto - 1 BRKMIN, 2 BRKMAX, 3 AUTOBRK, 4 REVERSE, 5 TIME to REVERSE, 6 PWRCURVE
5.Čili když chceš změnit fci AUTOBRAKE, zmáčkni SET tlačítko poprvé (LED blikne), podruhé(LED blikne), potřetí (LED blikne). Tímto jsi řekl reglu, že v programovacím režimu chceš neco dělat s třetí funkcí v pořadi-AUTOBRAKE. Regl ti to potvrdí 3-mi krátkými bliky a 3-mi dlouhými bliky. Nyní máč čas cca 5 sec., abys zadal hodnoty tlačítkem SET (viz dále). Pokud tak neučiníš, regl nastaví hodnotu 0 a vrátí se do základního nastavení a musíš případně začít opět od začátku.
6. Každá funkce - mimo fci 6 POWERCURVE - nabývá hodnot od 0 do 10 (0% - 100%). Když chceš např. AUTOBREAK nastavit na 50%, zmáčkneš SET postupně 5x za sebou. Každý jednotlivý stisk ti potvrdí LED bliknutím. Chceš-li AUTOBRAKE zrušit, aby nebyla aktivní, musíš nastavit 0% = žádný stisk SET tlačítka!
7. Pokud máš hodnotu té které funkce nastavenu, regl se po cca 5-ti sec. vrátí do základního stavu (opustí programovací režim a můžeš jezdit). Toto opět indikuje SET LED 3-mi krátkými bliky.
8. Přečti si návod nebo si ho opatři ...!
DEJ VJEDET JESI STAČI
Podvozky : 1XTA02
Re: GM V4R - problém
tak jsem to nastavil na tzv. tovární nastavení. Motor stále neběží, při neutrálusvítí led, po přidání plynu led zhasne, když dám zpátečku tak lid přerušovaně bliká sakra už fakt nevim co s tim je. Zkoušel jsem ještě měřit jesi do toho de proud ale nejde