Právě je úte úno 20, 2018 11:25 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Prosím, klikněte pro zobrazení pravidel fóra



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2015 10:32 am 
Offline
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel

Registrován: čtv bře 19, 2015 10:12 am
Příspěvky: 15
Bydliště: Kolín Středočeský kraj
:cry: :cry: dobre rano preji! Ted jsem byl jezdit mam no ej motor a pastorek, baterky atd. A auto po namontovani noveho motoru cuka!! Jen trochu ale skoro pravidelne pri prudkém rozjezdu. Prosim o radu doufam ze nebudu muset kupovat novy regulator? A omlouvam se za nove tema po kladne odpovedi toto tema smazu. A chapu ze mam pro vas sracku auto ale zatim mi to staci a na bmx trati se dost vyblbnu. Kompunenty vypisu v odkazech dekuji predem a prosim o odpoved co nejrychleji jsem napjatý co bude? Jezdim kazdy den 3x a s novym motorem to jezdi mnohem lepe.vim o střídavých setech ale na toto auto je to obrovsky vykon a zbytecny rad jezdim peclive po trati a na cas. Dekuji[color=#BF0040][/color]


http://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=51412

http://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=51690

http://www.rcmodely-ph.cz/index.php/e-s ... tor-detail

Vse je puvodni pouze motor (viz odkaz) a pastorek 16 zavitu.jinak baterka2x nh-mi nosram 4000 udajne 5000 je na toto auto moc a musel bych delat prestavku.dekuji za rady
..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2015 11:53 am 
Offline
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Příspěvky: 1614
Bydliště: Liberecko
Každý nějak s něčím začínal a říkat autu sr...a je nepatřičné, jen si človíček musí uvědomit, co který podvozek zvládne :-)

To, že jsi namontoval silnější motor a nezkontroloval si jak silný motor regulátor zvládne už problém je. Původní regulátor je pro motory od 21 závitů a ty jsi mu připojil 19 závitový motor. Řešením může být lehčí převod, ale na to bych moc nesázel :(

Asi jsem tě nepotěšil, ale takovej je život.

_________________
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2015 12:13 pm 
Offline
Píšu hodně
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 01, 2011 4:00 pm
Příspěvky: 325
Bydliště: Praha 10 / Senohraby
Hmm, já chtěl psát, blbá baterka, která nestíhá dávat štávu, protože jsem našel, že regl je od 13 závitů

http://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=59581

Tak teď babo raď :think:

EDIT: I podle HPI by měl být 13+ http://www.hpiracing.co.uk/piw.php?partNo=MV22251
Ale drtivá většina e-shopů má 21+, takže asi opravdu buděš potřebovat lepší regulátor

_________________
HPI Sprint2 StageD - toho času - Nissan Silvia S15 Drift
HPI Baja 5b SS - Anděl s ďáblem v duši :twisted:
Losi Micro-T - Andělíček s ďáblíkem v dušičce :twisted:


Naposledy upravil Citelis dne čtv bře 19, 2015 12:19 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2015 12:16 pm 
Offline
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel

Registrován: čtv bře 19, 2015 10:12 am
Příspěvky: 15
Bydliště: Kolín Středočeský kraj
předem děkuji za odpověď ovšem musím konstatovat že jsem odevzdal do rc servisů a tak to jsem si ho přivezl údajně když budete znatelnější cukání pravděpodobně vyměnit regulátor za jiný.předpokládám že jízdy autem jsou teď velmi nevhodné z důvodu ničení? jinak mohu poprosit o odkaz na nejrozumnější regulátor hlavně cenově který bych mohl do auta vložit když už to si čtu mohl jsem rovnou koupit střídavý set a montovat ho do auta ale já blbec dal na radu rc obchodu a nechal jsem upravit auto vzhledem k jeho ceně a výkonu podvozku.ještě jsem slyšel že by šlo stímto regulátorem takto : výměna výstupního elektrolytického kondenzátoru k motoru??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2015 12:22 pm 
Offline
Píšu hodně
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 01, 2011 4:00 pm
Příspěvky: 325
Bydliště: Praha 10 / Senohraby
Pokud si to dal do obchodu/servisu s tím ať ti tam dají silnější motor. Tak oni ti tam měli dát motor, který to zvládá, pokud je to opravdu jen do 21 závitů (rozhodující je to co máš napsané v návodu k autu), tak bych jim to omlátil o hlavu, ať tam dají motor který regulárot zvládne ...
kondenzátory tomu nepomůžou. Motor prostě chce víc ampér než kolik mu je regulátor schopný dát, takže se v regulátoru aktivuje buď tepelná nebo proudová ochrana a proto to škube.

_________________
HPI Sprint2 StageD - toho času - Nissan Silvia S15 Drift
HPI Baja 5b SS - Anděl s ďáblem v duši :twisted:
Losi Micro-T - Andělíček s ďáblíkem v dušičce :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2015 12:26 pm 
Offline
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel

Registrován: čtv bře 19, 2015 10:12 am
Příspěvky: 15
Bydliště: Kolín Středočeský kraj
ano přesně tak takže v obchodu toto takzvaně udělali naschvál abych druhý den přišel znova a žádal po nich regulátor protože ještě když jsem tam byl poprvé ptal jsem se jestli při výměně motoru nebudu muset vyměňovat regulators údajně mistress obchodů vybral moto or který bude stoprocentně fungovat stímto regulátorem co matriku je standartně výborně takže tam mohu vrátit zpátky motorky nebo do jít koupit novej regulátortento co tam je stojí cc a kolem tisícovky takže mohu vybírat regulátory kolem dvou tisíc???? tak to je super kuli motoru který stojí 580 korun a ještě ktomu tak jak ho vykazovaly tak zas tak brutálně nejezdí ale pořád lepší než ten originální a mimochodem když si čtu všechny ceny tak jsem si opravdu mohl koupit střídavý set maveerika takzvaně roztrhnout


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2015 1:11 pm 
Offline
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Příspěvky: 1614
Bydliště: Liberecko
Bohužel to tak asi bude, vzhledem k tomu, že to nevidíme a neslyšíme, se to špatně identifikuje. Motor je větší s jiným počtem závitů a těžko někde dohledáš jeho odběr.
Můžou to taky dělat převody nebo diff, může to být ohoblované tak akorát, že při plném plynu dojde k přeskočení, ale to jsi asi jako možnost vyloučil.

Koukal jsem, že k motoru dávají tento regulátor, ale netuším jak je to s dostupností.

Jestli budeš hledat střídavou variantu, raději se vyhni LRP Spin, už nevím proč, ale nějak se nevyvedla.
Při výběru ber v úvahu i rychlejší opotřebení dílů při použití silného motoru, ale to ty víš :wink:

_________________
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2015 1:50 pm 
Offline
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel

Registrován: čtv bře 19, 2015 10:12 am
Příspěvky: 15
Bydliště: Kolín Středočeský kraj
abych to lépe definovat škubání je pouze ze začátku a při plne nabite baterce pri rozjezdu pak při samotné jízdě to čas od času cukne tak na půl sekundy nic znatelného na jízdu ovšem je slyšet agresivní cvaknutí. V servisů nandali na novy motor šestnáctý zubý pastorek i kdyz je tam puvodne 19?(aspon si myslim ze to dokonce i rikal) A na motoru originál maverik strada xt je 13 zubů nevím jestli vám to pomůže ale už se musim smířit s tím že koupím za čtrnáct set nový regulátor.... :?:


Moc se omlouvám za diakritiku ...pisi na smartphone v praci ...kde mohu jezdit jak chci casu dost ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2015 8:57 pm 
Offline
Cestář
Cestář
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Příspěvky: 10804
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Pokud silnější motor,bez výměny regulátoru,tak jistě menší pastorek.
To by mělo být v pohodě.
A ted k aku.
Jakou nabíječkou a jak nabíjíš?

_________________
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2015 9:08 pm 
Offline
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel

Registrován: čtv bře 19, 2015 10:12 am
Příspěvky: 15
Bydliště: Kolín Středočeský kraj
Děkuji za odpověď aku mam Nimh 4000 a origo od maverik nimh 1800ah. Fungl novou nabijecku Raytronic C8. Na novou baterku mi nastavení nabijeni uložili v obchode a to same praktikuji na te origo baterce pouze menim kapacit aku. .pokud potrebujete presne nastaveni muhu vypsat..dekuji za snahu a Vas poprosim jestli mate zkusenosti s touto nabijeckou napiste nastaveni s prehledem dokazi nastavit jen nevim jak.. :clap:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2015 10:46 pm 
Offline
Cestář
Cestář
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Příspěvky: 10804
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Napiš data pro nabíjení.
Nabíječka je "lehce hloupý automat".
A vybíjíš aku? Jak?

_________________
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: pát bře 20, 2015 12:08 am 
Offline
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 26, 2009 3:34 pm
Příspěvky: 860
Bydliště: Jižní Morava
Tyhle régly jsme dlouho jezdili s 15T Fireboltem což je docela žrout a držely. V létě teda s aktivem, ale šlo to. 19T by měl snést v pohodě, spíš bych to taky viděl na měkkou aku :)

_________________
Tamiya TA05
TeamC TS2TE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: pát bře 20, 2015 7:38 am 
Offline
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel

Registrován: čtv bře 19, 2015 10:12 am
Příspěvky: 15
Bydliště: Kolín Středočeský kraj
lowendead píše:
Tyhle régly jsme dlouho jezdili s 15T Fireboltem což je docela žrout a držely. V létě teda s aktivem, ale šlo to. 19T by měl snést v pohdo kapacity to taky viděl na měkkou aku :)



1) nevim co znamena mekka aku ( ze je malo nabita)
2) baterie po do ježdění nevybijim a myslim te Raytronic C8 to ani neumi
3) slysel jsem ze co nejpomalejsi nabijeni je jedine prospesne a ba naopak nabijet na max. jen na zavodech jinak nabijet pry klidne na nejmin celou noc a do kapacity aku 4000 naslapu klidne 4200!? Vcera pri nabijeni mi nosramka hlasila 3240 kapacitu to je opravdu malo ze?! A ta 1800 neco kolem 1450. (To asi znamena ze je aku mekka?)
4) jinak planuji koupit aku orion 4200 pry jsou nej.
5) a ted to nabijeni doufam ze Vam to pomuze a poradite mi:

Nastaveni pro nihm 4000:
Type: NiMh
Capacity:4000mah
Current: 5.0A (cim menší tim se dele a lepe se nabíjí ze? Takze dnes po jezdeni skusim nabijet na 1.0A )
Peak: 6mV/c

Predem dekuji za odpoved a rovnou prosim a napsan ideálních parametrů nabijeni jak pro 4000 tak pro 1800 dekuji :tamiya:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: pát bře 20, 2015 8:16 am 
Offline
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Příspěvky: 1614
Bydliště: Liberecko
Pánové je to 550-tka motor, ta už si něco vezme :-)

Měkká baterie je výraz pro baterii, která po zatížení nedrží napětí a není tak schopná dodat dostatek proudu.

Platí pravidlo, nabíjet baterie proudem 1C, to znamená, že baterii 1800mAh budu nabíjet max. proudem 1,8A a baterii 4200mAh proudem 4,2A, ale u NiMh baterii bych doma nabíjel max. polovinou.
Aby NiMh baterie dlouho a správně sloužili, musí se o ně člověk starat. O tom jak na NiMh, je tu napsáno mnoho, proto to nebudu tahat sem.

Ono je to s tou kapacitou všelijaké, neřešil bych to a připravil se na přechod na Li-Po :wink:

_________________
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prosim pomoc!
PříspěvekNapsal: pát bře 20, 2015 10:05 am 
Offline
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel

Registrován: čtv bře 19, 2015 10:12 am
Příspěvky: 15
Bydliště: Kolín Středočeský kraj
Hmmm super takze jsem vyhodil penize za novou aku a zbytecne :shock: :--) ...OK nebudu tu rozebírat vse co si mohu docist zde na foru. :liar: :D

Ale mam jeste par otazek prosim...byl jsem ted jezdit a ta 1800 je opravdu spatne nabita hned od zacatku znatelne spomaleni vykonu nez jsem od teto baterie zvyklý atd. Neva jak radite ZMENIM hodnotu proudu na 1,8 a 4,0 kdyz bude cas klidne hodnotu jeste snizim na polovinu (aby baterka mela tzv.Pomaly komfot nabijeni) jestli jsem to dobre pochopil ;) No a tu novou aku "nosram 4000" jsem nemohl zhodnotit protoze pri druhem kole na trati jsem ulomil "sloupek rizeni" ach jo..... :? :o :clap:

Mimo jine prechod na li-po to musim stejne koupit novy regulator a baterky jsou taky prijemne drahy..hmmm...parada
A jeste se zeptam Raytronic C8 je taky na prd ....neumi vybíjet a na li-po nabijeni uz ani nemluvim co?? Jinak hlavne ze jsem jim rikal v obchode ze chci ; nabijecku, vybijecku, balancer v jenom a oni ze toto bohate staci a vyplaz jsem za to 1350 a cau...


P.S. maverick strada xt me vysel uz na 7,8 tisíc ...parada to jsem si mohl koupit" Hp flux" rovnou..... :evil:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz