Zdravím mám malý problém s tímto motorem od LRP X12L 4,5T Short Course v TRAXXAS Slash 4x4
Regulátor jsem nechával origo Velineon VXL-3S podle výrobce motory uhlík i bez a bez limitu zavitu senzor i bez běhám na něj už skoro 2 roky .
S motorem od LRP jede plyn dobře ale skoro nejde zpátečka občas se rozjede ale dost často vůbec ne jen cukne a konec . Taky u pár baterií se stavá že jezdí normalně na plný plyn poté spadne na shruba 50 procent jako kdyz uz je baterie vybita ale neni doma ji dam na nabijecku a jsou v pulce , s origo motorem jezdily o hodně dýl. Je možný že si mysli něco regl jinyho ?
Ted jeste skusim znova sparovat a nastavit vysilac s prijimacem ale tezko to neco vyresi uvidim kdyby nekdo mohl poradit uvitam cokoliv
Díky
Tak novy poznatek normalni origo motor Velineno 3500 kV bez senzoru v ruce kdyz podrzim pastorek neudrzim a motor jede ale tento kdyz chytnu tak parkrat cukne ale zastavy se , regl by mel mit ochranu proti zaseknuti motoru a tak ale ze by u senzoraku byla az takova citlivost ?
Motor LRP X12L 4,5T Shourt Course (senzorový)
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack
Motor LRP X12L 4,5T Shourt Course (senzorový)
TRAXXAS Slash 4x4 with Velineon VXL-3S + LRP X12L 4,5T ShourtCourse
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor LRP X12L 4,5T Shourt Course (senzorový)
Ačkoliv jsi neuvedl odkaz na nový motor a stávající regl,origo motorizaci jsem asi měl možnost vidět v akci.Zpátečka blbla normálně.
Navíc neuvádíš jaký aku a jak tvrdý.
A uvedený motor je spíš pro 1/8 auta,vzhledem k 5mm hřídeli a výkonu.
Navíc neuvádíš jaký aku a jak tvrdý.
A uvedený motor je spíš pro 1/8 auta,vzhledem k 5mm hřídeli a výkonu.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: Motor LRP X12L 4,5T Shourt Course (senzorový)
Dobře sorry od začátku jezdím na Li-Po 2S a motor je více méně do 1/8 modelů ale i tak dobrý problém vyřešen nadále jízda bez senzoru pravděpodobně bude nějaký vadný v motoru. Odskoušeno na třech senzorových reglech a ten samý problém. Bez senzoru běhá nyní skvěle.
Jinak
regulátor http://traxxas.com/products/parts/escs/vxl3s
Motor http://www.lrp.cc/en/products/electric- ... t/details/
Baterie http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _pack.html
Díky
Jinak
regulátor http://traxxas.com/products/parts/escs/vxl3s
Motor http://www.lrp.cc/en/products/electric- ... t/details/
Baterie http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _pack.html
Díky
TRAXXAS Slash 4x4 with Velineon VXL-3S + LRP X12L 4,5T ShourtCourse
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1727
- Registrován: sob pro 18, 2010 7:33 pm
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Motor LRP X12L 4,5T Shourt Course (senzorový)
Short Couse motory maji bezne 5mm hridel. Oproti osminovym motorum jsou ale na mensi napeti a jsou take mensi. Jsou to motory navrzene primo pro Shorty, protoze 540 s 3.17mm hrideli je moc slaba pro pohon temer 3kg modelu. Tot pro Jirku.
Co se tyce senzoru, taky mi kdysi v motoru blbnul, cukal apod. Kdyz se odpojil, motor sel paradne. Myslim, ze to byl stejny problem.
Ovsem, rekl bych ze je docela skoda mit ve Slashi, coz je v podstate model na blbnuti kdekoliv, zavodni motor. Jestli jsi chtel vyssi vykon, stalo by za zkousku 3S a mohl by jsi jezdit po prehrade. :--)
Co se tyce senzoru, taky mi kdysi v motoru blbnul, cukal apod. Kdyz se odpojil, motor sel paradne. Myslim, ze to byl stejny problem.
Ovsem, rekl bych ze je docela skoda mit ve Slashi, coz je v podstate model na blbnuti kdekoliv, zavodni motor. Jestli jsi chtel vyssi vykon, stalo by za zkousku 3S a mohl by jsi jezdit po prehrade. :--)
BMW E30 318i '87 - 1:1 :)
RC az zase nekdy...
RC az zase nekdy...