3p0 : Přečetl jsem vše,ale díky času a datumu,asi ne moc dostatečně
"vitRCCarKratochvil : No nevim, teprve mi přijde program. karta
EDIT: jsou oba články nabité na 8.4V nabíjel jsem jí na IMAX B6 - nastavil sem lipo balance 5A,zapojil konektory,zapojil servisní konektor a dal sem jí nabíjet pak mi nabíječka zapípala a ja to stopnul vyndal baterku z nabíječky a nabíječku odpojil od el.
06D :to je ta má otázka : jak máš nastaveno vypínací napětí. Osobně bych tenhle parametr prověřil jako první
vitRCCarKratochvil : no to právě nevím, psal jsem, že nemám tu kartu "
Ale asi stejně nejspíš regl.A Lipo aku má mít 8.2V - 8.4V po nabití.Tedy 2 články dohromady.Pokud má 8.4V na článku,je něco hodně špatně.Navíc cpát 5A do Lipo aku,která pro to neni uzpůsobená je kravina.Max. 1-2C aku.
Turnigy Trackstar 60A s kombinací lipo
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turnigy Trackstar 60A s kombinací lipo
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 140
- Registrován: ned dub 14, 2013 9:19 pm
Re: Turnigy Trackstar 60A s kombinací lipo
Néne, to sem napsal špatně oba články měli 4.2V, ale včera mi ta baterka nešla a dnes už jo fakt nevim.
ale já sem jí nabíjel na 1C (5A),když má 5000mAh je to špatně ?
ale já sem jí nabíjel na 1C (5A),když má 5000mAh je to špatně ?
Re: Turnigy Trackstar 60A s kombinací lipo
Tam může být studeňák nebo něco podobného. Jak jsem psal, může se zastavit, když bude problém a podívám se na to
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 140
- Registrován: ned dub 14, 2013 9:19 pm
Re: Turnigy Trackstar 60A s kombinací lipo
jo až mi přijde ta karta a ten pípák tak jí venku vyzkoušim vybít na těch 6,6V
a jestli se mi mezi tim zastaví tak ti napíšu a stavim se
Edit:tak mi přišla naprogramoval sem teda cut-off 6V, ale zajímalo by mě jak poznám, že už je vybitá - auto přestane jezdit nebo jak to je ?
Přišel mi ten hlídač napětí tak se na něj připojil servisní konektor z baterky a on začal hučet a rozsvítil se pak přestal hučet a já, že si to skusim baterku sem měl nabitou na 7.7V asi 5minut sem jezdil a pípák začal jen tak bzučet tak sem odpojil baterku a změřil sem ji kolik má V.Měla ještě 7V -tak se chci zeptat proč mi zbučí, když je v baterce ještě 7V jestli to je tím, že jeden článek se dostal na 3.3
Bohužel sem si nekoupil pípák s ''displejem'' to bych hned věděl
a jestli se mi mezi tim zastaví tak ti napíšu a stavim se
Edit:tak mi přišla naprogramoval sem teda cut-off 6V, ale zajímalo by mě jak poznám, že už je vybitá - auto přestane jezdit nebo jak to je ?
Přišel mi ten hlídač napětí tak se na něj připojil servisní konektor z baterky a on začal hučet a rozsvítil se pak přestal hučet a já, že si to skusim baterku sem měl nabitou na 7.7V asi 5minut sem jezdil a pípák začal jen tak bzučet tak sem odpojil baterku a změřil sem ji kolik má V.Měla ještě 7V -tak se chci zeptat proč mi zbučí, když je v baterce ještě 7V jestli to je tím, že jeden článek se dostal na 3.3
Bohužel sem si nekoupil pípák s ''displejem'' to bych hned věděl