Spájení motoru a regulátoru
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
Re: Spájení motoru a regulátoru
Mě pořád hlava nebere. Tamiya konektory vydrží kolem 10A max, tak proč proboha se dávaj na regulátor, kterej má zvládat 180A. Není to divný ? To bych spíš viděl tak, že na regulátor s tamiya konektorem nebude braná záruka, fuj takový hrozný konektory.. to je asi tak jediný co mě na tamiya štve.
TT-01 v lehkém tunningu, nějáký hliníkový cajky, motor Carson TOXIC, regulátor Nosram MAGNUM, Servo Futaba S3305, souprava Futaba Megatech 3PM FS 2.4GHz tak uvidíme co se z toho vyvine
---
Nabídka CNC obrábění a levné konektory zde: http://forum.tamiyaclub.net/viewtopic.php?f=123&t=8710
---
Nabídka CNC obrábění a levné konektory zde: http://forum.tamiyaclub.net/viewtopic.php?f=123&t=8710
Re: Spájení motoru a regulátoru
Je to jak u kterýho, zrovna u Magnumu je přímo v návodu hned pod timhle bodem další, kterej zabraňuje ztrátě záruky v případě, že použiješ konektory, se kterýma se to nemůže přepólovat. Žulkevič mi to potvrdil a ještě upřesnil, aby to bylo 100% uznané, že to musí být konektor s domkem. Ale nevim, jestli se to vztahuje i na motorový konektoryJirkacbx píše:A jedna,možná nepodstatná věc.
Pokud máš regl ještě v záruce,bylo by dobrý vědět,jak se prodejce bude chovat v případě případný reklamace ohledně ustřižených a předělaných konektorů.
Třeba MZ ti nárok neuzná,pokud jsi krátil kabel nebo změnil konektor.Novakovi je to putna.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: Spájení motoru a regulátoru
Mám dotaz chci spájet régl s motorem ale nastal u mě menší problém.Jelikož jsem momentálně v Anglii nemám přístup k českým výrobkům.Koupil jsem si tady cín na pájení,pájku mám taky ale nemůžu tady ani za nic sehnat pájecí kapalinu.Myslíte že kdzž to spájím bez ní že to bude držet?K čemu ta kapalina vlastně slouží?Nechci to spájet aby mi to pak při první jízdě upadlo ty spoje a něco se zkratovalo
Poraďte prosím jestli to můžu bez problémů spájet i bez té kapaliny.Mockrát děkuju!!!
Poraďte prosím jestli to můžu bez problémů spájet i bez té kapaliny.Mockrát děkuju!!!
Subaru Impreza STi 2004 XB PRO
TT-01 šasí,Tamiya plast.olej.tlumiče,seřiditelná přední hor.alu ramena,kuličk.ložiska komplet,Alu řízení
TT-01 šasí,Tamiya plast.olej.tlumiče,seřiditelná přední hor.alu ramena,kuličk.ložiska komplet,Alu řízení
- novako
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 928
- Registrován: čtv bře 20, 2008 7:54 am
- Bydliště: České Budějovice, Kramolín PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spájení motoru a regulátoru
Kvalitní cín už v sobě (uvnitř trubičky cínu) obsahuje i kalafunu (nebo něco na její bázi), pro většinu aplikací to stačí. Pokud ne, použij kalafunu, lepší je koupená spec., ta "na prasata" není tak čistá, musí se vše více čistit (včetně pájecího hrotu). Každopádně, po každém pájení místo důkladně očistit lihem (pokud je potřeba, i mechanicky), zvlášť u samců zlacenejch konektorů kalafuna ráda zavzlíná pod pružiny kontaktu a pak dělá neplechu (i po čase) - např. podivné vypínání nabíječe atd.Kwetos píše:.....Koupil jsem si tady cín na pájení,pájku mám taky ale nemůžu tady ani za nic sehnat pájecí kapalinu.Myslíte že kdzž to spájím bez ní že to bude držet?
kapalina je smáčedlo (je i přesnější výraz), upravuje povrch pájené plochy pro přilnutí cínu (zjednodušeně řečeno) - pokud je povrch kvalitní (např. zlacené konektrory), není kapaliny potřeba, pozor, některé kapaliny jsou i dost agresivní a mohou po nich (i po očištění) časem korodovat vodiče. Kvalitní pájený spoj poznáš - povrch cínu je lesklý (matný může značit přepálený cín), cín rovnoměrně "rozpitý", žádné dolíky ani vypoukliny, a především, na vodič navazuje plynulým postupem (tj. jakoby se táhne po vodiči do ztracena), nesmí dělat u vodiče "dolíček". Škoda, že jsem v práci, doma bych ti to demonstroval na fotkách....Kwetos píše:.....K čemu ta kapalina vlastně slouží?Nechci to spájet aby mi to pak při první jízdě upadlo ty spoje a něco se zkratovalo
Poraďte prosím jestli to můžu bez problémů spájet i bez té kapaliny.Mockrát děkuju!!!
RCK Kramolín http://www.hranol.cz
bývalo asi tak 4x TT-01, teď TA-01 EVO xx
kastle Ford Focus WRC / Subaru Impreza RCK / Datsun 240Z RCK / Audi Quattro RCK / Tatra 603 RCK / BMW E30 RCK ...
Tamiya Williams FW11B Honda F1, servisní vůz RCK-SSE
nějaká ta RC lodička, plný hangár RC letadel.... a další....
bývalo asi tak 4x TT-01, teď TA-01 EVO xx
kastle Ford Focus WRC / Subaru Impreza RCK / Datsun 240Z RCK / Audi Quattro RCK / Tatra 603 RCK / BMW E30 RCK ...
Tamiya Williams FW11B Honda F1, servisní vůz RCK-SSE
nějaká ta RC lodička, plný hangár RC letadel.... a další....
Re: Spájení motoru a regulátoru
super diky moc za naprosto vycerpavajici odpoved!!!Pomohl jsi mi!!Ted vim ze bez kapaliny jsem v haji ale odpoved opravdu profi
Subaru Impreza STi 2004 XB PRO
TT-01 šasí,Tamiya plast.olej.tlumiče,seřiditelná přední hor.alu ramena,kuličk.ložiska komplet,Alu řízení
TT-01 šasí,Tamiya plast.olej.tlumiče,seřiditelná přední hor.alu ramena,kuličk.ložiska komplet,Alu řízení
- novako
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 928
- Registrován: čtv bře 20, 2008 7:54 am
- Bydliště: České Budějovice, Kramolín PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spájení motoru a regulátoru
ale to ne, přesně naopak, pokud nepájíš nějaké pokovené části (např. jack 3,5mm ap., nebo kontakty na aku atd.), tak si vystačíš jen s kalafunou, u ocínování vodičů, kontaktů motorů a zlacených kontaktů by to mělo stačit určitě !Kwetos píše:super diky moc za naprosto vycerpavajici odpoved!!!Pomohl jsi mi!!Ted vim ze bez kapaliny jsem v haji...
Nakonec, zkus to, pokud to cca po 20sec. nejde připájet, něco to chce (více kalafuny, kapalinku, pájku s větším výkonem ap.) - to jsem ti poradil, viď
měla by být, když jsem tak troch v tomto oboru profi (tj. je to tak trochu moje povolání - elektrikář by měl umět všechno )Kwetos píše:....ale odpoved opravdu profi
RCK Kramolín http://www.hranol.cz
bývalo asi tak 4x TT-01, teď TA-01 EVO xx
kastle Ford Focus WRC / Subaru Impreza RCK / Datsun 240Z RCK / Audi Quattro RCK / Tatra 603 RCK / BMW E30 RCK ...
Tamiya Williams FW11B Honda F1, servisní vůz RCK-SSE
nějaká ta RC lodička, plný hangár RC letadel.... a další....
bývalo asi tak 4x TT-01, teď TA-01 EVO xx
kastle Ford Focus WRC / Subaru Impreza RCK / Datsun 240Z RCK / Audi Quattro RCK / Tatra 603 RCK / BMW E30 RCK ...
Tamiya Williams FW11B Honda F1, servisní vůz RCK-SSE
nějaká ta RC lodička, plný hangár RC letadel.... a další....
Re: Spájení motoru a regulátoru
tak uz se mi to podarilo motor mam spajeny s regulatorem.Nakonec jsem sehnal nejakou pajeci pastu.No ale ten spoj nevypada ani omylem jak jsi popsal ze by mel vypadat,aletak to by vadit snad nemelo ne?Diky moc za rady!!!
Subaru Impreza STi 2004 XB PRO
TT-01 šasí,Tamiya plast.olej.tlumiče,seřiditelná přední hor.alu ramena,kuličk.ložiska komplet,Alu řízení
TT-01 šasí,Tamiya plast.olej.tlumiče,seřiditelná přední hor.alu ramena,kuličk.ložiska komplet,Alu řízení
Re: Spájení motoru a regulátoru
uvidis casem, jestli se ti utrepe a upadne, nebo jestli vydrzi
Re: Spájení motoru a regulátoru
taky bych to nepajel a nechal to tak pokud mas normalni zakladni motorek nepoznas rozdil
Audi RS4 podvozek Tamiya TB-02 motorek MIG-500 Li-Pol 4000
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spájení motoru a regulátoru
Nemas pravdu, diky mensim ztratam a odporu vydrzi auto jezdit dyl.... Jinak jsem si koupil v hornbachu komplet pajeni - rotovou pajku, cin, pajeci vodicku a takovou potvoru na drzeni, nechal jsem tam sice 650 kc, ale ty spoje , to je nádhera.... Dobrá investice
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Re: Spájení motoru a regulátoru
mam to spajene a rozdil JE POZNAT!!!!!Doporucuju vsem
Subaru Impreza STi 2004 XB PRO
TT-01 šasí,Tamiya plast.olej.tlumiče,seřiditelná přední hor.alu ramena,kuličk.ložiska komplet,Alu řízení
TT-01 šasí,Tamiya plast.olej.tlumiče,seřiditelná přední hor.alu ramena,kuličk.ložiska komplet,Alu řízení