motor max.výkon

Tuning Tamiya TT-01

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack

Odpovědět
kolajz

motor max.výkon

Příspěvek od kolajz »

četl jsem tu hodně o motorech ,ale zajímalo by mě kolik snese ttcko stejnosměrný motor za předpokladu nejlehčího převodu :) ?? na rally :) relg 12T dik :) (abych znej nemel zachvíli třísky :wink:
Uživatelský avatar
Amoondre
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: pát dub 23, 2010 5:18 pm
Bydliště: Brno, Zabiny

Re: motor max.výkon

Příspěvek od Amoondre »

Na nejtezsim prevodu (55/28) TT snese i 15T Miga, takze na lehkym utahne 12T bezproblemu.
Tamiya TT-01 | LRP IPC v7.1
HPI Cyber 10B | CC Sidewinder 4600kV
Xray T3 11' | Tekin RS | LRP X12 17.5
Spektrum DX3S
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: motor max.výkon

Příspěvek od Honza D »

Mig je 18T... ale žere jak 15T a výkon má jak 20T :-D myslím, že tu 15T by to sneslo, ale uhlíkový motory maj hranici použitelnosti někde u 17T...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
kolajz

Re: motor max.výkon

Příspěvek od kolajz »

de mi o to jezdim firebolta teda az do ted drift ... ted uz ne a jestli to v rally snesou prevody :) Inak dik :)
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: motor max.výkon

Příspěvek od Honza D »

firebolta? tak to převody snesou, ale ten motor bude mít prd krouťák... mě na rally připadal línej i mig :-D
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Amoondre
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: pát dub 23, 2010 5:18 pm
Bydliště: Brno, Zabiny

Re: motor max.výkon

Příspěvek od Amoondre »

Honza D píše:Mig je 18T... ale žere jak 15T a výkon má jak 20T :-D myslím, že tu 15T by to sneslo, ale uhlíkový motory maj hranici použitelnosti někde u 17T...
Mozna nekdy myval 18T, ted sme jednoho rozmotali pred par mesicama a mel 15T. Coz by taky vysvetlovalo proc si proti nemu neskrtl Firebolt 15T se slabsima magnetama.
Tamiya TT-01 | LRP IPC v7.1
HPI Cyber 10B | CC Sidewinder 4600kV
Xray T3 11' | Tekin RS | LRP X12 17.5
Spektrum DX3S
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: motor max.výkon

Příspěvek od Honza D »

No tak nevim, já ho motal na konci prázdnin - byl to asi měsíc starej kousek, čerstvě spálenej - a měl 18... Ale je fakt, že kámoš, co jezdí jen na migy, byl nějak podezřele v závěsu, i když jsem jel se 14z Nosramem :-D až zas nějakej zlikviduje, zkusim ho rozmotat a uvidim...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
kolajz

Re: motor max.výkon

Příspěvek od kolajz »

no dik tak teda mam se dívat tak do tech 15z :)
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: motor max.výkon

Příspěvek od Vrakouš »

Myslím, že na rally stačí 17z motor, např. Rally Speciál. Méně závitů sice zvedne maximálku, ale potřebuješ spíš krouťák.
Na drift 17-15z,Není to až tak moc moje parketa, už jsem drift nejel přes rok, ale jezdil jsem buď stříďák 7,5 nebo stejnosměrný 17z.
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Odpovědět

Zpět na „Tuning“