Regulátory

veškere elektro do TT-01 (motory, regulátory, příjmače ...)

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Uživatelský avatar
Koni
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 19, 2006 1:54 am

Příspěvek od Koni »

to Cyberdream : dík za ukázku těch konektorů , nakonec sem si kabely vyrobil sám s klasickejma banánama a na tu vysílačku sem koupil konektor, není to teda tak kvalitní. Akorát mě zmátl manuál u Ultíka 14 , tam maj obrázek s tim konektorem pro vysílačku , že vně je plus a uvnitř minus, ale pak sem koukal jak to je dělaný ve vysílačce a tam je plus ve vnitř a minus vně. Takže se mám spíš držet vysílačky, že jo, než obrázku , je to jasný že plus na plus a minus na minus při nabíjení, že jo.
já se jen ujišťuju ale ten obrázek je tam tak důležitě nakreslenej, že to člověka zmate.
SEAT Cordoba WRC , SUBARU Impreza WRC 2003 , okruhový BMW 325 E46
kanál č.52 - 40,685 MHz
Uživatelský avatar
CYBERDREAM
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 3536
Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CYBERDREAM »

Koni píše:to Cyberdream : dík za ukázku těch konektorů , nakonec sem si kabely vyrobil sám s klasickejma banánama a na tu vysílačku sem koupil konektor, není to teda tak kvalitní. Akorát mě zmátl manuál u Ultíka 14 , tam maj obrázek s tim konektorem pro vysílačku , že vně je plus a uvnitř minus, ale pak sem koukal jak to je dělaný ve vysílačce a tam je plus ve vnitř a minus vně. Takže se mám spíš držet vysílačky, že jo, než obrázku , je to jasný že plus na plus a minus na minus při nabíjení, že jo.
já se jen ujišťuju ale ten obrázek je tam tak důležitě nakreslenej, že to člověka zmate.
No mám Graupner Ultramat 14, Graupner XS-6 Pro sport a kabely s banánky G4 na aku, na vysílačku a na aku s krokodýly, vše ok a funguje
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
Uživatelský avatar
Koni
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 19, 2006 1:54 am

Příspěvek od Koni »

a teď sem dobil svoji GP 3700 a bylo to za 93 minut na 3900 mA. A šlo to dál tak sem si řek že to ukončim, že na první nabíjení je to dost. nastavil sem nabíjecí proud 2,5 A a delta peak 15mV/C. co tomu říkáte, je to v pohodě, nebo dostala čočku.
SEAT Cordoba WRC , SUBARU Impreza WRC 2003 , okruhový BMW 325 E46
kanál č.52 - 40,685 MHz
Uživatelský avatar
gravel
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 211
Registrován: ned bře 12, 2006 8:58 pm

Příspěvek od gravel »

Jestli je to první nabití té baterky, tak čočku dostala a to velkou. :)
Baterky se "zabíhají" proudem 0,1C (1/10 kapacity).
Pokud má baterka už něco za sebou tak je to v poho. :)
Uživatelský avatar
Koni
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 19, 2006 1:54 am

Příspěvek od Koni »

tak asi trochu čočku dostala, no, sem to tušil že to poprvý nebude jen tak , ale snad to rozchodí.
SEAT Cordoba WRC , SUBARU Impreza WRC 2003 , okruhový BMW 325 E46
kanál č.52 - 40,685 MHz
Uživatelský avatar
CYBERDREAM
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 3536
Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CYBERDREAM »

Koni píše:a teď sem dobil svoji GP 3700 a bylo to za 93 minut na 3900 mA. A šlo to dál tak sem si řek že to ukončim, že na první nabíjení je to dost. nastavil sem nabíjecí proud 2,5 A a delta peak 15mV/C. co tomu říkáte, je to v pohodě, nebo dostala čočku.
DeltaPeak je moc! dej 3-5 mV/C!!!
První nabití má být 1/10 kapacity aku
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
Uživatelský avatar
Koni
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 19, 2006 1:54 am

Příspěvek od Koni »

no tak teď se ted asmíříme se situací že sem vůl, a baterka dostala šrot, co doporučujete nyní, normálně vyjezdit, a nebo nechat na desce .
SEAT Cordoba WRC , SUBARU Impreza WRC 2003 , okruhový BMW 325 E46
kanál č.52 - 40,685 MHz
Uživatelský avatar
nijanek
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 738
Registrován: úte kvě 30, 2006 10:47 pm
Bydliště: Kamenický Šenov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nijanek »

Koni píše:no tak teď se ted asmíříme se situací že sem vůl, a baterka dostala šrot, co doporučujete nyní, normálně vyjezdit, a nebo nechat na desce .
doporučuji,přenechat pro moji odbornou nabíječku megapeak,a koupit novou :oops: :oops: :oops: :lol: :lol: :lol:
TA 04 - muj novej mazel
XBPro , TT-01,malilinkatej tunnig:)
Xsara WRC
Imreza WRC
Celica -ale ta stará krásná :),moooc se mi líííbííííí
Focus WRC
krystal č.5 27.195 MHz, č.8 27.025
Uživatelský avatar
Koni
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 19, 2006 1:54 am

Příspěvek od Koni »

jo tak to by se ti líbilo, a to by dostala taky čoudy , :lol:
SEAT Cordoba WRC , SUBARU Impreza WRC 2003 , okruhový BMW 325 E46
kanál č.52 - 40,685 MHz
Uživatelský avatar
nijanek
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 738
Registrován: úte kvě 30, 2006 10:47 pm
Bydliště: Kamenický Šenov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nijanek »

Koni píše:jo tak to by se ti líbilo, a to by dostala taky čoudy , :lol:
to bych objetoval ten čoud za baterku :)
TA 04 - muj novej mazel
XBPro , TT-01,malilinkatej tunnig:)
Xsara WRC
Imreza WRC
Celica -ale ta stará krásná :),moooc se mi líííbííííí
Focus WRC
krystal č.5 27.195 MHz, č.8 27.025
Uživatelský avatar
Koni
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 19, 2006 1:54 am

Příspěvek od Koni »

je mi to jasný, no já tovidim asi tak, že ji normálně vyjedu, protože deska s plnou baterkou, no to by asi byl taky mazec, a pak ji srovnám a pomalu nabiju 370 mA jak to mělo bejt, nebo už to nemá smysl?
SEAT Cordoba WRC , SUBARU Impreza WRC 2003 , okruhový BMW 325 E46
kanál č.52 - 40,685 MHz
Uživatelský avatar
gravel
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 211
Registrován: ned bře 12, 2006 8:58 pm

Příspěvek od gravel »

Jasně že má!!! 3x- 5x ji nabij 370 mA, vybíjej vždy na desce a až pak ji nabíjej vyšším proudem a jezdi.
Není nad správný "záběh" baterek.
Uživatelský avatar
Koni
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 19, 2006 1:54 am

Příspěvek od Koni »

jo , díky , udělám to tak a snad bude v poho.
SEAT Cordoba WRC , SUBARU Impreza WRC 2003 , okruhový BMW 325 E46
kanál č.52 - 40,685 MHz
Uživatelský avatar
ondrabmw
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 918
Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
Bydliště: CZ, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondrabmw »

No názory na záběh baterií se různí, já třeba baterku už nikdy 1/10 prudu nenabíjím - měl jsem je pak prostě líný. Když je nová nabiju 1A a vybiju 1A. A pak nabiju 2A a vybiju 5A. Poté už normálně nabíjím 1/1 proudem dle kapacity a jezdím. Baterky jsou super tvrdé a drží v pohodě.

Jinak k deltapeaku - některé nabíječky mají na celý pack a některé na článek. Takže 15mV je v pohodě, pokud je to na pack, což si myslím že je, naopak v pohodě snesou 25mV a nic to s baterkou neudělá. Ale je to vždy o nabíječce, jak se povedla 8)
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01
Obrázek
Uživatelský avatar
CYBERDREAM
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 3536
Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CYBERDREAM »

ondrabmw píše:No názory na záběh baterií se různí, já třeba baterku už nikdy 1/10 prudu nenabíjím - měl jsem je pak prostě líný. Když je nová nabiju 1A a vybiju 1A. A pak nabiju 2A a vybiju 5A. Poté už normálně nabíjím 1/1 proudem dle kapacity a jezdím. Baterky jsou super tvrdé a drží v pohodě.

Jinak k deltapeaku - některé nabíječky mají na celý pack a některé na článek. Takže 15mV je v pohodě, pokud je to na pack, což si myslím že je, naopak v pohodě snesou 25mV a nic to s baterkou neudělá. Ale je to vždy o nabíječce, jak se povedla 8)
Jelikož má Ultramat automat vypnutí po 5 hodinách tak velkokapacitná aku 1/10 se nedají nabít
Tudíž jsem jako ty zvolil napoprvé 1A, vyjezdil, podruhé 3A vyjezdil, potřetí 5A a vyjezdil. Až koupím LRP kondicionér, tak budu i srovnávat.
Jinak Ultramaty mají DeltaPeak na článek, takže 15mV/C je moc a moc...
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
Odpovědět

Zpět na „Elektotechnika TT-01“