Tamiya TEU-101BK vs.V10 Spec.4 19x2

veškere elektro do TT-01 (motory, regulátory, příjmače ...)

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Uživatelský avatar
michal006
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 341
Registrován: stř srp 20, 2008 12:37 am
Bydliště: Přelouč
Kontaktovat uživatele:

Tamiya TEU-101BK vs.V10 Spec.4 19x2

Příspěvek od michal006 »

Čau , tak jsem nedal na rady tady na foru ,,,a dal jsem do svýho TT-01D V10 Spec.4 19x2 .
A Auto ujelo asi 4m a regulátor se vypnul :twisted: :twisted: :twisted:

Akorát jsem čekal jiný průběch , že budu jezdit cca 10min a pak se regl přehřeje ,ale až takhle to jsem nečekal....
Regl studenej ,ale 4 m se vypnul

Dělá to kvůli tomu , že mám slabej regl , nebo tam mám jinou závadu. Na Sport Tuned to běhá jak hodinky :boohoo:

Po těch 4m jsme měl teplou bateii,a teplý kabele napájení což se mi přijde taky divný :cry:

Ještě ten novej motor V10 jde daleko víc těžko a taky jsou cejti jak krokuje podle ložisek,,,,
To můj sport tuned jde uplně lehce 8)

Takže nevím čim to bylo , měl jsem za to že by to teoreticky měl zvládnou ten regl je od 18 závitů a tohle je 19 ::

Moc děkuju v rc začínám....
XRAY T3 11 + ASSOCIATED SC10 4x4 :arrow: ONEMANRCTEAM :auto-checkeredflag:
SP GT2.0 LPF Brushless ESC + SP Competition V3.0 Brushless Motor - 10.5R
HW Xerun V3 ESC + Absima Revenge CTM 4300kV SC 4pole
Spectrum DX3S 2.4GHZ DSM
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya TEU-101BK vs.V10 Spec.4 19x2

Příspěvek od Vrakouš »

Je to divné,není v motoru nějaká nečistota,že by se zasekl ? Jezdili jsme na tento régl Tigera 19z a zkoušel jsem i Super Stock 17z,krátkodobě .Je pravda,že na réglu byl přídavný chladič.
Jde o to,o kolik moc jde motor víc ztuha.Projevují se tak silnější magnety.V nejhorším motor rozhoď a koukni,jestli v tom není nějaký kamínek nebo něco s ložisky.
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya TEU-101BK vs.V10 Spec.4 19x2

Příspěvek od Jirkacbx »

Taky záleží,jak moc kvalitně máš nabitý aku.Tipnul bych to slabě nabitý podle jejich teploty.Motor aregl mají odběr,který aku nezvládá.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
michal006
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 341
Registrován: stř srp 20, 2008 12:37 am
Bydliště: Přelouč
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya TEU-101BK vs.V10 Spec.4 19x2

Příspěvek od michal006 »

Čau , tak jsem to nakonec rozchodil , v motorku byla nějaká špona nebo co takže jsem ji vytáhnul, pak jsem namazal osičky silikonovým olejem,a nechal jsem ho chvíly běžet na prazdno ....a nakone jsem ho dla to auta, a jezdí :) sice jsem jezdil jenom cca 20 min něž se mi vybila baterie LRP 3000mA , a taky ve vysílačce prostě pech , takže zítra to pujdu ještě prubnout :)

NA reglu mám dva chladiče na čipy paměti např ram nebo grafiky od primecooler 8ks za 100kč :)
Snad to bude stačit :)

Jo a převod mám 7,21:1 je to optimum ???? zákad byl 8,35 :1
Dík za rady
XRAY T3 11 + ASSOCIATED SC10 4x4 :arrow: ONEMANRCTEAM :auto-checkeredflag:
SP GT2.0 LPF Brushless ESC + SP Competition V3.0 Brushless Motor - 10.5R
HW Xerun V3 ESC + Absima Revenge CTM 4300kV SC 4pole
Spectrum DX3S 2.4GHZ DSM
Uživatelský avatar
Dejvid6
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 831
Registrován: pon led 01, 2007 12:11 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya TEU-101BK vs.V10 Spec.4 19x2

Příspěvek od Dejvid6 »

michal006 píše:Jo a převod mám 7,21:1
tento prevod jsem jezdil pul roku na 19 zavitu tiger a jel paradne :wink:
SCX10 - Cheero + LR Disco III
FS
2,4
Uživatelský avatar
player98
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1039
Registrován: stř led 17, 2007 6:40 pm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: Tamiya TEU-101BK vs.V10 Spec.4 19x2

Příspěvek od player98 »

Dejvid6 píše: tento prevod jsem jezdil pul roku na 19 zavitu tiger a jel paradne :wink:
pokud mas kulickovy loziska, nebal bych se dat i tezsi, ale preci jen je to nizkonakladovy motor...
TRF416X, Mazda 6 Speed, SP2.0LPF, SP13.5, Z590, Nosram LiPo 5300 28C
Ultramat 12, DX 3.0
Uživatelský avatar
Dejvid6
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 831
Registrován: pon led 01, 2007 12:11 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya TEU-101BK vs.V10 Spec.4 19x2

Příspěvek od Dejvid6 »

player98 píše:pokud mas kulickovy loziska, nebal bych se dat i tezsi, ale preci jen je to nizkonakladovy motor...
no jasny ze mam kulickovy,bez nich se to neda :mrgreen: ,ale tak ted uz nak moc okruhy nejezdim,stal se ze me DRIFTER :lol: ,tak prevod 22/61 vyhovuje :wink:
SCX10 - Cheero + LR Disco III
FS
2,4
Uživatelský avatar
hopi
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 255
Registrován: ned lis 25, 2007 6:05 pm
Bydliště: Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya TEU-101BK vs.V10 Spec.4 19x2

Příspěvek od hopi »

Taky si budu kupavat ten motor doufám že to ten regl vydrží dnes jsem ho málem spálil :(
Tamiya DF-02 Plasma edge
Regulátor: LRP A.I. Brushless Reverse Digital
Motor: V10 Spec.4 14x2
RC souprava: Expec 27MHz AM
Bude TB-02
Odpovědět

Zpět na „Elektotechnika TT-01“