Li-pol

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Uživatelský avatar
rskedar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1577
Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od rskedar »

jasně, já vím jak se chová poškozená LiPo - ale já tě nepřesvědčuju, že to soft provedení je lepší - jen říkám, že na moje rekreační ježdění to stačí.
Savage Flux XL HP, SAKURA ZERO S, LRP S10TCR, Venom Creeper http://rcdriftostrava.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Jimmy.Tulip
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 817
Registrován: stř bře 12, 2008 12:20 am
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od Jimmy.Tulip »

Na rekreacni pojezdeni se stridakem ??? :) , tak da se to ale neni to sranda .... :D
Než založíte nové téma, použijte tlačítko HLEDAT
TA-05 Thunder Tiger Ducati 999
Galerie: jimmytulip.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
Tim
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2545
Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
Bydliště: Rudná
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od Tim »

v konverzovanejch offroadech 1:8 jezdí taky li - polky v měkkým obalu. :?
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Uživatelský avatar
Jimmy.Tulip
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 817
Registrován: stř bře 12, 2008 12:20 am
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od Jimmy.Tulip »

A nerikej ze tam nejezdi i hardcase :?: ....BTW kdyz uz to vis , nevis jakej to ma duvod ?
Než založíte nové téma, použijte tlačítko HLEDAT
TA-05 Thunder Tiger Ducati 999
Galerie: jimmytulip.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
Tim
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2545
Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
Bydliště: Rudná
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od Tim »

myslím že důvod je ten že HARDCASE li-polky se dělají jen ve 2s a 3s , tam se většinou jezdí 4s,5s,6s
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Uživatelský avatar
rskedar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1577
Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od rskedar »

jj mojí kamarádi jezdí v emaxxech 4s lipo v soft case a jsou naprosto spokojení!!!! btw třeba to někoho bude zajímat - je tu návod na předělání emaxx na lipo se standartní elektronikou. http://www.e-maxx.cz/clanek/konverze-na-4s-lipo
Savage Flux XL HP, SAKURA ZERO S, LRP S10TCR, Venom Creeper http://rcdriftostrava.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Zabag
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 622
Registrován: sob led 06, 2007 9:04 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od Zabag »

Chtěl jsem koupit od Martina Kořínka tu lipolku LRP 5300, ale napsal že je nemá a nabídnul mi tuhle.Corally 5000mAh , 25C, 7,4V . Zná ji někdo, jaká bude a jestli to není šlápota vedle?
Dík.
Přílohy
Baterie_Li-Po-Corally_web.jpg
(88.04 KiB) Staženo 619 x
Zabag
Uživatelský avatar
Zabag
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 622
Registrován: sob led 06, 2007 9:04 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od Zabag »

:?:
Zabag
Uživatelský avatar
player98
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1039
Registrován: stř led 17, 2007 6:40 pm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: Li-pol

Příspěvek od player98 »

no, podle udaju nebude davat takovy proudy-148,4A vs. 125A, nicmene nemyslim si, ze je to znatelny. koukal jsem, ze to nema 2mm dutinku mezi clanky, ale nejaky specialni konektor, takze nechci malovat certa na zed, ale asi to bude nejaky specialni konektor-atyp.
TRF416X, Mazda 6 Speed, SP2.0LPF, SP13.5, Z590, Nosram LiPo 5300 28C
Ultramat 12, DX 3.0
Virtual
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1175
Registrován: ned pro 31, 2006 12:38 pm
Bydliště: Praha 3

Re: Li-pol

Příspěvek od Virtual »

No jestli bys s ní chtěl jezdit svůj 4z motor, dost bych se bál o regl...parametrově to není nic moc (špička dnes dá 30-35C), ale ve stockách by byla určitě v pohodě. Ten servisní konektor by mě ale taky štval, zaprvé to je samička a většina letadlovejch packů má samečka, a většina hardcase baterek má 2mm gold, takže pokud bys pořídil balancer, potřebuješ dva kabely (=zbytečná práce navíc) nebo kupovat a používat jen tyhle baterky... :eh: :doh:
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Uživatelský avatar
Zabag
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 622
Registrován: sob led 06, 2007 9:04 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od Zabag »

Virtual píše:No jestli bys s ní chtěl jezdit svůj 4z motor, dost bych se bál o regl...parametrově to není nic moc (špička dnes dá 30-35C), ale ve stockách by byla určitě v pohodě. Ten servisní konektor by mě ale taky štval, zaprvé to je samička a většina letadlovejch packů má samečka, a většina hardcase baterek má 2mm gold, takže pokud bys pořídil balancer, potřebuješ dva kabely (=zbytečná práce navíc) nebo kupovat a používat jen tyhle baterky... :eh: :doh:

Co se týče servisního konektou, to není problém, je to pouze otázka kabelů, řeknu to jednoduše - otázka 5-10 minut s pájkou v ruce.
Spíš by mě tedy zajímalo, proč se bát se 4T o régl. Rozdíl je jasný, LRP dá 148A a tahle ta 125A, rozdíl o 23A míň jakože reglu to bude vadit, že dostáva menší proud nebo jak si to můžu vysvětlit.
Zabag
akim
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 109
Registrován: úte lis 21, 2006 6:49 pm

Re: Li-pol

Příspěvek od akim »

je to tak, ze TC Spec je uz takto na limite...
s 3.5T a LiPo ma regulator problemy s teplotou a skor horia ako jazdia... nehovorim o tom, ze je to nezmysel, kedze auto uz je neovladatelne.
Neviem aky rozdiel bude s 4T motorom...
ber si priklad s profi touring cars... na majstrovstvach sveta sa jazdia 6 clanky a najrychlejsi motor aky sa pouzival bola 4.5T...
XXL Bratislava - DL Grafik
Virtual
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1175
Registrován: ned pro 31, 2006 12:38 pm
Bydliště: Praha 3

Re: Li-pol

Příspěvek od Virtual »

Ne ne, to jsem špatně napsal :doh:
Jde o to, že regl má ve specifikaci napájení Voltage Input 4-6 cells (4.8-7.2V) a lipolka má 7,4V a nabitá 8,4V...vím, že šestičlánk NiMH má taky víc, ale slyšel jsem, že lidi co to zkoušeli, mluvili o 5,5z motoru LRP jako maximu s tou lipolkou LRP a regulátorem TC spec...

EDIT: akim byl rychlejší
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Uživatelský avatar
Worm-cv
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 135
Registrován: úte led 01, 2008 4:12 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Li-pol

Příspěvek od Worm-cv »

Nesmysl. Já jezdím z Li-pol a 3.0z vectorem. A jediný problém je právě s tou baterkou. Když se tomu moc nakládá a na vysílačce se to nestáhne, tak se baterka přehřívá a nafukuje. Největší problém je brždění. Tam má motor paradoxně největší spotřebu. Brzdí se tam posunutím fáze na opačnou stranu, než při akceleraci. Regulátor má stejnou teplotu jako stejnosměrný na kterém je MIG500TR. Akorát ten nemá větráček. Když jsem zkoušel maximálku tak se při brždění protavily pojistky na obou baterkách :-(. Jediný vážný problém.
TT-01, Hitac Aggressor 3CH FM, Mig 500TR, TEU-101BK, menší tuning
Nové auto:
TA-05R v carbonu, 2xLRP Li-Pol 8000mAh 25C, Vector X11 3.0T :-), LRP SPX BRUSHLESS BULLET REVERSE, Futaba MEGATECH 3PM-2,4GHz, LRP cooler, Kastle ProtoForm Dodge Status Společně: -Intellect 4200mAh 7,2V, Nabíječka Shark 20
Uživatelský avatar
Zabag
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 622
Registrován: sob led 06, 2007 9:04 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od Zabag »

Jo to jsem již slyšel, že s 3,5T můžou být problémy a regl to nevydrží, tak uvidíme.Teď jezdím se stockovou 10,5T a na léto se uvidí. Přiznám se, že jestli budu muset koupit na letní sezonu slabší motor, když budu chtít používat lipolky, tak nevím, nevím, jestli nezůstat raději u klasických NiMH sad.
Zabag
Odpovědět

Zpět na „BATERIE“