regl+Mig 500

veškere elektro do TT-01 (motory, regulátory, příjmače ...)

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Uživatelský avatar
tomik
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1677
Registrován: pon bře 05, 2007 2:52 pm
Bydliště: Vsetín (Hošťálková)
Kontaktovat uživatele:

Re: regl+Mig 500

Příspěvek od tomik »

jestli přetěžuješ převody tak přetěřuješ motor....
Tamiya DB-01Durga
BRUSHLESS COMBO IN CAR :)
Uživatelský avatar
hornak
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 648
Registrován: ned dub 05, 2009 9:49 pm
Bydliště: Opava, Březová u Vítkova

Re: regl+Mig 500

Příspěvek od hornak »

tomik píše:jestli přetěžuješ převody tak přetěřuješ motor....
No to jo, ale vím, jak se hřeje baterka při základních převodech.
Podvozky: Tamiya TT-01R, TT-01 Off-Road,TT-01E On-Road, TL-01
Karoserie: Lancer EvoIV, Golf 4, Golf 4 V5, 2x Golf 5 GTI, Golf 5 Off-Road RED, Golf 5 Off-Road SILVER, Ford SVT-F150
RC soupravy: Spektrum 2.4GHz DX 2.0 DSM, Losi 2.4GHz DSM, Tamiya Expec TTU-03, Tamiya ADSPEC GP, Ofna AM, Carson Reflex Wheel, Jaguar 8217 AM
Baterie: Li-pol X5 5900 35C,Li-Pol Nosram 3200, NiMH Nosram 4600, NiMH Team Orion 5100, NiCd JetPack 1600
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: regl+Mig 500

Příspěvek od Vrakouš »

Co se týká MIGa a převodů, záleží kde jezdíš.Já v TT-01 používal z 90% kolo 61z,a pastorek podle trati.
S MIGem použít menší talíř, to tak na rychlé asfaltové trati s delší rovinkou.Do terénu nedoporučuji.
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: regl+Mig 500

Příspěvek od Honza D »

Já mám v TB-čku 18z pastorek na 64z talíř(8,66:1) a připadá mi to akorát... Maximum je podle mě tak 7,5-8:1 (TL-01 s 19z), to už se to dost hřeje.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Odpovědět

Zpět na „Elektotechnika TT-01“