Střídavej motor

stejnosměrné, střídavé, kotvy, uhliky, prostě vše o motorech ...

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Kubis123
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 170
Registrován: ned zář 11, 2011 7:17 pm

Re: Střídavej motor

Příspěvek od Kubis123 »

ahojte nevěděl jsem kam to dát snad mě nezabijete.Chci se zeptat motor střídavy např 4.5T tak se dává lehčí převodový poměr? a např 13.5T poměr 6.0:1muže byt?je to spíš podle manuál k motor co jsem našel na netu ten poměr 6.0:1 na silniční auto
Díký moc za odpovědi
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Střídavej motor

Příspěvek od 3p0 »

V zásadě postupuješ dobře, ale záleží na tom, do jakého auta to chceš, jaký máš regulátor a kde jezdíš :D
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
shorty
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 577
Registrován: stř zář 30, 2009 4:14 pm
Bydliště: rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: Střídavej motor

Příspěvek od shorty »

na 4.5t se dava lehci pomer aby to auto nejezdlo 150km/h :-) coz se neda uridit , zalezi co chces jezdit onroad, offroad a taky co mas za pidvozek
Frčeldo Serpentini hezky pěkně bokem
Zdenaziko
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 131
Registrován: pát pro 11, 2009 11:42 am
Bydliště: Zlín

Re: Střídavej motor

Příspěvek od Zdenaziko »

Na okruzích:
u motoru LRP X20 4,5 závitu: převod 8,5:1 až 9,5:1 podle teploty motoru
u motoru LRP X12 13,5 závitu: převod 6:1 až 7:1 podle teploty motoru
XRAY T4 2015, Xray T4, TAMIYA XV 01, Spectrum Dx3R, Sanwa MT-4
Bylo: TAMIYA TA 02, TAMIYA TB 01, YOKOMO MR-4 TC, XRAY T1R, XRAY T2 007, XRAY T2 008, XRAY T2R PRO, XRAY T3, XRAY T3 R, TAMIYA TB EVO V MS, XRAY T3 2011, XRAY T3 2012, XRAY T4 2014, TAMIYA TB 04 PRO
Kubis123
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 170
Registrován: ned zář 11, 2011 7:17 pm

Re: Střídavej motor

Příspěvek od Kubis123 »

jo už jsem to pochopil díky moc chlapi
vrkal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 95
Registrován: pát lis 04, 2011 4:22 pm

Re: Střídavej motor

Příspěvek od vrkal »

Ježíšek mi slíbil, že mi přinese nový stříďák 21,5 závitů pro kategorii GT, který by jste mi doporučili, i jiný než je níže uvedený?

http://www.mz-racing.net/p4310-r03011-r ... ess-21-5t/
http://www.mz-racing.net/p7721-50862-lr ... tock-spec/
http://www.horejsi.cz/Pages/DetailProdu ... cislo=1599
http://www.profimodel.cz/cz-detail-4051 ... 21-5r.html
http://www.profimodel.cz/cz-detail-4146 ... stock.html

V této souvislosti se chci obecně zeptat zda je jedno jakou značku vyberu při stejném počtu závitů, nebo je mezi nimi velký rozdíl?
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Střídavej motor

Příspěvek od Jirkacbx »

Rozdíl je v počtu otáček,takže asi nejspíš ten od Robitroniku.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
Heršpitz
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 338
Registrován: pát úno 18, 2011 10:57 am
Bydliště: Liberec

Re: Střídavej motor

Příspěvek od Heršpitz »

Dovolim si odporovat, otáčky nejsou všechno. Podle výkonu by na tom měl být lépe LRP X-12. Pokud nebude omezen převodový poměr, tak by měl být s těžším převodem lepší. Proto je taky hojně vidět v autech na závodech... Navíc má výhodu, že by měly tuším být k sehnání i kotvy s volitelným průměrem, což u Robi nehrozí, ten má fuku mezi statorem a rotorem brutálních 1,25mm! což mu na výkonu rozhodně nepřidá...
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
vrkal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 95
Registrován: pát lis 04, 2011 4:22 pm

Re: Střídavej motor

Příspěvek od vrkal »

na X-12 jsem i tady na fóru četl, že se hodně přehřívá.....
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Střídavej motor

Příspěvek od 3p0 »

LRP X12 nebo REEDY SONIC, na nic jiného nekoukej :--)
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
vrkal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 95
Registrován: pát lis 04, 2011 4:22 pm

Re: Střídavej motor

Příspěvek od vrkal »

Můžu dotaz proč REEDY SONIC? Abych se přiznal o této značce jsem moc neslyšel??
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Střídavej motor

Příspěvek od 3p0 »

Protože jede :!:

Je i jiná možnost, např. TRINITY DUO 3,5


Ale jak tu padlo, chceš-li mít alespoň malou jistotu, že máš nej motor, kup si LRP X12
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Střídavej motor

Příspěvek od Loupák83 »

taky se klonim k X12
měl jsem možnost srovnání v Náchodě na asfaltě v hobbýkách a byť jsou robitroňácky motory dobrý a papírově točí víc otáček tak proti X12 se nechytali
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Zdenaziko
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 131
Registrován: pát pro 11, 2009 11:42 am
Bydliště: Zlín

Re: Střídavej motor

Příspěvek od Zdenaziko »

LRP X12
XRAY T4 2015, Xray T4, TAMIYA XV 01, Spectrum Dx3R, Sanwa MT-4
Bylo: TAMIYA TA 02, TAMIYA TB 01, YOKOMO MR-4 TC, XRAY T1R, XRAY T2 007, XRAY T2 008, XRAY T2R PRO, XRAY T3, XRAY T3 R, TAMIYA TB EVO V MS, XRAY T3 2011, XRAY T3 2012, XRAY T4 2014, TAMIYA TB 04 PRO
vrkal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 95
Registrován: pát lis 04, 2011 4:22 pm

Re: Střídavej motor

Příspěvek od vrkal »

ještě malá technická, částečně to patří k motoru, proto se zeptám zde.

http://rccarphotovideo.rajce.idnes.cz/l ... ek2787.jpg

Můžete mi říct co to je za konektory (nebo jak to nazvat) jakými jsou kabely od reglu chyceny k motoru a na jaký způsob je to děláno, bo nikde nevidím, že by to bylo připájeno, to tam je jen tak nacvaklé? A jakou (zda vůbec) má tento způsob výhodu oproti klasickému připájení kabelů k motoru.
Odpovědět

Zpět na „ELEKTROMOTORY“