TL převody

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
ornybar
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 18
Registrován: pon led 28, 2008 11:50 pm

TL převody

Příspěvek od ornybar »

Zdravím. Chtěl bych se zeptat. Mám doma pro mladýho(4 roky) jetý TL-ko a mám tam vočesanej pastorek a to ozubený kolo co na něj dosedá. Je to 18-ti zub a motor byl přišroubovanej na střední díru v šásku. Chtěl bych to zpomalit. A tak se ptám jaký pastorky se dají použít v TL-ku a jakej je tam v základu? Dík.
CC 01 Jeep Wrangler
DX3E
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: TL převody

Příspěvek od Honza D »

osmnáctka je málo, proto se ti to očesalo. Do TL-ka jde jen 19, 21 a 23 a musíš to uchytit do odpovídajících děr. V základu je 19z, víc se to zpomalit nedá, leda nějakou redukční převodovku, ale u tý by to bylo asi moc pomalý..
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
ornybar
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 18
Registrován: pon led 28, 2008 11:50 pm

Re: TL převody

Příspěvek od ornybar »

Dík za odpověď. Ale je ni divný, že tam byla 18-ka v prostředních dírách. Tak jsem si myslel, že koupím 17-ku nebo tak a dám to do krajních děr. Anebo propilovat ty díry na přišroubování toho motoru a dát tam menší pastorek, to by nešlo? Nebo třeba 75z motor, bylo by to něco platný?
CC 01 Jeep Wrangler
DX3E
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: TL převody

Příspěvek od Honza D »

Jestli to bylo uprostřed, tak to možná bylo blbě (teď už to nevím jistě, musel bych se doma kouknout). U těch děr máš malý čísla, který ti označujou polohy pro jednotlivý pastorky. Jiná kombinace podle mě nepůjde, leda si nechat u někoho vyrobit hlavní ozubený kolo s přesným modulem a průměrem, aby se do toho daly zasadit menší pastorky, třeba 17,19,21, ale nevim, jestli je to vůbec možný... ten motor by možná fungoval, ale nejsem si jistý, jestli to bude táhnout.. I když, jestli je to pro mladýho, tak by to mohlo bejt akorát
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Pajik_CZ
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 3828
Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: TL převody

Příspěvek od Pajik_CZ »

Tolik závitů by bylo na škodu, sice by to lezlo po zdi, ale nejelo. Já bych zkusil 19 z pastorek (nebo co tam má být v originále nejmíň) a tak 35z motor
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros :D

Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
ornybar
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 18
Registrován: pon led 28, 2008 11:50 pm

Re: TL převody

Příspěvek od ornybar »

No, ta rychlost je pro mě druhořadá. Ja jezdím CC-čko a tak chci, aby mohl jezdit aspoň trochu se mnou v lese. Už tam mám 55z motor. Tak tam dám 19 a bude. Zas takovej rozdíl od té 18 to nebude. Snad. :think:
CC 01 Jeep Wrangler
DX3E
Uživatelský avatar
rotruck
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1801
Registrován: stř led 09, 2008 2:13 pm
Bydliště: MORAVA

Re: TL převody

Příspěvek od rotruck »

Ten 18z pastorek byl opravdušpatně. Bez pomalejšího motoru to s pastorkem 19z do toho lesa nebude :naughty: To jsem zkoušel a byl problém i v lehčím terénu.
Zkus 19z a zpomalit to tím vícezáviťákem. Kdyby to nestačilo , tak už zbejvá jen buď motor 400+převodovka , nebo pohon na ozubený kolo přímo na kardanu.
ornybar
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 18
Registrován: pon led 28, 2008 11:50 pm

Re: TL převody

Příspěvek od ornybar »

No já vím, tak to má udělaný Gema, ale nechce se mi řezat podvozek. Zatím.
CC 01 Jeep Wrangler
DX3E
Uživatelský avatar
Dejvid6
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 831
Registrován: pon led 01, 2007 12:11 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TL převody

Příspěvek od Dejvid6 »

zkoušel sem jezdit s 19 pastorkem a 85 závitem,kterej by měl mít dost velkej krouták a prostě to stejně nemá sílu,ani kolega se 100T neuspěl,nakonec jsem stejnak pořídil převodovku,nebo jak psal rotruck,dát ozub na kardan
SCX10 - Cheero + LR Disco III
FS
2,4
veverka69
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 262
Registrován: úte úno 24, 2009 1:02 am
Bydliště: Rakousy
Kontaktovat uživatele:

Re: TL převody

Příspěvek od veverka69 »

ja pro malýho daval motor 35 zavitu saturn od HPI na 19Z pastorek a kola z F350, musel jsem vyrazne stahnout plyn. sice si zajezdil, ale bylo videt ze se auto treba v trave do kopce trapi
Uživatelský avatar
hornak
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 648
Registrován: ned dub 05, 2009 9:49 pm
Bydliště: Opava, Březová u Vítkova

Re: TL převody

Příspěvek od hornak »

Jaky je modul zubu pastorku?
Chci menit hlinikovy za ocelovy nebo litinovy.
thx
Podvozky: Tamiya TT-01R, TT-01 Off-Road,TT-01E On-Road, TL-01
Karoserie: Lancer EvoIV, Golf 4, Golf 4 V5, 2x Golf 5 GTI, Golf 5 Off-Road RED, Golf 5 Off-Road SILVER, Ford SVT-F150
RC soupravy: Spektrum 2.4GHz DX 2.0 DSM, Losi 2.4GHz DSM, Tamiya Expec TTU-03, Tamiya ADSPEC GP, Ofna AM, Carson Reflex Wheel, Jaguar 8217 AM
Baterie: Li-pol X5 5900 35C,Li-Pol Nosram 3200, NiMH Nosram 4600, NiMH Team Orion 5100, NiCd JetPack 1600
Uživatelský avatar
rotruck
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1801
Registrován: stř led 09, 2008 2:13 pm
Bydliště: MORAVA

Re: TL převody

Příspěvek od rotruck »

Tamiya má pokud se nepletu modul 0,6.
TLko má možnost použití pastorků 19z , 21z , 23z s modulem 0,6
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: TL převody

Příspěvek od tjjack »

těch 0,6 můžu potvrdit ;-)
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
hornak
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 648
Registrován: ned dub 05, 2009 9:49 pm
Bydliště: Opava, Březová u Vítkova

Re: TL převody

Příspěvek od hornak »

jojo, dekuji....je to tak :D
Podvozky: Tamiya TT-01R, TT-01 Off-Road,TT-01E On-Road, TL-01
Karoserie: Lancer EvoIV, Golf 4, Golf 4 V5, 2x Golf 5 GTI, Golf 5 Off-Road RED, Golf 5 Off-Road SILVER, Ford SVT-F150
RC soupravy: Spektrum 2.4GHz DX 2.0 DSM, Losi 2.4GHz DSM, Tamiya Expec TTU-03, Tamiya ADSPEC GP, Ofna AM, Carson Reflex Wheel, Jaguar 8217 AM
Baterie: Li-pol X5 5900 35C,Li-Pol Nosram 3200, NiMH Nosram 4600, NiMH Team Orion 5100, NiCd JetPack 1600
Uživatelský avatar
Bezmozek
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 413
Registrován: pon srp 09, 2010 4:54 am
Bydliště: Praha

Re: TL převody

Příspěvek od Bezmozek »

ornybar píše:... tak chci, aby mohl jezdit aspoň trochu se mnou v lese. Už tam mám 55z motor.
Ani 19ka pastorek, ani vícezáviťák, hned to upečeš.
Jinak tady na foru se dá i hledat :text-search:
http://www.forum.tamiyaforum.cz/viewtop ... 91&t=14360
TL-01D - Dveřma napřed
TL-01E - Expedice
TL-01R - Rally kchár
TL-01B 6x6 - in progress ......
ľavá růžová, sto cez dinosaura, dve ryšavé veveričky a fuj fuj, bude ľavá, čierná, chlpatá, zubatá...
Odpovědět

Zpět na „TL-01“