Problem s motorem..
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
Problem s motorem..
Ahoj,
dnes mam za sebou prvni skoro hodinovou test jizdu s pohonem nize. Celou dobu to jelo jak z praku a po hodine, kdy jsem ocekaval cut off od reglu , kterej byl nastavenej na 3,4V na clanek to najednou jelo jak snek. Radsi jsem to vypnul a baterku na nabijecku.. clanky maji cca 3,4V dle cutoffu ale kamos rikal, ze hoodne pomala jizda neni cutoff, ze by to prerusovalo plyn, rikal ze je asi nacnutej motor. Proto se chci zeptat, zda je pravdepodobny ze motor tak malo vydrzel a je na ceste do lovist. Po jizde byl dost horkej, ale je me divny, ze by kleknul zrovna kdyz mela vypnout baterka. Neni mozny ze trackstar regl ma resenej cutoff na hodne pomalou jizdu bez preruseni? Jakej je vas nazor.
Dik.
dnes mam za sebou prvni skoro hodinovou test jizdu s pohonem nize. Celou dobu to jelo jak z praku a po hodine, kdy jsem ocekaval cut off od reglu , kterej byl nastavenej na 3,4V na clanek to najednou jelo jak snek. Radsi jsem to vypnul a baterku na nabijecku.. clanky maji cca 3,4V dle cutoffu ale kamos rikal, ze hoodne pomala jizda neni cutoff, ze by to prerusovalo plyn, rikal ze je asi nacnutej motor. Proto se chci zeptat, zda je pravdepodobny ze motor tak malo vydrzel a je na ceste do lovist. Po jizde byl dost horkej, ale je me divny, ze by kleknul zrovna kdyz mela vypnout baterka. Neni mozny ze trackstar regl ma resenej cutoff na hodne pomalou jizdu bez preruseni? Jakej je vas nazor.
Dik.
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu
Re: Problem s motorem..
Nejdriv nabij baterku a zkus to znova.Ale Turnigy regl pred uplnym vypnutim zpomali abys dojel k sobe/do depa a nemusel chodit za autem.
Re: Problem s motorem..
aha, takze ten cutoff by treba prisel pozdejc po tom zpomaleni kdybych v jizde pokracoval?
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s motorem..
Omezování výkonu podle cutt off je vcelku rozdíný,ale funguje stejně.
Jedny regly omezí výkon,ale pořád můžeš ject vcelku plynule.Druhý typy zase omezujou výkon skokově.
Tudíž bys měl být klidu,po nabití aku by měl být regl i motor v cajku.
Jedny regly omezí výkon,ale pořád můžeš ject vcelku plynule.Druhý typy zase omezujou výkon skokově.
Tudíž bys měl být klidu,po nabití aku by měl být regl i motor v cajku.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: Problem s motorem..
A co ten horky motor. Neudrzel jsem na nem ruku. je to bezny? nebo by bylo chladic motoru vhodny osadit vetrackem?
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu
Re: Problem s motorem..
Horkej motor neni normální, u stříďáku už vůbec... Co máš za převod?
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: Problem s motorem..
nejlehci.. 61/19. a co nastaveni reglu.. treba punch profile.. jsem se stridakem zacatecnik.. nevim co se s tim da delat.
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu
Re: Problem s motorem..
Horkej motor samozřejmě normální je. Provozní teplota je mezi 60-80°C. Na tom ruku neudržíš a měl bys měřit infra teploměrem. Mluvím o soutěžním použití. Na hobby ježdění nebo rallye bude studenější.Honza D píše:Horkej motor neni normální, u stříďáku už vůbec... Co máš za převod?
S nastavením časování na reglu si nehraj, pokud nevíš dobře co děláš a nemůžeš si hlídat teplotu! Mohl bys ten motor snadno upýct.
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
http://rcautaliberec.webnode.cz/
Re: Problem s motorem..
Při tom převodu a motoru jaký máš se regulátor moc neohřeje, ale motor se zahřát může, jestliže jsi nastavil nějaký boost profil. Pro začátek bude nejlepší, aby jsi dal všechny ty věcičky ohledně časování na regulátoru do nuly (na rallye je to k ničemu). Pak postupně snižuj převodový poměr (postupně těžší převod), ale hlídej teplotu motoru.
Jak jsem koukal na tvé fotky, máš to pěkně vymazlený, ale ten bordelkryt by si zasloužil ještě jeden otvor pro přívod chladného vzduchu, například nad motorem. Někde tu na fóru byl popsán i problém s chlazením komponentů v bordelkrytu, jde o to, aby se vzduch dostal ke všem komponentům které potřebují zchladit.
Jak jsem koukal na tvé fotky, máš to pěkně vymazlený, ale ten bordelkryt by si zasloužil ještě jeden otvor pro přívod chladného vzduchu, například nad motorem. Někde tu na fóru byl popsán i problém s chlazením komponentů v bordelkrytu, jde o to, aby se vzduch dostal ke všem komponentům které potřebují zchladit.
Re: Problem s motorem..
Diky. No jako ta test jizda sice byla hobby ale temer v neustalym driftu na stock tamiya gumach a na asfaltu (ze kterych jsem mimo jine udelal skoro slicky), a v tech vcerejsich 30tkach to asi pod tim krytem taky nebylo nic moc. Jinak bordelkryt kdyz se podivas na fotky ma nahore 50mm otvor s filtrem a vetrackem kterej teda miri spis na regl nez na motor, tak zkusim nejak pokoumat presun vic nad motor, ale jeste zvetsim pruchodnost otvoru pro odvod teplyho vzduchu z krytu.. pokud to nema kudy utikat, tak to asi nebude moc uciny pocitam.. teplomer bohuzel nemam. Takze pokud ruku na motoru neudrzim muze bejt beznej provozni stav pod zatezi? Jeste me napadlo, jestli nestahnout na reglu intenzitu brzdy. Priznam se, ze jsem teda motoru dost daval brzdou (plyn-brzda), (hold nova volnobezka ) Tak to asi taky teplote pridalo..
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu
Re: Problem s motorem..
No jó tak když s tim jezdíš jako se šlapacím autíčkem (brzda-plyn) tak to se to ohřeje.
Re: Problem s motorem..
Ona je ještě jedna zajímavá věc, když je převodový poměr hodně lehký, tak se motor také ohřeje jak čert.
Pro zajímavost, na okruhu v Náchodě, když se jel stock s 13,5T motorem s ZERO BOOST, jsem měl celkový převod 1:4,6 a teplota motoru byla cca 80° (teplota asfaltu 40°C :--) ). Myslím, že máš hodně prostoru to nějak poladit dle obrazu svého
A na teploměr se domluv s Heršpitzem.
Pro zajímavost, na okruhu v Náchodě, když se jel stock s 13,5T motorem s ZERO BOOST, jsem měl celkový převod 1:4,6 a teplota motoru byla cca 80° (teplota asfaltu 40°C :--) ). Myslím, že máš hodně prostoru to nějak poladit dle obrazu svého
A na teploměr se domluv s Heršpitzem.
Re: Problem s motorem..
To je fakt. Kdyz je malej prevod tak motor vic tocis v maximalce tim padem se hreje.Ale stridaky maj dost sily na to aby utahnuly tezsi prevody tim padem nebudes muset davat tolik plynu a teplota by mela byt nižší.Jako na kole lehkej prevod slapes jako k....n abys jel rychle a akorát se utahas ale s tezsim prevodem slapes min jedes rychleji a v pohodicce.
Re: Problem s motorem..
ale na druhou stranu pri tezsim prevodu a mensich otackach je vetsi zatez na motor a pri stejnejch tockach si motor prece rekne o vic proudu ne? nebo ta teplota nesouvisi tolik se zatezi ale spis s otackama? A drifteri prece jezdi podobnym zpusobem ne? Lehkej prevod a vytacenej motor. Pak taky nechapu k cemu mi je motor o X zavitech kdyz ho kvuli teplote nesmim tolik tocit.. Nemuzu si pomoct, ale zas tak drasticka ta jizda nebyla a pokud bych s tim autem moh jezdit jen jak v autoskole tak to ho radsi prodam.
HB CYCLONE Moore speed - Yokomo Silvia S15 Trust body
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu
TT-01E Subaru Impreza WRC 2008
Bruder John Deere 7930 1/16 - v procesu
Re: Problem s motorem..
To je stejny jako bys jel na jednicku na plnej plyn.Ten motor by to taky nedaval.
Tezsi prevod a mensi otáčky ,ano vetsi zatez na motor ale to stridak zvlada a nebude se u toho tolik prehrejvat.A s tezsim prevodem nebudes využívat tolik plynu pro stejnou rychlost jako bys s tim lehkym jezdil na max tim padem motor nebude pracovat ve spickach.
A zpusob jizdy drifteru mas na mysli jakej?
Tezsi prevod a mensi otáčky ,ano vetsi zatez na motor ale to stridak zvlada a nebude se u toho tolik prehrejvat.A s tezsim prevodem nebudes využívat tolik plynu pro stejnou rychlost jako bys s tim lehkym jezdil na max tim padem motor nebude pracovat ve spickach.
A zpusob jizdy drifteru mas na mysli jakej?