SPX Brushless Super Reverse

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
rom4n
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 282
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Kontaktovat uživatele:

SPX Brushless Super Reverse

Příspěvek od rom4n »

Ahoj,
omlouvám se za další založené téma, ale raději zjistit, než se spálit. Nemáte někdo tenhle regulátor? (SPX Brushless Super Reverse) Nikde jsem nenašel manuál ke stažení a zajímalo by mne, jak se chová (prodleva u couvání, volitelné nastavení atd)
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
Uživatelský avatar
EARWIG
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 356
Registrován: pon črc 31, 2006 5:02 pm
Bydliště: LIBEREC
Kontaktovat uživatele:

Re: SPX Brushless Super Reverse

Příspěvek od EARWIG »

Proč se nepoužíváš na stránky LRP? Je tam manuál ke stažení:

http://www.lrp.cc/en/products/electroni ... e/details/
Robert Škvor
XRAY T2 008, XRAY T2 007 , XRAY T2 rally; Tamiya F103GT
SANWA M11 DSSS
http://www.skvorracing.com
rom4n
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 282
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: SPX Brushless Super Reverse

Příspěvek od rom4n »

já ho tam nemohl najít, díky :)
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
Uživatelský avatar
ondrabmw
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 918
Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
Bydliště: CZ, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: SPX Brushless Super Reverse

Příspěvek od ondrabmw »

je plně automatickej a nic se na něm nedá nastavit... Prodleva je různá podle váhy modelu a gripu.. Prostě až régl zaznamená, že je fajn hodit tam zpátečku, tak ji tam lupne.
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01
Obrázek
Uživatelský avatar
EARWIG
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 356
Registrován: pon črc 31, 2006 5:02 pm
Bydliště: LIBEREC
Kontaktovat uživatele:

Re: SPX Brushless Super Reverse

Příspěvek od EARWIG »

ondrabmw píše:je plně automatickej a nic se na něm nedá nastavit... Prodleva je různá podle váhy modelu a gripu.. Prostě až régl zaznamená, že je fajn hodit tam zpátečku, tak ji tam lupne.
Ondro omyl, sice nevím jak je to tam se zpátečkou, ale jinak je plně nastavitelný, jedná se o tento regl:

Obrázek
Robert Škvor
XRAY T2 008, XRAY T2 007 , XRAY T2 rally; Tamiya F103GT
SANWA M11 DSSS
http://www.skvorracing.com
rom4n
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 282
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: SPX Brushless Super Reverse

Příspěvek od rom4n »

jj, už jsem tam našel ten manuálek, nastavitelnej je (aku,brzda,zrychleni a vypnutí nebo zapnutí couvačky)
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5124
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: SPX Brushless Super Reverse

Příspěvek od WIN »

ondrabmw píše:je plně automatickej a nic se na něm nedá nastavit... Prodleva je různá podle váhy modelu a gripu.. Prostě až régl zaznamená, že je fajn hodit tam zpátečku, tak ji tam lupne.

Ondra je humorista :mrgreen: i mistr tesar se utne :mrgreen:
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Uživatelský avatar
Alf11
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: úte kvě 22, 2007 7:36 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: SPX Brushless Super Reverse

Příspěvek od Alf11 »

Klucí jak je to tedy s tou zpátečkou je to taková hrůza a nebo je dobré ho použít na rally. Mě dneska při testech shořel regl a příští týden závody, tak jsem z toho celkem smutnej :|
Peugeot 307 WRC - Xray T2R
Five team - http://www.fiveteam.webnode.cz
Rc Rally Tábor - http://www.rc-tabor.com
rom4n
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 282
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: SPX Brushless Super Reverse

Příspěvek od rom4n »

Ahoj, zpátečka se dá buď vypnout nebo zapnout. Když je zaplá, chová se tak, že při zabrždění auta a držení páky brzd to začne po menší prodlevě couvat (takže "NESTOJÍ NA BRZDÁCH"). Ze zpátěčky pak žádná prodleva není a rovnou jde do plynu
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
Odpovědět

Zpět na „REGULÁTORY“