cože? sice jsme to neměřil ale padesát metrů mi připadá hafo přitažený za vlasyupír píše: U Globu je nejvzdálenější bod od tribuny 50 metrů.
Krátká anténa pod karoserii
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
Můžem to na jaře změřit, já jsem to četl na nějakých stránkách který už asi neexistují byla tam popsaná celá trať včetně její délky což je 190 metrů a to jsem si taky ověřil přesným cyklocomputrem. nic jinýho jsem neměřil ale fakt že v té první zatáčce je to auto hodně daleko a dráha se zdá být úzka tak půl metru a chce to cvik ju říznout na plnej kotel s 11ti závitovou kotvou.Vašek píše: cože? sice jsme to neměřil ale padesát metrů mi připadá hafo přitažený za vlasy
-
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 740
- Registrován: pon úno 06, 2006 10:13 pm
- Bydliště: Brno - Řečkovice
- Kontaktovat uživatele:
první zatáčka je blbá a španě je do ní vidět tam už sem NIKKO několiktrát otočil a ona ta druhá není o moc lepší. Jo která je tvoje oblíbená já mám rád tu dlouhou levou co vede kolem boxů a plynule přejde do té pravé tam to ožňujuupír píše: Můžem to na jaře změřit, já jsem to četl na nějakých stránkách který už asi neexistují byla tam popsaná celá trať včetně její délky což je 190 metrů a to jsem si taky ověřil přesným cyklocomputrem. nic jinýho jsem neměřil ale fakt že v té první zatáčce je to auto hodně daleko a dráha se zdá být úzka tak půl metru a chce to cvik ju říznout na plnej kotel s 11ti závitovou kotvou.
Veliké Kartágo vedlo tři války. Po té první bylo ještě mocné, po té druhé obyvatelné. Po té třetí válce je nikdo nenašel. -- BERTOLT BRECHT
Jo ta je super taky se mě líbí, vlastně celej ten úsek od boxů až do té ostré vracečky a pak mám ještě rád tu ze které se najíždí na cílovou rovinu.Vašek píše: první zatáčka je blbá a španě je do ní vidět tam už sem NIKKO několiktrát otočil a ona ta druhá není o moc lepší. Jo která je tvoje oblíbená já mám rád tu dlouhou levou co vede kolem boxů a plynule přejde do té pravé tam to ožňuju
-
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 740
- Registrován: pon úno 06, 2006 10:13 pm
- Bydliště: Brno - Řečkovice
- Kontaktovat uživatele:
tu o 90 stupňů nebo tu o jedno drív ta taky není šptaná tam se dobře předjíždět i shorším autem kdy ž se dobře najede ale už od té o 180 semusí jetpřesně jinak jsem s nikkem neměl šanciupír píše: Jo ta je super taky se mě líbí, vlastně celej ten úsek od boxů až do té ostré vracečky a pak mám ještě rád tu ze které se najíždí na cílovou rovinu.
Veliké Kartágo vedlo tři války. Po té první bylo ještě mocné, po té druhé obyvatelné. Po té třetí válce je nikdo nenašel. -- BERTOLT BRECHT
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
A s rádiem co je v sadě XBPro?Možná to bude tim,že já ten blbník s omotanou anténou nechávam u přijímače.Ale ještě to zkusim.Dík za foto.Snad ještě tu krátkou anténu použiju.Přeci furt nebudu jezdit s čumicím brkem.Gluck píše:chtel bych jenom ukazat pridelani kratke anteny po kastli
protoze me to chodi fakt bez problemu
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
-
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 740
- Registrován: pon úno 06, 2006 10:13 pm
- Bydliště: Brno - Řečkovice
- Kontaktovat uživatele:
když pominu to že brčkoidní anténa dál dosáhne tak tam to brčko má svoje neopakovatelné kouzloJirkacbx píše:A s rádiem co je v sadě XBPro?Možná to bude tim,že já ten blbník s omotanou anténou nechávam u přijímače.Ale ještě to zkusim.Dík za foto.Snad ještě tu krátkou anténu použiju.Přeci furt nebudu jezdit s čumicím brkem.
Veliké Kartágo vedlo tři války. Po té první bylo ještě mocné, po té druhé obyvatelné. Po té třetí válce je nikdo nenašel. -- BERTOLT BRECHT
- Bart34
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: pát led 26, 2007 4:43 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem ji driv schovaval ale potom kdyz jsem si jel nekde po ulici street a najednou se mi auto zblaznilo a zkoncilo na strese , protoze tam zrovna napriklad jel trolejbus, tak jsem ji zase rychle vytahl Ale je fakt ze bez ni je to proste hezci. Proto si aji nekteri mysli ze to auto co mam tady na profilu je screen z NFSU2
Podvozek: TB-02
Karoserie: Nissan Skyline, Toyota Corola LEVIN, Peugeot 406
Vysilac: Graupner C4 race
Servo: Futaba S3003
Prijimac: Hitec HP-2RNB
Regulator: Nosram Magnum reverse
Motor: MIG 500 Turbo race
Baterie: GP 3300
NOSRAM 3600
Intelect 3800
http://fotogalerie.modelfan.cz/index.php?uziv=275
Karoserie: Nissan Skyline, Toyota Corola LEVIN, Peugeot 406
Vysilac: Graupner C4 race
Servo: Futaba S3003
Prijimac: Hitec HP-2RNB
Regulator: Nosram Magnum reverse
Motor: MIG 500 Turbo race
Baterie: GP 3300
NOSRAM 3600
Intelect 3800
http://fotogalerie.modelfan.cz/index.php?uziv=275
tak já jsem eště nikdy enzkoušel dát na auto brčko. už od první jízdy mě prostě napadlo provlíkonut drátek mezi zadní sloupky - držáky kastle. Nechal jsem tam trochu "vůle" aby se to nezpřetrhalo a celkem v poho. Jako už párkrát se mi stalo že třeba na druhym konci Slovanky to jaksi nebylo ono, ale pokaždý když jsem jen trochu změnil systém promotání tak se to spravilo a to jsem třeba udělal stejně jako někdy před tím. Prostě jako kdyby to chtělo jen změnu, jedno jakou.
Ale vzhledem k tomu že Slovanka je celkem malá tak ten dosah je teda asi bída. 50 metrů bych si s tim dal jen na čistym prostoru a to kdoví jestli.
Ale vzhledem k tomu že Slovanka je celkem malá tak ten dosah je teda asi bída. 50 metrů bych si s tim dal jen na čistym prostoru a to kdoví jestli.
SEAT Cordoba WRC , SUBARU Impreza WRC 2003 , okruhový BMW 325 E46
kanál č.52 - 40,685 MHz
kanál č.52 - 40,685 MHz
- Bart34
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: pát led 26, 2007 4:43 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
http://forum.tamiyaclub.net/viewtopic.php?t=2184 8) ...mrknete
Podvozek: TB-02
Karoserie: Nissan Skyline, Toyota Corola LEVIN, Peugeot 406
Vysilac: Graupner C4 race
Servo: Futaba S3003
Prijimac: Hitec HP-2RNB
Regulator: Nosram Magnum reverse
Motor: MIG 500 Turbo race
Baterie: GP 3300
NOSRAM 3600
Intelect 3800
http://fotogalerie.modelfan.cz/index.php?uziv=275
Karoserie: Nissan Skyline, Toyota Corola LEVIN, Peugeot 406
Vysilac: Graupner C4 race
Servo: Futaba S3003
Prijimac: Hitec HP-2RNB
Regulator: Nosram Magnum reverse
Motor: MIG 500 Turbo race
Baterie: GP 3300
NOSRAM 3600
Intelect 3800
http://fotogalerie.modelfan.cz/index.php?uziv=275
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Brko má svý kouzlo,ale když s ním párkrát na rally uvízneš pod "mlíkem" tak to kouzlo ztratí.Svýho času jsem udělal kvůli tomu i na Focuse nižší křídlo,abych nechytal. Ono je to mejma volšovejma rukama...
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z