Výroba středového kardanu
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack
Výroba středového kardanu
K čemu je středový kardan dobrý? http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ts_id/1260
Neví někdo jak ho vyrobit 8)
Neví někdo jak ho vyrobit 8)
Jo vážně, sice se nebude asi tak klepat jako ten z umělý hmoty, ale má cenu ho kupovat? Nehodlám vyhrávat mistrovství v RC. Jinač se mi líbí, tak mi prosím objasni proč je důležitý Bych si ho raději vyrobil.gema píše:Je z jednoho kusu. A k čemu je dobrý? To myslíš vážně
A to že je z jednoho kusu... z kolika by měl být tady mi asi něco uniká
- Jirka
- Píšu hodně
- Příspěvky: 598
- Registrován: pon bře 05, 2007 9:54 pm
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Středovej kardan je k přenosu síly z motoru na kola... takže když ho tam nebudeš mít vůbec, tak ti to nepojede!! normálně je ze 3 kusů, máš tam 2 "jacky", který vedou do ozubenýho kola, který pohání kolo s diferenciálem... tím, že je v kuse tak je to tižší a míň se to klepe... klidně si ho udělej vyndej si kardan i s těma "jackama" a naměř a udělej, ale nevim, kde sebereš takovouhle trubičku...NSXsák píše: Jo vážně, sice se nebude asi tak klepat jako ten z umělý hmoty, ale má cenu ho kupovat? Nehodlám vyhrávat mistrovství v RC. Jinač se mi líbí, tak mi prosím objasni proč je důležitý Bych si ho raději vyrobil.
A to že je z jednoho kusu... z kolika by měl být tady mi asi něco uniká
Podvozek: Team Losi XXXS
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse
Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse
Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/
Jirka píše: Středovej kardan je k přenosu síly z motoru na kola... takže když ho tam nebudeš mít vůbec, tak ti to nepojede!! normálně je ze 3 kusů, máš tam 2 "jacky", který vedou do ozubenýho kola, který pohání kolo s diferenciálem... tím, že je v kuse tak je to tižší a míň se to klepe... klidně si ho udělej vyndej si kardan i s těma "jackama" a naměř a udělej, ale nevim, kde sebereš takovouhle trubičku...
Dík za odpověď Vim taky, že bez něj mi to nepofrčí, jsem myslel, k čemu je dobrej hliník oproti tomu z umělý hmoty. A jinač mi příde téměř shodný s tím umělým. Ty konce se přece taky strčí do dílů v manuálu popsaných jako C4 a C5. Pokud se mýlím tak mě nekamenujte
Blbost, nevim jaky kdo mate jednodilny kardany na jinejch podvozcich, ale tohle je na TT-01 a ty "jacky" jak popisujes, tam musej bejt i pri montazi tohodle hlinikovyho kardanu. Takze kolega NSXak ma pravdu, zadnyho kamenovani se nemusi bat A jinak je dobrej na to, ze se oproti tomu plastovymu casem nezkrouti...coz dela za prvy vetsi kraval, ale hlavne vetsi vibrace. Jo a myslim ze by se ta trubicka dala v pohode sehnat v Bauhausu a spol., tam maj celkem velkej vyber hlinikovejch profilu. Vyroba by nemusela bejt az tak slozita, ale slo by hlavne o presnost.Jirka píše: Středovej kardan je k přenosu síly z motoru na kola... takže když ho tam nebudeš mít vůbec, tak ti to nepojede!! normálně je ze 3 kusů, máš tam 2 "jacky", který vedou do ozubenýho kola, který pohání kolo s diferenciálem... tím, že je v kuse tak je to tižší a míň se to klepe... klidně si ho udělej vyndej si kardan i s těma "jackama" a naměř a udělej, ale nevim, kde sebereš takovouhle trubičku...
- Jirka
- Píšu hodně
- Příspěvky: 598
- Registrován: pon bře 05, 2007 9:54 pm
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
no hliník se míň kroutí takže je to i efektivnější přenos síly... ten vcelku je od ozubenýho kolečka u předního diferenciálu až k zadnímu nemá žádný mezi části(C4,C5)...NSXsák píše:Dík za odpověď Vim taky, že bez něj mi to nepofrčí, jsem myslel, k čemu je dobrej hliník oproti tomu z umělý hmoty. A jinač mi příde téměř shodný s tím umělým. Ty konce se přece taky strčí do dílů v manuálu popsaných jako C4 a C5. Pokud se mýlím tak mě nekamenujte
Podvozek: Team Losi XXXS
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse
Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse
Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
přesně tak, měl jsem ten vcelku na TT-01 a mnohem lepší než ten alu od GPM do těch původních a nebo alu jointuJirka píše: no hliník se míň kroutí takže je to i efektivnější přenos síly... ten vcelku je od ozubenýho kolečka u předního diferenciálu až k zadnímu nemá žádný mezi části(C4,C5)...
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
- Jirka
- Píšu hodně
- Příspěvky: 598
- Registrován: pon bře 05, 2007 9:54 pm
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
To si trochu nerozumíme.. ty myslíš tenhle... http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ts_id/1260 a ten samozřejmě je stejnej jako umělohmotnej jen je z hliníku... a já mluvím o kardanu vcelku a to je tenhle... http://www.rcplzen.com/ pak dej tuning->ostatní->průběžný kardanaandree píše: Blbost, nevim jaky kdo mate jednodilny kardany na jinejch podvozcich, ale tohle je na TT-01 a ty "jacky" jak popisujes, tam musej bejt i pri montazi tohodle hlinikovyho kardanu. Takze kolega NSXak ma pravdu, zadnyho kamenovani se nemusi bat A jinak je dobrej na to, ze se oproti tomu plastovymu casem nezkrouti...coz dela za prvy vetsi kraval, ale hlavne vetsi vibrace. Jo a myslim ze by se ta trubicka dala v pohode sehnat v Bauhausu a spol., tam maj celkem velkej vyber hlinikovejch profilu. Vyroba by nemusela bejt az tak slozita, ale slo by hlavne o presnost.
Podvozek: Team Losi XXXS
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse
Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse
Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/
Chapu, ale uplne prvni dotaz v tomhle vlakne smeroval prave na ten kardan z odkazu, co nahrazuje ten plastovej. Proto sem psal ze je to blbost, ze by to byl ten jednodilnej...Jirka píše: To si trochu nerozumíme.. ty myslíš tenhle... http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ts_id/1260 a ten samozřejmě je stejnej jako umělohmotnej jen je z hliníku... a já mluvím o kardanu vcelku a to je tenhle... http://www.rcplzen.com/ pak dej tuning->ostatní->průběžný kardan
- Jirka
- Píšu hodně
- Příspěvky: 598
- Registrován: pon bře 05, 2007 9:54 pm
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
No to že jsem začal psát o tom jednodílným bylo na základě 3. příspěvku v tomhle tématu...aandree píše: Chapu, ale uplne prvni dotaz v tomhle vlakne smeroval prave na ten kardan z odkazu, co nahrazuje ten plastovej. Proto sem psal ze je to blbost, ze by to byl ten jednodilnej...
Podvozek: Team Losi XXXS
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse
Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse
Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/