TEU 101 - maximální trvalý zatížení
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
TEU 101 - maximální trvalý zatížení
neveděl by někdo, kolik ampér zvládá trvale dávat teučko?? ve špičce to je 60A, ale trvalý zatížení jsem nikde nenašel....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení
Něco uber,něco reglu odpust a jsi zhruba na 40-45A.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení
Tolik to nebude... Koukal jsem na jiný regly a tam je trvalý zatížení mezi třetinou polovinou špičkovýho - takže u TEU-čka 20-30A (spíš těch 20)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- deathskull
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1171
- Registrován: pát črc 24, 2009 9:37 pm
- Bydliště: Pardubice / Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení
kolem tech 20-25A bych taky tipoval. Kdyz to porovnam s ostatnimi regulatory, tak si myslim, ze tech 25A by to mohlo vydrzet, tak ze, kdo to vyzkousi?:-D
Xray T2R PRO (RA), Xray T2 008 (RA),
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení
já to zkusim, stejně na něj chci napíchnou dyna run od tamky (13x2z max odběr cca 26A).... ale asi na něj budu muset udělat chladič......
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení
13z na tamku? těch 26A to má naprázdno, ne?
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení
měl by to mít na plnej výkon, ale ruku do ohně za to nedam, mam to z jedný tabulky... ale za zkoušku nic nedam...
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- deathskull
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1171
- Registrován: pát črc 24, 2009 9:37 pm
- Bydliště: Pardubice / Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení
no, tak 13z nevim, nevim:) Uz i u MIGu si teucko pekne hreje:) Kazdopadne dej vedet, jak si dopadl, ale chladic budes potrebovat 100% Mrkni do tutorialu, tusim ze peknej chladic na teu mel vrakous.
Xray T2R PRO (RA), Xray T2 008 (RA),
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení
na ten chladič od vrakouše jsem už koukal, taky mě zajímá jak to dopadne
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- rskedar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1577
- Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení
podle mně z toho bude akorát další uškvařený exponát tohle by se hřálo i v zimě . Dobré stejnosměrné régly se dají koupit jeté za hubičku, tak bych to asi neřešil.
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení
Těch 13 závitů bude asi silný kafe, to už těžko vydrží.Ale zajímavý, že mi rukama prošlo asi 20 těchto réglů, a žádný nikdy neshořel. Kdyžtak vypnul na přehřátí.Asi nejvíc topily s MIGem, jinak jsem používal motory 19-26 závitů.Na všech réglech i motorech jsem měl přídavné chladiče.
Netvrdím, že je to super régl na závody, to ne, ale nemohu si na ně stěžovat.
Netvrdím, že je to super régl na závody, to ne, ale nemohu si na ně stěžovat.
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení
takže, regl 13ti závit v pohodě přežil, jenom jsem na něj přidal měděnej chladič z pc.......jezdil jsem asi 20 min a přehřejval se spíš motor než regl.....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení
Chudák malej regl 8)
Ale aspon je vidět,že regly Tamiya toho zvládnou dost
Ale aspon je vidět,že regly Tamiya toho zvládnou dost
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení
no když jsem koukal co v tom je za tranzistory (7N0308), tak v datasheetu je že jeden ten tranzistor by měl zvládnout dávat trvale 60A a to tam jsou 4, takže zdokonalit chlazení.........
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení
Já furt říkám, že ten régl není špatnej, jen BEC mu chybí...
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z