Zlepšení výkonu po tuningu

Tuning Tamiya TT-01

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack

Mc
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 245
Registrován: úte srp 08, 2006 6:46 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Mc »

Taky me ta rychlost u tt trosku stve, nic koupim regl. V4R+ a k nemu naky purple Tiger, treba 17*2 a myslim si ze se 30 000 otackama to asi rychlej poleti,ne?
TB-02 ford focus 2001
Mig 500 TR fo eva, Corally 17 zavit
2xGP 3700,SANYO 1700SCR,Intelect 3800 MAX
LRP Super.Runner.Plus
Futaba
Zerro
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2010
Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zerro »

jj,to určitě líp poletí,ale na otáčky moc nekoukej spíš na ty závity
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
Mc
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 245
Registrován: úte srp 08, 2006 6:46 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Mc »

jako vykon motoru spis je o zavitech? protoze tam 16 a 17 ma skoro stejne pocet otacek, jen ta 16 viz zere energie, tak nevim co se vic vyplati z techto dvou
TB-02 ford focus 2001
Mig 500 TR fo eva, Corally 17 zavit
2xGP 3700,SANYO 1700SCR,Intelect 3800 MAX
LRP Super.Runner.Plus
Futaba
Zerro
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2010
Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zerro »

ano motory se kupují na závity,čím mín zavitu tím víc motor žere ale o to zas jede rychlejc .nej sou asi motory od corally http://www.rcxuata.cz viz sekce obchod
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
Mc
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 245
Registrován: úte srp 08, 2006 6:46 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Mc »

se divam na ty samostatne kotvy, jde to udelat tak ze bych vykuchal miga a do jeho plalste nacpal kotvu coraly?
TB-02 ford focus 2001
Mig 500 TR fo eva, Corally 17 zavit
2xGP 3700,SANYO 1700SCR,Intelect 3800 MAX
LRP Super.Runner.Plus
Futaba
Uživatelský avatar
Gluck
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 1646
Registrován: pon led 23, 2006 4:45 pm
Bydliště: Hrádek nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gluck »

no tak to nevim teda jak by to dopadlo ja to mam naopak
mam Vcorally kotvu z miga a slape akorat me slapal obracene
tak jsečm musel prepajet kabely ale jinak super jo kdyz si vezmes
jak casto budes menit boudu kvuly uhlikum tak se ti vyolati koupit
motor corally ale to je na tobe :lol: :lol: :lol:
HOLÍDAJKA
TA03F Drift-TA03F/S Rally-T3 Drift
http://gluck.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5124
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od WIN »

Mc píše:se divam na ty samostatne kotvy, jde to udelat tak ze bych vykuchal miga a do jeho plalste nacpal kotvu coraly?

Jo de to. Myslim ze Igor Vlahovic to mel v Otrokovicich a slapalo mu to docela pekne. Mela tam 10 zavit
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Mc
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 245
Registrován: úte srp 08, 2006 6:46 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Mc »

co mel za kastlu , ja se tam byl podivat a faktu super, auta letaly uplne nehorazne rychle, ale tak zas si rikam, ze s ttčkem si vic dovolim, jit do sotoliny, s xraejem bych se bal za ty prachy, no, a hlavne me stve ze je proste jen na asfalt.
TB-02 ford focus 2001
Mig 500 TR fo eva, Corally 17 zavit
2xGP 3700,SANYO 1700SCR,Intelect 3800 MAX
LRP Super.Runner.Plus
Futaba
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5124
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od WIN »

Mc píše:co mel za kastlu , ja se tam byl podivat a faktu super, auta letaly uplne nehorazne rychle, ale tak zas si rikam, ze s ttčkem si vic dovolim, jit do sotoliny, s xraejem bych se bal za ty prachy, no, a hlavne me stve ze je proste jen na asfalt.
Igor mel DODGE bilo modry a byl v TOP10 a na aute mel č. 10
Ja jsem mel taky DODGE tmave modry a v nekterych uhlech a v ohybech a hranak zelena, no proste ta klasicka mnenavka. Ja sem mel č.7
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Mc
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 245
Registrován: úte srp 08, 2006 6:46 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Mc »

nevim, jen si pamatuju nake cele tmave modre, baz nakych potisku nebo tak a to jezdilo fakt dobre
TB-02 ford focus 2001
Mig 500 TR fo eva, Corally 17 zavit
2xGP 3700,SANYO 1700SCR,Intelect 3800 MAX
LRP Super.Runner.Plus
Futaba
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5124
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od WIN »

Mc píše:nevim, jen si pamatuju nake cele tmave modre, baz nakych potisku nebo tak a to jezdilo fakt dobre

Jo tak to bylo moje.
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Uživatelský avatar
Gabo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: stř čer 28, 2006 11:02 pm
Bydliště: Samorín
Kontaktovat uživatele:

Tunnig

Příspěvek od Gabo »

Ak chcete vykonnostni boost tak odporucam pouzivat selektovane baterie a nie akupacky, Davaju jednoznace lepsi prud a maju mensie straty. ja som to skusil a narat vykonu uvidite prakticky okamzite. odporucam ale lepsi regulator Teu 101 bk ma moc velky odpor a strasne sa zahrieva(riziko znicenia). Motor mig 500 turbo race je v poho prevod 23-58(chladic nutnostou) alebo 25-55(chladic+vetracik nutnostou)+ hornu dosku carboon ktora zlepsi spravanie auta v zakrutach a pri vykonnejsom motore (Team Orion motor 17x2 Method) aj stabilizatory a mate skoro profi zavodny model.
Uživatelský avatar
ejowitch
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 145
Registrován: úte srp 15, 2006 8:29 pm
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunnig

Příspěvek od ejowitch »

Gabo píše:Ak chcete vykonnostni boost tak odporucam pouzivat selektovane baterie a nie akupacky, Davaju jednoznace lepsi prud a maju mensie straty. ja som to skusil a narat vykonu uvidite prakticky okamzite. odporucam ale lepsi regulator Teu 101 bk ma moc velky odpor a strasne sa zahrieva(riziko znicenia). Motor mig 500 turbo race je v poho prevod 23-58(chladic nutnostou) alebo 25-55(chladic+vetracik nutnostou)+ hornu dosku carboon ktora zlepsi spravanie auta v zakrutach a pri vykonnejsom motore (Team Orion motor 17x2 Method) aj stabilizatory a mate skoro profi zavodny model.
ta horna doska ma az taky velky vplyv?
TT-01 - subaru (+ nejake hop ups)
NDF-01 - nitro force (ako sa poznam hop ups budu)
Uživatelský avatar
Gabo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: stř čer 28, 2006 11:02 pm
Bydliště: Samorín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gabo »

Ma a investicia do nej sa urcite vyplati
Ja jazdim na mechovkach a tam som ti pocitil ihned. Ked mas vykonnejsi motor mig 500 a viac tak to picitis duplom v zatackach
Uživatelský avatar
ejowitch
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 145
Registrován: úte srp 15, 2006 8:29 pm
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ejowitch »

dobre vediet 8-) a ako sa to v konecnom dosledku prejavuje?
TT-01 - subaru (+ nejake hop ups)
NDF-01 - nitro force (ako sa poznam hop ups budu)
Odpovědět

Zpět na „Tuning“