Stabilita TL01

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět

Jak sedí TL01 (při vejšce cca. 20mm)?

Sedí jako přibitá!
6
27%
Mírně se naklání, ale dá se to skousnout
15
68%
Naklání se docela dost a často se převrací
1
5%
Je víc na střeše než na kolech
0
Žádná hlasování
Nedá se sní jezdit jak se převrací!
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasů: 22

Red
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 126
Registrován: sob črc 04, 2009 12:28 pm
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Stabilita TL01

Příspěvek od Red »

Čau,
chtěl bych se zeptat jakou máte zkušenost se stabilitou Tamiye TL01, jako jestli se pořád jenom převrací, nebo jestli sedí jako přibitá a tak (vim že tady záleží na světlý vejšce, takže řekněme při 20mm).
Dík
Obrázek
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Stabilita TL01

Příspěvek od tjjack »

já jí sice nemam, ale bude to jako u normálních aut, čim máš měkčí pružiny, tim větší náklánění...
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Stabilita TL01

Příspěvek od Honza D »

TL-ko má o něco výš těžiště, takže se při rally nastavení dost naklápí a občas převrátí(hlavně při "simírovský" otočce :-D), ale jen na asfaltu. na šotolině se mi nikdy nepřevrátila. Možná by to částečně vyřešil hliníkový krdan, originál je pěkně těžkej.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
NARCOS
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 607
Registrován: čtv črc 16, 2009 12:58 pm
Bydliště: Viničné Šumice
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilita TL01

Příspěvek od NARCOS »

no ja TLko jeste nemam moc zajety ale jeste se me neprevratilo nemuzu rict ze sedi jako pribita taky jsem videl naklon ale po dvou koolech se mi to nepovedlo mam jeste ty original zlaty. a jsem spokojenej :dance: jen to trochu zere baterku :think:
Traxxas Slash, Combo KD36 - 5900Kv motor
- Baterie : Li-Po Turnigy 5000mAh 2S 20C
- http://narcos.rajce.idnes.cz
- Obrázek
Uživatelský avatar
rider-x
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: čtv led 22, 2009 10:20 pm
Bydliště: N. Paka
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilita TL01

Příspěvek od rider-x »

No na stabilitu si nemůžu u TLka stěžovat. Máme 2 buggy na tomhle podvozku a poslat to v terénu přes boudu dá docela dost práce. Na asfaltu to jede po 3 kolech, ale drží a na boudu nejde :D Do určitý míry je to ale o nastavení podvozku, výšce atd. Já osobně používám kapalinový tlumiče origo od Tamiya a jiné úpravy se zatím nekonaly, ale stabilita dobrá. :dance:
LRP S10 Blast TC Fabia S2000 (Reely combo brushless)
Reely TC-04 Touring Car Mitsubishi Lancer (Nosram Magnum Reverse, LRP Rally Special 2)
Reely Ranger TC-04 brushless (Reely combo brushless)
QRF 400[/color] (Turnigy 60A, EZ-Run 13T brushless)
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Stabilita TL01

Příspěvek od Honza D »

Ale buggy a zvýšený onroad je něco jinýho :-) na asfaltu s dobrýma gumama a 2cm světlý výšky to neni problém převrátit
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
rider-x
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: čtv led 22, 2009 10:20 pm
Bydliště: N. Paka
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilita TL01

Příspěvek od rider-x »

Honza D píše:Ale buggy a zvýšený onroad je něco jinýho :-) na asfaltu s dobrýma gumama a 2cm světlý výšky to neni problém převrátit
To máš pravdu, já jen píšu svoji zkušenost z TLkem jako buggy...Ptal se jakou máme zkušenost, tak píšu... :D TLko jako on-road nemám, takže nemůžu soudit, ale pokud to bude na 2cm výšky, tak věřím,že se to asi bude rádo převracet...
LRP S10 Blast TC Fabia S2000 (Reely combo brushless)
Reely TC-04 Touring Car Mitsubishi Lancer (Nosram Magnum Reverse, LRP Rally Special 2)
Reely Ranger TC-04 brushless (Reely combo brushless)
QRF 400[/color] (Turnigy 60A, EZ-Run 13T brushless)
Uživatelský avatar
Andy94
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 375
Registrován: čtv pro 11, 2008 7:58 pm
Bydliště: Karviná

Re: Stabilita TL01

Příspěvek od Andy94 »

Myslíš ON-ROAD TLko?Nebo OFF, a proč to nedáš do sekce TL-01? :doh:
Teď už jen něco málo co zbylo z předchozích RC.. až budu mít lovky,
tak se k modelaření vrátím ;)

http://www.andy94.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Stabilita TL01

Příspěvek od Honza D »

Pokud vim, tak chce jezdit rally a 2cm s.v. to jen potvrzuje, takže to bude onroad
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilita TL01

Příspěvek od Jirkacbx »

Přesunuto.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilita TL01

Příspěvek od Vrakouš »

Na šotolině ho těžko převrátíš, pokud o něco "nezakopne".A na asfaltu pojedeš na nekvalitních gumách smykem,na Take Offech a podobných ho při světlé výšce 2 cm převrátíš jako jiná auta.Ale na asfalt ho můžeš snížit na necelý centimetr a dát tvrdší pružiny.Pokud dáš elektroniku co nejníž,do prostoru za baterkou, tak to s výší těžiště není tak zlé.
TL-01 má výhodu v úzkém podvozku a velkém rejdu.Myslím že není horší nežli TT-01.Snad jen malá možnost změny převodů je nevýhodou, ale na rally se převody zdají vyhovující.
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Uživatelský avatar
NARCOS
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 607
Registrován: čtv črc 16, 2009 12:58 pm
Bydliště: Viničné Šumice
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilita TL01

Příspěvek od NARCOS »

krasne receno :clap: a souhlasim s tebou auto jezdi pekne ale fakt se mi ho nepodarilo prevratit asi mam nizkej podvozek kdyz mam 55mm tlumice ale tesim se na 60mm :D to bude bomba ale taky si asi uz nezjezdi moc na silnici :D ale bude zase jezdit kdekoliv jinde ;) a jinak Tl-01 je supr auto az na malo jezdeni s jednou baterkou :(
Traxxas Slash, Combo KD36 - 5900Kv motor
- Baterie : Li-Po Turnigy 5000mAh 2S 20C
- http://narcos.rajce.idnes.cz
- Obrázek
Uživatelský avatar
rotruck
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1801
Registrován: stř led 09, 2008 2:13 pm
Bydliště: MORAVA

Re: Stabilita TL01

Příspěvek od rotruck »

Hooooši :wink: Dneska jsem byl prohnat TLko , jelikož jsem jezdil je šásko , tak jsem ho pokusně zatížil čtvrtkou cihly. Cihla byla položená na rámu dakarky ve výšce cca 15cm = kola Blazing, podvozek zvedlej na max. co unašeče dovolej + výška cihly = Celková výška cca 25cm + plnej rejd na vysílačce + plnej plyn a hádejte ........ :snooty: ..... nepodařilo se ho uložit :clap:
veverka69
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 262
Registrován: úte úno 24, 2009 1:02 am
Bydliště: Rakousy
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilita TL01

Příspěvek od veverka69 »

ja ho mam za strasnyho nezmara, povazuji to urcite za lepsi auto nez TT, da se samodoma o dost vylepsit a hlavne je to nezmar. Jde s nim jezdit rally, bugy, expe, silnice i stavet na nakladak. sice v zadnem odvetvi dokonalej ale rozhodne nejvsestranejsi podvozek. co se tyce stability, neni vyrazne horsi, nez u klasickych podvozku. prakticky muj prvni podvozek a nikdy jsem ho nevyhodil- oproti ostatnim rozhodne nejmene poruch. Slabina snad jen to, ze zakrytovani elektroniky je horsi nez se zda a pripadna udrzba prevodu a pod znamena komplet rozborku.....
Odpovědět

Zpět na „TL-01“