regulator od LRP
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2010
- Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
regulator od LRP
hoši nevim kterej si mam vybrat,tak mi poradte
http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... cts_id/177
http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... cts_id/186
a nebo pak ještě tenhle
http://www.rc-modely.cz/product_info.ph ... cts_id/113
tak mi plosím vas poradte,budu vam moc vděčnýýý.....
http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... cts_id/177
http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... cts_id/186
a nebo pak ještě tenhle
http://www.rc-modely.cz/product_info.ph ... cts_id/113
tak mi plosím vas poradte,budu vam moc vděčnýýý.....
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
:xray::xray::xray:
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
I když fandím LRP a mám Quantum Reverse 2 Pro digita od 11 závitů, tak z těch co jsi napsal bych dal ten Nosramáckej
Quantum Reverse má novější soft než ta verze Sport
LRP má v brzé době vydat Quantum Reverse 3 řadu
Quantum Reverse má novější soft než ta verze Sport
LRP má v brzé době vydat Quantum Reverse 3 řadu
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
http://www.nosram.com/products.asp?id=52 ale rozměr chybíZerro píše:a nevíš rozměry toho nosramu???
Podoba je s Magnumem http://www.rcauta.cz/inshop/scripts/set ... nd=1324361
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
A co tenhle vodě odolnej vymazlenej:
http://www.lrp-electronic.de/e/lis/02_S ... tures.html
80830 Quantum Competition 3
Další dlouho očekávanou novinkou je regulátor QC3, který nahradí veleúspěšný regulátor Quantum Competition 2. QC3 je opět skrz na skrz prošpekován těmi nejmodernějšími technologiemi. Už neuvěřitelně nízký vnitřní odpor u QC2 je u QC3 snížený o dalších 60%, ze 70% nový software se nyní dělí na 4 základní funkce – volba automatické detekce LiPo baterií nebo 4-7 článkový závodní mód, 5 výkonnostních profilů, nastavení progresivity brzdného účinku a nastavení automatické brzdy. Dále QC3 nabízí speciální program pro štokové motory, launch kontrol pro nejefektivnější starty a další stupeň odolnosti proti vlhkosti. Opět ingredience tvořící špičkový regulátor.
Váha: 23 g
Velikost: 28.7 x 25.7 x 14.5 mm
Motor Limit: Over 5 turns
Voltage drop: ~0.005V @20A
PWM frequency: Reactive
Max A: 360
4-7 článků
Regulátor, který sleduje vaše auto
Obvykle regulátory použivájí pevně nastavené parametry jako frekvence a proudové omezení.
Někteří výrobci jsou o krok dál a některé parametry si můžete nastavit na regulátoru sami, ale tyto parametry se nepřispůsobují za jízdy právě danným podmínkám a sou tudíž jen jakýmsi kompromisem.
S novým regulátorem Quantum Competition 2 udělala firma LRP rozhodující krok kupředu. Revoluční software sleduje pozici auta na dráze a maximalizuje tak výkonnost v každém okamžiku.
V závyslosti na pozici auta na trati (akcelerace ze zatáčky, topspeed na rovince) software určuje optimální nastavení z mnoha parametrů, jako je například poloha ovladače rychlosti na vašem vysílači, napětí baterií, atd. Když akcelerujete ze zatáčky potřebujete maximalní sílu. Regulátor LRP QC2 rozpozná tuto situaci a sníží patřičně frekvenci k umožnění maximální akcelerace. Když jedete na rovince, regulátor automaticky zvýší frekvenci pro nejvyšší dosažitelnou rychlost a effektivitu.
Zdroj: LESTR MODEL
http://www.lrp-electronic.de/e/lis/02_S ... tures.html
80830 Quantum Competition 3
Další dlouho očekávanou novinkou je regulátor QC3, který nahradí veleúspěšný regulátor Quantum Competition 2. QC3 je opět skrz na skrz prošpekován těmi nejmodernějšími technologiemi. Už neuvěřitelně nízký vnitřní odpor u QC2 je u QC3 snížený o dalších 60%, ze 70% nový software se nyní dělí na 4 základní funkce – volba automatické detekce LiPo baterií nebo 4-7 článkový závodní mód, 5 výkonnostních profilů, nastavení progresivity brzdného účinku a nastavení automatické brzdy. Dále QC3 nabízí speciální program pro štokové motory, launch kontrol pro nejefektivnější starty a další stupeň odolnosti proti vlhkosti. Opět ingredience tvořící špičkový regulátor.
Váha: 23 g
Velikost: 28.7 x 25.7 x 14.5 mm
Motor Limit: Over 5 turns
Voltage drop: ~0.005V @20A
PWM frequency: Reactive
Max A: 360
4-7 článků
Regulátor, který sleduje vaše auto
Obvykle regulátory použivájí pevně nastavené parametry jako frekvence a proudové omezení.
Někteří výrobci jsou o krok dál a některé parametry si můžete nastavit na regulátoru sami, ale tyto parametry se nepřispůsobují za jízdy právě danným podmínkám a sou tudíž jen jakýmsi kompromisem.
S novým regulátorem Quantum Competition 2 udělala firma LRP rozhodující krok kupředu. Revoluční software sleduje pozici auta na dráze a maximalizuje tak výkonnost v každém okamžiku.
V závyslosti na pozici auta na trati (akcelerace ze zatáčky, topspeed na rovince) software určuje optimální nastavení z mnoha parametrů, jako je například poloha ovladače rychlosti na vašem vysílači, napětí baterií, atd. Když akcelerujete ze zatáčky potřebujete maximalní sílu. Regulátor LRP QC2 rozpozná tuto situaci a sníží patřičně frekvenci k umožnění maximální akcelerace. Když jedete na rovince, regulátor automaticky zvýší frekvenci pro nejvyšší dosažitelnou rychlost a effektivitu.
Zdroj: LESTR MODEL
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2010
- Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
no jo ten by se mi libil,ale jaka bude cena žejo...CYBERDREAM píše:A co tenhle vodě odolnej vymazlenej:
http://www.lrp-electronic.de/e/lis/02_S ... tures.html
80830 Quantum Competition 3
Další dlouho očekávanou novinkou je regulátor QC3, který nahradí veleúspěšný regulátor Quantum Competition 2. QC3 je opět skrz na skrz prošpekován těmi nejmodernějšími technologiemi. Už neuvěřitelně nízký vnitřní odpor u QC2 je u QC3 snížený o dalších 60%, ze 70% nový software se nyní dělí na 4 základní funkce – volba automatické detekce LiPo baterií nebo 4-7 článkový závodní mód, 5 výkonnostních profilů, nastavení progresivity brzdného účinku a nastavení automatické brzdy. Dále QC3 nabízí speciální program pro štokové motory, launch kontrol pro nejefektivnější starty a další stupeň odolnosti proti vlhkosti. Opět ingredience tvořící špičkový regulátor.
Váha: 23 g
Velikost: 28.7 x 25.7 x 14.5 mm
Motor Limit: Over 5 turns
Voltage drop: ~0.005V @20A
PWM frequency: Reactive
Max A: 360
4-7 článků
Regulátor, který sleduje vaše auto
Obvykle regulátory použivájí pevně nastavené parametry jako frekvence a proudové omezení.
Někteří výrobci jsou o krok dál a některé parametry si můžete nastavit na regulátoru sami, ale tyto parametry se nepřispůsobují za jízdy právě danným podmínkám a sou tudíž jen jakýmsi kompromisem.
S novým regulátorem Quantum Competition 2 udělala firma LRP rozhodující krok kupředu. Revoluční software sleduje pozici auta na dráze a maximalizuje tak výkonnost v každém okamžiku.
V závyslosti na pozici auta na trati (akcelerace ze zatáčky, topspeed na rovince) software určuje optimální nastavení z mnoha parametrů, jako je například poloha ovladače rychlosti na vašem vysílači, napětí baterií, atd. Když akcelerujete ze zatáčky potřebujete maximalní sílu. Regulátor LRP QC2 rozpozná tuto situaci a sníží patřičně frekvenci k umožnění maximální akcelerace. Když jedete na rovince, regulátor automaticky zvýší frekvenci pro nejvyšší dosažitelnou rychlost a effektivitu.
Zdroj: LESTR MODEL
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
:xray::xray::xray:
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Se obávám, že jen trochu nižší než u regulatoru Sphere, páč vlastnosti má stejný jako on, akorát je jen na uhlíkový motory
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2010
- Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
no právě,zas tak bohatej nejsem,ale přemyšlim,jestli si nemam připlati a jit do toho co maš ty....do QUANTUM REVERSE 2 BULLET DIGITALCYBERDREAM píše:Se obávám, že jen trochu nižší než u regulatoru Sphere, páč vlastnosti má stejný jako on, akorát je jen na uhlíkový motory
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
:xray::xray::xray:
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
No já mám "jen" verzi PRO DIGITAL, která je od 11 závitů, BULLET je od 7 závitů.
Já jsem s ním spokojený, je malý, lehký, nehřeje se (zatím s Migem, ale na brutál převodu 5,7)
Tento rok to s ním přetrpím, stejně budu jezdit STOCK, mám potom ještě Corally Black Series 17x2 a teď mám i kotvu 19x1 na XTC
Kdyby mi to nestačilo, tak koupím 12 kotvu a budu vysmátej, stejně pochybuju, že tento rok natrénuju ruky, abych tu 12 zvládl, natož X11 4,5 stříďák co chci koupit v zimě
Já jsem s ním spokojený, je malý, lehký, nehřeje se (zatím s Migem, ale na brutál převodu 5,7)
Tento rok to s ním přetrpím, stejně budu jezdit STOCK, mám potom ještě Corally Black Series 17x2 a teď mám i kotvu 19x1 na XTC
Kdyby mi to nestačilo, tak koupím 12 kotvu a budu vysmátej, stejně pochybuju, že tento rok natrénuju ruky, abych tu 12 zvládl, natož X11 4,5 stříďák co chci koupit v zimě
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2010
- Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
aha,no ještě popřemyšlim,ale myslíš že se to vyplatí připlatit 400 peněz a jit rovnou do REVERSE 2 BULLET DIGITAL kterej zvlada motory od 7 zavitu než ten Quantum Reverse 2 Super Digital od 14 zavitu???CYBERDREAM píše:No já mám "jen" verzi PRO DIGITAL, která je od 11 závitů, BULLET je od 7 závitů.
Já jsem s ním spokojený, je malý, lehký, nehřeje se (zatím s Migem, ale na brutál převodu 5,7)
Tento rok to s ním přetrpím, stejně budu jezdit STOCK, mám potom ještě Corally Black Series 17x2 a teď mám i kotvu 19x1 na XTC
Kdyby mi to nestačilo, tak koupím 12 kotvu a budu vysmátej, stejně pochybuju, že tento rok natrénuju ruky, abych tu 12 zvládl, natož X11 4,5 stříďák co chci koupit v zimě
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
:xray::xray::xray:
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Kup ten Quantum 2 Bullet Revers Digital od tech 7 závitů, když to vezmu zpětně, tak jsem tenkrát měl vzít taky tady ten, tenkrát byl rozdíl 800 KčZerro píše: aha,no ještě popřemyšlim,ale myslíš že se to vyplatí připlatit 400 peněz a jit rovnou do REVERSE 2 BULLET DIGITAL kterej zvlada motory od 7 zavitu než ten Quantum Reverse 2 Super Digital od 14 zavitu???
Když vypneš zpátečku, ještě se Ti trochu zvedne výkon
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
- barty7
- Píšu hodně
- Příspěvky: 326
- Registrován: stř led 17, 2007 11:26 am
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Co si myslíte o EVIL BRUSHLESS REWERSE
http://www.rcxauta.cz/img/obchod/regula ... se_big.jpg
A EVIL BRUSHLESS POWER REWERSE
http://www.rcxauta.cz/img/obchod/regula ... se_big.jpg
http://www.rcxauta.cz/img/obchod/regula ... se_big.jpg
A EVIL BRUSHLESS POWER REWERSE
http://www.rcxauta.cz/img/obchod/regula ... se_big.jpg
Pavel Bartoš
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
DB 01 DURGA
MAMBA MAX¤MAMBA 4600kv
FUTABA 3PK DSM
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
DB 01 DURGA
MAMBA MAX¤MAMBA 4600kv
FUTABA 3PK DSM
- Kamikaze
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob srp 19, 2006 11:06 am
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Mám tenhle a sem s ním velice spokojen
http://www.nosram.com/products.asp?id=50
http://www.nosram.com/products.asp?id=50
TB-02 DRFT TB-02 Rally X-Racing Team
X-ray 008 - Rally
Kyosho - Inferno TR-15
CC-01 Pajero Metaltop
Spektrum DX3S
X-ray 008 - Rally
Kyosho - Inferno TR-15
CC-01 Pajero Metaltop
Spektrum DX3S
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2010
- Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
aha,no ještě popřemyšlim,ale myslíš že se to vyplatí připlatit 400 peněz a jit rovnou do REVERSE 2 BULLET DIGITAL kterej zvlada motory od 7 zavitu než ten Quantum Reverse 2 Super Digital od 14 zavitu???[/quote]
Kup ten Quantum 2 Bullet Revers Digital od tech 7 závitů, když to vezmu zpětně, tak jsem tenkrát měl vzít taky tady ten, tenkrát byl rozdíl 800 Kč
Když vypneš zpátečku, ještě se Ti trochu zvedne výkon[/quote]
se i zvedne výkon jo???to sem ani nevěděl,no asi do něj pujdu noo... 8)
Kup ten Quantum 2 Bullet Revers Digital od tech 7 závitů, když to vezmu zpětně, tak jsem tenkrát měl vzít taky tady ten, tenkrát byl rozdíl 800 Kč
Když vypneš zpátečku, ještě se Ti trochu zvedne výkon[/quote]
se i zvedne výkon jo???to sem ani nevěděl,no asi do něj pujdu noo... 8)
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
:xray::xray::xray: