Střídavej motor
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
Re: Střídavej motor
ahojte nevěděl jsem kam to dát snad mě nezabijete.Chci se zeptat motor střídavy např 4.5T tak se dává lehčí převodový poměr? a např 13.5T poměr 6.0:1muže byt?je to spíš podle manuál k motor co jsem našel na netu ten poměr 6.0:1 na silniční auto
Díký moc za odpovědi
Díký moc za odpovědi
Re: Střídavej motor
V zásadě postupuješ dobře, ale záleží na tom, do jakého auta to chceš, jaký máš regulátor a kde jezdíš
- shorty
- Píšu hodně
- Příspěvky: 577
- Registrován: stř zář 30, 2009 4:14 pm
- Bydliště: rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střídavej motor
na 4.5t se dava lehci pomer aby to auto nejezdlo 150km/h coz se neda uridit , zalezi co chces jezdit onroad, offroad a taky co mas za pidvozek
Frčeldo Serpentini hezky pěkně bokem
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 131
- Registrován: pát pro 11, 2009 11:42 am
- Bydliště: Zlín
Re: Střídavej motor
Na okruzích:
u motoru LRP X20 4,5 závitu: převod 8,5:1 až 9,5:1 podle teploty motoru
u motoru LRP X12 13,5 závitu: převod 6:1 až 7:1 podle teploty motoru
u motoru LRP X20 4,5 závitu: převod 8,5:1 až 9,5:1 podle teploty motoru
u motoru LRP X12 13,5 závitu: převod 6:1 až 7:1 podle teploty motoru
XRAY T4 2015, Xray T4, TAMIYA XV 01, Spectrum Dx3R, Sanwa MT-4
Bylo: TAMIYA TA 02, TAMIYA TB 01, YOKOMO MR-4 TC, XRAY T1R, XRAY T2 007, XRAY T2 008, XRAY T2R PRO, XRAY T3, XRAY T3 R, TAMIYA TB EVO V MS, XRAY T3 2011, XRAY T3 2012, XRAY T4 2014, TAMIYA TB 04 PRO
Bylo: TAMIYA TA 02, TAMIYA TB 01, YOKOMO MR-4 TC, XRAY T1R, XRAY T2 007, XRAY T2 008, XRAY T2R PRO, XRAY T3, XRAY T3 R, TAMIYA TB EVO V MS, XRAY T3 2011, XRAY T3 2012, XRAY T4 2014, TAMIYA TB 04 PRO
Re: Střídavej motor
jo už jsem to pochopil díky moc chlapi
Re: Střídavej motor
Ježíšek mi slíbil, že mi přinese nový stříďák 21,5 závitů pro kategorii GT, který by jste mi doporučili, i jiný než je níže uvedený?
http://www.mz-racing.net/p4310-r03011-r ... ess-21-5t/
http://www.mz-racing.net/p7721-50862-lr ... tock-spec/
http://www.horejsi.cz/Pages/DetailProdu ... cislo=1599
http://www.profimodel.cz/cz-detail-4051 ... 21-5r.html
http://www.profimodel.cz/cz-detail-4146 ... stock.html
V této souvislosti se chci obecně zeptat zda je jedno jakou značku vyberu při stejném počtu závitů, nebo je mezi nimi velký rozdíl?
http://www.mz-racing.net/p4310-r03011-r ... ess-21-5t/
http://www.mz-racing.net/p7721-50862-lr ... tock-spec/
http://www.horejsi.cz/Pages/DetailProdu ... cislo=1599
http://www.profimodel.cz/cz-detail-4051 ... 21-5r.html
http://www.profimodel.cz/cz-detail-4146 ... stock.html
V této souvislosti se chci obecně zeptat zda je jedno jakou značku vyberu při stejném počtu závitů, nebo je mezi nimi velký rozdíl?
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střídavej motor
Rozdíl je v počtu otáček,takže asi nejspíš ten od Robitroniku.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: Střídavej motor
Dovolim si odporovat, otáčky nejsou všechno. Podle výkonu by na tom měl být lépe LRP X-12. Pokud nebude omezen převodový poměr, tak by měl být s těžším převodem lepší. Proto je taky hojně vidět v autech na závodech... Navíc má výhodu, že by měly tuším být k sehnání i kotvy s volitelným průměrem, což u Robi nehrozí, ten má fuku mezi statorem a rotorem brutálních 1,25mm! což mu na výkonu rozhodně nepřidá...
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
http://rcautaliberec.webnode.cz/
Re: Střídavej motor
na X-12 jsem i tady na fóru četl, že se hodně přehřívá.....
Re: Střídavej motor
LRP X12 nebo REEDY SONIC, na nic jiného nekoukej :--)
Re: Střídavej motor
Můžu dotaz proč REEDY SONIC? Abych se přiznal o této značce jsem moc neslyšel??
Re: Střídavej motor
Protože jede
Je i jiná možnost, např. TRINITY DUO 3,5
Ale jak tu padlo, chceš-li mít alespoň malou jistotu, že máš nej motor, kup si LRP X12
Je i jiná možnost, např. TRINITY DUO 3,5
Ale jak tu padlo, chceš-li mít alespoň malou jistotu, že máš nej motor, kup si LRP X12
- Loupák83
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1410
- Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
- Bydliště: Semily a Praha
Re: Střídavej motor
taky se klonim k X12
měl jsem možnost srovnání v Náchodě na asfaltě v hobbýkách a byť jsou robitroňácky motory dobrý a papírově točí víc otáček tak proti X12 se nechytali
měl jsem možnost srovnání v Náchodě na asfaltě v hobbýkách a byť jsou robitroňácky motory dobrý a papírově točí víc otáček tak proti X12 se nechytali
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 131
- Registrován: pát pro 11, 2009 11:42 am
- Bydliště: Zlín
Re: Střídavej motor
LRP X12
XRAY T4 2015, Xray T4, TAMIYA XV 01, Spectrum Dx3R, Sanwa MT-4
Bylo: TAMIYA TA 02, TAMIYA TB 01, YOKOMO MR-4 TC, XRAY T1R, XRAY T2 007, XRAY T2 008, XRAY T2R PRO, XRAY T3, XRAY T3 R, TAMIYA TB EVO V MS, XRAY T3 2011, XRAY T3 2012, XRAY T4 2014, TAMIYA TB 04 PRO
Bylo: TAMIYA TA 02, TAMIYA TB 01, YOKOMO MR-4 TC, XRAY T1R, XRAY T2 007, XRAY T2 008, XRAY T2R PRO, XRAY T3, XRAY T3 R, TAMIYA TB EVO V MS, XRAY T3 2011, XRAY T3 2012, XRAY T4 2014, TAMIYA TB 04 PRO
Re: Střídavej motor
ještě malá technická, částečně to patří k motoru, proto se zeptám zde.
http://rccarphotovideo.rajce.idnes.cz/l ... ek2787.jpg
Můžete mi říct co to je za konektory (nebo jak to nazvat) jakými jsou kabely od reglu chyceny k motoru a na jaký způsob je to děláno, bo nikde nevidím, že by to bylo připájeno, to tam je jen tak nacvaklé? A jakou (zda vůbec) má tento způsob výhodu oproti klasickému připájení kabelů k motoru.
http://rccarphotovideo.rajce.idnes.cz/l ... ek2787.jpg
Můžete mi říct co to je za konektory (nebo jak to nazvat) jakými jsou kabely od reglu chyceny k motoru a na jaký způsob je to děláno, bo nikde nevidím, že by to bylo připájeno, to tam je jen tak nacvaklé? A jakou (zda vůbec) má tento způsob výhodu oproti klasickému připájení kabelů k motoru.