Motor+Regulátor

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Uživatelský avatar
duruz
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 366
Registrován: stř říj 20, 2010 3:44 pm

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od duruz »

No pred rokem a pul jsme si z Hong Kongu objednal stavebnici..doslova za par korun. Slozil jsem ji, zajezdil si a zjistil jsme, ze chci jezdit cestovni vozy na okruhu :-D,..tak jsem ho prodal, podvozek nasel stastneho majitele, ktery mi dokonce napsal, jak je to super podvozek v super stavu, jak ho uz zajel za jeden den na 7 baterkach :-D..ja koupil TTčko a ted ho mam slozene a nachystane na prvni zavod. Tak uvidim, zatim tam asi techam teu104bk a pak koupim novej regl, kdyz budou casy hodne spatzne a jizda hodne dobra.
TT-01E - Mercedes Benz 190E Subaru Impreza
robitronic speedstar brushless 8.5 + programovaci karta, Johnson 540J - for Tamiya Cup, Turnigy 4000 mAh 30C
Pneu: LRP VTEC CPX + no name Tamiya (pro venkovni pouziti a na vyblbnutí), Svetlost podvozku: 5mm
http://www.facebook.com/RcCarsBrno
Uživatelský avatar
Jack-TT-01R type E
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 104
Registrován: stř srp 03, 2011 10:55 am
Bydliště: Bělkovice-Lašťany u Olomouce

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od Jack-TT-01R type E »

Tak to jo :D :D se asi vyplatí no..
Team Losi XXX-SCT
Skyrc Leopard 9t 4370kv
Li-po Duremax 5000mAh 7,4V 20C/100A
Li-po Xpower 5200-2S TF-RE 65C
Uživatelský avatar
duruz
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 366
Registrován: stř říj 20, 2010 3:44 pm

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od duruz »

rally je pekna zalezitost, ale nelibi se mi velka konkurence. DF-03ra neni nejlepsi podovozek na svete a neda se s nim vyhravat. Je dobrej, peknej, jednoduchej..ale nemel bych prachy na to, abych investoval do profi podvozku atd. Nebo nemel..nechtel bych takhle investovat. Stejne se to pri rally hodne nici. No a proste srdcovka jsou cestaky a tak jsem nemohl odolat. Uz setrim i na poradnej stroj. takze kdyz se bude darit v Tamiya Cupu, tak pak koupim nejakou formuli nebo ctyrkolku s poradny motorem.
TT-01E - Mercedes Benz 190E Subaru Impreza
robitronic speedstar brushless 8.5 + programovaci karta, Johnson 540J - for Tamiya Cup, Turnigy 4000 mAh 30C
Pneu: LRP VTEC CPX + no name Tamiya (pro venkovni pouziti a na vyblbnutí), Svetlost podvozku: 5mm
http://www.facebook.com/RcCarsBrno
Uživatelský avatar
Jack-TT-01R type E
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 104
Registrován: stř srp 03, 2011 10:55 am
Bydliště: Bělkovice-Lašťany u Olomouce

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od Jack-TT-01R type E »

s tou rally to je pravda,je tam strasně moc lidi a hodně dobrých..
Team Losi XXX-SCT
Skyrc Leopard 9t 4370kv
Li-po Duremax 5000mAh 7,4V 20C/100A
Li-po Xpower 5200-2S TF-RE 65C
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od Honza D »

Duruz: ař na část věty "DF-03 není nejlepší podvozek na světě" je celý příspěvek nesmysl :) Když máš dobrý ruce, jde vyhrávat s čímkoli.. Že se to při rally ničí? Asi si nikdy neviděl, co udělá pevná osa (na onroad skoro nezbytnost) s předníma poloosama... Nemluvě o tom, že se u onroadu musí pořád honit vůle, lehkej chod, geometrie... A to je znát i u tý hobby třídy, celkově je onroad strašně moc o technice... Rally je mnohem víc o rukách...

Zpět k tématu, koukám napráskali ste tu dobrý domněnky :)

Nosram Magnum není stříďák, je to stejnosměr... a k tomu automat... Takže nelze počítat s omezením výkonu nebo tak... Stejnosměr regl se střídavým motorem nejde, ale 90% střídavých reglů zvládne i stejnosměr... Třeba ten Robitronic Speedstar Brushless... Takže kup regl, můžeš s nim honit stejnosměra do doby, než bude i na motor
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
duruz
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 366
Registrován: stř říj 20, 2010 3:44 pm

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od duruz »

Dle meho nazoru je rally drazsi zalezitost, protoze jsou soucasti vice namahany.. navic me vse vyjde levneji, kdyz zacnu jezdit tamiya cup, ktery je omezeny na motor johnson a tt-01..co si budeme povidat, ale tahle sestava vyjde hodne levne. Pokud bych chtel s DFkem zacit jezdit rally, tak tam musim naspat poradnej stridak, pac bych si tam s johnsonem asi ani poradne nezajezdil. Nebo snad je pravidelnym vitezem nekdo, kdo ma jen krabicove soucasti a na auto sahne jen kvuli nabijeni?

Jasne, pokud clovek bude chtit jezdit no-limit onroad, tak to bude stat stejne..ale vim, ze v tamiya cupu nepojedu proti nekomu, kdo ma v aute o nekolik trid lepsi motor, nez budu mit ja. Proste chci, abych mel zabavu, konicek, ale nechci, abych hned do zacatku musel vrazit hodne penez (ktere nekdy mam a nekdy nemam) a zaroven chci, abych mel konkurence schopne auto. Nemyslel jsem to tak, ze kdo ma vic penez, ten vyhraje, pac vim, ze v tamiy cupu vyhraje i clovek, ktery nema nic z hliniku, nema zrovna super regl atd..ale pokud by jezdit v neomezene katgorii a to myslim rally je, tak by nemel sanci.
TT-01E - Mercedes Benz 190E Subaru Impreza
robitronic speedstar brushless 8.5 + programovaci karta, Johnson 540J - for Tamiya Cup, Turnigy 4000 mAh 30C
Pneu: LRP VTEC CPX + no name Tamiya (pro venkovni pouziti a na vyblbnutí), Svetlost podvozku: 5mm
http://www.facebook.com/RcCarsBrno
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od Honza D »

Asi takhle: v rally se jezdí stříďáky 17,5z, to je tak na úrovni 17z stejnosměru.. To můžeš narvat i na to TEU. Sou lidi, co jezděj i johnsona, hlavně u dvoukol...
A kdes přišel na to, že se při rally víc ničí? Jel si to někdy vůbec? Já nejvíc věcí zničil při onroadu, kde je víc namáhaný převodový ústrojí a hrozí víc nárazů... A onroad rozhodně vyjde o dost dráž, než rally... Možná i ta hobby třída, to sám poznáš... Při onroadu budeš na to TT-čko furt kupovat nový součástky, abys to udržel bez nějakých vůlí, aby motor jel naplno atd... U omezených tříd je to znát nejvíc, protože je snaha dostat z omezených součástek maximální výkon...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
duruz
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 366
Registrován: stř říj 20, 2010 3:44 pm

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od duruz »

No, mam primo od zroje info o TTčku, ktere bylo jezdene pul roku zavodne a nebylo na nem nic meneno, cisteno, mazano. Ma vule jak blazen a dojizdelo prvni. Nemelo dokonce ani hlinokove rizeni, pouze kardan. Dokonce bylo na trecich tlumicich. Mozna je to taky o cloveku, jak s tim zachazi. Plynula jizda urcite nenici tolik mechanicke soucasti jako trhane pouzivani plyn brzda. Ale jako amater do toho nemam co kecat. Uvidime, jak se to bude jevit. Jen vim, ze na normalni jezdeni jsem mel s DFkem porad nejakej problemy..s TTckem jen nabijim baterku. Navic jak jsem psal..do zacatku chci jezdit omezenou tridu, ktera ma urcita pravidla.. az budu vedet, ze do toho chci vrazit vic, tak mi to bude jedno a muze to byt drazsi nez rally a to asi bude. Ale TC urcite uz kvuli porizacim nakladum vyjde levneji a to mam propocitane, protze jsem DF mel a mam i TT.. (odpoved, ze jsem mohl za par korun predelat i TT mi je jasna... ale ja chtel kompletni stroj bez predelavani, tuningu atd.)
TT-01E - Mercedes Benz 190E Subaru Impreza
robitronic speedstar brushless 8.5 + programovaci karta, Johnson 540J - for Tamiya Cup, Turnigy 4000 mAh 30C
Pneu: LRP VTEC CPX + no name Tamiya (pro venkovni pouziti a na vyblbnutí), Svetlost podvozku: 5mm
http://www.facebook.com/RcCarsBrno
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od Honza D »

No radši se vrátit k tématu, tohle by bylo na dlouho, kdyžtak po SZ... Ale když jinde vidím, že chceš pořizovat SS regl s BEC, cutoff atd... takhle vybavený regly už se daj pořídit za stejnou cenu i střídavý, toliko jen k nákladům za elektro ;)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Gori55
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 11
Registrován: ned led 29, 2012 1:38 pm

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od Gori55 »

Potřeboval bych radu
objednal jsem si z HK motorky s regulatory ale nevím jak je zapojit. Z regulatorů vedou všechny tři drátky stejně barvy.
K tomu žlutému návod nebyl a k tomu modrému je popsáno pouze nastavení
Přílohy
P1020499.JPG
(87.94 KiB) Staženo 67 x
P1020498.JPG
(91.83 KiB) Staženo 67 x
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od tjjack »

Jelikož je bezsenzorovej, tak by to mělo bejt jedno ;-)
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
brano
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 275
Registrován: pon led 23, 2012 7:34 pm
Bydliště: Levice, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od brano »

opravte ma, ak sa mýlim, ale krajné by mali + a - a stredný data. (to som aspoň vyčítal tu na fóre). je to správne?
podvozok - TT-01D
kasne - Toyota Supra, Mazda RX7
MAN TGX 18.540 4x2 Red Edition + Carson StoneMaster trailer
Russian T-90 MBT (HengLong)
Uživatelský avatar
Maerek
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 711
Registrován: pon lis 17, 2008 10:35 am
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od Maerek »

Ne tak to u střídavky nechodí :naughty:
TT-01 - Golf IV
DT-01, Traxxas Summit 1/16
Nějaká ta loďka, stříďáky a lipo :obesenec:
http://www.rcceskebudejovice.wgz.cz/
Uživatelský avatar
halaly
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
Bydliště: Poděbrady
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od halaly »

Honza D píše: Když máš dobrý ruce, jde vyhrávat s čímkoli..
Když máš dobrý ruce, tak je větší šance vyhrát. Ale když závodíš s DFkem, tak ti nestačí ani poslední místo. :D
Čím lepší auto, tím víc tě to nakopne a budeš se snažit jet jak o život. Jezdíval jsem s DF-03ra a pořád se to ku*rvilo a skončil jsem myslím na nějakém 30. místě, potom jsem zkusil TA-02 a hned první erzeta a výsledek kolem 20. místa.
Když máš dobrou techniku, jde to líp.
Xray T2R
HPI Formula TEN

Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Motor+Regulátor

Příspěvek od tjjack »

brano píše:opravte ma, ak sa mýlim, ale krajné by mali + a - a stredný data. (to som aspoň vyčítal tu na fóre). je to správne?
Takhle to neni, ten motor je zapojenej do trojúhelníku, má 3 fáze. Takže tam je jedno, jak ho zapojíš ;-)
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Odpovědět

Zpět na „REGULÁTORY“