vhodny motor hlavne mimo asfalt

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

jacquess
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 418
Registrován: úte črc 08, 2008 8:33 am

Re: vhodny motor hlavne mimo asfalt

Příspěvek od jacquess »

martincc2/vrakouš: a pujde to dat do jineho tela, kdyz ma ta kotva migu delsi vinuti?

Vouilloz: diky za info :) a mas na nem pasivni, nebo i aktivni chlazeni?
mi se totiz ten mig porad nelibi kvuli te nutnosti chlazeni. ale kdyz ti v pohode vydrzel i zavody... no porad nevim. radsi bych neco, na cem bude stacit pasivni chladic a muzu na nem bez obav jezdit. jeste se mi libi nosram tornado (myslim, ze 21T) a s tim soustruzenim kotvy se nejak poperu :)
// DF-01 (TA-02) Rally Edition ...by jacquess

jeste tak mit vic casu na jezdeni
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: vhodny motor hlavne mimo asfalt

Příspěvek od Vrakouš »

Ale ano, půjde.Jen budeš muset možná vyndat nějaké vymezovací podložky.Měl jsem kotvu v těle Oriona a jelo to bezvadně. :lol:
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
jacquess
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 418
Registrován: úte črc 08, 2008 8:33 am

Re: vhodny motor hlavne mimo asfalt

Příspěvek od jacquess »

tak nakonec jsem si vybral nosram tornado 21x2 a uplne prvni dojmy byly... no nic moc :(
mam prevod 16/74 a neprijde mi, ze je to oproti zakladnimu johnsonovi (na stejnem prevodu) nejak rychlejsi, akorat se pomaleji rozjizdi.
mel jsem malo casu a jen jednu baterku (na ktere jsem navic motor zabihal, takze ani nebyla plna) na nejake testovani, takze jsou to mozna ukvapene zavery, ale pote, co se auto definitivne zastavilo se na motoru nedala udrzet ruka (to jsem tez necekal) a zapekl se mi privodni kabel k motoru do te gumy, co je u konektoru... toto mi az tak nevadi, stejne chci kabelaz predelat podle doporuceni co je na masters.cz.
ale cekal jsem teda vetsi bombu (9tis otacek vs. 23tis otacek), moc me to pojezdeni ale nenadchlo :)

neudelal jsem v postupu nejakou chybu? (krome vyberu motoru :D, ale to snad ne). porad si nejsem jisty prevodovym pomerem, papir mam doma a na netu to nikde nenmuzu najit, ale snad kdyz to jelo s tim zakladnim johnsonem...
// DF-01 (TA-02) Rally Edition ...by jacquess

jeste tak mit vic casu na jezdeni
Vouilloz
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 268
Registrován: čtv lis 15, 2007 1:14 pm
Bydliště: Malenovice
Kontaktovat uživatele:

Re: vhodny motor hlavne mimo asfalt

Příspěvek od Vouilloz »

Na MIGu mám passiv a v pohodě.
Mám skoro stejný převodový poměr a jede mi to o poznání líp, zrychlení i rychlost takže já jsem max spokojen.
Baterka u RC dělá hodně zkusil bych nabít na plno a pak testnout.
Citroën DS3 WRC, Citroën Xsara WRC, Subaru Impreza WRC 2006, Škoda Fabia WRC, Mitsubishi Lancer WRC 05, Toyota Celica GT-Four
Xray T3R, LRP SPX Competition StockSpec, X12 17.5, DX3R, LiPo, KoPropo
Intercup - radio controlled rally web
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: vhodny motor hlavne mimo asfalt

Příspěvek od Vrakouš »

Zkus to znova s nabitou baterkou a jinou kabeláží.Převod mi připadá dostatečně lehký,rozdíl by měl být znatelný.
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
jacquess
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 418
Registrován: úte črc 08, 2008 8:33 am

Re: vhodny motor hlavne mimo asfalt

Příspěvek od jacquess »

tak jsem sehnal vetsi pastorek (19T) a uz to jede lip. konecne...
asi by to ale chtelo porovnat s puvodnim motorem, abych videl o kolik. ja nejak ziju v domeni, ze kdyz ma mit motor 23k otacek a puvodni mel 9k otacek, tak by to melo jet alespon 2x rychleji. a to teda urcite nejezdi, takze postupne zacinam zastavat nazor, ze se nejedna o linearni pomery, nebo ze papir snese vsechno a motory maji ruzne otacky :)

no ale porad me trapi teplota motoru. jede to tak cca 15 minut a na zaver je motor tak horky, ze mi tavi bordelkryt, ktery se ho lehce dotyka. trochu se z nej kourilo, ale to bylo podle me tim, ze bylo mokro a odparovala se voda. mam trochu strach o ty plastove dily kolem, je z toho citit takovy ten plastovy smrad :(
prevodovy pomer udavany vyrobcem ma byt kolem 7:1, ja ho mam tedka 9,5:1, s ta01 muzu jit maximalne na 8,63:1. tezsi prevod uz tam dat nemuzu, na ta01 se nedelaji jine prevodove kola, tak doufam, ze neni jeste porad moc lehky...
tak nevim, proste se s tim asi nesmi jezdit 15 minut v kuse?
// DF-01 (TA-02) Rally Edition ...by jacquess

jeste tak mit vic casu na jezdeni
Odpovědět

Zpět na „TA-01“