Stránka 5 z 5

Re: jake převody

Napsal: úte úno 28, 2012 8:28 am
od Vrakouš
Na drift nepotřebujete maximálku, ale akceleraci, aby se auto snáze utrhlo. Na druhou stranu drift "pneu" protočíš snadno. Na asfalt to můžeš nechat, na koberec bych volil menší pastorek a větší talířové kolo, např. 19:61. Předpokládám, že se jedná o TT-01, podle zvolené sekce !

Re: jake převody

Napsal: úte úno 28, 2012 10:32 am
od Roman535
Honza D : vcera som to cely vecer studoval takze uz chapem hlupost svojej otazky :text-imsorry: :--) Je mi jasne ze je to o tom co komu vyhovuje ale islo mi skor o nazor drifterov kto co jazdi a nie vseobecnu teoriu ....a taktiez o to aky ucinok ma tazsi prevod na brushless...pretoze s tymto prevodom isiel MIG po 3 mesiacacoch do kytek :--)

Re: jake převody

Napsal: úte úno 28, 2012 1:03 pm
od Amoondre
Brushless bude do kytek taky, kdyz ho budes pretezovat. Prevod 24/58 je pomerne tezky. 10.5T uz taky neni zadny orezavatko a radsi ho zprevoduj do lehka, zacal bych jak bylo napsano vyse na nejnizsim moznem 19/61 a pak pripadne pridaval.

Re: jake převody

Napsal: sob zář 01, 2012 9:15 pm
od agresor360
Zdarte, jelikož jsem dospěl k názoru, že základní hliníkový pastorek opravdu není to pravé ořechové (už to vydává zajímavý skřeky) rozhodl jsem se pro ocelovej pastorek, ale nevím kolik zoubků. Se základním spurem 58z přemýšlím o 20 nebo 21 zubů. Jezdím stříďák 9T 4 pol...