přechod na brushless motor
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
přechod na brushless motor
Cau, koupil jsem si tohle auticko: http://www.rcauta.cz/zbozi/5013/XBPro-M ... ra-LED.htm a chtel bych do nej koupit nakej silnejsi motor asi rovnou brushless. Uvazoval jsem treba o tomhle kombu: http://www.rcauta.cz/zbozi/6562/Nosram- ... -15-5T.htm a k tomu jeste tuhle lipolku: http://www.rcauta.cz/zbozi/6532/RAYTRON ... d-Case.htm Co vy na to? Bude to poznat na vykonu? Abych to nekoupil a pak byl jenom minimalni rozdil? A nemel bych treba koupit este k tomu naky odolnejsi dily jako treba pevnejsi kardan a tak? Diky za rady.
- halaly
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1712
- Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod na brushless motor
Já bych ti doporučil odolnější auto....
Určitě bude poznat rozdíl mezi sériovkou a brushless. Jen nevím, jestli to vyddrží auto?!
Určitě bude poznat rozdíl mezi sériovkou a brushless. Jen nevím, jestli to vyddrží auto?!
Xray T2R
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
- BRONA
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 867
- Registrován: čtv zář 04, 2008 9:32 pm
- Bydliště: Krhovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod na brushless motor
Auto to vydržy jezdil jsem s TT-01 i ze střidakem 9z Ezrun a vše v pohode jesi chceš aby ti auto jezdilo rychleji a melo silu doporučil bych neco silnejšiho aspon 13z nebo 10.5z
Ale hlavne bych doporučil hodit auto trošku do tunygu hlavne kuličkove ložyska.
sam mam tohle http://www.mz-racing.net/p661-80582-com ... ser-13-5t/
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... anguage=en
Musiš jse divat kolik ma motor otaček čim vyc tim rychlejši a jaky ma vykon.
Třeba Combo A.I. Brushless + Eraser 13.5TParametry:
- počet otáček: 22.320 otáček/min
- max. výkon 155W
- 4.8-8.4V
- účinnost 88%
- hmotnost: 179g
Ale hlavne bych doporučil hodit auto trošku do tunygu hlavne kuličkove ložyska.
sam mam tohle http://www.mz-racing.net/p661-80582-com ... ser-13-5t/
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... anguage=en
Musiš jse divat kolik ma motor otaček čim vyc tim rychlejši a jaky ma vykon.
Třeba Combo A.I. Brushless + Eraser 13.5TParametry:
- počet otáček: 22.320 otáček/min
- max. výkon 155W
- 4.8-8.4V
- účinnost 88%
- hmotnost: 179g
Podvozky : 1XTA02
- halaly
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1712
- Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod na brushless motor
Já bych se toho střídáku bál, dát ho do ttčka. Mi stačilo, co udělal po měsící v ttčku 17z motor
Xray T2R
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
- BRONA
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 867
- Registrován: čtv zář 04, 2008 9:32 pm
- Bydliště: Krhovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod na brushless motor
Ahoj to by mne zajimalo co ti to udelalao kdiš jsem ja jezdil z tt-01 z 9z a vše v pohode a v tt-01 jsem to mel asi 2 mesice nemel jsi tam hlinikovy pastorek
Podvozky : 1XTA02
Re: přechod na brushless motor
Tak nakonec tam teda dam asi tohle kombo: http://www.rcauta.cz/zbozi/6377/Nosram- ... n-9-5T.htm A tuhle baterku: http://www.rcauta.cz/zbozi/6532/RAYTRON ... d-Case.htm Myslite, ze bude stacit nebo by to chtelo nakou silnejsi? A jak dlouho by tahle asi vydrzela?
- halaly
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1712
- Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod na brushless motor
BRONA: dyť je to ttčko, na něm se ti časem zesere všecko. Ale tak znáš to, bylo to tak postupně.... vůle, fakt hrozné vůle. potom převody, ikdyž jsem měl hliníkový pastorek, tak ozubené kolo bylo ohoblované. Ale fakt mi nejvíc vadily ty vůle
Xray T2R
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
Re: přechod na brushless motor
To ohoblovaný kolo si měl právě kvůli hliníkovýmu pastorku - zdeformuje se a dostane tvar pily, která ti omele kolo. S ocelovým by se ti to nestalo
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- BRONA
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 867
- Registrován: čtv zář 04, 2008 9:32 pm
- Bydliště: Krhovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod na brushless motor
Pravdu maš tt-01neni nejaky stroj je to zakladni pro začatečniky ale pastorek udela hodne kdiš daš hnet ocelove vydržy převodove kolo daleko dele mam to oskoušene pastorek hlinikovy jse při vječim vykonu hnet zniči ze začatku jsem kupoval jen hlinikovy nechal jsem za ne asi 500kč pak jsem koupil ocelovy a mam je do dneška bes problemu převody jsem nemenil ani nepamatuji na TA02 A JEZDIM 9Z co jsi mislim že na ta02 je to aš moc velky vykon neni take na takovou rychlost stavjeny. Ae převody držy hlinikovy pastorek by šel hnet do kytek
Honza D
PČESNE TAK
Honza D
PČESNE TAK
Podvozky : 1XTA02
- halaly
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1712
- Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod na brushless motor
kupuju teda ten ocelový, už je čas
Xray T2R
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
- WIN
- PROFÍK FÓRA
- Příspěvky: 5124
- Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod na brushless motor
Co se tyce pastorku a ohoblovaneho obehoveho kola, tak mnoho lidi dela chybu v tom ze nevi jak motor umistit do drzaku A,B,C, a tim znici obehove kolo.
Co se tyce motoru do TT-01 tak bych zvolil nejvejs 10,5 a uz to bude maso. Je treba si take uvedomit to, ze cim silnejsi a vysokootackovej motor dam do TT-01 tim mu musim dat lehci prevody, nebo motor uvarim !!!
Co se tyce motoru do TT-01 tak bych zvolil nejvejs 10,5 a uz to bude maso. Je treba si take uvedomit to, ze cim silnejsi a vysokootackovej motor dam do TT-01 tim mu musim dat lehci prevody, nebo motor uvarim !!!
Re: přechod na brushless motor
A kde se da sehnat ten ocelovej pastorek s 19 zubama? A jeste jeden dotaz: bude tenhle motor http://www.rcauta.cz/zbozi/6560/Nosram- ... -10-5T.htm pasovat do podvozku TT-01? Diky.
- BRONA
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 867
- Registrován: čtv zář 04, 2008 9:32 pm
- Bydliště: Krhovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod na brushless motor
http://www.mz-racing.net/p1222-13438-pa ... l-0-4-20t/
http://www.mz-racing.net/p2278-13425-pa ... l-0-6-17t/
Třeba tu MOTOR TI TAM BUDE 100% PASOVAT
http://www.mz-racing.net/p2278-13425-pa ... l-0-6-17t/
Třeba tu MOTOR TI TAM BUDE 100% PASOVAT
Podvozky : 1XTA02
Re: přechod na brushless motor
A co znamena "modul 0.4" a "modul 0.6"? Budou me tam sedet oba?
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod na brushless motor
V TT JEN 0,6ka.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec