TT01 4WD->2WD

Domácí úpravy na TT-01

Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Honza D

Uživatelský avatar
VitSramek
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 934
Registrován: pát čer 27, 2008 9:53 pm
Bydliště: Jakubčovice nad Odrou
Kontaktovat uživatele:

Re: TT01 4WD->2WD

Příspěvek od VitSramek »

Tak tam dej něco na zatížení.Třeba jestli v zadu jak je místo na nárazník,tak tam bych něco dal.
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: TT01 4WD->2WD

Příspěvek od Honza D »

Zkus přidělat baterku na ppřední nápravu, pak by to mělo hrabat trochu míň. Nebo zkus spíš zadokolku, když si dáš pozor na plyn, tak se s tim dá jezdit skoro stejně jako se 4WD
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TT01 4WD->2WD

Příspěvek od Vrakouš »

S tím bych polemizoval. :snooty: :angry-tappingfoot: Pokud by se ti podažilo podvozek vyladit, tak na asfaltu to s předohrabem nemá chybu.Hrabání není příliš na závadu, auto je nedotáčivější, lépe ovladatelné než zadohrab.
Ale koncepce TT-01 s motorem vzadu je pro tento účel dost nevhodná.Zkus obejít pneuservisy, a zeptat se na olověná tělíska na vyvažování pneu.Dnes už se NESMÍ používat, tak pokud je někde mají, ochotně ti je nechají.(Ekologové si vykřičeli zinková. :doh: )
S těmi bych zkusil zatěžovat přední osu, nejlépe by vyhovovala samolepící pro AL disky, postupně přidávat. :think: Uvidíš, co to udělá. :confusion-shrug:
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: TT01 4WD->2WD

Příspěvek od Honza D »

Já už jsem zkoušel 2WD na svým podvozku, předohrab i zadohrab. Vím, že TL-ko není TT-čko, jsou jinak vyvážený a podobně... Ale TL-ko jako předohrab se skoro nerozjelo, a pření kola hrabaly i na čtvrt plynu a vůbec to nezatáčelo. Jako zadohrab se dalo docela pěkně řídit, sice se nedalo jet tak rychle jako se 4WD, ale líp to zatáčelo, dokonce se s tim v tělocvičně daly dělat menší řízený smyky.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TT01 4WD->2WD

Příspěvek od Vrakouš »

Já mám M-03M, vychází to také z TL-01, ale motor je vepředu, takže zcela jinak vyvážené.Trochu jsem ho upravil, olejové tlumiče a tak, chová se úplně perfektně, na asfaltu super, a na parketách se s tím dá jezdit i smykem.
Když to srovnám s formulí, která je zas speciál zadokolka, na mechovkách, široká kola, tak s M-03 se dá jet a ovládat ho snáž.Ale s formulí je zas větší legrace, chce víc citu, na učení perfektní věc.
Prostě každé má svoje.Ale s motorem vzadu a náhonem na předek asi nebude možné se jízdním vlastnostem M-03 ani přiblížit.A ještě jedna věc, s předohrabem doporučuji nechat diferák zcela volný. :wink:
Tak přeji úspěch. :happy-jumpeveryone:
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Uživatelský avatar
Brdec
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 103
Registrován: ned říj 12, 2008 7:02 pm
Bydliště: Luštěnice

Re: TT01 4WD->2WD

Příspěvek od Brdec »

taky jsem zkousel predohrabku,predek byl docela lehkej takze se stim dalo dobre kravit a tady je videohttp://www.youtube.com/watch?v=bsAdwD76 ... annel_page
Podvozek:TT-01E
Úpravy:kuličkové ložiska,olejové tlumiče,
Aku:LRP 1600
Nabíječ:Shark 10 V2.0+zdroj od Matěje Foldyny
Kastle:Suzuki SX4 WRC(testovací)Peugeot 306 Maxi(čekám az příjde)
Uživatelský avatar
pcproblem
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: ned pro 07, 2008 11:30 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TT01 4WD->2WD

Příspěvek od pcproblem »

Toto jsem si udělal na mé TA-01/TA-02 a fungovalo to...akorát ta akcelerace je fakt špatná, ale jinak se to chová jako doopravdické auto na přední náhon :-) > ale dal jsem naspátek 4x4
Chassis: TT-01 už je fit and TA-01 (rozvor cca 280mm)
Engines: Maburchi 540 and Mig 500 TR
Regulators: 2x Teu101Bk
Tuning : zatím jen Carbon Vzpěra TT-01
Automobile Body: Mercedes Benz E190, 2x Porsche Cayenne Transsyberia 2007
Uživatelský avatar
hornak
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 648
Registrován: ned dub 05, 2009 9:49 pm
Bydliště: Opava, Březová u Vítkova

Re: TT01 4WD->2WD

Příspěvek od hornak »

Díky za komentáře. Zkusil jsem, jak vy říkáte předohrab :lol: venku pořádně projet a musím uznat, že velice rád zůstanu u 4WD. Hlavně ta akcelerace je opravdu malá. Poloosy jsou zpátky a zůstane to tak, jak to je od výrobce . 8)
Podvozky: Tamiya TT-01R, TT-01 Off-Road,TT-01E On-Road, TL-01
Karoserie: Lancer EvoIV, Golf 4, Golf 4 V5, 2x Golf 5 GTI, Golf 5 Off-Road RED, Golf 5 Off-Road SILVER, Ford SVT-F150
RC soupravy: Spektrum 2.4GHz DX 2.0 DSM, Losi 2.4GHz DSM, Tamiya Expec TTU-03, Tamiya ADSPEC GP, Ofna AM, Carson Reflex Wheel, Jaguar 8217 AM
Baterie: Li-pol X5 5900 35C,Li-Pol Nosram 3200, NiMH Nosram 4600, NiMH Team Orion 5100, NiCd JetPack 1600
Uživatelský avatar
Certik79
Nováček
Nováček
Příspěvky: 59
Registrován: úte pro 02, 2008 6:06 pm
Bydliště: Strmilov - Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: TT01 4WD->2WD

Příspěvek od Certik79 »

petr.tamiya píše:Tak jsem to zkoušel,vymontoval jsem zadní poloosy a tím padem jsem zadek vyřadil.Je pravda,že to hodně mlelo.Problém si myslím ale nastal v tom,že napředku je nějaká moc velká vůle.Když jsem se rozjel dopředu nebo dozadu,tak v tom docela klupalo,nazadku vůbec taková vůle není,tak si myslím,že kdybych to tak nechal,jezdil na tom nějakou dobu,že by tam asi šel převod do háje,nevím,co vy na to?Myslíte,že by se tam ještě muselo něco upravit s diferenciálem?Třeba přehodit zadní napředek?

To lupání může být i v diferáku, možná ti zajíždí pastorek od diferáku moc deleko, zjistíš to tak, že zkusíš natvrdo protočit zuby,pokud povolí a lupne, stačí dát mezi ložiska nějakou podložku, ale dej si pozor aby pak ložiska fungovaly
Odpovědět

Zpět na „Domácí úpravy“