Problem s motorem..

veškere elektro do TT-01 (motory, regulátory, příjmače ...)

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Uživatelský avatar
JoEM6
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 131
Registrován: pon pro 24, 2012 12:00 am

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od JoEM6 »

tak predpokladam ze pri driftu se protaci kola takze tam asi nejaky tocky budou.. a s castou brzdou na zadni naprave by tam obcas takky meli fungovat aspon co jsem cetl.. takze abych to shrnul.. zvysit privod vzduchu pro chlazeni a zvysit prevod,ok? .(chci aby to melo porad zaber od spodu takze tak pastorek o dva zuby?)
Naposledy upravil(a) JoEM6 dne pát čer 14, 2013 12:07 pm, celkem upraveno 1 x.
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu :)
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od 3p0 »

Ještě jsi nic nezkoušel a hned házíš flintu do žita. V první řadě se podívej na to časování regulátoru, pak to topí vždy, ale dá se to s vhodným převodem naladit, bohužel to trvá dlouho než na to člověk přijde :-).

A k teplotě motoru:
Nejsem zas tak sběhlý v elektrice a nevím jestli to popíšu správně. Ale co víme, že se odehrává v motoru? Dochází tam ke střídání magnetického pole, jako v indukční kalící peci a při určité frekvenci to asi topí víc :-)
Motor se ti ohřeje i bez zátěže. Mimo jiné, výrobce zpravidla uvádí doporučený převodový poměr.
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
JoEM6
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 131
Registrován: pon pro 24, 2012 12:00 am

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od JoEM6 »

casovani je na nule.. akorat punch profile mam na levelu 7 a brzdnou silu na max 100%, takze zvetsit pastorek treba o 2 zuby?
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu :)
Uživatelský avatar
JoEM6
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 131
Registrován: pon pro 24, 2012 12:00 am

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od JoEM6 »

Jeste se chci zeptat jak s tim chladicem na motor. Je lepsi osadit chladic s dvema vetraky? Nebo je to zbytecna zatez pro napajeni prijimace a staci vetracek jeden..?

http://www.rc-auta.eu/zbozi/3971/Alu-ch ... -elox-.htm
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu :)
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od 3p0 »

Jestli máš BOOST a TURBO v nule, je časování vypnuté. Ventilátor bude stačit jeden, ale nejdřív vyzkoušej tu díru v krytu, aby vzduch mohl k motoru, teprve pak bych řešil větrák.
Hledej možnou příčinu přehřívání, možná je vše v pořádku, ale drhne to v převodech a zatím jsi se toho nevšiml.

A ty větráky mají opravdu maličký odběr, že by to vycucalo baterii bych se nebál.
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
JoEM6
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 131
Registrován: pon pro 24, 2012 12:00 am

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od JoEM6 »

baterie urcite v poho, ale chci to dat na BEC, kde uz mam servo ledky a vetrak krytu. a myslim ze ma ten bec 2A tak abych pak neomezoval proud do serva... Prevody teda dneska radsi zkontroluju. Jinak boost i turbo na nule..a tu brzdu v nastaveni reglu na 100 procent muzu teda nechat a nebo to radsi stahnout?
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu :)
Jimmies
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 317
Registrován: sob pro 03, 2011 7:45 pm

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od Jimmies »

Nemuzes porovnavat jizdu ve stylu brzda/plyn na drift kolech a na rally blockach.Drift kola se protacej tam není zadna namaha pro ten motor to samy u brzdy.Aby motor zastavil na drift kolech je pro nej lehky akorát auto se pak klouze dal.Ale pokud se pokusíš udelat stejnou jizdu jako při driftu na rally blockach nebo slickach tak logicky ty kola maji grip a pro motor je to uz nejaka namaha.To samy při brzdeni.Myslim ze při brzdeni se motor ohreje rychleji nez při jizde.

Muzes ještě zkusit snížit punch control 7 je docela vysoko.Pokud das nulu tak by se mel rozjizdet pomaleji a nemel by tolik hrat.Samozrejme na nulu je to nuda protože to nezahrabe :D.
Uživatelský avatar
JoEM6
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 131
Registrován: pon pro 24, 2012 12:00 am

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od JoEM6 »

Jj..toho se prave bojim.. nudny jizdy :) Radsi tam vrazim dva vetracky na motor :). Jinak Punch control je na 7/10. Taky se me zdal vysokej, ale byl to default.. sila brzdy je default na 25% ja dal to kilo no :) (zkusim stahnout na 50%) ale bal jsem se ze kdyz dam nizsi, s tim gripem se to nedostane do smyku. Chapu ze to ma s tema gumama drinu, ale zas vylozene drift nechci.. Radsi bych neco mezi.. aby to jeste jaks taks drzelo stopu, ale aby nebylo pro motor takova drina to urvat.. A taky proto,ze takhle to vypada na jednu sadu gum na 3 baterky :((
Naposledy upravil(a) JoEM6 dne pát čer 14, 2013 1:17 pm, celkem upraveno 1 x.
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu :)
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od 3p0 »

S tou brzdou si nedělej hlavu. Brzdu mám také 100% na regulátoru, ale mám ji staženou na vysílačce. Vždy si brzdu ladím podle adheze povrchu na kterém jezdím, abych nešel do nekontrolovaného smyku, ale nejezdím Rally tam je to vše jinak :--)
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Jimmies
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 317
Registrován: sob pro 03, 2011 7:45 pm

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od Jimmies »

Na tohle je dobra programovaci karta a zkouset primo venku co co dela a pak to nastavit jak to vyhovuje.Bez karty je to trochu otrava pipat se skrz ale taky to jde.
Uživatelský avatar
JoEM6
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 131
Registrován: pon pro 24, 2012 12:00 am

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od JoEM6 »

jj.. ja prave pipam.. ale pres kartu :-)
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu :)
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od 3p0 »

Asi jsem to špatně napsal, sílu brzdy nastavuji na vysílačce velikostí výchylky.
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
JoEM6
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 131
Registrován: pon pro 24, 2012 12:00 am

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od JoEM6 »

Myslel jsem, ze brzda neni proporcionalni, ale pouze 0/1. Nebo zalezi na vysilacce? Mam reflex wheel Pro 2 lcd za 1400.-, tam to bude asi bud plna brzda nebo nic co?
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu :)
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od 3p0 »

Ne, brzda je stejná jako každý kanál a dá se nastavit. Akorát po plynu jde nejdřív brzda a po uvolnění a prodlevě jde zpátečka.

Proto se při párování regulátoru se soupravou upozorňuje, že koncové polohy vpřed a vzad musí být 100%, jinak to přidělává mnoho starostí.
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
JoEM6
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 131
Registrován: pon pro 24, 2012 12:00 am

Re: Problem s motorem..

Příspěvek od JoEM6 »

Takze po vcerejsi druhy jizde pridavam update:

prevody povoleny s malinkou vuli, pridany dva vstupni a dva vystupni pruduchy na bordelkryt a filtracni tkanina nahrazena podstatne propustnejsim molitanem. Vcerejsi teplota vzduchu cca 25°C pri jizde dle mych meritek "normalni" (obcas plnej plyn jinak pul plynu rozjezdy s brzdou do zatacek) - po nekolikaminutove jizde kontrola a prst jsem na motoru udrzel maximalne 1-2s. Pokud jsem jezdil bez brzdy a bez maximalniho plynu - pouze na pul plynu (zadnej drift na mekejch gumach), tak jsem udrzel na motoru prst tak max. 5-6s. Takze me napada myslenka jestli se nejedna opravdu o beznou provozni teplotu tohodle motoru (samozrejme nejak zvysenou okolnim vedrem), protoze jinak nevim, v cem by mel byt problem. Po nedeli me prijde aktivni chladic na motor, tak doufam, ze to tu teplotu jeste o neco srazi... Jinak uz jsem bez napadu..
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu :)
Odpovědět

Zpět na „Elektotechnika TT-01“