Regulátor TAMIYA TEU-101BK

veškere elektro do TT-01 (motory, regulátory, příjmače ...)

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

jox
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: stř dub 04, 2007 11:51 pm
Bydliště: BA - Petržalka

TEU-101BK

Příspěvek od jox »

tak, chvilku to trvalo, ale ak teda chces ten postup na vyrobu stabilizatora, tak mrkni na moj web...
TT01 Nismo Coppermix Silvia, Futaba 3PM 40Mhz, Futaba R303FHS, 2xIntellect 4600mAh, Poison 20Z, 19/61 (29.7km/h)
TT01 SHELBY MUSTANG GT 500, Futaba 3PM, noname prijmac 27MHz, noname regulator, 2xNosram 4200mAh, RS540SH 17/61

Tamiya Toyota Hilux (high-lift), Futaba 3PM, Futaba R133F, TEU-101BK, 2xNosram 4200mAh, Atlas Rock Climber 50Z...
http://www.rc.jox.sk
Uživatelský avatar
favo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 42
Registrován: ned kvě 06, 2007 12:25 pm
Bydliště: Blansko

Příspěvek od favo »

Joxi díky ti už jdu koukat :wink:

For all : neříkám že regulátor Tamiya TEU 101 je špatný jen já mám na něj smůlu a nevadilo mi to až do chvíle kdy mi auto u Globusu nalítlo do patníku díky regulátoru a rozsekal jsem přední nápravu. A to že jsem na něj nadával byly jen emoce protože jsem cestou z Globusu s rozbitým RC v kufru ještě odpálil motor na svém autě čili jistě pochopíte že důvodů k tomu abych byl naštvaný jsem měl dost. Protože oprava nápravy cca 260,- kč , nový régl cca 1500,- a oprava motoru :?: a z takových výdajů opravdu radost nemám. :cry:
Co si člověk neudělá sám to nemá.

TT-01 ,Audi A4 DTM, kuličkové ložiska , stavitelný horní ramena, stavitelný spojovačky řízení, alu kardan ,MIG 500 Turbo + alu chladič, olejové tlumiče Tamiya, régl EZX-R Pro Hitec, Hitec Agresor FM + servo Hitec, Graupner Ultramat 10, Nosram 3000 mA ,Alu řízení s ložisky, bronzové klouby v ramenech.
Twin Detonátor - zatím serie + Nosram 4000mA
jox
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: stř dub 04, 2007 11:51 pm
Bydliště: BA - Petržalka

Příspěvek od jox »

tak z toho radost nema urcite nikto, akurat som bol testnut MIGa 500TR a bratovy sa podarilo odstavit jeho model. Po naraze servo packa zlomena a prijmac zrejme nefunkcny, na nic nereagoval...
TT01 Nismo Coppermix Silvia, Futaba 3PM 40Mhz, Futaba R303FHS, 2xIntellect 4600mAh, Poison 20Z, 19/61 (29.7km/h)
TT01 SHELBY MUSTANG GT 500, Futaba 3PM, noname prijmac 27MHz, noname regulator, 2xNosram 4200mAh, RS540SH 17/61

Tamiya Toyota Hilux (high-lift), Futaba 3PM, Futaba R133F, TEU-101BK, 2xNosram 4200mAh, Atlas Rock Climber 50Z...
http://www.rc.jox.sk
Uživatelský avatar
favo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 42
Registrován: ned kvě 06, 2007 12:25 pm
Bydliště: Blansko

Příspěvek od favo »

No jo když se daří tak se daří :cry:
Co si člověk neudělá sám to nemá.

TT-01 ,Audi A4 DTM, kuličkové ložiska , stavitelný horní ramena, stavitelný spojovačky řízení, alu kardan ,MIG 500 Turbo + alu chladič, olejové tlumiče Tamiya, régl EZX-R Pro Hitec, Hitec Agresor FM + servo Hitec, Graupner Ultramat 10, Nosram 3000 mA ,Alu řízení s ložisky, bronzové klouby v ramenech.
Twin Detonátor - zatím serie + Nosram 4000mA
NosekZ
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: pát čer 29, 2007 10:32 am
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Problém se záškuby

Příspěvek od NosekZ »

Zdravím, problém se záškuby serva jsem také řešil. Stačilo dát na přívody napájení 5V(ten kablik s dvema dratama :wink: ) kondenzátor s velkou kapacitou asi 100uF. pokud by někoho tohle řešení zajímalo napište a já to nafotím a přidám k tomu popis. Mimochodem teď už tenhle regul funguje bez problémů. 8)
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11518
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se záškuby

Příspěvek od Jirkacbx »

Pokud to neni extra tajný,tak to nafot,napiš článeček a vystav to v Tutoriálech.Každej dobrej nápad je vítán.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
NosekZ
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: pát čer 29, 2007 10:32 am
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

korekce zíškubů

Příspěvek od NosekZ »

bohužel nenám moc času, tak za tím aspon takhle. Ta cívka tam být nemusí, ja ji tam dal, protoze jsem mel zrovna jednu po ruce, jinak velikost kapacity kondenzátoru není rozhodující měly by to být řádově stovky mikroFaradů pro napětí 15V. Důležitá je polarizace toho kondenzátoru, ten bílý proužek, co je na fotce musí přijít na mínus.

Obrázek Obrázek Obrázek

pokud by jsme měli někdo otázky k tomu, tak pisnete PM nebo na mail a rád vám odpovím
Zdenek
jox
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: stř dub 04, 2007 11:51 pm
Bydliště: BA - Petržalka

teu 101bk

Příspěvek od jox »

ta cievka je tam zbytocna, plni len funkciu odporu, co nieje ziaduce. Kondenzator plni funkciu "stabilizatora", cim vacsia kapacita tym lepsie tj. :
ked date plne palby plynu na vysielacke tak dojde k poklesu napatia pre prijmac, pretoze vsetku stavu odcerpal motor. Kondenzator je tu vlastne "baterka" ktora na malu chvilu podrzi pozadovane napatie a nedojde k cuknutiu serva.

btw: z TEU 101BK nejde 5V pre prijmac ale plna voltaz z baterky, cca. 8V tak si davajte pozor aby ste si neodpalili prijmac, hlavne ked stoji niekolko tisic...

pripadne si pozrite toto:


http://www.rc.jox.sk/index.php?option=c ... =view&id=6
TT01 Nismo Coppermix Silvia, Futaba 3PM 40Mhz, Futaba R303FHS, 2xIntellect 4600mAh, Poison 20Z, 19/61 (29.7km/h)
TT01 SHELBY MUSTANG GT 500, Futaba 3PM, noname prijmac 27MHz, noname regulator, 2xNosram 4200mAh, RS540SH 17/61

Tamiya Toyota Hilux (high-lift), Futaba 3PM, Futaba R133F, TEU-101BK, 2xNosram 4200mAh, Atlas Rock Climber 50Z...
http://www.rc.jox.sk
NosekZ
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: pát čer 29, 2007 10:32 am
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: teu 101bk

Příspěvek od NosekZ »

jox píše:ta cievka je tam zbytocna, plni len funkciu odporu, co nieje ziaduce. Kondenzator plni funkciu "stabilizatora", cim vacsia kapacita tym lepsie tj. :
ked date plne palby plynu na vysielacke tak dojde k poklesu napatia pre prijmac, pretoze vsetku stavu odcerpal motor. Kondenzator je tu vlastne "baterka" ktora na malu chvilu podrzi pozadovane napatie a nedojde k cuknutiu serva.

btw: z TEU 101BK nejde 5V pre prijmac ale plna voltaz z baterky, cca. 8V tak si davajte pozor aby ste si neodpalili prijmac, hlavne ked stoji niekolko tisic...

pripadne si pozrite toto:


http://www.rc.jox.sk/index.php?option=c ... =view&id=6

To je sice hezké, ale 78xx potřebují pro spolehlivou činnost vstupní napětí min. o 3V vyšší než je výstupní napětí. Z toho vyplývá, že to spolehlivě bude fungovat jen pokud mate plně nabitou baterku (8V). TAkže řešením je buďto vzít nízkoúbytkový stabilizátor (což není nejlevnější řešení) a nebo použít zenerovu diodu.
Nicméně to moje řešení je takový bastl, který řeší záškuby serva a můžu s klidným svědomím říct, že mi to funguje bez problémů s přijímačem který jsem dostal v setu.
Pokud máte přijímač za 1200, tak si jistě pořídíte jiný regl než tento, nebo se rozhodne vyplati zainvestovat do nízkoúbytkového stabilizátoru, např LM2931A, ktery stoji kolem 20,- :-), popřípadě LM2940CT-5, který umí až 1 A proudu, což je dle mého až moc.
jox
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: stř dub 04, 2007 11:51 pm
Bydliště: BA - Petržalka

Re: teu 101bk

Příspěvek od jox »

NosekZ píše:
To je sice hezké, ale 78xx potřebují pro spolehlivou činnost vstupní napětí min. o 3V vyšší než je výstupní napětí. Z toho vyplývá, že to spolehlivě bude fungovat jen pokud mate plně nabitou baterku (8V)....
presnejsie potrebuje o min 2V vacsie napatie tj min. 7V, v praxi pri jazdeni mi to prestava fungovat pri napati zhruba 7.1V (a to uz je v podstate bateria vybita). A aj to az ked dam plny plyn, inak sa s tym da pokojne jazdit este par minut, ale plyn treba stlacat postupne. Odjazdim s tym napr. pri zakladom motore vyse 1hod. Pri Carsonackom vyse 40min, pri Migu vyse 30min. Skor nez by sa Vam stalo, ze stratite nad autom kontrolu ide evidentne pomalsie (bateria je vybita), takze kazdy pozorny modelar si to vsimne.

Keby to nebolo spolahlive, ani by som o tom nepisal, a toboz by som to uz vobec nepouzival na napajanie prijmaca, fungujem tak uz vyse pol roka.

V podstate je to mozno lepsie riesenie, nez napajanie prijmaca samostatnym akupackom, pretoze tam nevidite kedy sa Vam to vybije, a tu ano.
TT01 Nismo Coppermix Silvia, Futaba 3PM 40Mhz, Futaba R303FHS, 2xIntellect 4600mAh, Poison 20Z, 19/61 (29.7km/h)
TT01 SHELBY MUSTANG GT 500, Futaba 3PM, noname prijmac 27MHz, noname regulator, 2xNosram 4200mAh, RS540SH 17/61

Tamiya Toyota Hilux (high-lift), Futaba 3PM, Futaba R133F, TEU-101BK, 2xNosram 4200mAh, Atlas Rock Climber 50Z...
http://www.rc.jox.sk
NosekZ
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: pát čer 29, 2007 10:32 am
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: teu 101bk

Příspěvek od NosekZ »

jox píše: presnejsie potrebuje o min 2V vacsie napatie tj min. 7V, v praxi pri jazdeni mi to prestava fungovat pri napati zhruba 7.1V (a to uz je v podstate bateria vybita). A aj to az ked dam plny plyn, inak sa s tym da pokojne jazdit este par minut, ale plyn treba stlacat postupne. Odjazdim s tym napr. pri zakladom motore vyse 1hod. Pri Carsonackom vyse 40min, pri Migu vyse 30min. Skor nez by sa Vam stalo, ze stratite nad autom kontrolu ide evidentne pomalsie (bateria je vybita), takze kazdy pozorny modelar si to vsimne.

Keby to nebolo spolahlive, ani by som o tom nepisal, a toboz by som to uz vobec nepouzival na napajanie prijmaca, fungujem tak uz vyse pol roka.

V podstate je to mozno lepsie riesenie, nez napajanie prijmaca samostatnym akupackom, pretoze tam nevidite kedy sa Vam to vybije, a tu ano.
Jo, tak 2V rozdil pohodlne staci a pokud to mate ozkouseno, tak proc ne. Otazka ale byla na ty záškuby, ty to taky řeší?
jox
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: stř dub 04, 2007 11:51 pm
Bydliště: BA - Petržalka

Příspěvek od jox »

ano riesi to aj cukanie serva, je to predsa stabilizator, drzi pozadovanu voltaz.

dnes som akurat skusal jazdit na zvlast aku packu pre prijmac, a vsimol som si pred vybitim , ze mi parkrat auto na chvilku nereagovalo, po chvili mi auto vletelo nastastie len do travy - akupack pre prijmac sa vybil... nebezpecne, pretoze hlavna bateria plne nabita a auto pri plnej rychlosti prestanete ovladat...

zo stabilizatorom vidim kedy auto spomali, jednoducho vytiahnem akupack dam dalsi a idem dalej... s tym kondenzatorom je to predpokladam rovnake...
TT01 Nismo Coppermix Silvia, Futaba 3PM 40Mhz, Futaba R303FHS, 2xIntellect 4600mAh, Poison 20Z, 19/61 (29.7km/h)
TT01 SHELBY MUSTANG GT 500, Futaba 3PM, noname prijmac 27MHz, noname regulator, 2xNosram 4200mAh, RS540SH 17/61

Tamiya Toyota Hilux (high-lift), Futaba 3PM, Futaba R133F, TEU-101BK, 2xNosram 4200mAh, Atlas Rock Climber 50Z...
http://www.rc.jox.sk
Uživatelský avatar
favo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 42
Registrován: ned kvě 06, 2007 12:25 pm
Bydliště: Blansko

Příspěvek od favo »

Tak jsem si právě dokázal jaký jsem vůl i přesto že mi tu winfresh radil abych régl Hitec nekupoval tak jsem na jeho rady zapoměl a zrovna ten co jsem tu dřív uváděl jsem si koupil a to jen proto že žádný jiný zrovna neměli a mě se nechtělo čekat . No zatím slouží dobře tak doufám že to tak zůstane.
Co si člověk neudělá sám to nemá.

TT-01 ,Audi A4 DTM, kuličkové ložiska , stavitelný horní ramena, stavitelný spojovačky řízení, alu kardan ,MIG 500 Turbo + alu chladič, olejové tlumiče Tamiya, régl EZX-R Pro Hitec, Hitec Agresor FM + servo Hitec, Graupner Ultramat 10, Nosram 3000 mA ,Alu řízení s ložisky, bronzové klouby v ramenech.
Twin Detonátor - zatím serie + Nosram 4000mA
Uživatelský avatar
favo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 42
Registrován: ned kvě 06, 2007 12:25 pm
Bydliště: Blansko

Příspěvek od favo »

Tak aby toho nebylo málo tak nejen že jsem koupil něco co mi mýstní profík vymlouval ale ono se to i po první jízdě pěkně posralo. Tedy první jízda proběhla v klidu a vše fungovalo jak mělo a tak jsem si ze samé radosti obědnal další tuning díly a čekal až příjdou no a dnes jsem chtěl zkusit nové jízdní vlastnosti a ujel jsem cca 50 metrů a auto přestalo jet do předu a jede jen do zadu a po přidání lehce plynu do předu začne motor pískat a po přidání do plna přestane ale nic jinýho se neděje. A to mám prosím jen Miga nechci vědět co by stím réglem udělal 17ti závitový motor který jsem si chtěl obědnat také, ještě že jsem to neudělal.
Co si člověk neudělá sám to nemá.

TT-01 ,Audi A4 DTM, kuličkové ložiska , stavitelný horní ramena, stavitelný spojovačky řízení, alu kardan ,MIG 500 Turbo + alu chladič, olejové tlumiče Tamiya, régl EZX-R Pro Hitec, Hitec Agresor FM + servo Hitec, Graupner Ultramat 10, Nosram 3000 mA ,Alu řízení s ložisky, bronzové klouby v ramenech.
Twin Detonátor - zatím serie + Nosram 4000mA
Uživatelský avatar
tomik
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1677
Registrován: pon bře 05, 2007 2:52 pm
Bydliště: Vsetín (Hošťálková)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik »

kamarád ty HITECy odpálil 4, nic si z toho nedělej :lol: :lol:
Tamiya DB-01Durga
BRUSHLESS COMBO IN CAR :)
Odpovědět

Zpět na „Elektotechnika TT-01“