Stránka 2 z 2

Re: TT01 4WD->2WD

Napsal: úte dub 07, 2009 9:30 pm
od VitSramek
Tak tam dej něco na zatížení.Třeba jestli v zadu jak je místo na nárazník,tak tam bych něco dal.

Re: TT01 4WD->2WD

Napsal: stř dub 08, 2009 12:34 pm
od Honza D
Zkus přidělat baterku na ppřední nápravu, pak by to mělo hrabat trochu míň. Nebo zkus spíš zadokolku, když si dáš pozor na plyn, tak se s tim dá jezdit skoro stejně jako se 4WD

Re: TT01 4WD->2WD

Napsal: stř dub 08, 2009 9:28 pm
od Vrakouš
S tím bych polemizoval. :snooty: :angry-tappingfoot: Pokud by se ti podažilo podvozek vyladit, tak na asfaltu to s předohrabem nemá chybu.Hrabání není příliš na závadu, auto je nedotáčivější, lépe ovladatelné než zadohrab.
Ale koncepce TT-01 s motorem vzadu je pro tento účel dost nevhodná.Zkus obejít pneuservisy, a zeptat se na olověná tělíska na vyvažování pneu.Dnes už se NESMÍ používat, tak pokud je někde mají, ochotně ti je nechají.(Ekologové si vykřičeli zinková. :doh: )
S těmi bych zkusil zatěžovat přední osu, nejlépe by vyhovovala samolepící pro AL disky, postupně přidávat. :think: Uvidíš, co to udělá. :confusion-shrug:

Re: TT01 4WD->2WD

Napsal: stř dub 08, 2009 11:23 pm
od Honza D
Já už jsem zkoušel 2WD na svým podvozku, předohrab i zadohrab. Vím, že TL-ko není TT-čko, jsou jinak vyvážený a podobně... Ale TL-ko jako předohrab se skoro nerozjelo, a pření kola hrabaly i na čtvrt plynu a vůbec to nezatáčelo. Jako zadohrab se dalo docela pěkně řídit, sice se nedalo jet tak rychle jako se 4WD, ale líp to zatáčelo, dokonce se s tim v tělocvičně daly dělat menší řízený smyky.

Re: TT01 4WD->2WD

Napsal: čtv dub 09, 2009 5:36 am
od Vrakouš
Já mám M-03M, vychází to také z TL-01, ale motor je vepředu, takže zcela jinak vyvážené.Trochu jsem ho upravil, olejové tlumiče a tak, chová se úplně perfektně, na asfaltu super, a na parketách se s tím dá jezdit i smykem.
Když to srovnám s formulí, která je zas speciál zadokolka, na mechovkách, široká kola, tak s M-03 se dá jet a ovládat ho snáž.Ale s formulí je zas větší legrace, chce víc citu, na učení perfektní věc.
Prostě každé má svoje.Ale s motorem vzadu a náhonem na předek asi nebude možné se jízdním vlastnostem M-03 ani přiblížit.A ještě jedna věc, s předohrabem doporučuji nechat diferák zcela volný. :wink:
Tak přeji úspěch. :happy-jumpeveryone:

Re: TT01 4WD->2WD

Napsal: čtv dub 09, 2009 9:27 pm
od Brdec
taky jsem zkousel predohrabku,predek byl docela lehkej takze se stim dalo dobre kravit a tady je videohttp://www.youtube.com/watch?v=bsAdwD76 ... annel_page

Re: TT01 4WD->2WD

Napsal: čtv dub 09, 2009 9:38 pm
od pcproblem
Toto jsem si udělal na mé TA-01/TA-02 a fungovalo to...akorát ta akcelerace je fakt špatná, ale jinak se to chová jako doopravdické auto na přední náhon :-) > ale dal jsem naspátek 4x4

Re: TT01 4WD->2WD

Napsal: čtv dub 09, 2009 9:59 pm
od hornak
Díky za komentáře. Zkusil jsem, jak vy říkáte předohrab :lol: venku pořádně projet a musím uznat, že velice rád zůstanu u 4WD. Hlavně ta akcelerace je opravdu malá. Poloosy jsou zpátky a zůstane to tak, jak to je od výrobce . 8)

Re: TT01 4WD->2WD

Napsal: stř kvě 06, 2009 10:57 am
od Certik79
petr.tamiya píše:Tak jsem to zkoušel,vymontoval jsem zadní poloosy a tím padem jsem zadek vyřadil.Je pravda,že to hodně mlelo.Problém si myslím ale nastal v tom,že napředku je nějaká moc velká vůle.Když jsem se rozjel dopředu nebo dozadu,tak v tom docela klupalo,nazadku vůbec taková vůle není,tak si myslím,že kdybych to tak nechal,jezdil na tom nějakou dobu,že by tam asi šel převod do háje,nevím,co vy na to?Myslíte,že by se tam ještě muselo něco upravit s diferenciálem?Třeba přehodit zadní napředek?

To lupání může být i v diferáku, možná ti zajíždí pastorek od diferáku moc deleko, zjistíš to tak, že zkusíš natvrdo protočit zuby,pokud povolí a lupne, stačí dát mezi ložiska nějakou podložku, ale dej si pozor aby pak ložiska fungovaly