Co do začátku

Tuning Tamiya TT-01

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack

Uživatelský avatar
Kwetos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: sob zář 19, 2009 10:54 am
Bydliště: Údolí pod kopcem

Re: Co do začátku

Příspěvek od Kwetos »

jojo to mas pravdu jsou velice dobre jen me ted stve ta sbihavost ale ono to pry neni nekdy na skodu jsem tu nekde cetl jen uz to ted nemuzu najit jak to spravne seridit :doh:
Budu si stim holt muset asi pohrat... :think: kazdopadne nato urcite budu potrebovat ty seriditelna ramena.Mam koupit seriditelna horni i spodni nebo staci jen horni co myslite?Jestli je to otazka ktera sem nepatri tak sorry... :shifty:

Poslední příspěvek se necituje, sprav si to. Pajik_CZ
Naposledy upravil(a) Kwetos dne sob zář 26, 2009 10:00 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru Impreza STi 2004 XB PRO
TT-01 šasí,Tamiya plast.olej.tlumiče,seřiditelná přední hor.alu ramena,kuličk.ložiska komplet,Alu řízení
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Co do začátku

Příspěvek od Honza D »

Na sbíhavost neni potřeba ramena, jen spojovačky http://www.mz-racing.net/p36-53662-tt-0 ... e-rod-set/ Ramenama se seřizujou odklony, pokud s tim budeš jezdit rally, tak se nijak moc neprojeví. Jinak stačej jen horní ;-)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Pajik_CZ
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 3828
Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Co do začátku

Příspěvek od Pajik_CZ »

Při montáži této věcičky na auto pozor! Mě se povedlo ukroutit 2 šroubky levou zadní při montáži do unašečů kol. :doh: Doporučuji před montáží lehce projet dírky o fousek menším vrtáčkem, než je závit, ono se to stejně musí stáhnout matkou, a v plastu to závit nedrží- není to samořezka.
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros :D

Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Co do začátku

Příspěvek od Honza D »

Když se to projede správnou velikostí (2,4mm), tak by to mohlo držet, u TB-čka mám taky všude M-ka a držej - někdy až moc, dotahování je s křížákem docela sranda...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Kwetos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: sob zář 19, 2009 10:54 am
Bydliště: Údolí pod kopcem

Re: Co do začátku

Příspěvek od Kwetos »

Honza D píše:Na sbíhavost neni potřeba ramena, jen spojovačky http://www.mz-racing.net/p36-53662-tt-0 ... e-rod-set/ Ramenama se seřizujou odklony, pokud s tim budeš jezdit rally, tak se nijak moc neprojeví. Jinak stačej jen horní ;-)

Supr dik za radu :dance:
Jen nevim kam se tahle vecicka ma namontit :think: poradite mi nekdo prosim?Nebo myslite ze to tu nekde na foru najdu na fotech? diky vsem :handgestures-thumbup:
Subaru Impreza STi 2004 XB PRO
TT-01 šasí,Tamiya plast.olej.tlumiče,seřiditelná přední hor.alu ramena,kuličk.ložiska komplet,Alu řízení
Pajik_CZ
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 3828
Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Co do začátku

Příspěvek od Pajik_CZ »

Když začneš přemýšlet (bez urážky, nevím, jak to napsat slušněji ) , tak na to přijdeš. Jsou to spojovačky řízení, který se dávají sem
Přílohy
ukázka.JPG
(322.53 KiB) Staženo 807 x
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros :D

Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Uživatelský avatar
Kwetos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: sob zář 19, 2009 10:54 am
Bydliště: Údolí pod kopcem

Re: Co do začátku

Příspěvek od Kwetos »

Přesně to jsem si myslel že je to součást řízení,jen jsem si nebyl jistý tak jsem se pro jistotu zeptal,ale i tak díky za radu :clap:
Subaru Impreza STi 2004 XB PRO
TT-01 šasí,Tamiya plast.olej.tlumiče,seřiditelná přední hor.alu ramena,kuličk.ložiska komplet,Alu řízení
Uživatelský avatar
Kwetos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: sob zář 19, 2009 10:54 am
Bydliště: Údolí pod kopcem

Re: Co do začátku

Příspěvek od Kwetos »

Tak mam objednane ty spojovacky za 3dny jsou u me a taky predni horni serizovatelna alu ramena komplet balik lozisek a alu rizeni.Uz se nemuzu dockat az to vse dorazi dam to do kupy a vyjedu :dance:
Subaru Impreza STi 2004 XB PRO
TT-01 šasí,Tamiya plast.olej.tlumiče,seřiditelná přední hor.alu ramena,kuličk.ložiska komplet,Alu řízení
Uživatelský avatar
Kwetos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: sob zář 19, 2009 10:54 am
Bydliště: Údolí pod kopcem

Re: Co do začátku

Příspěvek od Kwetos »

Prosim poradte jestli se mi vyplati koupit tyhle universalni poloosy http://cgi.ebay.co.uk/GPM-STEEL-UNIVERS ... .m14.l1262kdyz mam podvozek na olej.tlumicich Tamiya(sv.vyska asi 1.5cm) seriditelna horni ramena a spojovacky rizeni.A bude se ktomu dat pouzit tlustejsi sestihran aby mi kola trochu vylezla z kastle nebo potrebuju delsi ty kardany...Diky
Subaru Impreza STi 2004 XB PRO
TT-01 šasí,Tamiya plast.olej.tlumiče,seřiditelná přední hor.alu ramena,kuličk.ložiska komplet,Alu řízení
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Co do začátku

Příspěvek od tjjack »

já myslim že by na škodu nebyly....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
Gluck
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 1646
Registrován: pon led 23, 2006 4:45 pm
Bydliště: Hrádek nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Co do začátku

Příspěvek od Gluck »

no ja bych rekl ze nemaji delsi zavit nez ty origo a o to mu myslim jde ;)
HOLÍDAJKA
TA03F Drift-TA03F/S Rally-T3 Drift
http://gluck.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11517
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Co do začátku

Příspěvek od Jirkacbx »

Univerzální poloosy se jistě vyplatí,můžeš pak laborovat s větším rejdem a zmizí něco málo vůlí v přenosu hnací síly.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
Kwetos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: sob zář 19, 2009 10:54 am
Bydliště: Údolí pod kopcem

Re: Co do začátku

Příspěvek od Kwetos »

Gluck píše:no ja bych rekl ze nemaji delsi zavit nez ty origo a o to mu myslim jde ;)
Oto mi presne jde mas pravdu :clap: pokud to ma stejne dlouhy zavit je mi to na prd ale kvuli zvetseni rejdu se to vyplati.Delaji se tyhle universaly ale myslim i zrovna s delsim zavitem kvuli tomu offsetu...nebo se mylim?Nevim :think:
Subaru Impreza STi 2004 XB PRO
TT-01 šasí,Tamiya plast.olej.tlumiče,seřiditelná přední hor.alu ramena,kuličk.ložiska komplet,Alu řízení
MadMack
Nováček
Nováček
Příspěvky: 57
Registrován: ned lis 08, 2009 9:49 pm

Re: Co do začátku

Příspěvek od MadMack »

WIN píše:Kulickova loziska, stredovej kardan, kovove unasece kol, kovove poloosy, ALU drzak motoru.
Hodněkrát jsem četl doporučení na nákup hlinikovýho kardanu a držáku motoru. V čem jsou tyto komponenty lepší než plastové? U kardanu bych to snad ještě pochopil, ale i ten držák motoru?

Díky, M.
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Co do začátku

Příspěvek od tjjack »

hliníkovej držák motoru ti ten motor i chladí ;-)
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Odpovědět

Zpět na „Tuning“