TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Honza D
- 06D
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 509
- Registrován: pon zář 13, 2010 8:49 am
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
Pokusím se v této sekci popsat některé úpravy TTčka a důvody které mne k tomu vedou.
Prosím nekamenujte mne jelikož ve slohu jsem nebyl moc dobrý a hlavně už je to pomalu čtvrt století co jsem se jej učil
O zvýšení světlé výšky a zvětšení rejdu je tady toho hodně a i já jsem čerpal zde na fóru rady jak na to.
Popíšu pouze ty dle mne nejdůležitější které zvýší konkurence schopnost podvozku na závodech.
Docela mne mrzí když na Tamiya fóru cca každá třetí rada ohledně podvozku na rally je „kup si XRAY“ (můj odhad)
1 úprava TRANSMISE
Snížení váhy rotačních hmot a vůlí
Výsledek: - 22g
Cena: 73,64 Kč/g
Důvod: zvýšení akcelerace, plynulost chodu a snížení spotřeby el. energie
Pozn. Vše osazeno kul. ložisky (china)
Původní transmise : plast/kov/slitina,
kardan, planetové diferenciály, poloosy (psí kosti), originál unašeče kol
VÁHA/CENA: 146 g (156 g*) / v ceně modelu
Pozn*. Planetové diferenciály nenaplněny vazelínou + ( +- 10g)
NOVÁ TRANSMISE: (edit:plast)/ALU/ocel
VÁHA/CENA: 124 g / 92,50 USD / 1.620,- Kč ( 50,63kč/g )
Pozn*: Tamiya (#51004) v ceně modelu
Použité díly:
Tamiya (#51004) G Part (převodové kolo + hrušky diffu) 4,90 $*
TOPCAD (#12700) Alloy Centre Drive Shaft 4,90 $
3Racing (#TT01-29/LB) Bevel Gear Shift 8,90 $
3Racing (#TT01-05) Alum Ball Differential Set 25.00 $
Tamiya (#53792) Assembly Universal Shaft (TT01, TA04) 43,80 $
Yeah Racing (#WA-016SV) Alloy Wheel Washer Set thick 6mm 9,90 $
Prosím nekamenujte mne jelikož ve slohu jsem nebyl moc dobrý a hlavně už je to pomalu čtvrt století co jsem se jej učil
O zvýšení světlé výšky a zvětšení rejdu je tady toho hodně a i já jsem čerpal zde na fóru rady jak na to.
Popíšu pouze ty dle mne nejdůležitější které zvýší konkurence schopnost podvozku na závodech.
Docela mne mrzí když na Tamiya fóru cca každá třetí rada ohledně podvozku na rally je „kup si XRAY“ (můj odhad)
1 úprava TRANSMISE
Snížení váhy rotačních hmot a vůlí
Výsledek: - 22g
Cena: 73,64 Kč/g
Důvod: zvýšení akcelerace, plynulost chodu a snížení spotřeby el. energie
Pozn. Vše osazeno kul. ložisky (china)
Původní transmise : plast/kov/slitina,
kardan, planetové diferenciály, poloosy (psí kosti), originál unašeče kol
VÁHA/CENA: 146 g (156 g*) / v ceně modelu
Pozn*. Planetové diferenciály nenaplněny vazelínou + ( +- 10g)
NOVÁ TRANSMISE: (edit:plast)/ALU/ocel
VÁHA/CENA: 124 g / 92,50 USD / 1.620,- Kč ( 50,63kč/g )
Pozn*: Tamiya (#51004) v ceně modelu
Použité díly:
Tamiya (#51004) G Part (převodové kolo + hrušky diffu) 4,90 $*
TOPCAD (#12700) Alloy Centre Drive Shaft 4,90 $
3Racing (#TT01-29/LB) Bevel Gear Shift 8,90 $
3Racing (#TT01-05) Alum Ball Differential Set 25.00 $
Tamiya (#53792) Assembly Universal Shaft (TT01, TA04) 43,80 $
Yeah Racing (#WA-016SV) Alloy Wheel Washer Set thick 6mm 9,90 $
- Přílohy
-
- P1100505(1).JPG
- (244.77 KiB) Staženo 1144 x
Naposledy upravil(a) 06D dne sob pro 11, 2010 9:35 pm, celkem upraveno 1 x.
Olin Bětík....MOVO Racing
Re: TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
No, zatím to vypadá dobře Jen k těm převodům, pokud se nepletu, originál převody jsou obyčejný plast - delrin by měly být čené
http://www.mz-racing.net/p38-53665-tt-0 ... t-55t-58t/
http://www.mz-racing.net/p1397-50911-tb ... -gear-2ks/ (tady si nejsem jistý, jestli z TB-EVA sednou)
P.S. - nejsem člověk, co by psal "kup si x-ray" - nemám rád řemínky spíš bych napsal "kup si TB-čko"
http://www.mz-racing.net/p38-53665-tt-0 ... t-55t-58t/
http://www.mz-racing.net/p1397-50911-tb ... -gear-2ks/ (tady si nejsem jistý, jestli z TB-EVA sednou)
P.S. - nejsem člověk, co by psal "kup si x-ray" - nemám rád řemínky spíš bych napsal "kup si TB-čko"
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
Místo hlavního kardanu spíš volnoběžku zajímavý budu toto téma sledovat
- 06D
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 509
- Registrován: pon zář 13, 2010 8:49 am
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
Tak a je to nahozené v podvozku oo-) a zítra proběhne test na http://winter-cup.wz.cz/
To : Kolajz , z volnoběžky mám strach, brzdit jen jednou nápravou to bych asi nezvládl
a ja myslel že většina těchto převodů ať černý bílý modrý nebo ... je DELRIN
To : Honza D, s tim Xrayem jsem to zase tak brutálně nemyslel a jelikož je to už několikátá varinta mého výzkumu a krabička s nahradníma dílama se plní tak jsem si říkal že by to někomu mohlo pomoct aby na tom nebyl jako já
"objevování Ameriky a pokus omyl" :-oo
To bych vlastně taky mohl napsat např
Tamiya (#50602) Differential Bevel Gear Set // planetky diffu tisícihran na unašeč
Tamiya (#53806) TT01 Ball Diff Cup Joint For Universal Shaft // unašeč diffu pro part Tamiya (#53792) Assembly Universal Shaft
Tamiya (#51004) G Part // obal diffu
TAK TOHLE NEJDE NAKLONOVAT DOHROMADY
DŮVOD : TISICIHRAN JE KRÁTKÝ A NEDOSTANE SE K PLANETKÁM
To : Kolajz , z volnoběžky mám strach, brzdit jen jednou nápravou to bych asi nezvládl
a ja myslel že většina těchto převodů ať černý bílý modrý nebo ... je DELRIN
To : Honza D, s tim Xrayem jsem to zase tak brutálně nemyslel a jelikož je to už několikátá varinta mého výzkumu a krabička s nahradníma dílama se plní tak jsem si říkal že by to někomu mohlo pomoct aby na tom nebyl jako já
"objevování Ameriky a pokus omyl" :-oo
To bych vlastně taky mohl napsat např
Tamiya (#50602) Differential Bevel Gear Set // planetky diffu tisícihran na unašeč
Tamiya (#53806) TT01 Ball Diff Cup Joint For Universal Shaft // unašeč diffu pro part Tamiya (#53792) Assembly Universal Shaft
Tamiya (#51004) G Part // obal diffu
TAK TOHLE NEJDE NAKLONOVAT DOHROMADY
DŮVOD : TISICIHRAN JE KRÁTKÝ A NEDOSTANE SE K PLANETKÁM
Naposledy upravil(a) 06D dne sob pro 11, 2010 8:45 pm, celkem upraveno 1 x.
Olin Bětík....MOVO Racing
Re: TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
Právě že to s největší pravděpodobností delrin není - stačí porovnat cenovku těch spur gearů a kopletní sady převodů na TT-čko... nevím, jestli je to ABS nebo nějakej silon nebo co... Mě stojí 170kč jen hrušky pro jeden diferák (tam by to měl být delrin)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- rcrtgriffin
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1003
- Registrován: sob bře 27, 2010 10:32 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
víš, jak ti to přijde divný, že všichni říkají abys šel do xraye, tak to má několik zásadních jednoduchých důvodů:
1)auto seženeš bazarově za stejnou cenu, jako nový ttčko+tuning
2)to auto má už skoro každej, takže když si s něčím nevíš rady, tak ti na závodech dokáže poradit 2/3lidí...
3)je na něm vykoumaný, co a jak kde řešit, upravovat, vyměnit a nebo přidat, aby to jezdilo, tak jak má...
a za
4)lehce se na ně shání díly a kdybys náhodou ten daný díl neměl, určitě se najde nějaký dobrý človíček, který ti ho půjčí, nebo prodá přímo na závodech, při tomhle můžu srovnat sehnatelnost dílů na xray a trf416ku
já sice mám svoje trf docela bezporuchový, ale když už se něco podělá, tak se nedají sehnat díly...
příklad: ve Vidově jsem, ani nevím jak ohlodal řemenici na středové ose, protože mám ještě jednu do haly, tak jsem ten díl prostě vyměnil a jelo se dál, doma sem sedl na internet a objednal si tento díl od fy mibosport, kdy to bylo hlášené, jako na skladě, ale někdo byl rychlejší a vykoupil poslední pár...tak mi napsal, že pošle to, co je na skladě a že zbytek pošle, až dorazí kontejner s díly z Japonska ten se ale zasekl někde na moři a už na tej jeden podělanej díl čekám asi tři týdny, teď mi to ještě nevadí, ale za pár týdnů bych už rád opět začal štelovat auto na rally a pokaždé přendavat stř. osu mezi halovým a rellyovým autem se mi moc nechce...
ano chápu, když někdo už ttčko má a nechce se mu utrácet za nový podvozek, ale má to stejně jen tři řešení:
buď se na závody vykašle, protože mu to nejde, nebo si stejně časem koupí nějaký lepší auto, nebo bude jezdit s ttčkem jen tak pro radost, ale že by se s nim dokázalo vyhrávat, to si nemyslím...
1)auto seženeš bazarově za stejnou cenu, jako nový ttčko+tuning
2)to auto má už skoro každej, takže když si s něčím nevíš rady, tak ti na závodech dokáže poradit 2/3lidí...
3)je na něm vykoumaný, co a jak kde řešit, upravovat, vyměnit a nebo přidat, aby to jezdilo, tak jak má...
a za
4)lehce se na ně shání díly a kdybys náhodou ten daný díl neměl, určitě se najde nějaký dobrý človíček, který ti ho půjčí, nebo prodá přímo na závodech, při tomhle můžu srovnat sehnatelnost dílů na xray a trf416ku
já sice mám svoje trf docela bezporuchový, ale když už se něco podělá, tak se nedají sehnat díly...
příklad: ve Vidově jsem, ani nevím jak ohlodal řemenici na středové ose, protože mám ještě jednu do haly, tak jsem ten díl prostě vyměnil a jelo se dál, doma sem sedl na internet a objednal si tento díl od fy mibosport, kdy to bylo hlášené, jako na skladě, ale někdo byl rychlejší a vykoupil poslední pár...tak mi napsal, že pošle to, co je na skladě a že zbytek pošle, až dorazí kontejner s díly z Japonska ten se ale zasekl někde na moři a už na tej jeden podělanej díl čekám asi tři týdny, teď mi to ještě nevadí, ale za pár týdnů bych už rád opět začal štelovat auto na rally a pokaždé přendavat stř. osu mezi halovým a rellyovým autem se mi moc nechce...
ano chápu, když někdo už ttčko má a nechce se mu utrácet za nový podvozek, ale má to stejně jen tři řešení:
buď se na závody vykašle, protože mu to nejde, nebo si stejně časem koupí nějaký lepší auto, nebo bude jezdit s ttčkem jen tak pro radost, ale že by se s nim dokázalo vyhrávat, to si nemyslím...
http://rcrtgriffin.webnode.cz/ Griffin rc rally team; Adapta Czech team
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
- WIN
- PROFÍK FÓRA
- Příspěvky: 5123
- Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
06D chvalim tema a naprosto souhlasim s tim, ze byva dost blbim zvykem hazet do placu rady typu kup si XRAY, apod.
TT-01 je dobrej podvozek a nahradnich tuningovych dilu, ktere maji smysl a jsou funkcni je hodne.
TT-01 je dobrej podvozek a nahradnich tuningovych dilu, ktere maji smysl a jsou funkcni je hodne.
- 06D
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 509
- Registrován: pon zář 13, 2010 8:49 am
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
Pokusím se ti odpovědět a nevyvolat nepokoje :--)
Důvod :
1) cenu momentálně neřeším a bazarové // nové , to je věc názoru bez urážky
2) ten je celkem jasný ale TT-čka zná taky skoro každý tak by mohl poradit taky, a hlavně mechanicky je velmi jednoduché a při poruše jej nouzově opravíš i drátem a izolačkou. Elektronika a motor je úplně jedno jestli je to X…. nebo T….. jelikož tam dáváš jinou než sériovou
3) právě pro tohle je tady fórum pro Tamče ??? a objevují se tady docela dobré rady
4) tak právě na TT-čko je dílu všude dost, záleží jak rychle je potřebuješ tak tolik zaplatíš
5) já se neptal proč je Xray lepší než TT-čko (že by tím pro co je který podvozek určen ?? RACE / HOBBY ) ALE PROČ NA TAMIYA FORU JE K VYDĚNÍ RADA kup si X-RAY. Tohle jsem myslel
Jinak můj úplně osobní názor na velké závody jako celek, je že už to není o rukách a srdci ale o penězích a technice ( samozřejmě kombinace člověka a techniky je nepřekonatelná viz neporazitelní) a v RCčkách to ještě neznám takže uvidím po sezoně. Ale právě momentální mistr ČR v RC rally mne vnukl myšlenku proč jít s davem a nevykoumat jak to udělat. (mé ruce na to ale stačit nebudou)
Důvod :
1) cenu momentálně neřeším a bazarové // nové , to je věc názoru bez urážky
2) ten je celkem jasný ale TT-čka zná taky skoro každý tak by mohl poradit taky, a hlavně mechanicky je velmi jednoduché a při poruše jej nouzově opravíš i drátem a izolačkou. Elektronika a motor je úplně jedno jestli je to X…. nebo T….. jelikož tam dáváš jinou než sériovou
3) právě pro tohle je tady fórum pro Tamče ??? a objevují se tady docela dobré rady
4) tak právě na TT-čko je dílu všude dost, záleží jak rychle je potřebuješ tak tolik zaplatíš
5) já se neptal proč je Xray lepší než TT-čko (že by tím pro co je který podvozek určen ?? RACE / HOBBY ) ALE PROČ NA TAMIYA FORU JE K VYDĚNÍ RADA kup si X-RAY. Tohle jsem myslel
Jinak můj úplně osobní názor na velké závody jako celek, je že už to není o rukách a srdci ale o penězích a technice ( samozřejmě kombinace člověka a techniky je nepřekonatelná viz neporazitelní) a v RCčkách to ještě neznám takže uvidím po sezoně. Ale právě momentální mistr ČR v RC rally mne vnukl myšlenku proč jít s davem a nevykoumat jak to udělat. (mé ruce na to ale stačit nebudou)
Olin Bětík....MOVO Racing
Re: TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
souhlasím.Mám rád ttčko a jiný podvozek nechci (su zaměřen na spalak takže do elektra moc peněz necpu ,ale) O rukách a srdci je drift proto ho jezdím.A celkově k podvozkům je to o tom jak komu co sedne.Osobní nazor.
- rcrtgriffin
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1003
- Registrován: sob bře 27, 2010 10:32 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
já vím, na co ses ty ptal, ale taky je tady na fórů spousta začátečníků a pro ty by bylo tohle vysvětlení asi nejlepší, protože jinak může člověk vrazit do toho kolik chce času a energie, ale bez techniky to prostě nejde...
Pavlát a Čejchanovci to je zase jinej soudek, oni ty auta dělají od malička a třeba Aleš čejchan jezdí rcčka už nějakých 20 let a předtím jezdily zase bovdenové modely, takže to už mají v ruce a navíc ty podvozky dokázali vyladit, jako Radek Pavliš svoje xraye...
A ještě k docela častým příspěvkům:
Když se Radek Pavliš rozhodl, že přestaví onroad halový xray na rally káru, všichni si mysleli, jak to bude poruchový a kdesi cosi, že to nic nevyjede a podobně no a potom všichni čuměli, když vyhrál ne jeden šampionát, ale hned několik!
Pokrok se prostě nedá zastavit, ale TA01 a TA02 byly nadčasový auta a jejich výhoda je také v tom, jak jsou jednoduchý a spolehlivý, stejně tak tomu bylo a vždycky bude v opravdové rally viz Michelle Moutonová, když se jí podělala její audi na africký rally.
Neříkám, že by z TT01čky nemohla být dobrá rally kára, ale stejně nikdy nebudou její jízdní vlastnosti na úrovni Xrayů, nebo mojí 416ky
mám tři druhy podvozků: Carson CE-04 (auto skoro stejné, jako tt01), TA05ka ifs (předělaná na normální tlumiče) a TRF416we a musím říc, že to byl pokaždé skok jak vepř CEčku sem jednou na závodě měnil 4krát diferenciál, na TA05ce jsou problémy v řízení a TRF mělo problémy elektonické a mojoblbostné (například, že sem si nezapsal, které kardany mají být kde)
teď už to závisí jenom na mě, jak se něco podělá tak je to jenom moje chyba...
docela mne mrzí, že jsem nebyl ochoten tu investici dát hned na začátku (TRF sice ještě nebyla, ale s TA05kou bych mohl alespoň zajet nějaký výsledek) a než jsem dal prachy do TRFka, tak sem ho mohl mít asi 5krát+špičkovou elektroniku, za to, co sem dal za ty zbylý auta, ND a elektroniku, co stály za prd...
Pavlát a Čejchanovci to je zase jinej soudek, oni ty auta dělají od malička a třeba Aleš čejchan jezdí rcčka už nějakých 20 let a předtím jezdily zase bovdenové modely, takže to už mají v ruce a navíc ty podvozky dokázali vyladit, jako Radek Pavliš svoje xraye...
A ještě k docela častým příspěvkům:
Když se Radek Pavliš rozhodl, že přestaví onroad halový xray na rally káru, všichni si mysleli, jak to bude poruchový a kdesi cosi, že to nic nevyjede a podobně no a potom všichni čuměli, když vyhrál ne jeden šampionát, ale hned několik!
Pokrok se prostě nedá zastavit, ale TA01 a TA02 byly nadčasový auta a jejich výhoda je také v tom, jak jsou jednoduchý a spolehlivý, stejně tak tomu bylo a vždycky bude v opravdové rally viz Michelle Moutonová, když se jí podělala její audi na africký rally.
Neříkám, že by z TT01čky nemohla být dobrá rally kára, ale stejně nikdy nebudou její jízdní vlastnosti na úrovni Xrayů, nebo mojí 416ky
mám tři druhy podvozků: Carson CE-04 (auto skoro stejné, jako tt01), TA05ka ifs (předělaná na normální tlumiče) a TRF416we a musím říc, že to byl pokaždé skok jak vepř CEčku sem jednou na závodě měnil 4krát diferenciál, na TA05ce jsou problémy v řízení a TRF mělo problémy elektonické a mojoblbostné (například, že sem si nezapsal, které kardany mají být kde)
teď už to závisí jenom na mě, jak se něco podělá tak je to jenom moje chyba...
docela mne mrzí, že jsem nebyl ochoten tu investici dát hned na začátku (TRF sice ještě nebyla, ale s TA05kou bych mohl alespoň zajet nějaký výsledek) a než jsem dal prachy do TRFka, tak sem ho mohl mít asi 5krát+špičkovou elektroniku, za to, co sem dal za ty zbylý auta, ND a elektroniku, co stály za prd...
http://rcrtgriffin.webnode.cz/ Griffin rc rally team; Adapta Czech team
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Re: TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
Netrvdil bych že rally není o srdci.. já například vždy zůstanu věrnej kardanovým podvozkům... jmožná je xray lepší, nemá torque steer.. ale mě mě je to jedno, já radši na údžbu nenáročnej, větší rotační hmotnou zatíženej kardan.. a jen Tamiya
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
X-ray není všemocný. Na asfalt ano, ale na šotolinu jsem se k Tamce vrátil. I když je to TB-01 a ne TT-01. Každopádně už veterán.
Každému vyhovuje něco jiného, a když se podíváte na moji reportáž z Mistrovství ČR, tak Tamka má stále větší zastoupení nežli X-ray.
Proto jsem rád za toto téma, že se někdo snaží ze "zavrhovaného" TT-01 udělat konkurence schopný podvozek.Držím palce, ať to vyjde.
Každému vyhovuje něco jiného, a když se podíváte na moji reportáž z Mistrovství ČR, tak Tamka má stále větší zastoupení nežli X-ray.
Proto jsem rád za toto téma, že se někdo snaží ze "zavrhovaného" TT-01 udělat konkurence schopný podvozek.Držím palce, ať to vyjde.
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
- rcrtgriffin
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1003
- Registrován: sob bře 27, 2010 10:32 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
Ano, někdo na kardan nedá dopustit a já mu to nevyčítám, ale zase nechápu proč zase spousta lidí nadává na řemínková auta, jak už jsem psal, měl jsem Carson CE04, což je kardanový model a ano to co sem na něm prováděl při svém prvním závodě bych s řemínkáčem dělat nemohl... na ty závody sem dorazil s naprosto neupraveným autem, jediná změna oproti sériovému modelu byla výměna pneumatik a regulátoru (byl tam mechanický->na elektronický), bez jakéhokoli zakrytování a podle některých lidí na nejnáročnějším podniku RC Rallytrophy-v Milovicích, několikrát jsem musel měnit převody i motor, ale nabral jsem zde zkušenosti, co a jak kde upravit, aby se z toho stalo auto schopné do terénu a díky tomu, že jsem vyhrál v losovací soutěži, tak jsem ani nejel domů jen s bolavým srdcem, ale i s potěšením z první leč nevyjeté výhry potom jsem na tomto podvozku dojezdil jednu sezónu v RC rally Tábor a pár závodů v Krumlově, ale byl to marný boj, nikdy jsem nezajel lepší než nějaké místo kolem konce startovky a stálé montování, no co budu vykládat prostě to byly složité začátky, ale díky tomu, že jsem se na to nevykašlal mi táta koupil k vánocům tu TA05ku v IFS verzi, protože si myslel, že když je to auto už z části zakrytované, že to půjde lépe zakrytovat, opak byl ale pravdou a tak byl další boj s řemínkovým autem, které se nedalo zakrytovat (to jsme ještě nevěděli, ajk na to a nyní to budu předělávat, aby s tím mohl táta alespoň pořádně jezdit)...
no a poté, když se tamiya rozhodla vyrobit konečně pořádné závodní auto, jsem jen slintal, že ho nikdy nebudu mít a že je moc drahé a že se to nevyplatí, ale jsem rád že se táta mnou nedal překecat a koupil mi to nejlepší, co mohl, sice jsme na ni dostali nějakou slevu, ale stejně to byla pořádná kalba, potom jsme ještě koupili jedno auto "na náhradní díly", to nakonec skončilo jako závodní podvozek do haly a naší původní TRF jsem předělal na rally...
no a po tomto sálodlouhém vyprávění se dostávám opět k mé TRF416wer, neříkám, že je výborně nastavená, to bych si nedovolil tvrdit, protože mi na ní vždycky někdo zkušenější najde nějaké mouchy, jako třeba Radek, když zjistil, že vůbec neumíme udělat funkční tlumiče, nebo jako Honza, když zjistil, že se mi při propružení mění geometrie zadní nápravy, ale mne se s ní jezdí dobře a nedávné výsledky z Krumlova to jen potvrzují, že to auto na to má, jen ten mechanik a jezdec v jedné osobě to furt kazí...
já ani nemyslím, že by byl xray všemocný, ale jak na asfaltu, tak na šotolině dokáže být v dobrých rukou smrtelná zbraň pro kardanové modely, docela mne mrzí, že se kluci z Hobl motorsportu vykašlali na MČR, protože mohli být ty výsledky zase trochu jinde...
P.S:dal jsem za 2 v hlasování, protože ano bude to konkurence schopný stroj, ale za ty prachy co do toho vrazíš by byl jak ten bazarovej xray, nebo i tamka
no a poté, když se tamiya rozhodla vyrobit konečně pořádné závodní auto, jsem jen slintal, že ho nikdy nebudu mít a že je moc drahé a že se to nevyplatí, ale jsem rád že se táta mnou nedal překecat a koupil mi to nejlepší, co mohl, sice jsme na ni dostali nějakou slevu, ale stejně to byla pořádná kalba, potom jsme ještě koupili jedno auto "na náhradní díly", to nakonec skončilo jako závodní podvozek do haly a naší původní TRF jsem předělal na rally...
no a po tomto sálodlouhém vyprávění se dostávám opět k mé TRF416wer, neříkám, že je výborně nastavená, to bych si nedovolil tvrdit, protože mi na ní vždycky někdo zkušenější najde nějaké mouchy, jako třeba Radek, když zjistil, že vůbec neumíme udělat funkční tlumiče, nebo jako Honza, když zjistil, že se mi při propružení mění geometrie zadní nápravy, ale mne se s ní jezdí dobře a nedávné výsledky z Krumlova to jen potvrzují, že to auto na to má, jen ten mechanik a jezdec v jedné osobě to furt kazí...
já ani nemyslím, že by byl xray všemocný, ale jak na asfaltu, tak na šotolině dokáže být v dobrých rukou smrtelná zbraň pro kardanové modely, docela mne mrzí, že se kluci z Hobl motorsportu vykašlali na MČR, protože mohli být ty výsledky zase trochu jinde...
P.S:dal jsem za 2 v hlasování, protože ano bude to konkurence schopný stroj, ale za ty prachy co do toho vrazíš by byl jak ten bazarovej xray, nebo i tamka
http://rcrtgriffin.webnode.cz/ Griffin rc rally team; Adapta Czech team
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Re: TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
Na rally jsou kardanový i řemínkový podvozky zhruba na stejné úrovni... Ale nezálšží ani tak na způsobu pohonu, ale spíš na celkovém řešení... Letošní MČR vyhrál Petr Pavlát - na starým, kardanovým podvozku TA-01 Ale se změněným těžištěm, řízením, odlehčením atd..
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- rcrtgriffin
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1003
- Registrován: sob bře 27, 2010 10:32 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT01 E úpravy MOVO RC Rally Team
no právě musí se to auto extrémně upravovat... a je nutný to auto umět nastavit, což platí u všech aut, jak řemínků, tak kardanů
na xray ale nemusí ten dotyčnej vymejšlet žádný zakrytování, ani úpravy stačí si koupit bazarově už hotový auto na rally, s hotovým zakrytováním, například teď je tam hned několik T2 007 pod 5000Kč...
edit:sem docela zvědavej, na kolik se tahle úprava vyšplhá
na xray ale nemusí ten dotyčnej vymejšlet žádný zakrytování, ani úpravy stačí si koupit bazarově už hotový auto na rally, s hotovým zakrytováním, například teď je tam hned několik T2 007 pod 5000Kč...
edit:sem docela zvědavej, na kolik se tahle úprava vyšplhá
http://rcrtgriffin.webnode.cz/ Griffin rc rally team; Adapta Czech team
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth