Li-pol
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- rskedar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1577
- Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Li-pol
jasně, já vím jak se chová poškozená LiPo - ale já tě nepřesvědčuju, že to soft provedení je lepší - jen říkám, že na moje rekreační ježdění to stačí.
- Jimmy.Tulip
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 817
- Registrován: stř bře 12, 2008 12:20 am
- Kontaktovat uživatele:
Re: Li-pol
Na rekreacni pojezdeni se stridakem ??? , tak da se to ale neni to sranda ....
Než založíte nové téma, použijte tlačítko HLEDAT
TA-05 Thunder Tiger Ducati 999
Galerie: jimmytulip.rajce.idnes.cz
TA-05 Thunder Tiger Ducati 999
Galerie: jimmytulip.rajce.idnes.cz
- Tim
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2545
- Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
- Bydliště: Rudná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Li-pol
v konverzovanejch offroadech 1:8 jezdí taky li - polky v měkkým obalu.
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
- Jimmy.Tulip
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 817
- Registrován: stř bře 12, 2008 12:20 am
- Kontaktovat uživatele:
Re: Li-pol
A nerikej ze tam nejezdi i hardcase ....BTW kdyz uz to vis , nevis jakej to ma duvod ?
Než založíte nové téma, použijte tlačítko HLEDAT
TA-05 Thunder Tiger Ducati 999
Galerie: jimmytulip.rajce.idnes.cz
TA-05 Thunder Tiger Ducati 999
Galerie: jimmytulip.rajce.idnes.cz
- Tim
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2545
- Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
- Bydliště: Rudná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Li-pol
myslím že důvod je ten že HARDCASE li-polky se dělají jen ve 2s a 3s , tam se většinou jezdí 4s,5s,6s
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
- rskedar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1577
- Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Li-pol
jj mojí kamarádi jezdí v emaxxech 4s lipo v soft case a jsou naprosto spokojení!!!! btw třeba to někoho bude zajímat - je tu návod na předělání emaxx na lipo se standartní elektronikou. http://www.e-maxx.cz/clanek/konverze-na-4s-lipo
Re: Li-pol
Chtěl jsem koupit od Martina Kořínka tu lipolku LRP 5300, ale napsal že je nemá a nabídnul mi tuhle.Corally 5000mAh , 25C, 7,4V . Zná ji někdo, jaká bude a jestli to není šlápota vedle?
Dík.
Dík.
- Přílohy
-
- Baterie_Li-Po-Corally_web.jpg
- (88.04 KiB) Staženo 619 x
Zabag
Re: Li-pol
Zabag
Re: Li-pol
no, podle udaju nebude davat takovy proudy-148,4A vs. 125A, nicmene nemyslim si, ze je to znatelny. koukal jsem, ze to nema 2mm dutinku mezi clanky, ale nejaky specialni konektor, takze nechci malovat certa na zed, ale asi to bude nejaky specialni konektor-atyp.
TRF416X, Mazda 6 Speed, SP2.0LPF, SP13.5, Z590, Nosram LiPo 5300 28C
Ultramat 12, DX 3.0
Ultramat 12, DX 3.0
Re: Li-pol
No jestli bys s ní chtěl jezdit svůj 4z motor, dost bych se bál o regl...parametrově to není nic moc (špička dnes dá 30-35C), ale ve stockách by byla určitě v pohodě. Ten servisní konektor by mě ale taky štval, zaprvé to je samička a většina letadlovejch packů má samečka, a většina hardcase baterek má 2mm gold, takže pokud bys pořídil balancer, potřebuješ dva kabely (=zbytečná práce navíc) nebo kupovat a používat jen tyhle baterky... :eh:
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Re: Li-pol
Virtual píše:No jestli bys s ní chtěl jezdit svůj 4z motor, dost bych se bál o regl...parametrově to není nic moc (špička dnes dá 30-35C), ale ve stockách by byla určitě v pohodě. Ten servisní konektor by mě ale taky štval, zaprvé to je samička a většina letadlovejch packů má samečka, a většina hardcase baterek má 2mm gold, takže pokud bys pořídil balancer, potřebuješ dva kabely (=zbytečná práce navíc) nebo kupovat a používat jen tyhle baterky... :eh:
Co se týče servisního konektou, to není problém, je to pouze otázka kabelů, řeknu to jednoduše - otázka 5-10 minut s pájkou v ruce.
Spíš by mě tedy zajímalo, proč se bát se 4T o régl. Rozdíl je jasný, LRP dá 148A a tahle ta 125A, rozdíl o 23A míň jakože reglu to bude vadit, že dostáva menší proud nebo jak si to můžu vysvětlit.
Zabag
Re: Li-pol
je to tak, ze TC Spec je uz takto na limite...
s 3.5T a LiPo ma regulator problemy s teplotou a skor horia ako jazdia... nehovorim o tom, ze je to nezmysel, kedze auto uz je neovladatelne.
Neviem aky rozdiel bude s 4T motorom...
ber si priklad s profi touring cars... na majstrovstvach sveta sa jazdia 6 clanky a najrychlejsi motor aky sa pouzival bola 4.5T...
s 3.5T a LiPo ma regulator problemy s teplotou a skor horia ako jazdia... nehovorim o tom, ze je to nezmysel, kedze auto uz je neovladatelne.
Neviem aky rozdiel bude s 4T motorom...
ber si priklad s profi touring cars... na majstrovstvach sveta sa jazdia 6 clanky a najrychlejsi motor aky sa pouzival bola 4.5T...
XXL Bratislava - DL Grafik
Re: Li-pol
Ne ne, to jsem špatně napsal
Jde o to, že regl má ve specifikaci napájení Voltage Input 4-6 cells (4.8-7.2V) a lipolka má 7,4V a nabitá 8,4V...vím, že šestičlánk NiMH má taky víc, ale slyšel jsem, že lidi co to zkoušeli, mluvili o 5,5z motoru LRP jako maximu s tou lipolkou LRP a regulátorem TC spec...
EDIT: akim byl rychlejší
Jde o to, že regl má ve specifikaci napájení Voltage Input 4-6 cells (4.8-7.2V) a lipolka má 7,4V a nabitá 8,4V...vím, že šestičlánk NiMH má taky víc, ale slyšel jsem, že lidi co to zkoušeli, mluvili o 5,5z motoru LRP jako maximu s tou lipolkou LRP a regulátorem TC spec...
EDIT: akim byl rychlejší
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
- Worm-cv
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 135
- Registrován: úte led 01, 2008 4:12 pm
- Bydliště: Chomutov
Re: Li-pol
Nesmysl. Já jezdím z Li-pol a 3.0z vectorem. A jediný problém je právě s tou baterkou. Když se tomu moc nakládá a na vysílačce se to nestáhne, tak se baterka přehřívá a nafukuje. Největší problém je brždění. Tam má motor paradoxně největší spotřebu. Brzdí se tam posunutím fáze na opačnou stranu, než při akceleraci. Regulátor má stejnou teplotu jako stejnosměrný na kterém je MIG500TR. Akorát ten nemá větráček. Když jsem zkoušel maximálku tak se při brždění protavily pojistky na obou baterkách . Jediný vážný problém.
TT-01, Hitac Aggressor 3CH FM, Mig 500TR, TEU-101BK, menší tuning
Nové auto:
TA-05R v carbonu, 2xLRP Li-Pol 8000mAh 25C, Vector X11 3.0T , LRP SPX BRUSHLESS BULLET REVERSE, Futaba MEGATECH 3PM-2,4GHz, LRP cooler, Kastle ProtoForm Dodge Status Společně: -Intellect 4200mAh 7,2V, Nabíječka Shark 20
Nové auto:
TA-05R v carbonu, 2xLRP Li-Pol 8000mAh 25C, Vector X11 3.0T , LRP SPX BRUSHLESS BULLET REVERSE, Futaba MEGATECH 3PM-2,4GHz, LRP cooler, Kastle ProtoForm Dodge Status Společně: -Intellect 4200mAh 7,2V, Nabíječka Shark 20
Re: Li-pol
Jo to jsem již slyšel, že s 3,5T můžou být problémy a regl to nevydrží, tak uvidíme.Teď jezdím se stockovou 10,5T a na léto se uvidí. Přiznám se, že jestli budu muset koupit na letní sezonu slabší motor, když budu chtít používat lipolky, tak nevím, nevím, jestli nezůstat raději u klasických NiMH sad.
Zabag