TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od tjjack »

neveděl by někdo, kolik ampér zvládá trvale dávat teučko?? ve špičce to je 60A, ale trvalý zatížení jsem nikde nenašel....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od Jirkacbx »

Něco uber,něco reglu odpust a jsi zhruba na 40-45A.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od Honza D »

Tolik to nebude... Koukal jsem na jiný regly a tam je trvalý zatížení mezi třetinou polovinou špičkovýho - takže u TEU-čka 20-30A (spíš těch 20)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
deathskull
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1171
Registrován: pát črc 24, 2009 9:37 pm
Bydliště: Pardubice / Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od deathskull »

kolem tech 20-25A bych taky tipoval. Kdyz to porovnam s ostatnimi regulatory, tak si myslim, ze tech 25A by to mohlo vydrzet, tak ze, kdo to vyzkousi?:-D
Xray T2R PRO (RA), Xray T2 008 (RA),
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od tjjack »

já to zkusim, stejně na něj chci napíchnou dyna run od tamky (13x2z max odběr cca 26A).... ale asi na něj budu muset udělat chladič......
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od Honza D »

13z na tamku? těch 26A to má naprázdno, ne?
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od tjjack »

měl by to mít na plnej výkon, ale ruku do ohně za to nedam, mam to z jedný tabulky... ale za zkoušku nic nedam...
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
deathskull
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1171
Registrován: pát črc 24, 2009 9:37 pm
Bydliště: Pardubice / Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od deathskull »

no, tak 13z nevim, nevim:) Uz i u MIGu si teucko pekne hreje:) Kazdopadne dej vedet, jak si dopadl, ale chladic budes potrebovat 100% Mrkni do tutorialu, tusim ze peknej chladic na teu mel vrakous.
Xray T2R PRO (RA), Xray T2 008 (RA),
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od tjjack »

na ten chladič od vrakouše jsem už koukal, taky mě zajímá jak to dopadne :mrgreen:
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
rskedar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1577
Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od rskedar »

podle mně z toho bude akorát další uškvařený exponát :) tohle by se hřálo i v zimě :). Dobré stejnosměrné régly se dají koupit jeté za hubičku, tak bych to asi neřešil.
Savage Flux XL HP, SAKURA ZERO S, LRP S10TCR, Venom Creeper http://rcdriftostrava.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od Vrakouš »

Těch 13 závitů bude asi silný kafe, to už těžko vydrží.Ale zajímavý, že mi rukama prošlo asi 20 těchto réglů, a žádný nikdy neshořel. :!: Kdyžtak vypnul na přehřátí.Asi nejvíc topily s MIGem, jinak jsem používal motory 19-26 závitů.Na všech réglech i motorech jsem měl přídavné chladiče.
Netvrdím, že je to super régl na závody, to ne, ale nemohu si na ně stěžovat. :clap:
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od tjjack »

takže, regl 13ti závit v pohodě přežil, jenom jsem na něj přidal měděnej chladič z pc.......jezdil jsem asi 20 min a přehřejval se spíš motor než regl.....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od Jirkacbx »

Chudák malej regl 8)
Ale aspon je vidět,že regly Tamiya toho zvládnou dost :dance:
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od tjjack »

no když jsem koukal co v tom je za tranzistory (7N0308), tak v datasheetu je že jeden ten tranzistor by měl zvládnout dávat trvale 60A a to tam jsou 4, takže zdokonalit chlazení.........
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TEU 101 - maximální trvalý zatížení

Příspěvek od Vrakouš »

Já furt říkám, že ten régl není špatnej, jen BEC mu chybí... :wink:
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Odpovědět

Zpět na „REGULÁTORY“