Pasivní chladič na regulátoru

veškere elektro do TT-01 (motory, regulátory, příjmače ...)

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Uživatelský avatar
ludva
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 227
Registrován: čtv črc 13, 2006 11:19 pm
Bydliště: Domažlice
Kontaktovat uživatele:

Pasivní chladič na regulátoru

Příspěvek od ludva »

Mám regulátor LRP auto runner reverse a zajímaly by mě 2 věci:
1) Je na něm pasivní chladič ale nasazenej k reglu jakoby na gumovém mezikusu. To podle mne pak bude bránit přenosu tepla?
2) Je normální, že se mi občas stane, že se mi po připojení Aku třeba prohodí směry dopředu a dozadu? Jednou se mi taky auto samo rozjelo, ale to bylo asi tím, že když sem to zapojoval, kámoš si hrál s přijímačem. Samozřejmě dodržuju postup při zapínání přijímač - motor a obráceně.
Ford Focus WRC03 + Subaru Imreza + Audi A4 DTM; TT-01; el. regulátor LRP Automatic Runner Reverse; RC Hitec Aggresor AM; baterie: Gold Peak NiMh 4300mAh Corally MAX30 (GP 4300) a LRP Antix 7.4V 4800mAh 45C Li-Pol; krystal 52 (40.685TA), Mig 500TR, převod 19/61, 35 km/hod., Mig 500TR, převod 22/58, 40 km/hod.
Uživatelský avatar
CYBERDREAM
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 3536
Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Pasivní chladič na regulátoru

Příspěvek od CYBERDREAM »

ludva píše:Mám regulátor LRP auto runner reverse a zajímaly by mě 2 věci:
1) Je na něm pasivní chladič ale nasazenej k reglu jakoby na gumovém mezikusu. To podle mne pak bude bránit přenosu tepla?
2) Je normální, že se mi občas stane, že se mi po připojení Aku třeba prohodí směry dopředu a dozadu? Jednou se mi taky auto samo rozjelo, ale to bylo asi tím, že když sem to zapojoval, kámoš si hrál s přijímačem. Samozřejmě dodržuju postup při zapínání přijímač - motor a obráceně.
Ad 1. mám regulátor taky od LRP, byli tam dvoje samolepky, tlustší černá na přilepení na podvozek, tenká papírová na chladič
Ad 2. to normální není, zkontroluj si pořádně zapojení
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
Uživatelský avatar
ludva
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 227
Registrován: čtv črc 13, 2006 11:19 pm
Bydliště: Domažlice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ludva »

Mám vlastně:
http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... d08b8367e6
na teěch kovových výstupkách je právě gumový mezikus (taková harmonika) a na tom pak pasivní chladič, něco jako u:
http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... d08b8367e6
Dal bych sem i foto, ale nevím jak.
Ford Focus WRC03 + Subaru Imreza + Audi A4 DTM; TT-01; el. regulátor LRP Automatic Runner Reverse; RC Hitec Aggresor AM; baterie: Gold Peak NiMh 4300mAh Corally MAX30 (GP 4300) a LRP Antix 7.4V 4800mAh 45C Li-Pol; krystal 52 (40.685TA), Mig 500TR, převod 19/61, 35 km/hod., Mig 500TR, převod 22/58, 40 km/hod.
Uživatelský avatar
CYBERDREAM
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 3536
Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CYBERDREAM »

ludva píše:Mám vlastně:
http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... d08b8367e6
na teěch kovových výstupkách je právě gumový mezikus (taková harmonika) a na tom pak pasivní chladič, něco jako u:
http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... d08b8367e6
Dal bych sem i foto, ale nevím jak.
No jestli je mezi regulátorem a chladičem guma tak je to na nic.
Já jsem tu tenkou nálepku ještě zmenšil, udělal jsem na kraje jen dva tenké proužky aby chladič byl co nejvíc v přímým styku s regulátorem
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
Uživatelský avatar
Baukema
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 429
Registrován: pon dub 24, 2006 10:27 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baukema »

takže v návodu je psáno že nesmí dojít ke zkratování žeber na regulátoru! a proto je tam ta gumová "harmonika". přímo je chladič nasazen pouze na jednom žebru a mezi ostatními žebry a chladičem je právě ta guma.
Tento regl nemá vypínač a tak se programuje (je to automat) po každém připojení baterie. Prato je nutné po zapnutí dát nejprve dopředu a potom dozadu. Tak se provede nastavení. Když náhodou jen lehce "cvrnkneš dozadu, tak se ovládání otočí. Stačí mít i mírně vychýlen trim rychlosti.
TA-05
TA-05 MS
TRF416 WE
Uživatelský avatar
ludva
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 227
Registrován: čtv črc 13, 2006 11:19 pm
Bydliště: Domažlice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ludva »

Vyčerpávající odpověď. :D
Ted sem to sledoval a opravdu tam přenos tepla je v pohodě - chladič horkej.
Ford Focus WRC03 + Subaru Imreza + Audi A4 DTM; TT-01; el. regulátor LRP Automatic Runner Reverse; RC Hitec Aggresor AM; baterie: Gold Peak NiMh 4300mAh Corally MAX30 (GP 4300) a LRP Antix 7.4V 4800mAh 45C Li-Pol; krystal 52 (40.685TA), Mig 500TR, převod 19/61, 35 km/hod., Mig 500TR, převod 22/58, 40 km/hod.
Uživatelský avatar
CYBERDREAM
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 3536
Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CYBERDREAM »

Baukema píše:takže v návodu je psáno že nesmí dojít ke zkratování žeber na regulátoru! a proto je tam ta gumová "harmonika". přímo je chladič nasazen pouze na jednom žebru a mezi ostatními žebry a chladičem je právě ta guma.
Tento regl nemá vypínač a tak se programuje (je to automat) po každém připojení baterie. Prato je nutné po zapnutí dát nejprve dopředu a potom dozadu. Tak se provede nastavení. Když náhodou jen lehce "cvrnkneš dozadu, tak se ovládání otočí. Stačí mít i mírně vychýlen trim rychlosti.
aha, tak to potom jo, ale díky tomu odvod tepla nic moc...
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
JD

Příspěvek od JD »

mam problem koupil jsem miga :P a lexanovej kryt :P ,když jedu bez krytu tak je vše OK ale když ho nasadim tak cca po 20 minutách se auto zastaví tipuju přehřátej regulátor :oops: ,písmena na regulátoru jsou už natavený tak mam strach abych ho nespálil dal jsem tam i pasivní chladič -zlepšilo se to ale stejne to není OK :cry: .Plánuju tam dát ventilátor nemáte někdo nějaké foto nebo nápad jak to zrealizovat? :idea:
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkacbx »

Nějaký větráky jsou bud v Elektro nebo Tutoriálech.
Na začátek aspon ten chladič,třeba z MZ,co má na sobě větrák jakoby položenej.Ten z boku nic moc.
Pak se dává ještě větrák bud z noutbuku 5V či z procesoru PC na 12V právě skrz ten lexan kryt,aby foukal na motor a chladič.Mam ten chladič s bočním větrákem i ten v krytu a v hicu nebyl problém vyjezdit 1700,2200 a 2x 3300 hned po sobě.Větráky sice hučely jak blázen,ale regl nevypnul ani jednou.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
CYBERDREAM
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 3536
Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CYBERDREAM »

S krytem je potřeba dát větrák jak na MIGA, tak i na některý regulátory
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
Odpovědět

Zpět na „Elektotechnika TT-01“