TT-01 a BRUSHLESS motor v akci(odkaz na video je uz funkcni)

veškere elektro do TT-01 (motory, regulátory, příjmače ...)

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

rom4n
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 282
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Kontaktovat uživatele:

TT-01 a BRUSHLESS motor v akci(odkaz na video je uz funkcni)

Příspěvek od rom4n »

Ahojte, tak dnes si bracha prinesl bezuhlikovej motor (NOSRAM 9,5T) v kombinaci s NOSRAM EVIL regulatorem. Bohuzel motor vybali az k Vanocum, ale pocitam s tim, ze nejdyl 25. pisnem zkusenosti,jak se to v TTcku chova, jsem fakt zvedavej 8-)... Stvalo ho, ze jsem ho o malilinkej kousek predjizdel na rovince :D ,tak jsem mu navrhnul kdyz uz-tak uz stridaka a on do toho opravdu sel 8) 8) 8)
Naposledy upravil(a) rom4n dne stř pro 26, 2007 11:55 am, celkem upraveno 1 x.
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: TT-01 a BRUSHLESS motor v akci

Příspěvek od Jirkacbx »

To se teda těšim na report z první jízdy a i na seznam dílů,co po ní bude objednávat. :wink: Ale možná taky ne.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Zerro
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2010
Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zerro »

ale nee...9,5 je jako o trochu rychlejší 17 závit...myslím že to pár jizd vydrží to TTčko...
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
rom4n
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 282
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rom4n »

otacky by mely byt OK, podle prizpevku ve foru to snese 17tku motor. No,jako taky jsem desne zvedavej, hlavne to bude mit silnej kroutak, takze neztrati na otackach pri jizde :chodim:
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
Zerro
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2010
Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zerro »

rom4n píše:otacky by mely byt OK, podle prizpevku ve foru to snese 17tku motor. No,jako taky jsem desne zvedavej, hlavne to bude mit silnej kroutak, takze neztrati na otackach pri jizde :chodim:

zas od toho tolik necekejte....je to proste neco jako 16 zavitovej GP 17T :lol:
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkacbx »

To jo,ale s úplně jiným kroutákem.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
martincc2
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1408
Registrován: stř kvě 30, 2007 4:53 pm
Bydliště: Prakšice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martincc2 »

zas tak se to z tema uhlikacema neda srovnavat.. k 10.5 stridakum pisou ze sou jak 19z motory.. to ani nahodou.. kluci od nas maji 10.5 novaky a tem se z tezi vyrovna corally 19z ktery mimochodem stoji asi 1900... takze stridaky maji mnohem lepsi vykon
Martin Čuřík
Xray T1R
1. místo Intercup rally trophy 2009
http://www.intercup.cz
rom4n
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 282
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rom4n »

nevim, urcite pisnu,jak to vyzkousime. Jsem hodne zvedavej, urcite to bude zivejsi jak 19z uhlik a na jizdy mimo zavodni drahy mezi lidma bohate postacuje ;). Dam vedet, treba to tu nekomu, kdo ma dilema helpne :vochlasta:
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
Virtual
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1175
Registrován: ned pro 31, 2006 12:38 pm
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od Virtual »

martincc2 píše:zas tak se to z tema uhlikacema neda srovnavat.. k 10.5 stridakum pisou ze sou jak 19z motory.. to ani nahodou.. kluci od nas maji 10.5 novaky a tem se z tezi vyrovna corally 19z ktery mimochodem stoji asi 1900... takze stridaky maji mnohem lepsi vykon
Pár čísel hovoří za vše...(název, počet závitů, otáčky@7,2V, výkon, účinnost)

Fusion Phase 3, 17x2, 31.500, 195W, 80%
Fusion Phase 4.1, 12x2, 41.000, 233W, 80%
Fusion Phase 4.1, 8x2, 53.000, 250W, 77%
VECTOR X11, 7.5T, 42.480, 291W, 92%
VECTOR X11, 5.5T, 58.320, 393W, 91%
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Uživatelský avatar
worlusho
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 206
Registrován: sob srp 19, 2006 3:07 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od worlusho »

Výkon u stříďáků je vyhnán otáčkama a ne kroutícím momentem, a pokud výrobce přirovná stříďák jako ekvivalen k nějakému stejnosměrnému motoru, tak to berte jako orientační pomůcku, protože ani komutátorové motory se stejným počtem závitů nejedou stejně. A Corally 19z nejede. :wink:
AX10 SCORPION ARTR krásně žlutý ;) a nějaká ta elektronika, SCX 10 a modrý medvěd
Sanwa M11
Ultramat 12,16 GMVIS 2000 COMMANDER
http://worlusho.rajce.idnes.cz/SCX_Mercedes_ML/
Uživatelský avatar
Tim
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2545
Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
Bydliště: Rudná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tim »

ten VECTOR X11, 5.5T má zajímavý parametry :) :) :) :)

jem zvědavej na report :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Uživatelský avatar
martincc2
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1408
Registrován: stř kvě 30, 2007 4:53 pm
Bydliště: Prakšice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martincc2 »

worlusho píše:Výkon u stříďáků je vyhnán otáčkama a ne kroutícím momentem, a pokud výrobce přirovná stříďák jako ekvivalen k nějakému stejnosměrnému motoru, tak to berte jako orientační pomůcku, protože ani komutátorové motory se stejným počtem závitů nejedou stejně. A Corally 19z nejede. :wink:
ale jede
Martin Čuřík
Xray T1R
1. místo Intercup rally trophy 2009
http://www.intercup.cz
rom4n
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 282
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rom4n »

nj, je fakt, ze muj LRPckovej motor 2x19z je o trochu rychlejsi jak brachuv puvodni GMackej moor 1x19z... A to na nem uvadej o asi 2k vyssi otacky... Ale zas ma mensi vykon a lepsi odpich,no... Holt jsou ty parametry "informativni"
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
rom4n
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 282
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rom4n »

tak lidi, prinasim prvni poznatky ze stridaku....

neni to pro "rozmazlence" ( :vochlasta: )s motorama kolem 10z

-ja pred timhle motorem smekam, to jsem myslel, ze mi to nejede pomalu a bracha me dava luxusne... Ma to krasne tichej zvuk, kdyz leti naplno, tak je to jak turbinka. Jede to paradne rychle, skolni hriste uz tak tak staci...Zejtra udelame nejaky videjko, tak to sem pak hodim. Jo a co se tyce zravosti, vydrzel jezdit stejne dlouho jako ja (4000mAh, vetsinou na plny plyn cca 40 minut do vybiti)... A to ma vykon 200W. :mexickavlna:
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
Macintosh
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 141
Registrován: pát bře 16, 2007 8:54 pm
Bydliště: Štětí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macintosh »

no????????? tak to je hodne slusny, na video se primo tesim :wink: :wink:
Tamiya TRF 415, opravdu luxus autí
Odpovědět

Zpět na „Elektotechnika TT-01“