chlazeni motoru
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- toxik-q
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 229
- Registrován: pát zář 15, 2006 9:22 am
- Bydliště: Pardubice
chlazeni motoru
ma cenu poridit si alu chaldic s vetrackem? mam TT-01 prevazne s migem ktery dostava dost zabrat jakou ma ucinost?
- WIN
- PROFÍK FÓRA
- Příspěvky: 5124
- Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: chlazeni motoru
Je to dobra vec a ucinost lepsi, jak pasivni chladic.toxik-q píše:ma cenu poridit si alu chaldic s vetrackem? mam TT-01 prevazne s migem ktery dostava dost zabrat jakou ma ucinost?
Můžu jen potvrdit, mám tam jak alu chladič tak i větrák a když jezdím v práci někdy, (je tam 30st.C), tak hodně pomůže....a to, že čím chladnější motor je, tím má větší účinnost a menši ztráty, to tak asi bude..
:tamiya:TT-01, Nosram Vision 2x17 - sletovaný drátky rotoru....fáze testování
regl Nosram Hawk Power Reverse
Hitec Aggressor AM kan. 85
Shark 10 v.2.0
Nosram 4000mA
Orion 4500mA
Karoserie... Nisan Xanavi Z
Peugeot 306 MAXI :hippie:
regl Nosram Hawk Power Reverse
Hitec Aggressor AM kan. 85
Shark 10 v.2.0
Nosram 4000mA
Orion 4500mA
Karoserie... Nisan Xanavi Z
Peugeot 306 MAXI :hippie:
Já to napájím z baterky, mám tam vyvedený drátky...mám větráček z PC na 9V a valí jaxviňa, sice při rozjezdu se jeho otáčky spomalejí, ale ne o moc..
:tamiya:TT-01, Nosram Vision 2x17 - sletovaný drátky rotoru....fáze testování
regl Nosram Hawk Power Reverse
Hitec Aggressor AM kan. 85
Shark 10 v.2.0
Nosram 4000mA
Orion 4500mA
Karoserie... Nisan Xanavi Z
Peugeot 306 MAXI :hippie:
regl Nosram Hawk Power Reverse
Hitec Aggressor AM kan. 85
Shark 10 v.2.0
Nosram 4000mA
Orion 4500mA
Karoserie... Nisan Xanavi Z
Peugeot 306 MAXI :hippie:
- DAWBLACK
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 227
- Registrován: čtv srp 17, 2006 11:51 am
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
taky si to chci udělat.. jak to máš přesně.. mužeš mi poslat nějak podrobnej návod s foto?? dik mocBudha píše:Já to napájím z baterky, mám tam vyvedený drátky...mám větráček z PC na 9V a valí jaxviňa, sice při rozjezdu se jeho otáčky spomalejí, ale ne o moc..
NÁŠ WEB: http://www.rcaolomouc.net posilejte mi vaše kastličky..dame je na web
TT-01 Kastle: Subaru Legacy 2,0 B4 tuning: Alu kardan, Alu držák motoru, Motor RS 500 tuned, chladič, kryt podvozku, kuličková ložiska, drift+ rallye kola, drift + rallye pneu,
TT-01 Kastle: Subaru Legacy 2,0 B4 tuning: Alu kardan, Alu držák motoru, Motor RS 500 tuned, chladič, kryt podvozku, kuličková ložiska, drift+ rallye kola, drift + rallye pneu,
http://img88.imageshack.us/my.php?image=imga0419nf3.jpgDAWBLACK píše: taky si to chci udělat.. jak to máš přesně.. mužeš mi poslat nějak podrobnej návod s foto?? dik moc
http://img133.imageshack.us/my.php?imag ... 420ef2.jpg
Je to napájený společně s přívodníma kabelama do těch trubičkovejch konektorů, když se zadíváš na tu druhou fotku, tak to z toho snad poznáš...kdyby ještě něco, tak písni...
Jo a toho konektoru si nevšímej, tzen tam je jen, když je třeba venku zima, tak aby tam zbytečně neběhal, tak ho odpojuju..
:tamiya:TT-01, Nosram Vision 2x17 - sletovaný drátky rotoru....fáze testování
regl Nosram Hawk Power Reverse
Hitec Aggressor AM kan. 85
Shark 10 v.2.0
Nosram 4000mA
Orion 4500mA
Karoserie... Nisan Xanavi Z
Peugeot 306 MAXI :hippie:
regl Nosram Hawk Power Reverse
Hitec Aggressor AM kan. 85
Shark 10 v.2.0
Nosram 4000mA
Orion 4500mA
Karoserie... Nisan Xanavi Z
Peugeot 306 MAXI :hippie:
- DAWBLACK
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 227
- Registrován: čtv srp 17, 2006 11:51 am
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Hm jenže já už tam nemám místo.. to dám asii na 9V baterku...
NÁŠ WEB: http://www.rcaolomouc.net posilejte mi vaše kastličky..dame je na web
TT-01 Kastle: Subaru Legacy 2,0 B4 tuning: Alu kardan, Alu držák motoru, Motor RS 500 tuned, chladič, kryt podvozku, kuličková ložiska, drift+ rallye kola, drift + rallye pneu,
TT-01 Kastle: Subaru Legacy 2,0 B4 tuning: Alu kardan, Alu držák motoru, Motor RS 500 tuned, chladič, kryt podvozku, kuličková ložiska, drift+ rallye kola, drift + rallye pneu,
Jaktože tam nemáš místo..???Jako v konektoru.??Tak to zapoj přes ten přijímač.Nebo takovou prasárnu, že oholíš drát a napájíš to a zaizoloješ smršťovačkou...
:tamiya:TT-01, Nosram Vision 2x17 - sletovaný drátky rotoru....fáze testování
regl Nosram Hawk Power Reverse
Hitec Aggressor AM kan. 85
Shark 10 v.2.0
Nosram 4000mA
Orion 4500mA
Karoserie... Nisan Xanavi Z
Peugeot 306 MAXI :hippie:
regl Nosram Hawk Power Reverse
Hitec Aggressor AM kan. 85
Shark 10 v.2.0
Nosram 4000mA
Orion 4500mA
Karoserie... Nisan Xanavi Z
Peugeot 306 MAXI :hippie:
- DAWBLACK
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 227
- Registrován: čtv srp 17, 2006 11:51 am
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
mam základovej http://www.rca.cevaro.net/dawblack/DSC_1038.jpgBudha píše:Jaktože tam nemáš místo..???Jako v konektoru.??Tak to zapoj přes ten přijímač.Nebo takovou prasárnu, že oholíš drát a napájíš to a zaizoloješ smršťovačkou...
NÁŠ WEB: http://www.rcaolomouc.net posilejte mi vaše kastličky..dame je na web
TT-01 Kastle: Subaru Legacy 2,0 B4 tuning: Alu kardan, Alu držák motoru, Motor RS 500 tuned, chladič, kryt podvozku, kuličková ložiska, drift+ rallye kola, drift + rallye pneu,
TT-01 Kastle: Subaru Legacy 2,0 B4 tuning: Alu kardan, Alu držák motoru, Motor RS 500 tuned, chladič, kryt podvozku, kuličková ložiska, drift+ rallye kola, drift + rallye pneu,
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Nejmín jednou,hlavně v Tutoriálech,to tu je.
Chladič s větráčkem je super věc na jakýmkoliv motoru.At už ten koupenej,tak dělanej.Ty koupený,aspon podle mně,foukaj docela málo.Ty dělaný,s větrákem jak z PC,tak z noutbuku,maj větší plochu a i když jsou na 12V(noutbuk 5V),tak to vcelku stačí.Napojení klidně do přijímače.Nejlíp přes Vkabel,rozdvojku,a radši na servo řízení.To tolik nežere,jako přívod k reglu.A hlavně taky udělat v deklu aspon jednu větší díru,jako to vykoumal asi Vintrfresh - ted nevim přesně jméno ) a nechá se s tim jezdit všude.
Chladič s větráčkem je super věc na jakýmkoliv motoru.At už ten koupenej,tak dělanej.Ty koupený,aspon podle mně,foukaj docela málo.Ty dělaný,s větrákem jak z PC,tak z noutbuku,maj větší plochu a i když jsou na 12V(noutbuk 5V),tak to vcelku stačí.Napojení klidně do přijímače.Nejlíp přes Vkabel,rozdvojku,a radši na servo řízení.To tolik nežere,jako přívod k reglu.A hlavně taky udělat v deklu aspon jednu větší díru,jako to vykoumal asi Vintrfresh - ted nevim přesně jméno ) a nechá se s tim jezdit všude.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Ikdyž máš základovej, tak tam nevidím v podstatě žádnej problém až na to, jestli dobře vidím tam máš vypínač, ten já tam nemám a za to tam je přidělenej ten držák větráku, ale určo by to šlo chytit jinak...
:tamiya:TT-01, Nosram Vision 2x17 - sletovaný drátky rotoru....fáze testování
regl Nosram Hawk Power Reverse
Hitec Aggressor AM kan. 85
Shark 10 v.2.0
Nosram 4000mA
Orion 4500mA
Karoserie... Nisan Xanavi Z
Peugeot 306 MAXI :hippie:
regl Nosram Hawk Power Reverse
Hitec Aggressor AM kan. 85
Shark 10 v.2.0
Nosram 4000mA
Orion 4500mA
Karoserie... Nisan Xanavi Z
Peugeot 306 MAXI :hippie:
To si nejsem ůplně jistej, ale měřil jsem to a šťáva tam valí, ale tohle by měl říct někdo, kdo už s tím má zkušenost, ale podle mě by to mělo jít..
:tamiya:TT-01, Nosram Vision 2x17 - sletovaný drátky rotoru....fáze testování
regl Nosram Hawk Power Reverse
Hitec Aggressor AM kan. 85
Shark 10 v.2.0
Nosram 4000mA
Orion 4500mA
Karoserie... Nisan Xanavi Z
Peugeot 306 MAXI :hippie:
regl Nosram Hawk Power Reverse
Hitec Aggressor AM kan. 85
Shark 10 v.2.0
Nosram 4000mA
Orion 4500mA
Karoserie... Nisan Xanavi Z
Peugeot 306 MAXI :hippie: