přechod na brushless motor

veškere elektro do TT-01 (motory, regulátory, příjmače ...)

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

PigNick
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: sob zář 12, 2009 10:26 am

přechod na brushless motor

Příspěvek od PigNick »

Cau, koupil jsem si tohle auticko: http://www.rcauta.cz/zbozi/5013/XBPro-M ... ra-LED.htm a chtel bych do nej koupit nakej silnejsi motor asi rovnou brushless. Uvazoval jsem treba o tomhle kombu: http://www.rcauta.cz/zbozi/6562/Nosram- ... -15-5T.htm a k tomu jeste tuhle lipolku: http://www.rcauta.cz/zbozi/6532/RAYTRON ... d-Case.htm Co vy na to? Bude to poznat na vykonu? Abych to nekoupil a pak byl jenom minimalni rozdil? A nemel bych treba koupit este k tomu naky odolnejsi dily jako treba pevnejsi kardan a tak? Diky za rady.
Uživatelský avatar
halaly
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
Bydliště: Poděbrady
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod na brushless motor

Příspěvek od halaly »

Já bych ti doporučil odolnější auto....
Určitě bude poznat rozdíl mezi sériovkou a brushless. Jen nevím, jestli to vyddrží auto?!
Xray T2R
HPI Formula TEN

Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
Uživatelský avatar
BRONA
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 867
Registrován: čtv zář 04, 2008 9:32 pm
Bydliště: Krhovice
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod na brushless motor

Příspěvek od BRONA »

Auto to vydržy jezdil jsem s TT-01 i ze střidakem 9z Ezrun a vše v pohode jesi chceš aby ti auto jezdilo rychleji a melo silu doporučil bych neco silnejšiho aspon 13z nebo 10.5z
Ale hlavne bych doporučil hodit auto trošku do tunygu hlavne kuličkove ložyska.
sam mam tohle http://www.mz-racing.net/p661-80582-com ... ser-13-5t/
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... anguage=en

Musiš jse divat kolik ma motor otaček čim vyc tim rychlejši a jaky ma vykon.
Třeba Combo A.I. Brushless + Eraser 13.5TParametry:

- počet otáček: 22.320 otáček/min

- max. výkon 155W

- 4.8-8.4V

- účinnost 88%

- hmotnost: 179g
Podvozky : 1XTA02
Uživatelský avatar
halaly
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
Bydliště: Poděbrady
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod na brushless motor

Příspěvek od halaly »

Já bych se toho střídáku bál, dát ho do ttčka. Mi stačilo, co udělal po měsící v ttčku 17z motor
Xray T2R
HPI Formula TEN

Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
Uživatelský avatar
BRONA
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 867
Registrován: čtv zář 04, 2008 9:32 pm
Bydliště: Krhovice
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod na brushless motor

Příspěvek od BRONA »

Ahoj to by mne zajimalo co ti to udelalao kdiš jsem ja jezdil z tt-01 z 9z a vše v pohode a v tt-01 jsem to mel asi 2 mesice nemel jsi tam hlinikovy pastorek :!:
Podvozky : 1XTA02
PigNick
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: sob zář 12, 2009 10:26 am

Re: přechod na brushless motor

Příspěvek od PigNick »

Tak nakonec tam teda dam asi tohle kombo: http://www.rcauta.cz/zbozi/6377/Nosram- ... n-9-5T.htm A tuhle baterku: http://www.rcauta.cz/zbozi/6532/RAYTRON ... d-Case.htm Myslite, ze bude stacit nebo by to chtelo nakou silnejsi? A jak dlouho by tahle asi vydrzela?
Uživatelský avatar
halaly
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
Bydliště: Poděbrady
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod na brushless motor

Příspěvek od halaly »

BRONA: dyť je to ttčko, na něm se ti časem zesere všecko. Ale tak znáš to, bylo to tak postupně.... vůle, fakt hrozné vůle. potom převody, ikdyž jsem měl hliníkový pastorek, tak ozubené kolo bylo ohoblované. Ale fakt mi nejvíc vadily ty vůle
Xray T2R
HPI Formula TEN

Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: přechod na brushless motor

Příspěvek od Honza D »

To ohoblovaný kolo si měl právě kvůli hliníkovýmu pastorku - zdeformuje se a dostane tvar pily, která ti omele kolo. S ocelovým by se ti to nestalo ;-)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
BRONA
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 867
Registrován: čtv zář 04, 2008 9:32 pm
Bydliště: Krhovice
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod na brushless motor

Příspěvek od BRONA »

Pravdu maš tt-01neni nejaky stroj je to zakladni pro začatečniky ale pastorek udela hodne kdiš daš hnet ocelove vydržy převodove kolo daleko dele mam to oskoušene pastorek hlinikovy jse při vječim vykonu hnet zniči ze začatku jsem kupoval jen hlinikovy nechal jsem za ne asi 500kč pak jsem koupil ocelovy a mam je do dneška bes problemu převody jsem nemenil ani nepamatuji na TA02 A JEZDIM 9Z co jsi mislim že na ta02 je to aš moc velky vykon neni take na takovou rychlost stavjeny. Ae převody držy hlinikovy pastorek by šel hnet do kytek

Honza D
PČESNE TAK :wink:
Podvozky : 1XTA02
Uživatelský avatar
halaly
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
Bydliště: Poděbrady
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod na brushless motor

Příspěvek od halaly »

kupuju teda ten ocelový, už je čas
Xray T2R
HPI Formula TEN

Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5124
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod na brushless motor

Příspěvek od WIN »

Co se tyce pastorku a ohoblovaneho obehoveho kola, tak mnoho lidi dela chybu v tom ze nevi jak motor umistit do drzaku A,B,C, a tim znici obehove kolo.
Co se tyce motoru do TT-01 tak bych zvolil nejvejs 10,5 a uz to bude maso. Je treba si take uvedomit to, ze cim silnejsi a vysokootackovej motor dam do TT-01 tim mu musim dat lehci prevody, nebo motor uvarim !!!
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
PigNick
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: sob zář 12, 2009 10:26 am

Re: přechod na brushless motor

Příspěvek od PigNick »

A kde se da sehnat ten ocelovej pastorek s 19 zubama? A jeste jeden dotaz: bude tenhle motor http://www.rcauta.cz/zbozi/6560/Nosram- ... -10-5T.htm pasovat do podvozku TT-01? Diky.
Uživatelský avatar
BRONA
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 867
Registrován: čtv zář 04, 2008 9:32 pm
Bydliště: Krhovice
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod na brushless motor

Příspěvek od BRONA »

Podvozky : 1XTA02
PigNick
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: sob zář 12, 2009 10:26 am

Re: přechod na brushless motor

Příspěvek od PigNick »

A co znamena "modul 0.4" a "modul 0.6"? Budou me tam sedet oba?
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod na brushless motor

Příspěvek od Jirkacbx »

V TT JEN 0,6ka.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Odpovědět

Zpět na „Elektotechnika TT-01“