Výroba středového kardanu

Domácí úpravy na TT-01

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack

Uživatelský avatar
NSXsák
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 11
Registrován: pát srp 17, 2007 2:03 pm

Výroba středového kardanu

Příspěvek od NSXsák »

K čemu je středový kardan dobrý? http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ts_id/1260

Neví někdo jak ho vyrobit 8)
Uživatelský avatar
gema
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1271
Registrován: úte úno 06, 2007 8:28 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gema »

Je z jednoho kusu. A k čemu je dobrý? To myslíš vážně :?: :!:
Pavel Novak
Většího teď nic nemám, vlastně Disco mutanta :)

ObrázekObrázek
Galerie
Uživatelský avatar
NSXsák
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 11
Registrován: pát srp 17, 2007 2:03 pm

Příspěvek od NSXsák »

gema píše:Je z jednoho kusu. A k čemu je dobrý? To myslíš vážně :?: :!:
Jo vážně, sice se nebude asi tak klepat jako ten z umělý hmoty, ale má cenu ho kupovat? Nehodlám vyhrávat mistrovství v RC. Jinač se mi líbí, tak mi prosím objasni proč je důležitý :roll: Bych si ho raději vyrobil.

A to že je z jednoho kusu... z kolika by měl být :?: tady mi asi něco uniká :|
Uživatelský avatar
Jirka
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 598
Registrován: pon bře 05, 2007 9:54 pm
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka »

NSXsák píše: Jo vážně, sice se nebude asi tak klepat jako ten z umělý hmoty, ale má cenu ho kupovat? Nehodlám vyhrávat mistrovství v RC. Jinač se mi líbí, tak mi prosím objasni proč je důležitý :roll: Bych si ho raději vyrobil.

A to že je z jednoho kusu... z kolika by měl být :?: tady mi asi něco uniká :|
Středovej kardan je k přenosu síly z motoru na kola... takže když ho tam nebudeš mít vůbec, tak ti to nepojede!! normálně je ze 3 kusů, máš tam 2 "jacky", který vedou do ozubenýho kola, který pohání kolo s diferenciálem... tím, že je v kuse tak je to tižší a míň se to klepe... klidně si ho udělej vyndej si kardan i s těma "jackama" a naměř a udělej, ale nevim, kde sebereš takovouhle trubičku... :roll:
Podvozek: Team Losi XXXS
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse

Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/
Uživatelský avatar
NSXsák
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 11
Registrován: pát srp 17, 2007 2:03 pm

Příspěvek od NSXsák »

Jirka píše: Středovej kardan je k přenosu síly z motoru na kola... takže když ho tam nebudeš mít vůbec, tak ti to nepojede!! normálně je ze 3 kusů, máš tam 2 "jacky", který vedou do ozubenýho kola, který pohání kolo s diferenciálem... tím, že je v kuse tak je to tižší a míň se to klepe... klidně si ho udělej vyndej si kardan i s těma "jackama" a naměř a udělej, ale nevim, kde sebereš takovouhle trubičku... :roll:


Dík za odpověď :wink: Vim taky, že bez něj mi to nepofrčí, jsem myslel, k čemu je dobrej hliník oproti tomu z umělý hmoty. A jinač mi příde téměř shodný s tím umělým. Ty konce se přece taky strčí do dílů v manuálu popsaných jako C4 a C5. Pokud se mýlím tak mě nekamenujte :roll:
Uživatelský avatar
aandree
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 549
Registrován: pát úno 23, 2007 4:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek od aandree »

Jirka píše: Středovej kardan je k přenosu síly z motoru na kola... takže když ho tam nebudeš mít vůbec, tak ti to nepojede!! normálně je ze 3 kusů, máš tam 2 "jacky", který vedou do ozubenýho kola, který pohání kolo s diferenciálem... tím, že je v kuse tak je to tižší a míň se to klepe... klidně si ho udělej vyndej si kardan i s těma "jackama" a naměř a udělej, ale nevim, kde sebereš takovouhle trubičku... :roll:
Blbost, nevim jaky kdo mate jednodilny kardany na jinejch podvozcich, ale tohle je na TT-01 a ty "jacky" jak popisujes, tam musej bejt i pri montazi tohodle hlinikovyho kardanu. Takze kolega NSXak ma pravdu, zadnyho kamenovani se nemusi bat :wink: A jinak je dobrej na to, ze se oproti tomu plastovymu casem nezkrouti...coz dela za prvy vetsi kraval, ale hlavne vetsi vibrace. Jo a myslim ze by se ta trubicka dala v pohode sehnat v Bauhausu a spol., tam maj celkem velkej vyber hlinikovejch profilu. Vyroba by nemusela bejt az tak slozita, ale slo by hlavne o presnost.
Uživatelský avatar
Jirka
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 598
Registrován: pon bře 05, 2007 9:54 pm
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka »

NSXsák píše:Dík za odpověď :wink: Vim taky, že bez něj mi to nepofrčí, jsem myslel, k čemu je dobrej hliník oproti tomu z umělý hmoty. A jinač mi příde téměř shodný s tím umělým. Ty konce se přece taky strčí do dílů v manuálu popsaných jako C4 a C5. Pokud se mýlím tak mě nekamenujte :roll:
no hliník se míň kroutí takže je to i efektivnější přenos síly... ten vcelku je od ozubenýho kolečka u předního diferenciálu až k zadnímu nemá žádný mezi části(C4,C5)... :wink:
Podvozek: Team Losi XXXS
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse

Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/
Uživatelský avatar
CYBERDREAM
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 3536
Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CYBERDREAM »

Jirka píše: no hliník se míň kroutí takže je to i efektivnější přenos síly... ten vcelku je od ozubenýho kolečka u předního diferenciálu až k zadnímu nemá žádný mezi části(C4,C5)... :wink:
přesně tak, měl jsem ten vcelku na TT-01 a mnohem lepší než ten alu od GPM do těch původních a nebo alu jointu
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
Uživatelský avatar
Jirka
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 598
Registrován: pon bře 05, 2007 9:54 pm
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka »

aandree píše: Blbost, nevim jaky kdo mate jednodilny kardany na jinejch podvozcich, ale tohle je na TT-01 a ty "jacky" jak popisujes, tam musej bejt i pri montazi tohodle hlinikovyho kardanu. Takze kolega NSXak ma pravdu, zadnyho kamenovani se nemusi bat :wink: A jinak je dobrej na to, ze se oproti tomu plastovymu casem nezkrouti...coz dela za prvy vetsi kraval, ale hlavne vetsi vibrace. Jo a myslim ze by se ta trubicka dala v pohode sehnat v Bauhausu a spol., tam maj celkem velkej vyber hlinikovejch profilu. Vyroba by nemusela bejt az tak slozita, ale slo by hlavne o presnost.
To si trochu nerozumíme.. :wink: ty myslíš tenhle... http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ts_id/1260 a ten samozřejmě je stejnej jako umělohmotnej jen je z hliníku... a já mluvím o kardanu vcelku a to je tenhle... http://www.rcplzen.com/ pak dej tuning->ostatní->průběžný kardan :wink:
Podvozek: Team Losi XXXS
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse

Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/
Uživatelský avatar
aandree
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 549
Registrován: pát úno 23, 2007 4:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek od aandree »

Jirka píše: To si trochu nerozumíme.. :wink: ty myslíš tenhle... http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ts_id/1260 a ten samozřejmě je stejnej jako umělohmotnej jen je z hliníku... a já mluvím o kardanu vcelku a to je tenhle... http://www.rcplzen.com/ pak dej tuning->ostatní->průběžný kardan :wink:
Chapu, ale uplne prvni dotaz v tomhle vlakne smeroval prave na ten kardan z odkazu, co nahrazuje ten plastovej. Proto sem psal ze je to blbost, ze by to byl ten jednodilnej... :)
Uživatelský avatar
Jirka
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 598
Registrován: pon bře 05, 2007 9:54 pm
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka »

aandree píše: Chapu, ale uplne prvni dotaz v tomhle vlakne smeroval prave na ten kardan z odkazu, co nahrazuje ten plastovej. Proto sem psal ze je to blbost, ze by to byl ten jednodilnej... :)
No to že jsem začal psát o tom jednodílným bylo na základě 3. příspěvku v tomhle tématu...
Podvozek: Team Losi XXXS
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse

Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/
Uživatelský avatar
petr2101
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 219
Registrován: ned dub 01, 2007 5:22 pm
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petr2101 »

ja jsem si vyrobil kardany jak na TB02,tak na TT01,parada :P
TB-02.mig 500
3xTT 01,1xTA 03,1xHBX-na úpravy
Citroen Xara,Ford Mondeo,Mercedes 190,Škoda Felicia
Lada-jedna hotová,druhá rozpracovaná
Hitec Agressor AM
Uživatelský avatar
sigurd
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 540
Registrován: pon čer 12, 2006 10:22 pm
Bydliště: praha

Příspěvek od sigurd »

je jasný že hliník víc odolá než plast, volili bych pro výrobu ne trubičku ale kulatinu, jinak kardan v celku je super ale má i mínus, při ruzných sborkách a rosborkách při opravách a atd musíš poravdu rozbrat celé auto
Uživatelský avatar
NSXsák
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 11
Registrován: pát srp 17, 2007 2:03 pm

Příspěvek od NSXsák »

petr2101 píše:ja jsem si vyrobil kardany jak na TB02,tak na TT01,parada :P
Co jsi na to použil? :?:
Uživatelský avatar
Tim
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2545
Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
Bydliště: Rudná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tim »

Počkejte ono TT-01 měla v základu plastovej kardan? :?: :?: :?: :eh: :eh: :think:
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Odpovědět

Zpět na „Domácí úpravy“