přesně tak, jestli to pomohlo, tak jen díky akumulaci tepla do chladiče, přenos hliník / vzduch tam nebude moc ideální.... dej něco s menším množstvím materiálu
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Jde o to jestli chceš střídavej nebo stejnosměrnej. V dnešní době už stejnosměry skoro nemaj cenu, při cenách čínských stříd. comb. Pokud by jsi přesto chtěl stejnosměr, tak zvol Speedstar 2 8t....
U střídavýho nemáš komutátor, ten je řešenej elektronicky v reglu. Z toho vyplývá vyšší účinnost daná o hodně menším třením a bezúdržbovost, protože v motoru nemáš mechanický kontakty který by se opotřebovávaly... Základ co jde dohledat...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally http://honza-d.rajce.idnes.cz/
ahoj, dnes mi auto přestalo náhle jezdit a začal blikat a pípat regulátor. Po vypnutí a zapnutí auto jede, ale jen do chvilky než zatočím, po té se zastaví a proces se opakuje. Jelikož tomu opravdu nerozumím, zmohl jsem se jen vypojit servo z příjmače a zkusit, zda se to bude opakovat i bez něho. Už se pípání a blikání neopakovalo. S autem jsem najezdil celkem možná tak 10 - 15hodin. Můžete mi prosím poradit, kde by mohla být chyba? Odešlo servo? (alespoň tak mi to připadá) Děkuji
Ne,servo neodešlo,jen má takovou spotřebu elektriky,že ti to vypíná regl či přijímač.
A ted napiš.
Jakou nabíječkou nabíjíš jaký aku a jak velkým proudem.
Jaký servo v autě.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Servo mám originál co se dává do tt-01. Baterie mám Ni-mh od LRP 4200ah a nabíječka je Equilibrium 3,5. Nabíjím 4A. Je mi jen divný, že jsem s autem najezdil celkem dost času a projevilo se to až teď. Chvilku jsem si myslel, že se něco po..ralo, protože jsem jezdil na antuce a pod bordel kryt se dostalo celkem hodně antukové drtě.
ano je to origo TSU - 03. Podle mě se to stalo asi tím, že okolo táhel řízení a před servem se dostalo hodně té antuky a bránilo to volnému chodu. Netušil jsem , že se přes bordel kryt toho dostane tolik dovnitř. Mohla by prosím být ještě nějaká rada k novému servu. Nechci moc investovat, ale nějaký poměr cena/kvalita , abych věděl od čeho se odpíchnout? Zatím moc děkuji
Asi zalezi na tom jestli na rally, nebo onroad. Teoreticky na onroad spise rychlejsi a na rally silnejsi (kvuli kamenum a odporu terenu, aby to pri kazdy dire a kamenu nezmenilo smer). Jinak by urcite byly dobry kovovy prevody. Pokud ti nevadi analog, me se za tu cenu docela osvedcilo tohle.