TT-01D-nakonec robitronic regl 5,5+motor 7.5=totální masakr!
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned zář 12, 2010 11:22 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
TT-01D-nakonec robitronic regl 5,5+motor 7.5=totální masakr!
Zdravím Vás všechny.
jsem tu nováčkem a vlastně i ve světě RC jsem elév :binkybaby: Nedávno jsem sestrojil VW Touareg na podvozku CC-01 a tak mě to chytlo, že jsem si z USA objednal Tamiya 58349 TT-01D Subaru Impreza WRC.
Všeobecně vychválený podvozek který hodlám hnedle vylepšit vším dostupným hliníkem. Je osazený motorem RS-540. Nic proti němu, ale přeci jen pro drift bych nasadil něco ostřejšího. A do oka mě padl tenhle kousek:
(ORI23400) Drift Machine 11T - Japan Spec.
Parametry:
- počet otáček: 34650otáček/min
- max. výkon: 172.9W
A nyní je čas na mou otázku. Nakolik rychle se bude likvidovat podvozek i při mém max vylepšení dostupným hliníkem? A také co na to řekne hnací soukolí? Vím že je to střídavej motor a počítám s odpovídající elektronikou. No jen mě dělá starost chování podvozku při takovémhle navýšení výkonu.
Předem díky všem za fundované odpovědi a rady. THX
jsem tu nováčkem a vlastně i ve světě RC jsem elév :binkybaby: Nedávno jsem sestrojil VW Touareg na podvozku CC-01 a tak mě to chytlo, že jsem si z USA objednal Tamiya 58349 TT-01D Subaru Impreza WRC.
Všeobecně vychválený podvozek který hodlám hnedle vylepšit vším dostupným hliníkem. Je osazený motorem RS-540. Nic proti němu, ale přeci jen pro drift bych nasadil něco ostřejšího. A do oka mě padl tenhle kousek:
(ORI23400) Drift Machine 11T - Japan Spec.
Parametry:
- počet otáček: 34650otáček/min
- max. výkon: 172.9W
A nyní je čas na mou otázku. Nakolik rychle se bude likvidovat podvozek i při mém max vylepšení dostupným hliníkem? A také co na to řekne hnací soukolí? Vím že je to střídavej motor a počítám s odpovídající elektronikou. No jen mě dělá starost chování podvozku při takovémhle navýšení výkonu.
Předem díky všem za fundované odpovědi a rady. THX
Naposledy upravil(a) GOD Mr.Brady dne ned říj 03, 2010 10:06 pm, celkem upraveno 2 x.
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned zář 12, 2010 11:22 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT-01D s Drift Machine 11T - Japan Spec.
Ahoj, thx za odpověď. Máš pravdu, špatný odkaz, pardon. Abych se přiznal jsem okouzlen tamiya motorem Tamiya (#53485) - Tamiya (OP485) Super Modified Motor 11T
Za 60,-USD má nádherný parametry.
otáčky naprázdno (1/min) 38.000
otáčky max. výkon (1/min) 27.000
kuličková ložiska, rozebíratelný...
Ale všude okolo slyším stříďák je stříďák. No jsem z toho krapet zmatený. Otázka je jasná. Co do výkonu a rychlosti je lepší Tamiya Super Modified Motor 11T nebo něco ze stříďáků?
Za 60,-USD má nádherný parametry.
otáčky naprázdno (1/min) 38.000
otáčky max. výkon (1/min) 27.000
kuličková ložiska, rozebíratelný...
Ale všude okolo slyším stříďák je stříďák. No jsem z toho krapet zmatený. Otázka je jasná. Co do výkonu a rychlosti je lepší Tamiya Super Modified Motor 11T nebo něco ze stříďáků?
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned zář 12, 2010 11:22 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT-01D s Drift Machine 11T - Japan Spec.
Luxusní odpověď. THX. Už to checkuju a nejspíše bude objednávka V čr to asi nikde v shopu nehrozí a nebo za nehezký peníz, tak se musej zase činit amící. THX
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned zář 12, 2010 11:22 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT-01D s Drift Machine 11T - Japan Spec.
Aha, tak to bude krapet větší objednávka, OK, to víš je to země neprobádaná a tak většinou čučim jak tele na new vrata ale ono se to zlepší. Jdu se nořit do hloubky RC světa. THX
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned zář 12, 2010 11:22 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT-01D s Drift Machine 11T - Japan Spec.
Jj,, vím vím, musim to propočítat a rozložit do dvou balíků.
Mám tu včíl (99295) Akupack Nosram 5000mAh NiMH 7.2V
a pro 540 v CC-01 to je mazec. Dlouho a silně dává šťávu. Ale ten střďák to nejspíš vycucne a kdoví ešiva by mu stačila dávat tolik šťávy.
Mám tu včíl (99295) Akupack Nosram 5000mAh NiMH 7.2V
a pro 540 v CC-01 to je mazec. Dlouho a silně dává šťávu. Ale ten střďák to nejspíš vycucne a kdoví ešiva by mu stačila dávat tolik šťávy.
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT-01D s Drift Machine 11T - Japan Spec.
Tak ještě jednou tady - poslední příspěvek se necituje, viz pravidla fóra.
Ale abych nebyl jen ten zlej.... Nechci ti brát nadšení z novýho autíčka - ale jsi si jistej, že děláš dobře? Nevím kde ti vychválili TTčko jako dobrej podvozek, většina lidí, co ho měla se shodne na jednom - TTčko už nikdy.... Sám jsem ho měl, tak vím, co říkám
Nevím, jak jsi na tom s penězma, pokud je nemusíš řešit, tak OK, dělej si co chceš, ale osazení TTčka vším dostupným hliníkem je nejenom zbytečný, ale i nežádoucí co se výdrže auta týče. Např. hliníkový ramena jsou nepochybně krásný, ale při nárazu do překážky nepovolej ani ťuk, a díky řešení uložení ramen na TTčku se s největší pravděpodobností to uložení poškodí a budeš kupovat novou vanu podvozku atd.... Plastový ramena prostě prasknou, a nemusíš měnit půlku auta. Navíc plastový ramena u TT-01D umožňujou nastavení odklonu, hliník ne. To jen tak pro příklad.
Popřemejšlej, co má na TTčku smysl dát do hliníku - já bych dal kardan, řízení (moc pěkný dělá(l) jeden člen zdejšího fóra - tuším že Pavel238 nebo 328, kdyžtak mě opravte) a pak bych investoval do funkčních věcí - NE V HLINÍKU- třeba uni kardany od tamiye - téměř nezničitelný ocelový , ocelový unašeče poloos na diferenciály atd....
Ale abych nebyl jen ten zlej.... Nechci ti brát nadšení z novýho autíčka - ale jsi si jistej, že děláš dobře? Nevím kde ti vychválili TTčko jako dobrej podvozek, většina lidí, co ho měla se shodne na jednom - TTčko už nikdy.... Sám jsem ho měl, tak vím, co říkám
Nevím, jak jsi na tom s penězma, pokud je nemusíš řešit, tak OK, dělej si co chceš, ale osazení TTčka vším dostupným hliníkem je nejenom zbytečný, ale i nežádoucí co se výdrže auta týče. Např. hliníkový ramena jsou nepochybně krásný, ale při nárazu do překážky nepovolej ani ťuk, a díky řešení uložení ramen na TTčku se s největší pravděpodobností to uložení poškodí a budeš kupovat novou vanu podvozku atd.... Plastový ramena prostě prasknou, a nemusíš měnit půlku auta. Navíc plastový ramena u TT-01D umožňujou nastavení odklonu, hliník ne. To jen tak pro příklad.
Popřemejšlej, co má na TTčku smysl dát do hliníku - já bych dal kardan, řízení (moc pěkný dělá(l) jeden člen zdejšího fóra - tuším že Pavel238 nebo 328, kdyžtak mě opravte) a pak bych investoval do funkčních věcí - NE V HLINÍKU- třeba uni kardany od tamiye - téměř nezničitelný ocelový , ocelový unašeče poloos na diferenciály atd....
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned zář 12, 2010 11:22 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT-01D s Drift Machine 11T - Japan Spec.
Kucííí vy mě dáváte. Vezmu li v úvahu že se nechystám soutěžit, nemám ambice na stupně vítězů, ale chci si jen sem tam zajezdit. Samozřejmě mám chuť neustále zrychlovat a zlepšovat jízdní vlastnosti a to tenhle podvozek dovoluje ne? Chci zkusit drift, proto jsem zvolil TT-01D. Jako vstupenka do tohoto světa by to mohlo bejt good ne?
Když pominu finance, jaký podvozek mě doporučíte na drift? A druhá volba, jaký podovzek na rallye? Nemyslím si, že by se našel nějaký univerzál na obě disciplíny zároveň.
Když pominu finance, jaký podvozek mě doporučíte na drift? A druhá volba, jaký podovzek na rallye? Nemyslím si, že by se našel nějaký univerzál na obě disciplíny zároveň.
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT-01D s Drift Machine 11T - Japan Spec.
Nejde o soutěže... Jde o běžný nárazy při normálním ježdění. TTčko moc nedoporučuju zrychlovat - celkový vůle podvozku neumožňujou moc dobrý ovládání ve vyšší rychlosti, a plastový ozubení diferenciálu při silným motoru odchází... Já s 8,5T stříďákem od NOVAKa měnil zadní dif po 14 dnech (cca 4hodiny v kuse) ježdění. Co se týče doporučení podvozku na rally - záleží na tom, co ti vyhovuje- třeba DF-03Ra je podvozek relativně připravenej na rally. Ale má svoje mouchy. Hodně lidí (včetně mě) používá na rally podvozky Xray - ty jsou ale náročný na krytování a dražší na ND. Někomu zase nemusí vyhovovat, že jsou lehčí, a chovají se jinak, než těžší podvozky..... Je to složitý, a jednoznačnou odpověď ti nikdo nedá.
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned zář 12, 2010 11:22 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT-01D s Drift Machine 11T - Japan Spec.
OK, nebudu činit ukvapená rozhodnutí, mám TT-01D a od toho povedou mé další kroky Každopádně thx za info a podněty
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT-01D s Drift Machine 11T - Japan Spec.
Aby jsme se nepochopili špatně - nezatracuju to auto. Ale chce to odpovídající motorizaci a nepřehánět to s hliníkem. Určitě ne ramena. Chce to s rozumem Nejlíp se vždycky optej co chceš koupit a uvidíš, co ti ostatní řeknou
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned zář 12, 2010 11:22 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT-01D s Drift Machine 11T - Japan Spec.
Tak jsem dnešek završil mírnou podporou prodejců ebay
2 kusy 7.2V 5300mAH Ni-MH cca 612,-Kč
Tamiya 86016 PS-16 Spray 100ml - Metallic Blue PS16 x 3
cca 419,-Kč
Tamiya 54139 RC Body Accessory Parts Set TT-01D TB-03D
cca 339,-Kč
Musím říct, že se všude jinde maj, jen u nás je to nějaký drahý, nebo ne?
2 kusy 7.2V 5300mAH Ni-MH cca 612,-Kč
Tamiya 86016 PS-16 Spray 100ml - Metallic Blue PS16 x 3
cca 419,-Kč
Tamiya 54139 RC Body Accessory Parts Set TT-01D TB-03D
cca 339,-Kč
Musím říct, že se všude jinde maj, jen u nás je to nějaký drahý, nebo ne?
Re: TT-01D s Drift Machine 11T - Japan Spec.
Já osobně bych do TT-čka v životě nešel... měl jsem mnohem starší podvozek (TL-01) a ten, co se týče zpracování, byl v určitých věcích víc napřed. U TT-ka trpěj hlavně převody, je to silikon s velkou vůlí v uložení - kvůli tomu je zvýšená spotřeba převodů. Lepší podvozky mají derinový převody, který mají vyší výdrž...
co se týče 11T stejnosměru, mám 14z a spotřeba uhlíků je hodně znatelná - na takovýhle výkony je lepší stříďák..
co se týče 11T stejnosměru, mám 14z a spotřeba uhlíků je hodně znatelná - na takovýhle výkony je lepší stříďák..
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned zář 12, 2010 11:22 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT-01D s Drift Machine 11T - Japan Spec.
A jaký máš názor na tohle combo? viz:zdeAlindur píše:Taky sem si řikal koupim pořádnej uhlíkovej a je klid ale když sem ho prvně dal do lodi tak mi to málem propálilo dno a prehrával se i ve 2WD buggy tak sem si objednal tohle http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh ... oduct=8860 http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh ... oduct=7188 a lod lítala dokonce sem ji otocil a lehce utopil,uz to bylo neriditelny ted to mám v aute a zatim po byte to i s gripama hrabe na koberci.Takze stridak je vazne stridak nemusis resit uhliky a výkon je uplne jinde nez uhlíkovej otáčky muzou byt stejne ale ten uhlíkovej to stejne nikdy nevytahne na max narozdil stridak jo a v pohode.
Brushless Car Power System 5000kv/75A
myslím, že by to mohl být mazec. Snad jen toto:
Battery: 7.4V 2cell Lipo / NI-xx
nebude 2cell málo? Chtěl bych použít 3 cell.
A taky sice píšou "A perfect brushless system for any 1/8 scale cars" ale rozměr hřídele 3.17mm odpovídá 1/10
Naposledy upravil(a) GOD Mr.Brady dne úte zář 14, 2010 9:36 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned zář 12, 2010 11:22 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT-01D s Drift Machine 11T - Japan Spec.
Jasně, ten tvůj vyběr je fajnovej, bohužel motor není skladem a dle stavu skladu -3ks delší dobu nebude. A zubatý kola jsem našel v kovu.
A baterku jsem vybral tuto: Turnigy 5000mAh 3S 35C Lipo Pack
A baterku jsem vybral tuto: Turnigy 5000mAh 3S 35C Lipo Pack
Re: TT-01D s Drift Machine 11T - Japan Spec.
Nevim jestli se nepletu, ale u tohoto comba ani 3S clanek nelze pouzit. Mozna se pletu, kdyztak me opravte.
1:10 TA-05 v carbonu, Axial XR10 crawler, x-ray T3 2011 rally special
1:1 Opel Manta B GT/E, Opel Kadett Cabrio 2.0 16v , Honda Accord 2.0i, Nissan double cab
a nakonec Opel Manta 400 ve vývoji...
1:1 Opel Manta B GT/E, Opel Kadett Cabrio 2.0 16v , Honda Accord 2.0i, Nissan double cab
a nakonec Opel Manta 400 ve vývoji...