LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od tpk »

co tento :
http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... ts_id=2428
máte někdo zkušenost? Futaba by snad neměl být krok vedle.

Ale samozřejmě dávejte i jiné tipy.
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5124
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od WIN »

tpk píše:co tento :
http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... ts_id=2428
máte někdo zkušenost? Futaba by snad neměl být krok vedle.

Ale samozřejmě dávejte i jiné tipy.

Futaba je neco jako BMW mezi autama, alespon co se tyce serv, radii a prijmacu. Jake maji regl to nevim, ale predpokladam ze kvalitni.
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Uživatelský avatar
zachy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: pon lis 27, 2006 12:49 am
Bydliště: Ricany, Uvaly
Kontaktovat uživatele:

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od zachy »

Takze verdikt je nasledujci:
regl jsem mel v Hobbyteamu (novy dealer LRP) na reklamaci. O tom, ze tenhle regulator "nema" zpatecku vedi. Neni to vada, je to tak nastavene od vyrobce. Zamerne pisu "nema" v uvozovkach, nebot se chova takto:
- dle dealera ma zpatecku asi na 1s, ale pokud je model na stojanku (kola ve vzduchu) a date zpet, zacne se ihned tocit zpet (nebezpeci, ze si znicite prevody), takze to na sucho overit nelze
- pokud je model na asfaltu nebo jinem prilnavem povrchu, brzda funguje kratkou dobu, cca 1-1.5 s (plny knedlik vpred, packa vzad, ihned brzdny ucinek, kola se neblokuji ani netoci zpet)

Bohuzel nemohu s cistym svedomim rici, ze od vyrobce tam brzda opravdu je. Je dost mozne, ze se to tak chova proto, ze v rychlosti ma model urcitou kinetickou energii a ve spojeni s dobrou prilnavosti gum neni soustava regulator-motor-prevod schopna toto prekonat tak, aby se kola protacela zpet.
Vyzkouseno to mam pouze na asfaltu se zavodnimi pneu, motorem 27z a prevodem spise do rychla, pro tento ucel je regulator po vsech smerech OK. Obavam se, ze na driftu ci rally to spravne fungovat nebude.

Budu opakovat nazor dealera: vyrobit regulator s elektronikou LRP a moznostech nastaveni Graupner = idealni regulator.
Hobao Hyper8 ST PRO
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od tpk »

No nevím. Spíš si myslím, že to bude jako u většiny regulátorů, které jsou jak pro brush tak pro brushless motory. S uhlíkovým motorem to má jen brzdu a se stříďákem to má jak brzdu tak i zpátečku.
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Uživatelský avatar
zachy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: pon lis 27, 2006 12:49 am
Bydliště: Ricany, Uvaly
Kontaktovat uživatele:

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od zachy »

tpk píše:No nevím. Spíš si myslím, že to bude jako u většiny regulátorů, které jsou jak pro brush tak pro brushless motory. S uhlíkovým motorem to má jen brzdu a se stříďákem to má jak brzdu tak i zpátečku.
Rec zde vubec neni o zpatecce, ale o brzde. Zpatecku to ma mimochodem jak pro uhlik tak i bezuhlik.
Hobao Hyper8 ST PRO
Uživatelský avatar
Biggest
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 19
Registrován: sob bře 29, 2008 7:56 pm

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od Biggest »

Jezdím to se stříďákem a má to vše: vpřed, vzad vč. brzdy. a zpátečku to "řadí" hned po zastavení. zatím sem velmi spokojen. :clap:
Podvozek: TA05
Regulátor: LRP A.I. Brushless Pro Reverse Digital
Motor: LRP Eraser Brushless 10.5T
Servo: Sanwa SRM102
RC: Sanwa MX-3FHSS 2.4GHz / Baterie: Turnigy 7.4V LiPOL 5000mAh
Uživatelský avatar
aandree
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 549
Registrován: pát úno 23, 2007 4:37 pm
Bydliště: Praha

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od aandree »

Vim ze tohle tema je uz docela stary, ale jelikoz ted na ceskejch eshopech probiha vyprodej tyhle elektroniky od LRP (kteryho sem vyuzil i ja), tak bych se rad podelil o zkusenosti...treba nekdo nad nejakym tim setem regl + stridak za polovicni ceny uvazuje :wink: Ja osobne sem se rozhodl pro LRP A.I. Brushless Pro Reverse Digital + LRP Eraser Brushless 10.5T.

Co se tyce tady propirany brzdy a zpatecky, tak me funguje vsechno naprosto paradne, vubec si nemuzu na nic stezovat. Nevim jesi to s tim taky nak souvisi, ale mam takovou blbuvzdornou RC soupravu, puvodne z Team Losi Mini LST, kde zadny takovy detaily jako prubeh plynu a brzdy atd. nejdou nastavovat. Nikdy sem nemel problem se stejnosmernym reglem, vsechno fungovalo tak jak ma, a problem nemam (az na malej, viz nize) ani s timhle plne automatickym. Brzda funguje pri jizde dopredu perfektne, a pri couvani dyz dam plnej knedlik dopredu, tak se zadny zastaveni kol nekona (je to jakoby bez brzdy) a hned se kola tocej zase dopredu. Vim ze to nedela dobre prevodum, ale jenom tim chci rict, ze se to chova fakt uplne stejne jako muj stejnosmernej regl (Hitec EZX-R). Takze nevim cim to muze bejt, ze nekomu to takle zlobi. Je mozny ze se prave v nastaveni brzdy spolu v nekterejch pripadech mlati regl s RC soupravou...jinak si to nedovedu vysvetlit.

A ten malej problem, o kterym sem psal, bylo to, ze jak ma ten regl plne automaticky nastaveni, tak sem ho dal do auta, a pri plynu dopredu mi jelo auto dozadu. Revers na vysilacce to sice vyresil, ale pri opetovnym zapnuti se to zase nastavilo tak jako na zacatku. Takze zase je nutnej revers na vysilacce... Sem si rikal ze z toho bych se asi zblaznil dybych mel pri kazdym zapnuti vysilacky porad prepinat revers plynu, takze sem to vyresil elegantne tak, ze sem na podvozku otocil diferaky, a od ty doby si uz fakt nemuzu ztezovat na nic.
Hummer H2, podvozek HM-01 (monster truck), LRP A.I. Brushless Pro Reverse Digital + LRP Eraser Brushless 10.5T
Fiat Grande Punto Abarth, podvozek Kyosho PTA3 (drift), LRP Eraser Brushless 10.5T
TeamLosi DSM 2.4 GHz
Uživatelský avatar
Dejvid6
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 831
Registrován: pon led 01, 2007 12:11 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od Dejvid6 »

aandree píše:A ten malej problem, o kterym sem psal, bylo to, ze jak ma ten regl plne automaticky nastaveni, tak sem ho dal do auta, a pri plynu dopredu mi jelo auto dozadu. Revers na vysilacce to sice vyresil, ale pri opetovnym zapnuti se to zase nastavilo tak jako na zacatku. Takze zase je nutnej revers na vysilacce...
tohle mi delal regl LRP na stejnosmerny motory,reseni je,ze hned po zapnuti auta se musi dat plyn dopredu a jede to jak ma ,ovsem nevim jestli to fuguje i u stridaku :wink:
SCX10 - Cheero + LR Disco III
FS
2,4
Uživatelský avatar
aandree
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 549
Registrován: pát úno 23, 2007 4:37 pm
Bydliště: Praha

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od aandree »

Dejvid6 píše: tohle mi delal regl LRP na stejnosmerny motory,reseni je,ze hned po zapnuti auta se musi dat plyn dopredu a jede to jak ma ,ovsem nevim jestli to fuguje i u stridaku :wink:
Tak to sem nezkousel... Myslim ze mnohem lepsi nez naky laborace pri zapnuti je fakt prehodit ty diferaky a je po ptakach :wink:
Hummer H2, podvozek HM-01 (monster truck), LRP A.I. Brushless Pro Reverse Digital + LRP Eraser Brushless 10.5T
Fiat Grande Punto Abarth, podvozek Kyosho PTA3 (drift), LRP Eraser Brushless 10.5T
TeamLosi DSM 2.4 GHz
Uživatelský avatar
horan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 74
Registrován: sob led 10, 2009 5:40 pm

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od horan »

Taky mi to tenhle regl dělá s tou zpátečkou dopředu.... Mám ho teda chvilku,takže ještě laboruju s tím co a jak po zapnutí udělat aby to šlo tak jak má. Ale potom je to paráda. Starej stejnosměrnej regl fungoval každou chvíli jinak. Musel jsem pořád trimrovat neutrál...
Jinak jsem s tím dneska lítal v blátě,kalužích... bez bordel krytu,bezbalonků... a nic se neposralo. Já jsem spokojenej.
Himoto buggy
Uživatelský avatar
horan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 74
Registrován: sob led 10, 2009 5:40 pm

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od horan »

Tak muj poznatek je takovej,že po zapnutí musím dát zpátečku a pak to funguje normálně. Dopředu je dopředu a dozadu je dozadu. Nemusí se to pak přepínat.
Himoto buggy
Uživatelský avatar
zachy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: pon lis 27, 2006 12:49 am
Bydliště: Ricany, Uvaly
Kontaktovat uživatele:

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od zachy »

brzda:
eandree: ja mel uhlikovy motor, ty mas bezuhlikovy. Mozna se ten regulator chova u kazdeho typu motoru jinak.

automaticke nastaveni:
jak uz nekdo pise, musi se hned po zapnuti dat plyn packy dopredu nebo dozadu, proste blba automatika

Kazdopadne ja ztratil nervy se porad rozcilovat s veskerou elektronikou a koupil cudaka.
Hobao Hyper8 ST PRO
charlie.r66
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 8
Registrován: pát kvě 07, 2010 10:13 pm
Bydliště: Liberec

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od charlie.r66 »

Můžete mi, prosím, někdo říct jak u tohoto regulátoru funguje brzda? Když auto jede dopředu, dám plyn dozadu a auto zabrzdí a pak musim dát znovu plyn dozadu aby začalo couvat? Nebo když jede dopředu, dám plyn dozadu auto zastaví a hned začne couvat? Děkuji.
Tamiya XV-01, Nissan Silvia S15
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od Honza D »

u těch automatik od LRP to funguje buď na časovou prodlevu, že ti třeba po 3 sekundách kopne zpátečku nezávisle na tom, jestli motor jede nebo stojí. Nebo jí tam kopne okamžitě po zastavení. Na 2x dozadu snad nefunguje žádnej.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
charlie.r66
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 8
Registrován: pát kvě 07, 2010 10:13 pm
Bydliště: Liberec

Re: LRP A.I. Automatic Pro Brushless digital - brzda ?

Příspěvek od charlie.r66 »

Díky za informaci. Tak teď akorát nevim jestli mi funguje ta brzda. Protože když jede auto dopředeu a dám plyn dozadu tak se hned začnou točit kola dozadu, žádná prodleva tam neni. Zkoušel sem i držet motor v ruce a žádnou prodlevu mezi změnou otáček jsem nezaznamenal. Je to normální?
Tamiya XV-01, Nissan Silvia S15
Odpovědět

Zpět na „REGULÁTORY“