Regulátory
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
to Cyberdream : dík za ukázku těch konektorů , nakonec sem si kabely vyrobil sám s klasickejma banánama a na tu vysílačku sem koupil konektor, není to teda tak kvalitní. Akorát mě zmátl manuál u Ultíka 14 , tam maj obrázek s tim konektorem pro vysílačku , že vně je plus a uvnitř minus, ale pak sem koukal jak to je dělaný ve vysílačce a tam je plus ve vnitř a minus vně. Takže se mám spíš držet vysílačky, že jo, než obrázku , je to jasný že plus na plus a minus na minus při nabíjení, že jo.
já se jen ujišťuju ale ten obrázek je tam tak důležitě nakreslenej, že to člověka zmate.
já se jen ujišťuju ale ten obrázek je tam tak důležitě nakreslenej, že to člověka zmate.
SEAT Cordoba WRC , SUBARU Impreza WRC 2003 , okruhový BMW 325 E46
kanál č.52 - 40,685 MHz
kanál č.52 - 40,685 MHz
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
No mám Graupner Ultramat 14, Graupner XS-6 Pro sport a kabely s banánky G4 na aku, na vysílačku a na aku s krokodýly, vše ok a fungujeKoni píše:to Cyberdream : dík za ukázku těch konektorů , nakonec sem si kabely vyrobil sám s klasickejma banánama a na tu vysílačku sem koupil konektor, není to teda tak kvalitní. Akorát mě zmátl manuál u Ultíka 14 , tam maj obrázek s tim konektorem pro vysílačku , že vně je plus a uvnitř minus, ale pak sem koukal jak to je dělaný ve vysílačce a tam je plus ve vnitř a minus vně. Takže se mám spíš držet vysílačky, že jo, než obrázku , je to jasný že plus na plus a minus na minus při nabíjení, že jo.
já se jen ujišťuju ale ten obrázek je tam tak důležitě nakreslenej, že to člověka zmate.
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
a teď sem dobil svoji GP 3700 a bylo to za 93 minut na 3900 mA. A šlo to dál tak sem si řek že to ukončim, že na první nabíjení je to dost. nastavil sem nabíjecí proud 2,5 A a delta peak 15mV/C. co tomu říkáte, je to v pohodě, nebo dostala čočku.
SEAT Cordoba WRC , SUBARU Impreza WRC 2003 , okruhový BMW 325 E46
kanál č.52 - 40,685 MHz
kanál č.52 - 40,685 MHz
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
DeltaPeak je moc! dej 3-5 mV/C!!!Koni píše:a teď sem dobil svoji GP 3700 a bylo to za 93 minut na 3900 mA. A šlo to dál tak sem si řek že to ukončim, že na první nabíjení je to dost. nastavil sem nabíjecí proud 2,5 A a delta peak 15mV/C. co tomu říkáte, je to v pohodě, nebo dostala čočku.
První nabití má být 1/10 kapacity aku
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
- nijanek
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 738
- Registrován: úte kvě 30, 2006 10:47 pm
- Bydliště: Kamenický Šenov
- Kontaktovat uživatele:
doporučuji,přenechat pro moji odbornou nabíječku megapeak,a koupit novouKoni píše:no tak teď se ted asmíříme se situací že sem vůl, a baterka dostala šrot, co doporučujete nyní, normálně vyjezdit, a nebo nechat na desce .
TA 04 - muj novej mazel
XBPro , TT-01,malilinkatej tunnig:)
Xsara WRC
Imreza WRC
Celica -ale ta stará krásná ,moooc se mi líííbííííí
Focus WRC
krystal č.5 27.195 MHz, č.8 27.025
XBPro , TT-01,malilinkatej tunnig:)
Xsara WRC
Imreza WRC
Celica -ale ta stará krásná ,moooc se mi líííbííííí
Focus WRC
krystal č.5 27.195 MHz, č.8 27.025
- ondrabmw
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 918
- Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
- Bydliště: CZ, Praha
- Kontaktovat uživatele:
No názory na záběh baterií se různí, já třeba baterku už nikdy 1/10 prudu nenabíjím - měl jsem je pak prostě líný. Když je nová nabiju 1A a vybiju 1A. A pak nabiju 2A a vybiju 5A. Poté už normálně nabíjím 1/1 proudem dle kapacity a jezdím. Baterky jsou super tvrdé a drží v pohodě.
Jinak k deltapeaku - některé nabíječky mají na celý pack a některé na článek. Takže 15mV je v pohodě, pokud je to na pack, což si myslím že je, naopak v pohodě snesou 25mV a nic to s baterkou neudělá. Ale je to vždy o nabíječce, jak se povedla 8)
Jinak k deltapeaku - některé nabíječky mají na celý pack a některé na článek. Takže 15mV je v pohodě, pokud je to na pack, což si myslím že je, naopak v pohodě snesou 25mV a nic to s baterkou neudělá. Ale je to vždy o nabíječce, jak se povedla 8)
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Jelikož má Ultramat automat vypnutí po 5 hodinách tak velkokapacitná aku 1/10 se nedají nabítondrabmw píše:No názory na záběh baterií se různí, já třeba baterku už nikdy 1/10 prudu nenabíjím - měl jsem je pak prostě líný. Když je nová nabiju 1A a vybiju 1A. A pak nabiju 2A a vybiju 5A. Poté už normálně nabíjím 1/1 proudem dle kapacity a jezdím. Baterky jsou super tvrdé a drží v pohodě.
Jinak k deltapeaku - některé nabíječky mají na celý pack a některé na článek. Takže 15mV je v pohodě, pokud je to na pack, což si myslím že je, naopak v pohodě snesou 25mV a nic to s baterkou neudělá. Ale je to vždy o nabíječce, jak se povedla 8)
Tudíž jsem jako ty zvolil napoprvé 1A, vyjezdil, podruhé 3A vyjezdil, potřetí 5A a vyjezdil. Až koupím LRP kondicionér, tak budu i srovnávat.
Jinak Ultramaty mají DeltaPeak na článek, takže 15mV/C je moc a moc...
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!