Doporučený tuning?

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jetson
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 191
Registrován: úte dub 29, 2008 11:22 am
Bydliště: Buštěhrad

Doporučený tuning?

Příspěvek od Jetson »

Dnes mi dorazilo Porsche Cayenne (RTR postavené na TA01). Jsem v autech naprostý nováček a ani nemám žádné velké ambice (téměř všude je navíc podmínka pro závody uprděný osobák a Touareg či Cayenne jsou předem vyloučeni;-). Kupoval jsem to hlavně kvůli možnosti jezdit po zahradě, díky úžasné světlé výšce. Nicméně bych si rád nechal poradit, co vše s předstihem začít nakupovat, abych byl připraven až se začnou díly loučit. Předpokládám, že na tento podvozek to bude s dodacíma lhůtama trochu horší ...
Z výše uvedéného vyplývá, že mne víc než milion možností nastavení, zajímá více robustnost. Předem díky.
TA-01 Porsche Cayenne S, TT-01 Skoda 130 RS, CC-01 Mitsubishi Pajero Metaltop, E-maxx 3905, Mini-Z MR02 Porsche 962 No.25, I-Waver 01 Saleen

Spektrum DX3 2,4 GHz, Spektrum DX3.0 2,4 GHz, Perfex KT-18
jacquess
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 418
Registrován: úte črc 08, 2008 8:33 am

Re: Doporučený tuning?

Příspěvek od jacquess »

nechci zakladat nove tema, ale jsem na tom velmi podobne. nedavno jsem si koupil ta-01 s kasli porsche cayenne na takove to pojezdenicko na asfaltu, travniku, sotoline, v desti, mrazu, proste furt... takze me dotazy:
1) jaky motorek do toho ma cenu jeste cpat (otacky, vykon)? predpokladam, ze kdyz jsou tam takove vule u vseko, ze bych to mohl silnym motorem i poskodit
2) s motorem je potreba samozrejme i regulator. zatim mi staci ten zakladni, ale vykonnejsi motor by znamenal urcite lepsi regulator. pak bych chtel nejaky "vodotesny" :)
3) daji se sehnat nekde ty kola co ma cayenne? myslim, ze jsou trosku vetsi nez obycejne ostatni kola (coz se mi prave libilo), nebo si je musim setrit?