TEU 101BK a motor Absima 8T 180W 43.000RPM

veškere elektro do TT-01 (motory, regulátory, příjmače ...)

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
Uživatelský avatar
PeetRees
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: pon zář 26, 2011 9:49 pm
Bydliště: Praha/Ostrava

TEU 101BK a motor Absima 8T 180W 43.000RPM

Příspěvek od PeetRees »

Ahojte,

už dříve jsem se tady chlubil s kombinací TEU101BK a LRP V10 spec.5 14X2.
Jen jsem tady nechtěně klamal, na stránkách http://www.mz-racing.net/p4988-57144-v10-spec-5-14x2/ je psáno 42.500ot/min. Ale na stránkách výrobce je uvedeno 38.100ot/min. 175W

Ale už mi odešla kotva a 17X2 Ansmann mě nebaví.... Takže jsem si objednal:

Absima Thrust B-Spec, 43 000 ot./min., 8 závitů, 180W :-)
http://www.conrad.cz/elektromotor-absim ... tu.k239451



Právě mi došel. Chlazení na reglátoru mám trochu předimenzované viewtopic.php?f=42&t=18742. Na to LRP se ani moc nezahřál. Jako hřálo to, ale nepálilo. Venku bylo já nevím... cca 25°C.

Tak co... spálí se to? :-)

Pokud to nezhoří hned, ale bude se to jen přehřívat tak mám připravený hardcore chlazení

A kdyby jste chtěli něco z Conrada mám tam pěkné slevy pro velkoobchod.
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy

Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru :-D
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!




Uživatelský avatar
PeetRees
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: pon zář 26, 2011 9:49 pm
Bydliště: Praha/Ostrava

Re: TEU 101BK a motor Absima 8T 180W 43.000RPM

Příspěvek od PeetRees »

tak přemejšlim, je to navýšený jen o 5W, tak by to mohlo zkousnout že? A když to bude ok tak tam dám tělo z LRP s WET magnetama a to bude dělo :-D
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy

Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru :-D
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!




Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: TEU 101BK a motor Absima 8T 180W 43.000RPM

Příspěvek od Loupák83 »

Vyprdni se na stejnosměr a jdi do stříďáků :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jen mě docela zaráží že stejnosměr 8z má 180W a můj motor LRP X20 17,5z má tušim 198W :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ale to by TTéčko nemuselo ustát a rozsypalo by se kdyby tam byl 8z stříďák :mrgreen: :mrgreen:
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Uživatelský avatar
PeetRees
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: pon zář 26, 2011 9:49 pm
Bydliště: Praha/Ostrava

Re: TEU 101BK a motor Absima 8T 180W 43.000RPM

Příspěvek od PeetRees »

a tak já bych stříďák chtěl při mé povaze 3T a na to stojí regl 4000,-..a na to nemám :-)

A tohle je jen takovej adrenalin...jen sranda co vydrží základní regul od Tamiye kterej je dělanej na 19T :-)
Něco jako přetaktovávání kompu :-) A vo vo vovovo tom to je :-)
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy

Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru :-D
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!




Uživatelský avatar
PeetRees
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: pon zář 26, 2011 9:49 pm
Bydliště: Praha/Ostrava

Re: TEU 101BK a motor Absima 8T 180W 43.000RPM

Příspěvek od PeetRees »

Takže..... mimo auto otestováno... JEDE :twisted: Montoval jsem to do auta a už je noc. Takže pod zátěží během dne.

Bože bože proč mě tak baví riskovat ten nezničitelnej regl :-)
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy

Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru :-D
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!




Uživatelský avatar
PeetRees
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: pon zář 26, 2011 9:49 pm
Bydliště: Praha/Ostrava

Re: TEU 101BK a motor Absima 8T 180W 43.000RPM

Příspěvek od PeetRees »

Takže nové poznatky, při stypu jízdy brzda plyn zafungovává často tepelná pojistka. Takže přidány ventilátory a i tak občas vypne. Nesmí se s tim driftovat na sluníčku no :? Ale jak se to rozjede....je to dělo. Nemám šanci to sebejistě uřídit. Mám už vůle v ložiskách a v čepech v ramenou. Motor se hřeje jak blázen...ale ještě se neroztekl :-) Baterka 4200NiMh za 5 minut vybitá a horká. Maximálku jsem ještě nevyzkoušel protože nemám tak dlouho ranvej :-D a mám mizernej dosah...AM. Takže potřebuju pro jistotu rozlehlou plochu kdyby to odletělo daleko a chytlo to signál odklesy. Takže někdy...
Mno a ještě věc..motor jsem zajížděl v destilce takže už je to maximum co umí.

https://www.youtube.com/watch?v=5_F8Qmt ... e=youtu.be

EDIT: převod 21-65
Přílohy
IMG_20130823_224735.jpg
IMG_20130825_001405.jpg
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy

Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru :-D
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!




Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: TEU 101BK a motor Absima 8T 180W 43.000RPM

Příspěvek od Loupák83 »

:text-lol: :text-lol: při 3z motoru bych celému autu dal maximálně 1 minutu života obzvláště když píšeš v jakým to máš stavu :text-lol: :text-lol:
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: TEU 101BK a motor Absima 8T 180W 43.000RPM

Příspěvek od tjjack »

A když pořídíš lipolku, tak ten motor z toho podvozku vyteče, řekl bych že možná i regl :-D. Jde o to, že nimh ti nedá takový proudy, takže to máš ve svý podstatě jako restriktor sání na velkym autě :lol:
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Odpovědět

Zpět na „Elektotechnika TT-01“