Ja jsem zase na zavode nevidel stridave motorygravel píše:Jéééje.
Zkus si představit, že jedeš s autem třeba 150 m od tebe. Už tě nebude poslouchat (bude si dělat co chce). To stejné to dělá s Hitecem, akorát místo 150 m to dělá na 4 m.
Navíc na Hitecu si nemůžeš nastavit různé potřebné věci (např. ABS, EPA atd.). Na závodech jsem navíc nikdy neviděl soupravu značky Hitec. Prostě Hitecy jsou levné shity.
Střídavej motor
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
-
- ZÁVODNÍ EXPERT
- Příspěvky: 72
- Registrován: čtv bře 30, 2006 9:13 pm
- Bydliště: bLaNsko, okr. BlAnSkO:)
- Kontaktovat uživatele:
XRAYT2 008, GRAUPNER XS-6 FM Race Synthesizer,servo digital, Motor TEAM-CHECKPOINT 8z, LRP X11 5.5z, REGL: Nosram ISTC
RC Blansko
RC Blansko
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 124
- Registrován: sob bře 11, 2006 9:08 pm
- Bydliště: Pardubky
pro "gravel"
http://www.rcm-pelikan.cz/index.php?kat ... 7&zbozi=62
EPA a ABS ja to tam vidim ty ne, a nak super levny mi to taky nepride
http://www.rcm-pelikan.cz/index.php?kat ... 7&zbozi=62
EPA a ABS ja to tam vidim ty ne, a nak super levny mi to taky nepride
TAMIYA - TT-01r BMW M3
KYOSHO - LAZER ALPHA
v rekonstrukci
ACADEMY MINICRAFT - ROAD RUNNER II
KYOSHO - LAZER ALPHA
v rekonstrukci
ACADEMY MINICRAFT - ROAD RUNNER II
Nikde není napsáno, že by ti regl měl chodit dobře s určitou vysílačkou. Když si kupuješ regulátor, většinou si nejsi jistý, že ti to vůbec bude spolupracovat. A já netvrdím, že by zrovna střídavý motor neměl chodit s touhle vysílačkou. Prostě si to konkrétně nerozumí s tím Novakem. Navíc když jsem s Hitecem vyšel na tribunu s kovovým zábradlím, model se rozjel a v plné rychlosti mi napálil do zdi. Původní majitel měl vysílač Hitec který byl hoooodně vymakaný a nejelo mu to taky.
A na hitec si zdaleka nestěžuju jenom já. Zeptej se třeba Petra Satka.
Myslím, že před rokem ještě nebyl fail save v módě.
Prostě a jednoduše- nemá cenu se tady hádat, já ti jen ze zkušenosti říkám, že s vysílačkou od Hitec ti ten Novak SS na 99% nepojede podle tvých představ (teda pokud už není Hitec i Novak lépe vychytaný). Konec!
A na hitec si zdaleka nestěžuju jenom já. Zeptej se třeba Petra Satka.
Myslím, že před rokem ještě nebyl fail save v módě.
Prostě a jednoduše- nemá cenu se tady hádat, já ti jen ze zkušenosti říkám, že s vysílačkou od Hitec ti ten Novak SS na 99% nepojede podle tvých představ (teda pokud už není Hitec i Novak lépe vychytaný). Konec!
Ok, ale jak říkám, na rekreační ježdění Hitec celkem stačí, horší je to že když si potom pořídíš třeba ten stříďák od Novaku a nefunguje Ti to.
Jinak stříďák opravdu hoooodně chválím, dá se s ním opravdu skvěle vyblbnout. Hlavně má šílený krouťák už od nízkých otáček- kopce s ním vyjedu i když to lechtám tak při 1/4 celkových otáček. Teď musím koupit ložiska do motoru- původní už jsou KO. Mimochodem nevíte někdo, jaké jsou jejich přesné rozměry? Jsou stejné jako u obyč. uhlíkových motorů... Tahat to z Purple Tigeru mi přide jako nesmysl...Dík.
Jinak stříďák opravdu hoooodně chválím, dá se s ním opravdu skvěle vyblbnout. Hlavně má šílený krouťák už od nízkých otáček- kopce s ním vyjedu i když to lechtám tak při 1/4 celkových otáček. Teď musím koupit ložiska do motoru- původní už jsou KO. Mimochodem nevíte někdo, jaké jsou jejich přesné rozměry? Jsou stejné jako u obyč. uhlíkových motorů... Tahat to z Purple Tigeru mi přide jako nesmysl...Dík.
brushless motor
nasledujici popis vyplyva z mych osobnich zkusenosti, neb jezdiiiim jak "stridave", tak i "stejnosmerne" ;).
podle mne je situace takovato:
diky masivnimu pouzivani stejnosmernych motoru (tedy klasickych s uhliky, kotvami a spol) jsme si navykli na obecne charakteristiky tohohle typu motoru.. na prubeh jeho vykonu v zavislosti na pozici plynove packy na vysilacce, na kroutivy moment jiny pri rozbehu a pri plne rychlosti atp. take jsme si zvykli na to, ze lze snadno a s uuuspechem kombinovat speed controlery (regulatory) s motory jinych vyrobcu.
ve svete brushless (stridaku) je situace pomerne komplikovanejsi, motory ze sve fyzikalni a elektromechanicke podstaty maji lehce jine krivky vykonu a proto se s nimi jezdi pocitove takeee malinko jinaq. a proto tedy zde vyrobci sazi vice na to, ze vyrabeji komba, tedy dedikovany regulator a motor, nebot jen tak je mozno na "regulaci" jistym zpusobem korigovat nezvyklou charakteristiku stridaveho motoru. to se resi napriklad i tim, ze motor zpetne komunikuje specialnim kablikem s regulatorem a dava mu signal, jak je na tom, jak se toci, atd...
tedy troufam si odhadnout, ze na vysilacce tolik nezalezi, zalezi na kvalite soustavy "regulator-motor". zde, v pripade stridave aplikace, bych tedy vrele doporucoval vyrobky jedne firmy a pokud mozno i stejne kategorie.
co se tyka funkce "fail-safe", zabezpecujici v pripade ztraty nosne radiove frekvence dalsi zivot modelu tim, ze ho nenecha splasene poletovat, ale napr odstavi plyn, stoci kola atp, neslysel jsem nikdy o tom, ze by to byla zalezitosti regulatoru, ale spise samostatneho modulu dodatecneho zarizeni ci modernejsich prijimacovych souprav (napriklad WiFi Spektrum od Horizon co mam timto disponuje).
howgh!
djw
http://www.teamairspeed.com
podle mne je situace takovato:
diky masivnimu pouzivani stejnosmernych motoru (tedy klasickych s uhliky, kotvami a spol) jsme si navykli na obecne charakteristiky tohohle typu motoru.. na prubeh jeho vykonu v zavislosti na pozici plynove packy na vysilacce, na kroutivy moment jiny pri rozbehu a pri plne rychlosti atp. take jsme si zvykli na to, ze lze snadno a s uuuspechem kombinovat speed controlery (regulatory) s motory jinych vyrobcu.
ve svete brushless (stridaku) je situace pomerne komplikovanejsi, motory ze sve fyzikalni a elektromechanicke podstaty maji lehce jine krivky vykonu a proto se s nimi jezdi pocitove takeee malinko jinaq. a proto tedy zde vyrobci sazi vice na to, ze vyrabeji komba, tedy dedikovany regulator a motor, nebot jen tak je mozno na "regulaci" jistym zpusobem korigovat nezvyklou charakteristiku stridaveho motoru. to se resi napriklad i tim, ze motor zpetne komunikuje specialnim kablikem s regulatorem a dava mu signal, jak je na tom, jak se toci, atd...
tedy troufam si odhadnout, ze na vysilacce tolik nezalezi, zalezi na kvalite soustavy "regulator-motor". zde, v pripade stridave aplikace, bych tedy vrele doporucoval vyrobky jedne firmy a pokud mozno i stejne kategorie.
co se tyka funkce "fail-safe", zabezpecujici v pripade ztraty nosne radiove frekvence dalsi zivot modelu tim, ze ho nenecha splasene poletovat, ale napr odstavi plyn, stoci kola atp, neslysel jsem nikdy o tom, ze by to byla zalezitosti regulatoru, ale spise samostatneho modulu dodatecneho zarizeni ci modernejsich prijimacovych souprav (napriklad WiFi Spektrum od Horizon co mam timto disponuje).
howgh!
djw
http://www.teamairspeed.com
Naposledy upravil(a) djw dne pát dub 14, 2006 3:40 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Píšu hodně
- Příspěvky: 349
- Registrován: úte úno 14, 2006 8:23 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: brushless motor
djw píše:nasledujici popis vyplyva z mych osobnich zkusenosti, neb jezdiiiim jak "stridave", tak i "stejnosmerne" .
podle mne je situace takovato:
diky masivnimu pouzivani stejnosmernych motoru (tedy klasickych s uhliky, kotvami a spol) jsme si navykli na obecne charakteristiky tohohle typu motoru.. na prubeh jeho vykonu v zavislosti na pozici plynove packy na vysilacce, na kroutivy moment jiny pri rozbehu a pri plne rychlosti atp. take jsme si zvykli na to, ze lze snadno a s uuuspechem kombinovat speed controlery (regulatory) s motory jinych vyrobcu.
ve svete brushless (stridaku) je situace pomerne komplikovanejsi, motory ze sve fyzikalni a elektromechanicke podstaty maji pomerne jine krivky vykonu a proto se s nimi jezdi pocitove takeee malinko jinaq. a proto tedy zde vyrobci sazi vice na to, ze vyrabeji komba, tedy dedikovany regulator a motor, nebot jen tak je mozno na "regulaci" jistym zpusobem korigovat nezvyklou charakteristiku stridaveho motoru. to se resi napriklad i tim, ze motor zpetne komunikuje specialnim kablikem s regulatorem a dava mu signal, jak je na tom, jak se toci, atd...
tedy troufam si odhadnout, ze na vysilacce tolik nezalezi, zalezi na kvalite soustavy "regulator-motor". zde, v pripade stridave aplikace, bych tedy vrele doporucoval vyrobky jedne firmy a pokud mozno i stejne kategorie.
co se tyka funkce "fail-safe", zabezpecujici v pripade ztraty nosne radiove frekvence dalsi zivot modelu tim, ze ho nenecha splasene poletovat, ale napr odstavi plyn, stoci kola atp, neslysel jsem nikdy o tom, ze by to byla zalezitosti regulatoru, ale spise samostatneho modulu dodatecneho zarizeni ci modernejsich prijimacovych souprav (napriklad WiFi Spektrum od Horizon co mam timto disponuje).
howgh!
djw
http://www.teamairspeed.com
Velice pekne napsano! 8) :hippie:
RC Blansko
Re: brushless motor
S hitecem to dělá, s Futabou neee. Tak mi tedy řekní čím to je!djw píše: ...tedy troufam si odhadnout, ze na vysilacce tolik nezalezi...
-
- ZÁVODNÍ EXPERT
- Příspěvky: 72
- Registrován: čtv bře 30, 2006 9:13 pm
- Bydliště: bLaNsko, okr. BlAnSkO:)
- Kontaktovat uživatele:
Re: brushless motor
HITECEMgravel píše: S hitecem to dělá, s Futabou neee. Tak mi tedy řekní čím to je!
XRAYT2 008, GRAUPNER XS-6 FM Race Synthesizer,servo digital, Motor TEAM-CHECKPOINT 8z, LRP X11 5.5z, REGL: Nosram ISTC
RC Blansko
RC Blansko
-
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 740
- Registrován: pon úno 06, 2006 10:13 pm
- Bydliště: Brno - Řečkovice
- Kontaktovat uživatele:
tím někým myslíš střídavý motor?Draken píše:aaaachjo serte na to dyk to nema cenu nekomu holt vadi HITEC no ja bych to nechal bejt tohle tema se venuje stridavejm motorum a ne rc vybave tak zadny hadky
Veliké Kartágo vedlo tři války. Po té první bylo ještě mocné, po té druhé obyvatelné. Po té třetí válce je nikdo nenašel. -- BERTOLT BRECHT
-
- ZÁVODNÍ EXPERT
- Příspěvky: 72
- Registrován: čtv bře 30, 2006 9:13 pm
- Bydliště: bLaNsko, okr. BlAnSkO:)
- Kontaktovat uživatele:
....... dobre v poho, az se rozhodnu do teho nabouchat naraz 6K v podobe ragulatoru a brushless motoru, tak se sem rozhodne vratim a dam vedet.Draken píše:aaaachjo serte na to dyk to nema cenu nekomu holt vadi HITEC no ja bych to nechal bejt tohle tema se venuje stridavejm motorum a ne rc vybave tak zadny hadky
XRAYT2 008, GRAUPNER XS-6 FM Race Synthesizer,servo digital, Motor TEAM-CHECKPOINT 8z, LRP X11 5.5z, REGL: Nosram ISTC
RC Blansko
RC Blansko