BRONA píše:Drobecek super diky moc navod nemam ale ted uš jo diky
Jo, nenech se zmást tím, že je tam napsaný výrobce NOSRAM!!! je to to samé jako to LRP!!!
NOSRAM je licence LRP a ten regulátor je shodný akorát je z červeného plastu místo modrého jako LRP.
Drobecek píše:
Ten regulátor se vyznačuje právě tím, že je VODOTĚSNÝ. Co by to pak mělo za smysl, když by se s ním nesmělo do vlhka :--)
No pozor, tomu ze je vodotesny bych moc neveril...ono to je totiz neco jinyho nez vodeodolny - nekdy se muze vyskytnout v navodech spatnej preklad. A hlavne, ja sem v souvislosti s vlhkem mluvil o motoru, ne o reglu. Senzor je preci v motoru, ne v reglu... Ale jako klidne se s tim i potapejte, me je to jedno, moje to neni
Hummer H2, podvozek HM-01 (monster truck), LRP A.I. Brushless Pro Reverse Digital + LRP Eraser Brushless 10.5T
Fiat Grande Punto Abarth, podvozek Kyosho PTA3 (drift), LRP Eraser Brushless 10.5T
TeamLosi DSM 2.4 GHz
jj to si uvědomuji, že střídavé motory jsou hůře odolné proti vodě než klasické uhlíkové motory.
Ono je opravdy rozdíl mezi slovy waterproof:nepromokavý - vodotěsný a water resisting: odolávající vodě. U tohoto regulátoru LPR je však přímo uvedeno "waterproof", tedy VODOTĚSNÝ. Proto jsem si ho také pořídil, jelikož jsem už 2 normální régly odpálil jen díky tomu, že jsem vlétnul do malé louže nebo jezdil v blátíčku
Drobecek píše:jj to si uvědomuji, že střídavé motory jsou hůře odolné proti vodě než klasické uhlíkové motory.
Ono je opravdy rozdíl mezi slovy waterproof:nepromokavý - vodotěsný a water resisting: odolávající vodě. U tohoto regulátoru LPR je však přímo uvedeno "waterproof", tedy VODOTĚSNÝ. Proto jsem si ho také pořídil, jelikož jsem už 2 normální régly odpálil jen díky tomu, že jsem vlétnul do malé louže nebo jezdil v blátíčku
No, za prvy, jesi chce clovek jezdit s takle pomerne drahou elektronikou (jak pro koho samozrejme) ve vlhku nebo primo v louzich, chce to minimalne dat motor do balonku, aby se k motorovymu senzoru nedostala voda. No a za druhy, WIN tu nekde psal zkusenosti s temahle "vodotesnejma" reglama (nevim jesi primo od LRP, ale psal ze na nem taky bylo napsano ze je vodotesnej)...ze jejich tym jel zavod na mokry draze, a po zavode byly vsechny tyhle "vodotesny" regly odpaleny...takze podle toho si muze kazdej udelat obrazek sam
Hummer H2, podvozek HM-01 (monster truck), LRP A.I. Brushless Pro Reverse Digital + LRP Eraser Brushless 10.5T
Fiat Grande Punto Abarth, podvozek Kyosho PTA3 (drift), LRP Eraser Brushless 10.5T
TeamLosi DSM 2.4 GHz
Podle mě by vodotěsný LRP mělo něco vydržet. Rozebral jsem svoje a zjistil, že je z výroby zalitý v silikonu - tuhle úpravu tu už někdo měl na reglu a fungovalo to, i když s tím jezdil pod vodou. Ale vodotěsnost regulátoru je k ničemu, pokud není vodotěsný senzor v motoru...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally http://honza-d.rajce.idnes.cz/