Dotaz na motor

veškere elektro do TT-01 (motory, regulátory, příjmače ...)

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Uživatelský avatar
Amoondre
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: pát dub 23, 2010 5:18 pm
Bydliště: Brno, Zabiny

Re: Dotaz na motor

Příspěvek od Amoondre » ned kvě 13, 2012 9:30 am

Jirkacbx píše:Saturn úplně v pohodě.
Vyšší výkon než Mig 500 a menší teplota motoru.
To myslis vazne? Ani Saturn 15T si proti MIG500 neskrtne
Tamiya TT-01 | LRP IPC v7.1
HPI Cyber 10B | CC Sidewinder 4600kV
Xray T3 11' | Tekin RS | LRP X12 17.5
Spektrum DX3S

Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5078
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm
Bydliště: Vlkov nad Lesy
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na motor

Příspěvek od Honza D » ned kvě 13, 2012 11:18 am

Saturn 15T je lenoch, horší něž některý 20T....
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
kolajz
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2353
Registrován: stř led 26, 2011 9:48 pm
Bydliště: šumperk

Re: Dotaz na motor

Příspěvek od kolajz » ned kvě 13, 2012 12:36 pm

a k tomu ještě hodně žere baterku
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz

Uživatelský avatar
agresor360
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 137
Registrován: úte dub 05, 2011 6:04 am

Re: Dotaz na motor

Příspěvek od agresor360 » stř črc 25, 2012 7:14 pm

zdarec, když už je tu todle vlakno, nebudu zakladat novy. Při přechodu na stříďák a zahochování základního převodu aby auto jelo svižně, ale ne nějak přemrštěně tam mám dat kolika závitovej? přemýšlím o 9Z ale bojím se, že to požene moc (4300KV) díky

Zdenaziko
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 131
Registrován: pát pro 11, 2009 11:42 am
Bydliště: Zlín

Re: Dotaz na motor

Příspěvek od Zdenaziko » stř črc 25, 2012 7:46 pm

Na TT 01 bych vybral 17,5 střídavý motor.
XRAY T4 2015, Xray T4, TAMIYA XV 01, Spectrum Dx3R, Sanwa MT-4
Bylo: TAMIYA TA 02, TAMIYA TB 01, YOKOMO MR-4 TC, XRAY T1R, XRAY T2 007, XRAY T2 008, XRAY T2R PRO, XRAY T3, XRAY T3 R, TAMIYA TB EVO V MS, XRAY T3 2011, XRAY T3 2012, XRAY T4 2014, TAMIYA TB 04 PRO

nulda
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 18, 2019 11:33 am

Re: Dotaz na motor

Příspěvek od nulda » stř črc 24, 2019 6:56 am

Zdravím,
věděl by tu někdo rozdíl mezi RS-540SH-7520 a RS-540SH-7525 ? Já nemůžu k 7525 nic dohledat. Díky

Mohu ten základní motor nahradit tímto?

Kód: Vybrat vše

https://www.aliexpress.com/item/32988541706.html?spm=2114.search0104.3.2.3ea276b2e0VP98&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_9_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10304_10307_10820_10821_537_10302_536%2Csearchweb201603_52%2CppcSwitch_0&algo_expid=7786085f-ae14-49af-ac9f-190196b45a98-0&algo_pvid=7786085f-ae14-49af-ac9f-190196b45a98
nebo

Kód: Vybrat vše

https://www.aliexpress.com/item/32927634232.html?spm=2114.search0104.3.61.3ea276b2e0VP98&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_9_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10304_10307_10820_10821_537_10302_536%2Csearchweb201603_52%2CppcSwitch_0&algo_expid=7786085f-ae14-49af-ac9f-190196b45a98-9&algo_pvid=7786085f-ae14-49af-ac9f-190196b45a98
Který z nich bude lepší? Mám podvozek TT-02

Uživatelský avatar
Bořík
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 273
Registrován: úte pro 02, 2014 4:10 pm
Bydliště: Brno - Maloměřice

Re: Dotaz na motor

Příspěvek od Bořík » stř črc 24, 2019 1:11 pm

Ten druhý je rychlejší a má o dost větší výkon ( 190W oproti 130W ).
Má ale význam dávat střídavý senzorový motor do takového podvozku ? Je to podobné, jako dávat do Trabanta motor z Ferrari. Určitě to půjde, ale výkony a pevnostní vlastnosti toho podvozku nejsou na takové motory stavěné. Prostě jde to, ale je to jako jít na vrabce s kanónem.

nulda
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 18, 2019 11:33 am

Re: Dotaz na motor

Příspěvek od nulda » stř črc 24, 2019 1:30 pm

Je fakt, že to na žádné závodění nemám. Mám to pro zábavu před barákem když nemůžu lítat. Dokud funguje to co tam je, nebudu měnit. Ale až to jednou přestane jet tak budu přemýšlet co do toho koupit.A i ten současný výkon časem omrzí a budu hledat něco výkonnějšího. Nebo výkonnější uhlíkový?

Ty rozdíly motorů RS-540SH jsou v posledním čtyřčíslí počty závitů?

Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11094
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na motor

Příspěvek od Jirkacbx » stř črc 24, 2019 7:21 pm

Až ti nebude výkon motoru stačit nebo odejde něco,radši se koukni po lepším a výkonnějším podvozku.
Navíc střídák v TT vcelku zvládne celý rozsah převodů,což na nich bude brzo znát.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec

Uživatelský avatar
Bořík
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 273
Registrován: úte pro 02, 2014 4:10 pm
Bydliště: Brno - Maloměřice

Re: Dotaz na motor

Příspěvek od Bořík » stř črc 24, 2019 8:03 pm

nulda píše:
stř črc 24, 2019 1:30 pm
Je fakt, že to na žádné závodění nemám. Mám to pro zábavu před barákem když nemůžu lítat. Dokud funguje to co tam je, nebudu měnit. Ale až to jednou přestane jet tak budu přemýšlet co do toho koupit.A i ten současný výkon časem omrzí a budu hledat něco výkonnějšího. Nebo výkonnější uhlíkový?

Ty rozdíly motorů RS-540SH jsou v posledním čtyřčíslí počty závitů?
Pokud to máš jen tak na poježdění kolem domu, tak to dlouho nevydržíš a auto ani nebudeš chtít dál tuningovat - prostě tě to přestane bavit. Vycházím z toho, že drtivá většina modelářů ( nebo jen jezdců ) skončila s autíčkem na polici - hlavně proto, že jezdit sám jen tak po ulici bez vyznačené dráhy je z 99% nuda.
Jízda ve dvou ( nejméně ) i s těmi nejobyčejnějšími podvozky je mnohem zábavnější, než sólo jízda se spaciálem za desítky tisíc.

nulda
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 18, 2019 11:33 am

Re: Dotaz na motor

Příspěvek od nulda » stř črc 24, 2019 8:53 pm

Jo tak je jasný, že nebudu chodit každý den jezdit. Mám více koníčků, tak to střídám :-) Ještě mě napadlo. v TT-02 je převod 22/70. Ten hliníkový pastorek chci vyměnit. Když už budu kupovat ocelový, mám koupit ten stejný nebo zkusit s více zuby? Rád bych kompromis mezi akcelerací a max. rychlostí, možná trošku více k rychlosti.

Na střídák tedy zapomenu v tomto podvozku.

Uživatelský avatar
Bořík
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 273
Registrován: úte pro 02, 2014 4:10 pm
Bydliště: Brno - Maloměřice

Re: Dotaz na motor

Příspěvek od Bořík » čtv črc 25, 2019 7:10 am

Větší pastorek znamená větší rychlost - to je jasné, ale zase menší krouťák a hlavně větší ztrátové teplo v motoru. Pokud není motor po jízdě hodně horký, tak není problém tam větší pastorek dát.

nulda
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 18, 2019 11:33 am

Re: Dotaz na motor

Příspěvek od nulda » čtv črc 25, 2019 8:58 pm

Tak to zustanu u toho co tam je. Po jizde jsem motor vyndaval a nedal se drzet moc v ruce.

Uživatelský avatar
Bořík
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 273
Registrován: úte pro 02, 2014 4:10 pm
Bydliště: Brno - Maloměřice

Re: Dotaz na motor

Příspěvek od Bořík » pát črc 26, 2019 6:31 am

Na tu teplotu dávej pozor - nebo aspoň motor víc šetři. Vysoká teplota škodí magnetům - magnety se odmagnetovávají a pak už je to začarovaný kruh: menší magnetické pole = menší výkon = větší ztrátové teplo = atd. Motor takový stav dlouho nevydrží.

Odpovědět

Zpět na „Elektotechnika TT-01“